Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida

Budapest-Keleti (120, 150, 273, 80)
Budapest-Déli (30, 40)
Kelenföld
Kőérberek
Budaörs
Törökbálint
Biatorbágy
Biatorbágy régi
Herceghalom
Bicske alsó
Bicske (906)
Szár régi
Szár
Szárliget
Alsógalla
Felsőgalla (12)
Tatabánya (12, 13)
Vértesszőlős
Tóvároskert
Tata
Almásfüzitő (4)
Almásfüzitő felső (4)
Szőny (4)
Komárom (4, 5, 635)
Ács
Nagyszentjános
Győrszentiván (201G)
Győri ipartelepek
Győr-Gyárváros (10, 11)
Győr (10, 11, 8)
Abda
Öttevény
Lébény-Mosonszentmiklós
Kimle
Mosonmagyaróvár
Levél
Hegyeshalom (16)
— országhatár —
Miklóshalma
Zurány
Pándorfalu (503, 601)
Parndorf Ort (503)
Bruck-Királyhida

30 Budapest-Székesfehérvár- Nagykanizsa

Budapest-Déli (1, 40)
Kelenföld
Albertfalva
Budafok (40)
Kastélypark
Nagytétény
Tétényliget
Érd alsó
Tárnok
Martonvásár
Baracska
Pettend
Kápolnásnyék
Velence
Velencefürdő
Gárdony
Agárd
Dinnyés
Ódinnyés
Börgöndpuszta
Székesfehérvár (20, 29, 44, 45, 5, 906)
Székesfehérvár-Repülőtér (29)
Sóstelep
Szabadbattyán (29, 455a, 944)
Kiscséripuszta
Polgárdi-Tekerespuszta
Lepsény (27, 49)
Balatonaliga
Balatonvilágos
Gamásza
Szabadisóstó
Szabadifürdő
Siófok-Tisztviselőtelep
Aranypart
Siófok (35)
Balatonszéplak felső
Balatonszéplak alsó
Zamárdi felső
Zamárdi
Szántód-Kőröshegy
Balatonföldvár
Balatonszárszó
Balatonszemes
Balatonlelle felső
Balatonlelle
Balatonboglár felső
Balatonboglár
Jankovich-telep
Fonyódliget
Fonyód (36)
Bélatelep
Alsóbélatelep
Balatonfenyves felső
Balatonfenyves
Balatonfenyves alsó
Balatonmáriafürdő alsó
Máriaszőlőtelep
Balatonmáriafürdő
Balatonberény (37)
Balatonszentgyörgy (30b, 37, 924)
Vörs
Sávoly
Sávoly-Tőzegtelep
Zalakomár
Zalaszentjakab
Nagyrécse
Nagykanizsa (17, 60)

40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Budapest-Déli (1, 30)
Kelenföld
Budafok (30)
Háros
Budatétény
Barosstelep
Nagytétény-Diósd
Érdliget
Érd felső
Érd-Elágazás
Érd
Százhalombatta
Dunai Finomító
Ercsi (452, 453)
Iváncsa
Pusztaszabolcs (42, 44)
Szabadegyháza
Sárosd
Nagylók
Sárbogárd (45, 46)
Sárszentmiklós (46)
Rétszilas (43, 46)
Sáregres
Simontornya
Tolnanémedi
Pincehely
Belecska
Keszőhidegkút-Gyönk (48)
Szárazd
Regöly
Szakály-Hőgyész
Dúzs
Csibrák
Kurd
Döbrököz
Dombóvár (41, 459, 47, 49, 50)
Kaposszekcső (47)
Vásárosdombó (47)
Sásd (47)
Godisa (47)
Szatina-Kishajmás
Abaliget
Hetvehely
Bükkösd
Cserdi-Helesfa
Szentlőrinc (60, 61)
Bicsérd (60)
Mecsekalja-Cserkút (60)
Pécs (60, 64, 65, 963)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Kelenföld
(Újbuda, Budapest-Kelenföld)*

állomás
1 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida
30 Budapest-Székesfehérvár- Nagykanizsa
40 Budapest-Pusztaszabolcs- Pécs

Fotó: Tóth Márton [Pocok]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.465029° E19.021463° | N47° 27' 54.1" E19° 1' 17.26"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


1884-ben az állomást Siemens biztosítóberendezéssel szerelték fel, a központi állítású váltókat és jelzőket ún. villamos blokkzár ellenőrzése alatt lehetett tartani.
A kelenföldi pályaudvar váltókezelő tornya az állomásépülettel szemben található. 1983-ban épült Stefler Imre tervei szerint.

