Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka

Budapest-Keleti (1, 120, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (120)
Kőbánya-Kispest (100, 142)
Ferencváros
Soroksári út
Pesterzsébet
Soroksár
Soroksár-Terminál
Dunaharaszti
Dunaharaszti alsó
Taksony (255)
Dunavarsány
Délegyháza
Áporka
Kiskunlacháza
Dömsöd
Kunszentmiklós-Tass (151)
Bösztör
Szabadszállás
Fülöpszállás (152)
Soltszentimre
Csengőd
Tabdi
Kiskőrös (153)
Feketehalom
Soltvadkert
Pirtói szőlők
Pirtó
Kiskunhalas (154, 155)
Balotaszállás
Kisszállás
Tompa
Kelebia
— országhatár —
Szabadka (136, 820, 827, 830, 833, 967)

250N Délegyháza - Délegyháza-Újbánya

Délegyháza
Délegyháza-Újbánya




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Délegyháza

állomás
150 Budapest - Kunszentmiklós-Tass - Kelebia - Szabadka
250N Délegyháza - Délegyháza-Újbánya

2006.02.11.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.253581° E19.060786° | N47° 15' 12.89" E19° 3' 38.82"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Az 1911-es menetrend még nem jelöli. Az 1914-es menetrendben már szerepel.

Szelvénykő 265




Régi képek - Délegyháza

Fénymásolt régi képeslap Délegyházáról, rajta a vasútállomással. A képen látható épület egy IV. osztályú HÉV típusépület, innenső oldalán jól látszik, hogy a toldalék fa várót is megépítették (ritkaság).
A vonalat 1882-ben adták át, az épület azonban jóval későbbi, és nem is passzol bele a vonal többi, MÁV típustervek alapján épült épületek sorába. (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Vasúti vendéglő Délegyházán. Fénymásolt képeslap (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Délegyháza vasútállomás
  http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=664462
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Délegyháza


Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2006.02.11.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
P+R parkoló a felvételi épület mellet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Pillantás a II. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja, Budapest-Keleti pályaudvar felé. Az I. vágányon az 1001-es szili várja a személyzetet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Kelebia felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A kezdőpont felé haladva találunk még néhány egykor vasútüzemi célokat szolgáló épületet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Őrház a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Kezdőponti kijárati jelzők és váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A végpontról kiágazó rakodó csonkavágányt vágányzáró sorompó védi.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Rakodóterület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Rakodó csonakvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Rakodórámpa a csonakvágány végén.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Fény- és félsorompóval biztosított útátjáró a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Pillantás az átjáróból az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Pillantás az átjáróból a nyílt vonal felé. Balra a kavicsbánya iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
A kavicsosztályozó iparvágányát is vágányzáró sorompó biztosítja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Bizony ezen az iparvágányon már jóideje nem járt semmilyen vasúti jármű.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Itt már ismét a természet az úr.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.
Szergej érkezett a kavicsbányából hozott elegyével.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2016.09.07.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Tibi
e-mail: hegedustibi82.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27067
2013.08.27. 20:45.18
Szia Konor! Ezért írtam hogy cáfoljon meg valaki,mert annyira nem vagyok otthon a témában. Mindenesetre szomorú látni hogy így pusztul minden!

KoNor
e-mail: bcmot.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27061
2013.08.26. 11:10.12
Szia Tibi!
Nem akarok beleszólni az okfejtésedbe, de ha valami gond van a felsővezetékkel (pl. zárlat), azt a szolgálattevő nem látja, az elektrikus pedig csak annyit, hogy valahol zárlat van, de hogy pontosan hol, azt már nem.

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 27060
2013.08.26. 10:44.26
A színesek el tudják lopni valahogy az áram alattiakat is, Cegléden is megesett ,hogy a deltavágánynál tűnt el vagy 50 méter felsővezeték, áram alatt volt mégis elvitték.

Tibi
e-mail: hegedustibi82.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27058
2013.08.25. 16:22.15
2013 08.24én reggel fedezték fel, hogy a 8. és 9. vágány fölött megereszkedett a felsővezeték, és egy idő után már folytatása sincs. Mindkét vágány fölül nagyjából 150 méter drótot loptak el. Az iparvágány fölül is ellopták már sok-sok éve. A sóderbányában (Délegyháza-Újbánya) már rég nincs meg a felsővezeték. A rongálás a kavicsosztályozó vágányokat érintette, itt nincs már áthaladó vonatforgalom. Mióta a sóderbányába vezető iparvágány fölül is ellopták a vezetéket, dízelgép húzza az alkalmi sódervonatokat a rakodáshoz. (És ha ellopják a sínt ,akkor majd dízelautó húzza a sódert? Milyen hozzáállás ez? )
Legközelebb a tolvajoknak már a 25 ezer volttal is szembe kell nézniük, ha tovább akarják fosztani Délegyháza hálózatát. A vezetéklopás miatt a 3. és 4. vágány fölött is megereszkedett a vezeték. A felsővezeték-hálózat helyreállítása több óráig tartott, ez idő alatt a mozdonyok leeresztett az áramszedővel haladhattak a végponti oldalon.

Könyörgöm, a felsővezetékben 25.000V van! Legalább a szolgálattevőnél, és az illetékes villamos alállomásnál bejelez, ha galiba van! Most vagy senki nem tudott semmit, vagy a vasutasok is hunyók benne!
Cáfoljon meg ebben szolgálattevő, vagy mozdonyvezető!

Bár szerintem az eletrikus az alállomáson látja, hogy melyik áramkörben van zárlat, sőt, a szolgálattevő is (ha van visszajelentőberendezés, ami nem valószínű a kelebiai vonalon).

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 20044
2011.01.23. 09:50.27
Délegyháza vágányhálózati rajza, kb. az 1970-es évek elején.

Tomi
e-mail: tomimaci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9504
2009.01.31. 10:45.38
Tavaly nyáron sokat utaztam a 150-es vonalatokon, és nagyon bejött az állomásotok. Vigyázzatok rá,ja és a naturista strandotok is COOL. TOMI voltam Dunaújvárosból.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Dejtár

Dégenfeldtanya

Demecser

Demjata obec

Deméte