Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida

Budapest-Keleti
Budapest-Déli (30, 40)
Budapest-Kelenföld (30, 40)
Kőérberek
Budaörs
Törökbálint
Biatorbágy
Biatorbágy régi
Herceghalom
Bicske alsó
Bicske (906)
Szár régi
Szár
Szárliget
Alsógalla
Felsőgalla (12)
Tatabánya (12, 13)
Vértesszőlős
Tóvároskert
Tata
Almásfüzitő (4)
Almásfüzitő felső (4)
Szőny (4)
Komárom (4, 5, 635)
Ács
Nagyszentjános
Győrszentiván (201G)
Győri ipartelepek
Győr-Gyárváros (10, 11)
Győr (10, 11, 8)
Abda
Öttevény
Lébény-Mosonszentmiklós
Kimle-Károlyháza
Mosonmagyaróvár
Levél
Hegyeshalom (16)
— országhatár —
Miklóshalma
Zurány
Pándorfalu (503, 601)
Parndorf Ort (503)
Bruck-Királyhida

120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

Budapest-Keleti
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol (100, 130)
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr (125, 974)
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)

150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka

Budapest-Keleti
Budapest-Józsefváros (120)
Kőbánya-Kispest (100, 142)
Ferencváros
Soroksári út
Pesterzsébet
Soroksár
Soroksár-Terminál
Dunaharaszti
Dunaharaszti alsó
Taksony (255)
Dunavarsány
Délegyháza (250N)
Áporka
Kiskunlacháza
Dömsöd
Kunszentmiklós-Tass (151)
Bösztör
Szabadszállás
Fülöpszállás (152)
Soltszentimre
Csengőd
Tabdi
Kiskőrös (153)
Feketehalom
Soltvadkert
Pirtói szőlők
Pirtó
Kiskunhalas (154, 155)
Balotaszállás
Kisszállás
Tompa
Kelebia
— országhatár —
Szabadka (136, 820, 827, 830, 833, 967)

273 Budapest-Nyugati - Budapest-Keleti külső körvasút

Budapest-Nyugati (100, 142, 2, 70, 71)
Rákosrendező (2, 70, 71)
Újpalota
Rákosszentmihály
Budapest-Sashalom
Kőbánya felső (120, 80)
Budapest-Keleti

80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely

Budapest-Keleti
Kőbánya felső (120, 273)
Rákos (120)
Budapest-Városszéli telep
Akadémiaújtelep
Rákoskeresztúr
Rákosliget
Rákoscsaba-Újtelep
Rákoscsaba
Pécel
Isaszeg
Gödöllő-Állami telepek
Gödöllő (972)
Máriabesnyő
Máriabesnyő régi
Máriabesnyői kolostor
Bag
Aszód (77, 78)
Hévízgyörk
Galgahévíz
Tura
Hatvan Rendező pu.
Hatvan (81, 82)
Óhatvan
Hatvani vásártér
Hort-Csány
Vámosgyörk (85, 86)
Adács
Karácsond
Ludas
Nagyút (280S)
Kál-Kápolna (102, 84)
Füzesabony (108, 87a)
Szihalom
Mezőkövesd-Hőfürdő
Mezőkövesd
Mezőkövesd felső
Klementina
Mezőkeresztes-Mezőnyárád (280q)
Csincse
Emőd
Nyékládháza (88, 89)
Kistokaj (88, 89)
Miskolc-Rendező pu. (202, 293k)
Miskolc-Tiszai (202, 88, 89, 90, 92, 94)
Felsőzsolca (90)
Hernádnémeti-Bőcs
Tiszalúc
Taktaharkány (490)
Taktaszada
Szerencs (100c, 491, 98)
Mezőzombor (100c)
Bodrogkeresztúr
Szegi
Erdőbénye
Olaszliszka-Tolcsva
Bodrogolaszi
Sárospatak (433, 434, 436)
Sátoraljaújhely (689, 690, 691)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Éjszakai képekRégi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Budapest-Keleti
(Budapest központi pályaudvar, Budapest)*