Utazóknak


Az állomásépületbe csak az utca felőli oldalról lehet bemenni. Az épületben találhatók a jegypénztárak és a váróterem, ahol a központi kijelző tábla is látható, amely segít tájékozódni, hogy mikor érkeznek/indulnak a vonatok.
Az állomás peronjait és vágányhálózatát jelenleg átépítik (2009. november). Személyvonatok az 3-4-5-6, valamint 14., és 15. vágányokra érkeznek. (A 7. és 10. vágány utasok elől egyelőre el van zárva.)
Az 1. és 2. vágányt a felszínen, az épület (utca felől) bal kézre eső oldalán, az aluljáró lejárata mellett induló járdán lehet megközelíteni (nem kell lemenni az aluljáróba).
A többi vágányt az aluljáróból lehet csak elérni. Az aluljáró túlsó vége a Sasadi útra vezet ki egyébként.
Az állomásépületből (az utca felőli oldalon) kilépve szemben a bkv autóbuszállomását találjuk, jobbra indulva juthatunk el a vágányokhoz, míg balra a villamosvégállomást pillanthatjuk meg.

Átszállási lehetőségek


Metró: M4 (Budapest-Keleti felé)
Villamos: 19 49
Autóbusz: 7E 103 141 141A 173E
A sínek túloldalán a Budaörsi úton (aluljárón keresztül elérhető) autóbuszok: 40 40E 53 87 87A 139 139A 150E 150 153 172E 187 188E 239 240 240E 250 272 (Sasadi út)

Menetrend


Utastájékoztató menetrend (lista) az állomáshoz letölthető az alábbi honlapról:
groups.google.com/group/utastajekoztato-lapok

Linkek




Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Újbuda
- Budapest-Kelenföld 2010. december 12-ig

Szelvénykő 128 Budapest - Hegyeshalom - Bruck-Királyhida vonal
Szelvénykő 42 Budapest Déli-Nagykanizsa-Pragerhof vonal
Szelvénykő 0 A Kelenföld-Szentlőrinc vonal kezdőpontja.

Képriportok, cikkek

Teljesen elbontották a régi Kelenföldi vasúti lakóházat
2008.12.15 00:47 - Szente-Varga Domonkos
Pénteken még arról számoltunk be rövidhíreink között, hogy illetéktelenül elkezdték bontani Kelenföldön a jelenlegi felvételi épülettől kb. 150m méterre a bozótban álló régi vasúti lakóház épületét. Az idézett cikk szerint az...









Régi képek - Kelenföld

Az állomás 1903-ban. (küldő: Ophoven Jenő)
 
Az állomás utca felőli oldalát mutatja ez a régi képeslap. (forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyarország képeslapokon Osiris kiadó 2003.)
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Kelenföld. Forrás: Képek a régi magyar vasutakról és vonatokról. Gyökér István, Dr. Kubinszky Mihály, 1991 (Közdok)
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest-Kelenföldi pályaudvar felvételi épülete és vágányai egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás előtti tér egykor. Megfigyelhető a fedett villamosváró helyiség. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Budapest-Kelenföldi pályaudvar felvételi épülete és vágányai egykor. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A pályaudvar egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kebelei György

A felvételi épület az utcafront felől. Forrás: korabeli képeslap.

  Forrás: http://budapestcity.org/11-egyeb/utcak-terek/Etele-ter/...
Feltöltötte: Kebelei György

A pályaudvar egy régi utánszínezett képeslapon. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kebelei György

Kelenföld 1901. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Kelenföld 1919. Forrás: korabeli képeslap.
  http://egykor.hu/budapest-xi--kerulet/kelenfoldi-palyaudvar/...
Feltöltötte: Sándor Antal

Az állomáson készült régi fénykép.Forrás:korabeli fénykép
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A képen a felső sorban: Tót István, Óvári Árpád, Szabó Ferenc, Varga Rezső, Mohácsi István, Czibula. Ülnek: Sásdi Zoltán, Hamza János. Beküldő: Sásdi Zoltán.
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1964.

