Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


136 Szeged-Röszke-Szabadka

Szeged (135, 140, 790, 835)
Szentmihálytelek
Röszke
Nagyszéksós
— országhatár —
Kamaráserdő
Horgos (834)
Horgosi Királyhalom
Hajdújárás
Palicsfürdő
Hartmann kitérő
Szabadka

150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka

Budapest-Keleti (1, 120, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (120)
Kőbánya-Kispest (100, 142)
Ferencváros
Soroksári út
Pesterzsébet
Soroksár
Soroksár-Terminál
Dunaharaszti
Dunaharaszti alsó
Taksony (255)
Dunavarsány
Délegyháza (250N)
Áporka
Kiskunlacháza
Dömsöd
Kunszentmiklós-Tass (151)
Bösztör
Szabadszállás
Fülöpszállás (152)
Soltszentimre
Csengőd
Tabdi
Kiskőrös (153)
Feketehalom
Soltvadkert
Pirtói szőlők
Pirtó
Kiskunhalas (154, 155)
Balotaszállás
Kisszállás
Tompa
Kelebia
— országhatár —
Szabadka

820 Szabadka-Zombor-Szond-Gombos-Dálja-Borovo-Vinkovci

Szabadka
Szabadka külváros
Sebesicspuszta
Mérges
Tavankút
Kunbaja
Bajmok
Babapuszta
Nemeshalom
Nemesmilitics
Kismilitics
Zombor (821, 824, 825, 968, 969)
Bükkszállás
Bácsszentiván
Szond (824)
Újgombos
Gombos (827)
— országhatár —
Erdőd
Dálya (530)
Újdálja
Borovo Trpinja
Vukovar-Borovo Naselje (811)
Bršadin Lipovača
Bršadin
Nuštar
Vinkovci (540, 546, 548, 549, 810)

827 Szabadka-Cservenka-Hódság-Bácsordas-Gombos

Szabadka
Szabadka-Közkórház
Kisvörösegyháza
Mikićevo
Kisvörösegyháza mh.
Vámtelek
Györgyén
Györgyéni tanyák
Pacséri szállás
Pacsér
Bácskossuthfalva
Angyalbandi
Alsóroglatica
Istenhozott
Dubóka
Geyerszállás
Istenvelünk
Cservenkai téglagyár
Cservenka (825)
Veprőd
Szentfülöp
Hódság (821, 824)
Hódság-Kálvária (824)
Bácsordas (822, 824a)
Kisgombos régi
Bogojevo Selo
Gombos (820)

830 Szabadka-Újverbász-Újvidék-India-Zimony

Szabadka
Sándor
Somssichtanya
Verusics
Nagyfény (838)
Andrásföldje
Andrásnépe
Topolya
Csengetyűs
Kishegyes
Kishegyes régi
Bácsfeketehegy-Szeghegy (828)
Újverbász (825)
Kiskér
Ókér
Máriamajor
Kiszács
Piros
Újvidék repülőtér (831, 833)
Novi Sad Ranžirna (831, 833)
Novi Sad (821, 831, 833)
Újvidék régi (821, 831, 833)
Pétervárad vár
Pétervárad (819)
Karlóca
Karlovački Vinogradi
Čortanovci Dunav
Čortanovci
Beska régi
Inđija pustara
India (810)
Ópazua
Vojka
Újpazua
Batajnica
Zimony külváros
Zemun
Zimony régi
Tošin Bunar
Novi Beograd
Belgrad

833 Szabadka-Zenta-Óbecse-Újvidék

Szabadka
Békova
Vörösegyháza
Orom
Völgyes
Karjad
Felsőhegy
Zenta (833a, 834)
Ada
Mohol
Péterréve
Óbecse (825)
Bečej Predgrađe
Bácsföldvár
Csurog
Zsablya
Boldogasszonyfalva
Temerin
Tiszaistvánfalva
Vaskapu (831)
Újvidékcsenej (831)
Zajló (831)
Újvidék repülőtér (830, 831)
Novi Sad Ranžirna (830, 831)
Novi Sad (821, 830, 831)
Újvidék régi (821, 830, 831)

967 Bácsalmás-Csikéria-Szabadka

Bácsalmás (154, 470, 966)
Kunbaja-Bácsalmási szőlők
Bácsalmási vöröserdő
Csikériai szőlők
Csikéria
— országhatár —
Szabadkai tanyák
Kelebiai tanyák
Csikéria kitérő
Horváth tanyák
Szabadka gyártelep
Szabadka




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Szabadka
(Subotica, Суботица)*

állomás SRB (Szerbia)
136 Szeged-Röszke-Szabadka
150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka
820 Szabadka-Zombor-Szond-Gombos-Dálja-Borovo-Vinkovci
827 Szabadka-Cservenka-Hódság-Bácsordas-Gombos
830 Szabadka-Újverbász-Újvidék-India-Zimony
833 Szabadka-Zenta-Óbecse-Újvidék
967 Bácsalmás-Csikéria-Szabadka
 