állomás
1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad
150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka
273 Budapest-Nyugati - Budapest-Keleti külső körvasút
80 Budapest-Hatvan- Miskolc-Sátoraljaújhely

Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.500332° E19.082716° | N47° 30' 1.19" E19° 4' 57.77"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Felvételi épület


A MÁV 1884-re építette fel Budapesten központi pályaudvarát (akkoriban még több vasúttársaság létezett). Az épületet - mely megegyezik a maival - Rochlitz Gyula tervezte, a csarnok pedig Feketeházy János alkotása.
A nemes reneszánsz, historizáló architektúra révén az indóház a főváros arculatának jeles középülete lett. Különösen figyelemre méltó a vonatfogadó csarnok eszmei megjelenítése a homlokzaton diadalív alakjában. (forrás: Vasúthistória évkönyv, 1993.)

A csarnok adatai


A csarnok 44 méter széles, 188 méter hosszú és 31,5 méter magas.

Műemlék


A felvételi épület műemléki védettség alatt áll.

Hogyan juthatok el a Nyugati pályaudvarra?


- A legrövidebb átszállásmentes kapcsolatot a 73-mas trolibusz nyújtja, ami 11 perc alatt teszi meg a távot. Hátránya viszont hogy csak 20 percenként jár napközben.
- Metróval átszállással lehet eljutni a Nyugati pályaudvarra, a 2-es (piros) metróval a Deák térig, majd onnan átszállva a 3-mas (kék) metróval a Nyugati pályaudvarig. Metró átszállás esetén nem kell új jegyet érvényesíteni.
- Felszíni közlekedéssel átszállásos kapcsolat adódil a 7-es buszcsaláddal (7-es, gyors 7-es, 173-as, gyors 173-as vagy 178-as autóbuszok valamelyikével) a Blaha Lujza térig utazva át lehet szállni a Széll Kálmán tér irányába közlekedő 4-6 villamosokra.

Hogyan juthatok el a Déli pályaudvarra?


2-es (piros) metróval Déli pályaudvar végállomásig. A Déli pályaudvarról induló vonatok Kelenföldön is elérhetőek a 4-es (zöld) metró igénybe vételével.

Hogyan juthatok el a Zugló vasútállomásra?


A 7, 7E, 173, 173E jelzésű autóbuszokkal átszállás nélkül.

Átszállási lehetőségek


Metró: 2 (piros, Budapest-Déli és Örs vezér tere felé), 4 (zöld, Budapest-Kelenföld felé)
Villamos: 24 (Keleti pályaudvar (Festetics Gy. utca) M)
Troli: 73 76 78 79 (Keleti pályaudvar (Garay utca) M), 80 80A (Keleti Pályaudvar M)
Autóbusz: 5 7 7E 173 173E (Keleti pályaudvar M), 95-95A 178A (Keleti pályaudvar (Kerepesi út) M)



Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Budapest központi pályaudvar 1892 előtt
- Budapest az 1886-os menetrendben ilyen néven találjuk

Szelvénykő 0 A Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida vonal kezdőpontja
Megnyitás dátuma 1884.07.15.
Távirati hívójel (távírókód) SU http://www.vpe.hu/takt/szh.php?id=100116542




Régi képek - Budapest-Keleti

A pályaudvar épülete egy régi korabeli képeslapon (forrás: Vasúthistória évkönyv 1993.)
 
A Keleti pályaudvar, 1905 körül; Volt egyszer egy Magyarország, szerkesztette: Gerő András-Jalsovszky Katalin-Tomsics Emőke; Balassi Kiadó-Magyar Nemzeti Múzeum, Budapest, 1996, 225. kép. (forrás: http://mek.oszk.hu/01900/01905/html/index19.html)
 
Az előző kép, de ezúttal egy képeslapon 1908-ból. (küldő: Ophoven Jenő)
 
1910-ből származó képeslap a Központi pályaudvarral (küldő: Ophoven Jenő)
 
1904-ben. Forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyarország képeslapokon Osiris kiadó 2003.
 