Bp Kelenföld - a baleseti készenléti tartalék daruszerelvény
megérkezett tárolási helyére. Beküldő: Sásdi Zoltán.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Budapest XI. Kelenföld pályaudvar
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=483746
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Kelenföld.Vasúti állomás.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Kelenföld, Kelenföld állomás. Berakodás.
Forrás: fortepan.hu 43782
  http://www.fortepan.hu/_photo/display/43782.jpg
Feltöltötte: Faltusz Csaba
Dátum: 1942.

Kelenföld utcafront egykoron. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Kelenföld

FLIRT-ek.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.05.18.
Harmadik generációs IC személykocsik az állomáson az esti Zengő IC-be sorozva.
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.05.18.
Budapest-Kelenföld állomáson a 006-os Nohab.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.16.
A havat a szélen kívül a Délibe tartó személyvonat is felkavarta.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2009.12.19.
A felvételi épület utcafront felőli képe.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.08.06.
A pályaudvar felvételi épületének vágányok felőli képe a kezdőponti oldalról nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.08.06.
A pályaudvar felvételi épületének vágányok felőli képe a végponti oldalról nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.08.06.
Az állomás a Sas-hegyről nézve.
Fotó: Petró Viktor
Dátum: 2010.10.09.
A pályaudvar felvételi épületének Etele tér felőli főhomlokzata az órával,és a régi fénycsőbetűkkel.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.01.18.
A pályaudvar felvételi épülete,és vágányai a 14.-15. vágányok között lévő peron felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.04.20.
Kitekintés a kezdőponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.04.20.
A legújabb névtábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.22.
Az állomáson lévő 1-es szelvénykő.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.22.
Kitekintés a végponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.06.22.
Az állomás főhomlokzata
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
A váróterem
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
A parkoló
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Jegypénztárak a váróteremnél
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
A váróterem
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Egy lépcső. Ez visz fel a peronra
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Bizony, ezek még régi ablakok
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Az épület
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.
Az aluljáró. Nem egy szép hely. Büdös van, a falak tele vannak firkával, a fél város kutyái itt végzik el a dolgukat...
Fotó: Lukács Vendel
Dátum: 2012.04.22.

Fotó: Tóth Márton
Kelenföld vasútállomás, Őrmező, helyi autóbusz-végállomás. Átadva: 2014. 03. 29-én.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.29.
A megújult Etele tér.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.28.
A gyors 7-es buszok évtizedekig a környék jellegzetes járatai voltak. Helyüket átvette az M4-es metró. A kép az utolsó üzemnapon készült.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.03.28.
A kelenföldi aluljáróban található BKK-ügyfélpont.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2013.03.28.
A metróaluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A metróaluljáróban lévő vizuális utastájékoztató táblák.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az Etele tér az átépítés után.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Szelvénykő a pályaudvaron.A Keleti pályaudvari kezdőponttól 12.8 kilométerre vagyunk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az Etele tér az átépítés után.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az Etele tér az átépítés után.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Lejárat az aluljáróból,a metróhoz.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az egyik peronhoz vezető feljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A metróállomás.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az Etele tér az átépítés után.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A metróállomás.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Az újrafestett régi aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
A metróállomáson lévő központi óra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.03.30.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.11.07.
Látkép Kőérberek felé Kelenföld 7-10. vágány peronjáról.
Fotó: Gál Marcell
Dátum: 2015.05.01.
Aluljáró.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.01.11.
Déli, Fradi stb. felé.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.01.11.
Győr, Székesfehérvár, stb. felé.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.01.11.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.01.11.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.01.11.


