Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 526 ] [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] [ 534 ] ...   Utolsó Következő

Pesterzsébet    prozak01, 2009.12.23 16:52.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mindenképpen kuriózum a konténer, mint állomásépület.
 
Pesterzsébet    prozak01, 2009.12.23 16:51.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igyekvő emberek a ma kora délutáni peronon
 
Budapest-Soroksári út    prozak01, 2009.12.23 16:50.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyalogos felüljáró
 
Budapest-Soroksári út rendező    prozak01, 2009.12.23 16:49.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület is a komplexumhoz tartozik, lakják.
 
Budapest-Soroksári út rendező    prozak01, 2009.12.23 16:48.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háztól-házig
 
Budapest-Soroksári út rendező    prozak01, 2009.12.23 16:48.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rakodóépület
 
Budapest-Soroksári út rendező    prozak01, 2009.12.23 16:46.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület.
 
Budapest-Soroksári út rendező    prozak01, 2009.12.23 16:45.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Budapest térképeken ez szerepel Pesterzsébet-rendezőként. A mai állapotok:
A Beöthy utcai sorompót már rég nem zárják, de egykoron a forgalmi irodában volt a kulcs.
 
Budapest-Soroksári út    prozak01, 2009.12.23 16:41.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kicsiny váróterem.
 
Budapest-Soroksári út    prozak01, 2009.12.23 16:39.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület a mai decemberi tavaszban.
 
Bárdudvarnok    géza, 2009.12.23 14:37.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tábla most is megvan, csak az itt lévő átépítés utáni képek a település, nem pedig a vasút (kerékpárút) felől készültek.
 
Andráshida    Lennon15, 2009.12.23 12:51.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megállóhelyen nincsen 4 vágány...
Ez állomás.

Hol is van ez pontosan? A falu szélén? A régi vágány meg bement a faluba, ugye? Nem tudom mi értelme volt ide áthelyezni az állomást.
 
Andráshida    dezso, 2009.12.23 09:13.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnálattal tájékoztatom a Nagyérdeműt, hogy jegykiadás sem a wc-ben (merthogy nincs), sem a kis kék konténerben (merthogy abban meg az agregátor van ideiglenesen a vonalvillamosításig)sincs. Ugyanis ez egy megállóhely.
 
Fertőboz    balázs177, 2009.12.22 13:23.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1985.november 7.-én ennek az állomásnak a Sopron felőli bejárati jelzője közelében égett le a Gysev ABbmot 1 pályaszámú motorkocsija.
 
Márok    Train Station, 2009.12.22 11:14.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márok H0-as méretben.Jól sikerült!
Apám készítette ajándékba.
 
Vönöck    Train Station, 2009.12.21 17:30.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Ganz mellékvonali motorkocsik egyik legsúlyosabb balesete történt itt.
1942 június 30-án a Gysev 226-os számú vonatát továbbító BCmot 16 két pótkocsival Celldömölkről Sopronba tartott.De Vönöck állomáson nem tudott megállni mert a féktömlöket nem kötötték össze.Amikor a motorvezető észlelte a hibát,az állomásépület előtt kiugrott.A vonat kirobogott az állomásról és a bejárati jelzőnél belecsapódott a Gysev 112-es számú gőzöse által továbbított vegyesvonatba.A balesetnek 6 áldozata ,119-en súlyosan vagy könnyebben sérültek meg.A motorvezetőt 2 év börtönre ítélték.
Forrás:Szécsey István-Ganz Mellékvonali Motorkocsik és Pótkocsik.
 
Csepreg    Train Station, 2009.12.21 17:19.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1965 május 5-én Bük és Csepreg állomások között, egy sorompó nélküli útátjáróban a 8933-as vonatot továbbító ABmot 368 motorkocsi a GA 52-59 rendszámú autóbusz oldalának ütközött.A busz az oldalára borult.A motorkocsi első tengelyével siklott és felszaldt a buszra.
Forrás: Szécsey István-Ganz Mellékvonali Motorvonatok és Pótkocsik.
 