A pályaudvar egy régi, szintén 1904-es képeslapon Forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyarország képeslapokon Osiris kiadó 2003.
 
A Keleti pályaudvar épületegyüttese egykor. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Budapest-Keleti pu. Megírt képeslap 1909-ből.
  Feltöltötte: Mózes József

Keleti-Pályaudvar: F.74. képeslap.
  Feltöltötte: Mózes József

A trónörököspár megérkezése Budapesten 1914. augusztus 2-án. Háttérben a Keleti pályaudvar. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Budapest Központi (Keleti) pályaudvar. Forrás: http://www.bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

A Keleti pályaudvar 1934-ben Forrás:korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Keleti pályaudvar a Baross szoborral. Forrás: korabeli képeslap.

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Budapest-Keleti pályaudvar egy 1910-ben kiadott korabeli képeslapon. Forrás: http://www.bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest.A központi pályaudvar,és a Baross szobor.Forrás:korabeli képeslap.

  Feltöltötte: Kővári Balázs

A Keleti pályaudvar 1903-ban a Thököly és a Kerepesi út találkozása mögött. Forrás: fortepan.hu
  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=keleti+pálya...
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1903.

A Keleti pályaudvar 1926-ban. Forrás: fortepan.hu
  http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=keleti+pálya...
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1926.

Keleti pályaudvar 1935-ben, amikor még a bal oldali szárnyban étterem működött. Forrás: fortepan.hu
  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=keleti&x=-788...
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1935.

A pályaudvar a Baross szoborral.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A pályaudvar a Baross szoborral.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A pályauvar étterme.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Budapest-Keleti pályaudvar. Kurz étterem. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Keleti pályaudvar. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest Keleti pályaudvar:Forrás:korabeli képeslap
Forrás: hozzászólások
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A pályaudvar csarnoka 1970 -ben. Látható az egykori ORION reklám.
Forrás:http://www.ilyenisvoltbudapest.hu/ilyen-is-volt/nyolcadik-kerulet-jozsefvaros/item/keleti-palyaudvar-1970-1970-8-kerulet
  Feltöltötte: Kővári Balázs
Dátum: 1970.

V40 016 a pályaudvar épülete előtt. Andreas Walla felvétele.
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1988.

A fűtőház látképe egykor.
  http://img.index.hu/imgfrm/4/4/3/5/IMG_0000184435.jpg
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1972.06.23.

Régi jegypénztár a Keleti pályaudvaron 1884-ből.
Forrás: http://redsalon.blogger.hu/
  Forrás: http://imagestore1.blogger.hu/25_130726_778667_9542894b2df...
Feltöltötte: Faltusz Csaba

Megnyitás előtti felvétel (id. Weinwurm Antal felvétele, 1884). Forrás: https://gallery.hungaricana.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal


  Forrás: https://www.flickr.com/photos/trains-travel/with/...
Dátum: 1966.05.19.

Forrás: Fortepan / UVATERV (5293)
  http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_5293....
Feltöltötte: Barkó Richard

Forrás: Fortepan / TM (77298).
  Forrás: http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_77298...
Feltöltötte: Barkó Richard

A pályaudvar épülete a Nefelejcs utca felől fotózva. Forrás: Fortepan / MAGYAR RENDŐR (65753).
  http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_65753...
Feltöltötte: Barkó Richard

Életkép a pályaudvar Thököly út felőli oldalán. Háttérben a 72-es posta. Forrás: Fortepan / Urbán Tamás (89929).
  Forrás: http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_89929...
Feltöltötte: Barkó Richard