Képek a netről - Kelenföld

Budapest-Kelenföld 1993-ban. Forrás:
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/station/Budapest/misc/pix.html
Dátum: 1993.08.10.
http://www.railfaneurope.net/pix/hu/station/Budapest/misc/bpkelenf.jpg
[Tárolt változat]
A kilencvenes évek második feléíg így kanyarodott a villamos az épület mögött.
http://hampage.hu/kozlekedes/sinekbuda2.html
[Tárolt változat]
Légifotó az átépítés előttről.
http://img2.indafoto.hu/10/7/92727_b9d2778edea727f6719583033e1c5687/23606570_a63bf5b4ebb788ee2379edee54e64f4e_l.jpg
[Tárolt változat]
Légifotó az átépítést követően.
http://img2.indafoto.hu/10/7/92727_b9d2778edea727f6719583033e1c5687/23606576_8c45dc2f905fd44f468efdb4e4bebb9b_l.jpg
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31223
2017.11.14. 12:07.12
„Railwayman
e-mail: railwayman.kukac.gmail.com elfogadott hozzászólás 25867
2013.02.08. 00:46.55
Minden tiszteletem a váci főépítészé, amit ír máshol is igaz:

KULTÚRÁNK MEGŐRZÉSE ÉS/VAGY MODERNIZÁCIÓ
a váci vasútállomás épületeinek bontása és elsivárítása kapcsán

Talán minden magyar hallott már róla, ha nem, most tudat(osít)om, hogy az első hazai gőzüzemű vasútvonal 1846-ban létesült Vác és Pest között, az első villamosított vasútvonal pedig 1911-ben Vác és Gödöllő között. Ezek ipartörténeti események és alkotások, melyekre minden magyar büszke lehet(ne). A vasútvonalak és állomások ránk maradt jeles tárgyi emlékeit, épületállományát megőrizni, védeni, továbbhagyományozni kötelességünk.

Miért? Mert történelmünk, kultúránk jeles tárgyi emlékei, melyek nélkül szegényebbek lennénk, nemcsak szellemileg, anyagilag is. Ezen építmények nemzetvagyonunk részei. Ezeket károsítani, tönkretenni, megsemmisíteni őrültség, egyben nemzetellenes tett.

Gondolkozzunk! A súlyos beteget meggyógyítjuk – legalábbis mindent elkövetünk ennek érdekében – és nem megöljük! Építményeinket, örökségünket miért pusztítjuk el?!

A több mint másfél évszázados vasúttörténetünk kezdeti időszakából nem sok maradt ránk, de százévesnél régebbi épületek még akadnak. Ezek állapota – a múlt és a jelen rendszernek is köszönhetően – erősen avult, leromlott. Ha a rendszeres karbantartásokat, esetenkénti nagyjavításokat elvégeztük volna, most nem itt tartanánk. De ezek még most is menthetők, helyreállíthatók, használhatók, hasznosíthatók. Nem igaz, hogy a helyreállításuk nem rentábilis. Ez az épületállomány rendbe hozva még legalább további száz évet bír. Új épületeinkről vajon elmondhatjuk-e ezt?

De az alapkérdés az, hogy kötelességünket hajlandók vagyunk-e teljesíteni, kultúránk jelentős tárgyi emlékeit – elpusztításuk helyett – megmenteni, megőrizni, továbbörökíteni.

Elpusztítani valamit természetesen egyszerűbb, könnyebb, olcsóbb, mint megmenteni, helyreállítani. De a pusztítás végleges, nem lehet visszacsinálni, meg nem történtté tenni!

Hazánk régi, történelmi épületállományának szinte már szisztematikus bontása mind a mai napig tart és úgy tűnik, ez a folyamat megállíthatatlan. A bontásban anyagilag érdekelt a tulajdonos – legyen az állam, önkormányzat vagy magánszemély –, az építésztervező, aki a várható munka reményében szó nélkül kiszolgálja a megbízót, és a hatóság is, aki minderre áldását adja – lásd a bontási engedélyek tömegét.

Minden valamirevaló építésznek, de laikusnak is tudnia kell(ene), hogy alap nélkül nincs felépítmény, még szájbarágósabban: múlt nélkül nincs jövő, csak jelen.