2011.01.27.
Fotó: Benke Zoltán [Zolas]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.102269° E19.671278° | N46° 6' 8.16" E19° 40' 16.6"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Subotica az állomás szerb neve fonetikusan
- Суботица az állomás szerb neve

Szelvénykő 1672




Régi képek - Szabadka

Szabadka pályaudvar. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka állomás felvételi épületének vágányok felőli oldala látható a képeslap alsó képén. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka állomás felvételi épületének utcafront felőli képe a városi villamosvasúttal. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka MÁV üzletvezetőség. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka pályaudvar vágány felőli képe régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka. Pályaudvar. Forrás: http://bedo.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka felvételi épületének város felőli képe egykor. Forrás: http://kepeslapmuzeum.mbit.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

A vasútállomás egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Szabadka vasútállomása egy régi képeslapon
  Feltöltötte: Várkonyi Tibor

Szabadka egy korabeli képeslapon. Forrás: post-card.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka pályaudvar belső részlete
  http://www.kolekcionar.eu/articles.php?id=22307
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos


  Feltöltötte: Várkonyi Tibor

Szabadka. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka. A vasútállomás képe a város felől egykoron. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka 1909-ben. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka. A felvételi épület a vágányok felől nézve egykor. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szabadka vasútállomás, Ganz gyártmányú Árpád sorozatú (TAS) sínautóbusz. Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/32413.jpg
  Feltöltötte: Kebelei György

Szabadka vasútállomás, Ganz gyártmányú Árpád sorozatú (TAS) sínautóbusz. Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/32411.jpg
  Feltöltötte: Kebelei György

Szabadka vasútállomás, Ganz gyártmányú Árpád sorozatú (TAS) sínautóbusz. Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/32410.jpg
  Feltöltötte: Kebelei György

Forrás: http://postcards.arcanum.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal


  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Szabadka

Felvételi épület.
Fotó: Fejes Tamás
Dátum: 2008.06.17.
FMK-004 mérővonat Szabadkán.
Fotó: Fejes Tamás
Dátum: 2008.06.17.

Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
Szabadka állomása dél felől.
Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
Víztorony.
Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
Eldugott üzemi épület Szabadkán.
Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
Eldugott üzemi épület Szabadkán 2.
Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.

Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
Szabadka rendező, az állomás déli végén.
Fotó: Benke Zoltán
Dátum: 2011.01.27.
a felvételi épület a város fdelől
Fotó: Tatai András
Dátum: 2012.08.30.
a bejárati jelző Horgos felől
Fotó: Tatai András
Dátum: 2012.08.30.
az állomás vágányhálózata déli irányból fényképezve
Fotó: Tatai András
Dátum: 2012.08.30.
Avala Ec összeállítása
Fotó: Bencs István
Dátum: 2013.07.26.
Délutáni forgalom déli irányból fényképezve
Fotó: Bencs István
Dátum: 2013.10.26.
Kennedy + 1 Ic kocsi indul Zomborra ... :)
Fotó: Bencs István
Dátum: 2013.07.24.

Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.08.02.

Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.08.02.
A MÁV egykori szabadkai Üzletvezetőségének épülete, felül a szárnyaskerék, amelyet szerencsére meghagytak és a homlokzattal együtt szépen felújítottak.
Fotó: Tripolszki Dalibor
Dátum: 2018.11.06.
Mivel fentebb a régi képen is ebből a szemszögből mutatkozik a MÁV egykori szabadkai Üzletvezetősége. hát íme a mostani állapota. Manapság a Műszaki Iskola működik az épületben, néhány éve valóban gyönyörűen felújították( igaz, hogy csak az utca felőli részt).
Fotó: Tripolszki Dalibor
Dátum: 2018.11.06.
Állomásépület 2022 tavaszán
Fotó: Kolláth Áron
Dátum: 2022.05.17.
A Kelebia felőli (3. sz.) váltókezelői őrhely
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Az állomás látképe Kelebia felől
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Fűtőház
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Felvételi épület Kelebia felől
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Váróterem
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
A középső (2. sz.) váltókezelői őrhely
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
A Somssichtanya felőli (1. sz.) váltókezelői őrhely
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Fedett peron az épület előtt
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.
Két motorvonat várakozik az indulásra
Fotó: Vekker András
Dátum: 2021.08.