1900-as évek. A képen egy 222 sor. gyorsvonati gőzmozdonyt láthatunk.
  https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/...
Feltöltötte: Sándor Antal


 
A Baross tér makettje az alul- és felüljáróval. FŐMTERV: Domonkos Endre. Fotó: Fortepan.
  https://hetifortepan.capacenter.hu/wp-content/...
Feltöltötte: Sándor Antal

Az 1900-as évek elején.
  Forrás: https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal

A Keleti pályaudvar Solari-Udine típusú utastájékoztató kijelzője
Forrás: Vasutas Hírlap, 2003. szeptember 30.
Fotó: Bőhm Katalin
  Feltöltötte: Vekker András
Dátum: 2003.09.

A pályaudvar alaprajza az 1994-1995. évi MÁV menetrendkönyvből
  Feltöltötte: Vekker András
Dátum: 1994.



Képtár - Budapest-Keleti

A pályaudvaron a 017-es Nohab egy különvonat élén.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2004.06.16.
Késő délután a Keletiben
Fotó: Sütő László
Dátum: 2008.09.05.
Keleti pu. naplementekor
Fotó: Sütő László
Dátum: 2008.09.05.
Jaroslav Hašek és a Maestral indulásra vár.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.06.11.
Életkép a keletiből 2009 nyara. Forrás: hampage.hu
Dátum: 2009.07.20.
A 4-es metró építése miatt kissé lezárt Baross térről nézve.
Fotó: Kókai Erik
Dátum: 2009.08.19.
Budapest-Keleti pályaudvar napkeltekor a IX. vágány mellett. A képen látható a reggeli RailJet.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2009.08.20.
A pályaudvar vonatfogadó csarnokának eleje az órával.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.10.22.
A pályaudvar fejperonjánál elhelyezett vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.10.22.
A Haydn-évforduló tiszteletére felmatricázott GYSEV 1047 504-4 pályaszámú Taurus mozdony a pályaudvar csarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.10.22.
Budapest-Keleti pályaudvar 125. évfordulóján, 2009. augusztus 17-én leleplezett emléktábla az épület Baross szobor felé néző oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.10.22.
Az utastájékoztató tábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2010.03.19.
MÁV V63 009
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2010.05.28.
A pályaudvar főhomlokzatának óra alatti oszlopainak tetejét régen négy szobor alak díszítette, amelyek az 1930-as évek közepén eltűntek. A fényképek alapján Janzer Frigyes és Gyurcsek Ferenc szobrászművész által újraalkotott művek 2003-tól díszítik újra a homlokzatot.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Magyar nagyvasúti 50 periódusú közforgalmú villamos vontatás megindításának 50. évfordulóján 1982-ben leleplezett emléktábla a pályaudvar Kerepesi úti oldalának utascsarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz teremben található emléktáblák.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz teremben található emléktáblák.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz teremben található emléktáblák.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz teremben található emléktáblák.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz terem freskói.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz terem freskói.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz terem freskói.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz terem freskói.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
A Lotz terem freskói.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.07.04.
Ez a kép nem a sajátom, egy Pete Gábor nevű ismerősöm küldte.
Fotó: Nagy László
Dátum: 2010.07.15.
MÁV V42 527 Különvonat a kocsonyafesztiválra
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2011.03.16.
A pályaudvar fennállásának 100. évfordulóján 1984-ben leleplezett emléktábla a pályaudvar Kerepesi úti oldalának utascsarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.11.18.
Borzalmas állapotok
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
A váróterem
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Az M4-es metró állomása a Keletinél.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.28.
A megújult Baross tér.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.28.
A megújult aluljáró.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.28.
A megújult aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A 4-es metró állomása,a nagyméretű kivetítővel.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A főhomlokzat,a megújult aluljáróval.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A megújult aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.10.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.02.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.21.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Keleti pu
Dátum: 2009.08.08.
Keleti pu
Dátum: 2009.08.08.
Keleti pu
Dátum: 2009.08.08.
Keleti pu
Dátum: 2009.08.08.
Keleti pu
Dátum: 2009.08.08.
Keleti pu
Dátum: 2004.06.
Keleti pu
Dátum: 2004.06.
Keleti pu
Dátum: 2004.06.
Keleti pu
Dátum: 2004.06.
Keleti pu
Dátum: 2004.06.
Keleti pu
Dátum: 2001.
A vonatok nélküli csarnok este fél 11-kor.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2014.10.29.
Budapest-Keleti pályaudvar belső folyosó
Fotó: Újvári Eszter
Dátum: 2014.06.05.
Budapest-Keleti pályaudvar
Fotó: Újvári Eszter
Dátum: 2014.03.11.
A felvételi épület 2023 júliusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.07.20.