Nem értem, hogy a büszke magyar miért szégyelli múltját, miért írtja, pusztítja kultúrája még meglévő épített örökségét, nap mint nap, ma is (csak nem a pénzért, feledve, hogy magyar?). Ezt tenni, ebben részt venni öngyilkosság. Az a nép, nemzet, melynek nincs identitástudata, fogytán épített öröksége, múltjának emlékei, sőt irtja azokat, halálra van ítélve.

Visszatérve Váchoz, azt a tájékoztatást kaptam a MÁV vezérigazgatóságán, hogy az állomás épületei – az állomás-, a pályafenntartás- és laktanyaépület kivételével – bontásra kerülnek az új, „racionális”, P+R parkolós, modernizált állomás kialakítása érdekében. Terv szerint látványban egy letarolt, 2-300 parkolós, csenevész csemetefákkal beültetett sivár terület lenne, melyet az új perontetők, le-följárók és liftházak oldanak valamelyest.

Nem értem, hogy e ”bontásérett” épületek eddig miért nem kaptak kellő figyelmet, odafigyelést; országos műemléki, vasúti vagy legalább helyi védettséget. Nem modernizálás-, fejlődésellenes vagyok, hanem örökségvédő. A modernizálás, a fejlesztés és az örökségvédelem nem egymásnak ellentmondó fogalmak. Ésszerű kompromisszumra, megoldásra kell(ene) törekednünk és nem „a múltat végképp eltörölni.”

Ehhez kérem támogatásukat, segítségüket, Magyarország és Vác érdekében.

Budapest-Vác, 2013. január 30.

Tisztelettel,

Rainer Péter
Vác mb. főépítésze”

siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
elfogadott hozzászólás 30365
2016.07.29. 09:45.49
Kelenföld állomás 1983 januárjában. Fotó: Népszava

Capras Dávid
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30099
2016.02.29. 21:21.40
Négyfogalmú térközjelzők az Összekötő vasúton. Teljes abszolút forrás: http://fortepan.hu/?img=77896

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29037
2014.12.06. 22:02.16
Harmincezer postagalamb felengedése a Kelenföldi pályaudvaron: http://filmhiradokonline.hu/watch.php?id=267

Kenézy György
e-mail: kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28001
2014.03.25. 19:30.43
2014.03.28 Péntektöl Meg fog változni közlekedési rend átszállható M4-es metróla ezzel lehet közlekedni Kelendföld Pályaudvar - Keleti Pályaudvar között ! Busz is megfognak változnak M4 , 19 , 49-es villamosok , 53 , 58 , 272 -es buszok metró oldalon . Örmező oldalon busz járatok 40 , 53 , 87 , 88 , 101 , 150 , 153 , 153A , 172 , 187 , 250 , 272 járatok . Volánbusz járatok indulnak metró oldalon 710 , 711 , 712 , 713 , 715 ,720 , 721 , 722 , 724 , 725 , 731 , 732 , 734 , 735 , 736 , 737 , 760 , 761 , 762 , 763 , 767 , 778 járatok . Vonat Járatok S10 , S30 , S34 , S35 , S40 , S42 , G10 , G34 , G42 , G43 , Z30 , X10 járatok Györ,Tatabánya , Székesfehérvár , Köbánya - Kispest , Pusztaszabolcs , Dunaújváros ,Érd felé !

Sásdi Zoltán
e-mail: sasdizoli.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25652
2012.12.27. 12:48.21
A 60-as évek elején 1967-ig forgalmi szolgálattevőként teljesítettem szolgálatot...szép igazi vasutas évek voltak ...még a régi állomáson ...

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24659
2012.08.07. 13:10.16
A kölcsönkért kastély című 1937-ben készült film egyik jelenete itt játszódik:http://www.youtube.com/watch?v=kSUpSqA3pb8

Adani_
e-mail: daa.kukac.asaa.hu
elfogadott hozzászólás 19911
2011.01.06. 17:35.37
Sok értelme nem is volt átnevezni, miért jobb így?

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19906
2011.01.06. 11:08.55
Az állomás neve Kelenföldre fogyatkozott. Ezt úgy oldották meg, hogy LEVÁGTÁK az utastájékoztató táblákról a Budapest előtagot.