Képek a netről - Szabadka


http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1024949&page=5
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


fizolt
e-mail: Fizolt .kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 33709
2022.12.02 00:48.31
Szabadka állomás az átépítés előtti időszakban: az állomás két részből áll, északon a személypályaudvar, délen a rendezőpályaudvar van, de a teherforgalom a személypályaudvar nagy részét is elfoglalja.
Az személypályaudvaron néhány peronos vágány van, a megmaradt személyforgalom csak 1-2 vágányt használ, gyakran jön vonat foglalt vágányra.
Az állomáson nincs biztosítóberendezés, a váltók helyszíni állításúak, váltózárral lezárhatók, az állomást nem biztosított fény bejárati jelzők fedezik a nyílt vonalak felől, valamint második bejárati jelzők vannak a rendezőpályaudvar melletti vonali vágányokon, a jelzőberendezés egy 1942-es, a Budapesti Telefongyár által gyártott készülék, amin forgalmi irodából a hozzájárulást adják az állomás két végén, illetve a rendező és személypályaudvar határánál lévő váltókezelői őrhelyeknek a jelzők kezeléséhez. Korábban tervezték egy jelfogófüggéses biztosítóberendezés létesítését, de ez nem valósult meg, az állomáson ma felállított egyéni fény kijárati jelzőket sosem helyezték üzembe, de azok érvénytelenítve ma is állnak.
Az útlevél- és vámvizsgálat az utasperonoktól északra, a határőrség épületének vonalában zajlik, az érkező vonat előbb ott áll meg, majd a beléptetés után húz előre a leszálláshoz, az induló vonat pedig szintén hosszabb időre megáll itt a kiléptetéshez.
Az állomáson több forgalmi szolgálattevő (rendelkező, külsős és engedélyes), az őrhelyeken 2-3 váltókezelő, mellettük kocsivizsgálók és tolatásvezetők, kocsirendezők dolgoznak, e mellett folyamatosan üzemelnek a jegypénztárak.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33225
2021.10.04 17:29.19
Névtábla

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33224
2021.10.04 17:28.27
Belgrád felé

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33223
2021.10.04 17:27.53
Kelebia felé

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33222
2021.10.04 17:27.19
Peron felé

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33220
2021.10.04 17:24.17
Belülről

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33219
2021.10.04 17:23.30
2021.08.08

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33218
2021.10.04 17:22.36
2021.08.08

zoppos
e-mail: dalivasut75.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31898
2018.11.13 17:17.08
Nem is vitatom, hogy miről szól ez a honlap, csak egyszerűen reagáltam a gyorscsigavonat hozzászólásához.

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31897
2018.11.13 15:19.42
Így van, ezek üzemelő vagy megszűnt vasútvonalak szolgálati helyei. Nem településnévtár, se nem autóbuszok, a vasúton vonatok közlekednek, de azoknak sincs itt adatlapja. http://vasutallomasok.hu/info.php

QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
elfogadott hozzászólás 31893
2018.11.13 13:03.14
Ezen az oldalon vasútvonalak szerepelnek, nem a rajtuk közlekedő vonatok.

zoppos
e-mail: dalivasut75.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31889
2018.11.07 18:22.39
Kedves cd196. Olvasd végig gyorscsigavonat hozzászólását. Szerinte a honlapon szerepelő a Szabadka-Újvidék járat nincs, holott van. Zenta felé szerinte egy orosz motorvonat megy, valójában három pár járat van Szabadka és Zenta között. Ezeket próbáltam leírni. Most érthetőbb?

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31868
2018.11.07 11:48.31
– „Szabadka-Budapest menetrendet böngészve, feltűnt, hogy a honlapon még mindig szerepel a Szabadka-Újvidék járat”
– „Miért ne lenne Szabadka-Újvidék vonat?”
Fúbakker, itt most ki mit állít, melyik szó ki szerint mit jelent, és mit nem gondolt végig? :)

zoppos
e-mail: dalivasut75.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31866
2018.11.06 17:53.58
Kedves gyorscsigavonat! Miért ne lenne Szabadka-Újvidék vonat? Nézd csak meg a menetrendet jobban. Van Topolyán, Verbászon keresztül és van Zomboron keresztül is.
Zentára pedig három pár vonat jár, ebből kettő megy át Kikindára.

gyorscsigavonat
e-mail: eurotui.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 31752
2018.09.04 16:40.08
Tiszteletem!
Szabadka-Budapest menetrendet böngészve, feltűnt, hogy a honlapon még mindig szerepel a Szabadka-Újvidék járat, ami már hosszú évek óta NINCS! Zentára még jön egy orosz motorosvonat, ami Kikinda irányába folytatja útját, amíg ott is fel nem szedik (és viszik!), a sineket. Üdvözletem! Imre. :-)

packaaa
e-mail: 664.kukac.c2.hu
elfogadott hozzászólás 26271
2013.04.04 14:19.57
Az állomás neve szerbül fonetikusan "szubotica". A Subotica és Суботица írások közül mindkettő helyes és egyenrangú, tekintve hogy a szerb nyelvben mind a latin, mind a cirill ábécét használják.

Studiolum
e-mail: wang.kukac.studiolum.com
elfogadott hozzászólás 26080
2013.03.09 14:48.49
1911-12-es helyi újságcikkek (és képeslapok) a szabadkai állomásról: http://wangfolyo.blogspot.hu/2012/09/hatartalan-szabadka-3-mar-olyan-ronda.html

Robi83
e-mail: hegyi.robert.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 23558
2012.04.07 15:14.05
Egy tavaly őszi - szeptemberi - felvételem a szabadkai állomásról.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Szajki erdő

Szigetszentmárton-Szigetújfalu

Szőkéd

Szántód

Szabadkígyós