Képek a netről - Budapest-Keleti

Éjszakai légifotó a Keleti pályaudvarról.
Fotó: Civertan (Jászai Balázs)
Forrás: http://fotobudapest.blogter.hu/128290/keleti_palyaudvar
http://files.blogter.hu/user_files/4932/fotobudapest/13.jpg
[Tárolt változat]
Fotó: www.legifoto.com
Dátum: 2021.01.
https://www.facebook.com/groups/427006881371725/?ref=nf_target&fref=nf
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30394
2016.08.16 08:55.07
Békés Megyei Népújság, 1984. augusztus 16.
5 vágány a csarnokban-engem meglepett.

kerala
e-mail: pilosz.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28526
2014.08.17 11:20.23
Egy aktualitás:
http://www.mfor.hu/cikkek/A_kor_nagyagyuinak_freskoi_diszitik_a_130_eves_Keleti_palyaudvart.html

Kenézy György
e-mail: kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28000
2014.03.25 19:03.59
2014.03.28 Péntektöl Meg változik tömegközlekedési rend átszálható M4-es metróra lehet ezel közlekedni Keleti Pályaudvar - Kelendföld Pályaudvar között . Busz járatok is megváltoznak M2 , M4 , 24 -es villamos , 5 , 7 , 7E , 8 , 8A , 20E , 30 , 30A , ( Trolibusz Vonalak 73 , 76 , 78 , 79 , 80 , 80A ) , 107 , 112 , 133 , 230 , 233 , 239 .

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24580
2012.07.28 15:30.35
A lila akác című 1934-ben készült film utolsó jelenete itt játszódik. http://www.youtube.com/watch?v=zw0DDAIUYfE&feature=relmfu

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 24122
2012.06.01 05:37.10
Az utasforgalom számára megnyitott területeken - a felvételi épület ilyen - szabadon lehet fotózni.

Gábor
e-mail: magich.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 24119
2012.06.01 01:52.11
Szervusztok! Azt szeretném kérdezni, hogy az állomás területén, pontosabban a nagy csarnokban, illetve ahol talán most a nemzetközi pénztárak vannak: szabadon lehet fotózni vagy engedély kell hozzá? Nagyon tetszik ez az épület és szeretnék róla minél több képet készíteni. Köszönöm a válaszokat.

lukacsvendi
e-mail: lukacsvendi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23834
2012.04.28 17:29.37
Kár, hogy a villamost megszüntették. Nem is olyan rég voltak itt még villamosvágányok, de azokat a metróépítés következtében felbontották. Már csak a Thököly úton vannak villamossínek.
Maga az épület egyes részei csodálatosak; a tervezője alkalmazta a görög építészet kultúráját. Az épületen megjelentek a különböző oszloptípusok. A dór, a ión, a korinthoszi oszlopok variációi, valamint a kis faablakokra ráfaragott kariatidák, melyek egy kezetlen női alakot ábrázolnak és a fejükkel tartják az ablak többi részét...
Viszont az épület egyes falrészei borzalmas állapotban vannak. Hullik a vakolat rothadnak a faablakok, melyeken felrepedt már a festék...Borzalmas.