Igénytelen, csúnya, tipikusan magyar-mávos kontár munka. Gratulálok hozzá!

A felvételi épület egy új táblát kapott, az legalább nem lett összebarmolva...

siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
elfogadott hozzászólás 19560
2010.12.03. 17:51.51
Menetrendváltástól neve Kelenföld lesz.

Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17271
2010.05.09. 13:11.55
Jelen állás szerint állítólag a 21-től 28-ig szednék fel, a helyére P+R parkolót raknának. Hogy mikor, az még probléma, mert most ugye a Kelenföld-Tárnok átépítés csúszik, és azzal együtt menne az állomás átépítése, kitérők cseréje.

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17259
2010.05.09. 09:03.49
Más.
Jelen állás szerint felszedik a 21-25. Vágánycsoportot, a 30as KLFi átépítése után?

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17258
2010.05.09. 08:59.42
A meglévő gyakorlatilag szar állapotot konzerváljuk úgy , hogy építünk egy kétszer hosszabb lépcsőt? Meg egy , estleg 2 db max. 8-10 fő kapacitású liftet? Amely lift talán, de csak talán még jó esetben a Metró szintig lemegy, amiben én látva a magyar ember e téren tanúsított balf@szságát, erőteljes kétséget érzek. Mindezt 2010ben....
Remélhetőleg a lejárat végponti oldalán viszont mozgólépcsőt fognak építeni... A Peronokonn lévő utaskényelmi szempontokról is beszélhetnénk , de az más tészta....
(Fűtött üveg kalitka)Vmi ital,kávé,JEGY, Rágcsa autómata stb..)

alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 17257
2010.05.08. 23:09.42
Ilyen alapon a mozgólépcső is elromolhat. Másfelől most is lépcső vezet ki az aluljáróból. A lift meg miért romlik el? A kedves utazóközönség rongálja meg, lásd a Nyugatiban, Ferihegyen és még sorolhatnám.

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17238
2010.05.07. 15:10.55
Miért nem sikerült MOZGÓLÉPCSÓT építeni ahelyett a kib...ott hosszú lépcső helytt? LOL. M4...

JabyGabi
e-mail: jabygabi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17221
2010.05.06. 18:51.46
Biztosan nem is lesz velük soha semmi baj, ahogy ez már lenni szokott nálunk...

Alacc
e-mail: gitarmania.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16833
2010.04.14. 07:26.05
Nemcsak lépcső lesz a peronokon, hanem lift is.

JabyGabi
e-mail: jabygabi.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15390
2010.01.18. 09:20.29
Bizony lépcsőt... Méghozzá milyen rohadt hosszút. Nagyon gáz...

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15248
2010.01.09. 10:27.25
A minap bekandikáltam az E peronon (14.-15. vg.)a "gödörbe"

Sajnálattal közlöm, hogy a konténer felöli oldalon LÉPCSŐT építettek...

Kérdés, hol lesz a mozgó lépcső?
Lesz egyáltalán?
Lesz é lift?

horvatics
e-mail: horvaticscs.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14577
2009.12.03. 17:04.34
Személyvonatokat a következő vágányok fogadnak:
3 , 4
5 , 6
14 , 15

JabyGabi
e-mail: jabygabi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14447
2009.11.17. 20:38.00
Nem jellemző, hogy körüljárna. Órák/napok múlva kap másik gépet.

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14242
2009.11.05. 12:01.58
A répavonat bejár az 1-2 valamelyikére aztán gondolom körüljár a gép.

vagy nem?

JabyGabi
e-mail: jabygabi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14241
2009.11.05. 10:48.21
Az 1-2, 7-10 vágányok utasforgalom elől el vannak zárva, így rendkívüli esetben sem használhatók ilyen célból, mivel nem megközelíthetőek. A répavonatot nem úgy tolták be oda, hanem oda járt be, ahogy most éjszaka az 1-re.

beno
e-mail: trainzister.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14224
2009.11.03. 18:09.54
Nem, személyvonatot nem fogadnak csak ,ha fennforgás van.

Répavonatot láttam a II.-on Kaposvárra indult gondolom ,valszeg csak "betolták" a másodikra.

