Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka

Budapest-Keleti (1, 120, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (120)
Kőbánya-Kispest (100, 142)
Ferencváros
Soroksári út
Pesterzsébet
Soroksár
Soroksár-Terminál
Dunaharaszti
Dunaharaszti alsó
Taksony (255)
Dunavarsány
Délegyháza (250N)
Áporka
Kiskunlacháza
Dömsöd
Kunszentmiklós-Tass (151)
Bösztör
Szabadszállás
Fülöpszállás (152)
Soltszentimre
Csengőd
Tabdi
Kiskőrös (153)
Feketehalom
Soltvadkert
Pirtói szőlők
Pirtó
Kiskunhalas (154, 155)
Balotaszállás
Kisszállás
Tompa
Kelebia
— országhatár —
Szabadka (136, 820, 827, 830, 833, 967)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Kiskunlacháza

állomás
150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka

A felvételi épület a vágányok felől nézve. Mellette az utasellátó ma már üres épülete.
2012.05.01.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.18497° E19.043663° | N47° 11' 5.89" E19° 2' 37.18"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 343




Régi képek - Kiskunlacháza

Sajnos pici kép, de jól látszik rajta a felvételi épület vágányok felőli oldala
 
Kiskunlacháza vasútállomással
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=633935
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Kiskunlacháza felvételi épülete az 1950-es években.
  http://www.fortepan.hu/_photo/display/18127.jpg
Feltöltötte: Faltusz Csaba



Képtár - Kiskunlacháza

A felvételi épület utcafrontja buszmegállóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Árnyékszékek árnyékban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Habár a tető már megújult, a vakolat még elég lepusztult állapotban van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A felvételi épület a vágányok felől nézve. Mellette az utasellátó ma már üres épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Pillantás a III. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja, Budapest Keleti pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Pillantás a III. vágány peronjáról a vonal végpontja, Kelebia felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A szivattyúház és az egykori árupénztár épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A régi WC épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Lakatlan őrház a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Fény- és félsorompóval biztosított útátjáró a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Az útátjáróban állva Kelebia felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Majdnem az előbbi nézőpontból a repülőtérre vezető iparvágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Az útátjáróban állva az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Végponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Végponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A valaha kivilágítható betűkből álló névfelirat ma vakon mered a világba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Kapcsolókert és néhány itt felejtett háztól-házig konténer a felvételi épület tőszomszédságában.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Oldalrakodó. A raktárépület már rég a múlté. A kép jobb szélén a rakodóterület látható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Egy letűnt kor, a gőzösvilág emléke. Vízdaru helye a kezdőponti végen. Az állomás egykor vízállomás volt. A háttérben tárolt pőrekocsik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A rakodóterület és egy csonkavágány a kép jobb szélén. Valahol a kép közepén állt a vízház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A vágányt keresztező hozzájáró út egyedi megoldású andráskereszttel biztosítva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Iroda- és raktárépület a kihúzócsonka mellett a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
A nyílt vonal Budapest Keleti pályaudvar felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Lakóépület a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.
Valaha a kezdőponti végen is volt, mégpedig csapórudas sorompó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.01.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Állomásépület buszmegállóval. Mivel eléggé messze van a vasút a településtől, buszos ráhordás van.
Dátum: 2014.08.22.
Összkép, bedeszkázott ablakokkal...
Dátum: 2014.08.22.
Az utcafront, bedeszkázott ablakokkal....
Dátum: 2014.08.22.
Fedett biciklitárolók és az északi P+R parkoló, itt fordulnak a buszok is.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
Utca felőli nézet: Új P+R parkolók és hozzájáró út épült, de az állomásépület és a peronok ugyanolyan lerobbantak maradtak...
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
Flirt Kiskunlacházán
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.
A déli P+R - vasárnap elég üres volt. Remélem, hogy hétközben többen használják.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2017.02.12.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 33388
2022.01.30 09:45.24
Kiskunlacháza állomás: Kiskunlacháza biztosítóberendezés különálló épülete felújításra kerül. Perononként perontetők létesülnek, melyek az eléréséhez gyalogos aluljáró épül. Bontásra kerül az Utasellátó épülete és a WC. A felvételi épület avult állapota miatt a bontására vonatkozó javaslat további vizsgálatok tárgyát képezi.
Forrás: https://www.soroksar.hu/uploads/_/originals/013752f2-6179-4702-8c1e-d02ab6d57656.pdf

Capras Dávid
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31678
2018.08.07 17:45.42
A második vágány felszedése nincs benne a békeszerződésben, mint sokan emlegetik, pár kattintással lehet ellenőrizni. Egyszerű sínhiány az oka, mint ahogy a Rákosszentmihály–Rákospalota hév-vonal is kétvágányú volt pl.

„A kelebiai vasutat az első világháború idején elkezdték kétvágányú vonalra átépíteni. Az alépítménnyel el is készültek egészen Kiskörösig, de a vágányzat csak Kunszentmiklósig lett lefektetve, a forgalomnak pedig Kiskunlacházáig adták át a háború végéig.” Forrás: http://iho.hu/blogpost/varatlan-durranas-121009

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24145
2012.06.03 14:07.42
Régi kép:http://www.fortepan.hu/_photo/display/18127.jpg

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Kiskunhalas

Kiskunfélegyháza

Kiskunmajsa

Kiskőrös

Kiskorpád