Adani
e-mail: adasa.kukac.asaa.hu
elfogadott hozzászólás 21233
2011.06.18 15:49.26
Csomagmegőrző van, elvileg működik is.

izabella
e-mail: iza_creatza90.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 21225
2011.06.17 14:44.19
ebben az allomasban lehet hagyni valahol csomagokat es egy par ora mulva kivenni?

KériPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21080
2011.05.28 01:15.40
Thököly út felőli részlet.

david
e-mail: komolyanbeszelek.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20687
2011.03.17 17:36.52
Ma pl. a Páva 3 elsőosztályú meg 1 másodosztályú második generációs IC kocsiból állt. De annak örülök hogy a Hollót megint Papagájok viszik. Annak örülnék, ha a Rigót meg Gigantok húznák, mint annak idején

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20678
2011.03.16 20:50.09
Kedves david! Valóban, a Páva (567) és a Tulipán (653) IC-ket papírforma szerint Samuval kellene kiadni, üzemkészségük azonban sajnos nem túl jó. Előfordul, hogy a 3+2 motorvonatból egy sem üzemképes.

david
e-mail: komolyanbeszelek.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20675
2011.03.16 17:16.44
Az se tetszik, hogy a pécsi IC-ket elvitték a Keletiből. Főleg, hogy Északkelet-Magyarországon lakok, Nyíregyházától nem messze.

david
e-mail: komolyanbeszelek.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20674
2011.03.16 16:44.46
Hová tűntek a Samuk? Menetrendváltás óta azok közlekedtek Páva IC-ként, de már jó ideje nem láttam őket.

Stark
e-mail: zoltanstark.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 20562
2011.03.03 20:54.57
http://www.flickr.com/photos/effect1/5462012104/sizes/l/in/photostream/

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16655
2010.04.03 12:22.28
Ez meg egy átlagos hétköznap:

http://www.youtube.com/watch?v=yMDM0EiX0Fs

Gratula a videó készítőjének.

takacs951010
e-mail: takacs951010.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16640
2010.04.02 15:36.28
A multkor Mosonmagyaróvárra utaztam, és volt egy óra átszállási idő. Megszámoltam 49(!, délutáni csúcs) vonat ment el, és 19 jött be!

Kovács Kolozs
e-mail: kolozs.kukac.tvnetwork.hu
elfogadott hozzászólás 16481
2010.03.19 17:59.29
Az állomás Magyarország legforgalmasabb állomása.

oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
elfogadott hozzászólás 15035
2009.12.27 14:45.09
Körvasúti 1944-es menetrend:
http://iho.hu/media/indomedia/cikkfoto/2009/12/091226_korvasut/korvasut_menetrend.jpg

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14366
2009.11.11 18:26.50
Freskó a felújított váróteremből

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14365
2009.11.11 18:26.04
A csarnok

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14364
2009.11.11 18:25.29
Az Utasellátó maradványai

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14363
2009.11.11 18:24.50
A Kerepesi út felőli nem túl szívderítő állapotok (1.)

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13924
2009.10.10 15:00.56
Alexandra!

Bírd ki füstölés nélkül, egyszerű.

Amúgy meg utazás előtt tájékozódj.

Alexandra
e-mail: alexa19890305.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13923
2009.10.10 13:52.21
Sziasztok.