Egyébként rém igénytelen lett a felújítás 3 különböző tábálát bírtak kitenni 3 peronra......

oroszlan96
e-mail: oroszlan96.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14223
2009.11.03. 17:54.15
és az első és második vágányt használják?

oroszlan96
e-mail: oroszlan96.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14222
2009.11.03. 17:33.24
Köszi.

Cseke Zoltán
e-mail: csekzoli.kukac.indamail.hu
elfogadott hozzászólás 14177
2009.10.29. 09:51.28
Október 20.-án átadták a 3-4. 5-6. vágányokat, így ide érkeznek a Déli pályaudvar felől és felé közlekedő vonatok.
A képen az említett vágányok láthatók október 26.-án egy borús napon.

oroszlan96
e-mail: oroszlan96.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14164
2009.10.28. 09:49.08
Megtudnátok mondani hogy most melyik vágányokra jönnek a vonatok?
Köszi.

CzuPe
e-mail: czuczorp.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13884
2009.10.06. 12:58.48
Az Etele tér felől...egy elhúzó gyors 7-es busszal 2004. szeptemberéből.

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13498
2009.09.05. 21:28.50
Épülnek-szépülnek a peronok

prozak01
e-mail: prozak01.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 13497
2009.09.05. 21:28.13
2009.09.05 kora délutáni állapotok. A Déli mellett talán ezt szeretem Bp-n a legjobban.

cooljan
e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8940
2009.01.07. 09:35.49
A legkedvesebb budapesti pályaudvar, bár egy kissé lepusztult az épület, ráférne már egy felújítás.

cooljan
e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8939
2009.01.07. 09:34.24
Budapest-Kelenföld pályaudvar a felkelő nap fényében...

Balage
e-mail: balage85.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8799
2009.01.03. 20:51.22
2008 április 13.

Balage
e-mail: balage85.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8798
2009.01.03. 20:50.17
2008. április 13-ai képek, eddig itt pihentek a telefonomon :)

Lennon15
e-mail: beatlesfan15.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8714
2009.01.01. 21:36.19
Szia Pezsman!

Az a szerelvény francia motorvonat, az SNCF-től vette ezeket Románia valamint néhány darab Bulgáriába is kerül. Ezek valaha francia elővárosi vonatok voltak. De vettek már villanymozdonyokat is.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8697
2009.01.01. 18:08.45
Szémomra ismeretlen vasúti szerelvény állt 2008. december 31-én Kelenföldön. A többrészes vonat egy tehervonat végén közlekedett Ferencváros felé, de hogy hova és milyen célból azt nem tudom.

atis
e-mail: kissattila975.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8582
2008.12.28. 12:43.44
Direkt ilyen állapotban van szegény,hogy ezt is le lehessen dönteni!Le lehetne itt forgatni a Sztrokoff Mihályt!

Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6571
2008.09.20. 21:44.30
2006-os kép.
Erről a peronról a vonatok a Keleti Pu. felé indulnak.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5738
2008.08.07. 12:18.45
A vitatott jövőjű Somogy IC érkezik Kaposvár felől. A Szili egy elsőosztályú és három másodosztályú kocsit továbbított. Étkezőkocsi nem volt.

Regarder
e-mail: regarder.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4725
2008.06.15. 19:53.44
Érdekes a pályaudvar Déli felőli bejárata, ahogy egymás alatt-felett futnak a sinek, aztán egy szintbe kerülnek.

NUke
e-mail: nukefan.kukac.vsopsatelitte.com
elfogadott hozzászólás 4339
2008.05.25. 16:18.01
3162. Pekingig [3 perc] 812-es metró "utazható" (milyen szó ez?)

Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1718
2007.11.15. 10:17.40
2011 4-es metróval Keletig Útazhatók.

Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 615
2007.04.17. 22:47.06
Kelenföld, 2007.03.25.

Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 614
2007.04.17. 22:46.29
Kelenföld, 2007.03.25.

rilo
e-mail: bpasztal.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 367
2007.02.14. 21:23.54
Budapest, kelenföld észak felé nézve

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Bükkábrány

Budapest-Józsefváros

Bükkösd

Budapest-Keleti

Budakalász