Rendszeresen utaztam eddig Budapest keleti pu.-Békéscsaba útvonalon.
210km az út ez a menetrend szerint 2és fél óra(persze mindenki tudja hogy 1óra késés minimum van) 2szer megpróbálkoztam ic.vel utazni kértem a hölgytől a jegypénztárban dohányzó kocsira pótjegyet-ő meg a maga modorán rám förmedt hogy nincs dohányzó kocsi-gondoltam biztos rossz napja van körbenézek a vonaton.Találtam is egy dohányzó vagont.Leültem elindult a vonat eltelt kb 10.oerc és megjelent a kaller, megkérdeztem hogy nem-e probléma hogy nem ide szól a jegyem de nem dohányzóba kaptam én pedig dohányzom. Azt mondta nem probléma,de közli velem hogy ez nem dohányzó kocsi,de mondom a tábla kint van hogy dohányzó.Azt mondta az csak egy dolog akkor sem dohányzó,elment egy másik utashoz egy időseb férfi,ugyanez volt neki is hogy nem oda kapta a jegyet de átült ide,erre már a kaller idegesen elkezdett kiabálni hogy nem igaz hogy nem értik meg hogy ez nem dohányzó ---NEM FOGNAK IDE BEBÜDÖSÍTENI!!-- Na itt pattantak el nekem az idegeim.Mi az hogy utazok 3 és fél órát és nem képesek egy dohányzó kocsit betenni??
Találtam erről egy cikket is:
Az üzembentartó egyes, belföldi forgalomban, menetrend szerint közlekedő személyszállító vonatokat nemdohányzó járattá nyilváníthat, ha a kiindulási és a célállomás menetrend szerinti távolsága nem haladja meg a 100 kilométert. Ebben az esetben a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket nem kell alkalmazni. A nemdohányzó járattá történő nyilvánítás tényét jól látható módon és egyértelmű felirat vagy jelzés alkalmazásával a személyszállító vasúti kocsik külsején és utasterében fel kell tüntetni.

Ezen kívül olvastam más helyeken is hogy ez nem csak velem fordult elő.
Ha már kifizetem a 7180FT-ot jegyre és 400FT-ot a pótjegyre akkor már utazzak úgy hogy nekem is jó legyen.

Ambrus
e-mail: leelambrus.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 10923
2009.04.09 14:20.11
Egy szlovák Gorilla (350-es) érkezett a Berlinből jövő vonat élén ápr. 8-án.

Bandika
e-mail: albandi74.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10893
2009.04.07 10:05.48
Nem tudja valaki hogy mit jelent a "Su" rövidítés. Ez a Keletinek a "hívó jele"...

gergo0314
e-mail: gergo0314.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7832
2008.11.09 16:38.17
Keleti irányba kijáró GySEV Taurus várakozik.

pálinkás szûts róbert - pnxntdd
e-mail: pnxntdd.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 6177
2008.08.29 06:55.15
keleti pályaudvar. folyamatosan frissül.
http://www.flickr.com/photos/pnxntdd/sets/713043/

marci55
e-mail: zsir.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 4806
2008.06.19 21:59.55
sajnos nem valami jó a kép mert vonatablakábol csináltam

CoolJan
e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 4797
2008.06.19 09:06.30
Budapest - Keleti pályaudvar a 7-es busz megállójából 2008. június 7-én

Ábrók Miklós
e-mail: abrokmiklos.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4345
2008.05.26 11:20.00
A Keleti pályaudvar 1997-ben

Pref.
e-mail: prefatar.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3084
2008.02.27 18:23.23
Csak úgy mondom hogy a 73-as trollival átszállásnélkül ellehet jutnii a Nyugatiig.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 2539
2008.01.28 17:20.48
Hasonlít a berlini Lerhter Bahnhofra (most a berlini főpu áll a helyén)

Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1719
2007.11.15 10:22.12
2011-től Útazhatók 4-es metróval Kelenföldik Pályaudvarik.

Boros Balázs
e-mail: boros94315.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1555
2007.10.27 14:05.29
m61 020

Bolla András Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 477
2007.03.04 19:45.22
Keleti pályaudvar utca felől, teljes pompájában

Bolla András Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 476
2007.03.04 19:39.58
Keleti pályaudvar belűlről, IC-vel

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Bükkösd

Budapest-Kelenföld

Budakalász

Bük

Bulkeszi