Rábasömjén    Train Station, 2009.12.21 17:12.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1970 március 10-én Rábasömjén és Sárvár között egy sorompó nélküli útátjáróban a 8922-es vonat összeütközött a sárvári Kossuth Temetőszövetkezett pótkocsis vontatójával.E miatt az ABmot 403-as motorkocsi két tengellyel siklott és a pályán keresztbe fordult,míg az ABmot 356 egy tengellyel siklott.A vonatba sorozott további 4 pótkocsi a pályán maradt.
Forrás: Szécsey István-Ganz Mellékvonali Motorkocsik és Pótkocsik c. könyvéből.
 
Terézhalom    Train Station, 2009.12.21 16:44.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kizárt hogy 2000-ben szűnt volna meg.
Volt egy 2000-es menetrendem és abban Terézhalom megállót nem jelzi.Óalmást igen ,de nem álltak már meg ott vonatok.
 
Szabadegyháza    Zénó, 2009.12.21 15:17.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem is az állomással magával van a baj, bár télen igencsak hűvös a váró. Baj inkább az elhelyezésésvel van. Kicsit kiesik a falutól. Rossz időben nem kellemes a séta. Üdv. Zénó
 
Pécs    Pezsman17, 2009.12.21 12:45.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm Endre!
Nagy kár értünk, rengeteg gyerekkori élményem fűződik hozzájuk. Sajnos a fejlődés nem látszik, mert általában ha leváltanak egy közlekedési eszközt, akkor azt egy újabbra szokták. Na a Bz viszont minden csak nem új...

Ez a kép az utolsó, amit pécsi MD-ről csináltam.
 
Pécsbánya-Rendező    Zoli, 2009.12.20 22:12.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://files.myopera.com/Goly%C3%B3/albums/1395181/Robban%C3%A1s.JPG

Mozdony robbanás az állomáson.
MTI archívum.
 
Bogdása    Train Station, 2009.12.20 21:18.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal Bogdásán NINCS rakodás.Sellye után a 62-esen Drávafokon van rakodás.Itt régen volt.
Még kitérővágány is!
 
Terehegy    Train Station, 2009.12.20 21:04.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gondolom HÉV IV.osztályú épület volt.Csak át alakították.
 
Nagyigmánd-Bábolna    neodd, 2009.12.19 22:46.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utolsó nap...
 
Mór    neodd, 2009.12.19 22:44.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utolsó nap...
 
Görcsöny    SJG, 2009.12.19 21:02.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már a bezárás másnapján bontották a pályát Szava és Diósviszló között. Némely helyen azonos a közút a vasúti pályával. Halálra lett ítélve ez a gyönyörű vonal, pedig a vasutascsaládok és a piacozók sokáig megéltek itt békésen a főként mezőgazdaságban élőkkel.
 
Pécs    Endre, 2009.12.19 09:23.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves pezsman. Igen, tegnap az utolsó MD is eltávozott Pécsről, konkrétan a 011-es vezérlőt és szerelvényét a 3006-os motor vontatta új állomáshelyére, Debrecenbe. Velük tartott a 3002-es és a 3030-as motor is.
Mivel a 032-es vezérlő és szerelvénye már kb. két hete elment, természetesen szintén Debrecenbe, így Pécsett és környékén közel 40 év után már nem lehet MD motorvonattal utazni.
Az ott maradt, tudomásom szerint üzemképtelen gépek sorsa vélhetően selejtezés lesz.
 
Pécs    Train Station, 2009.12.19 09:16.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fórumon a kormózó dízelek topikban válaszolok erre!
 
Hernádszurdok    mami, 2009.12.19 08:08.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért csak a jelenlegi képek tekinthetők meg. Mielőtt a Rákóczi gyors ütközött a kamionnal, mely az épületet leamortizálta, arról a régi épületről szeretnék képet szerezni.
 
Előző Első    ... [ 526 ] [ 527 ] [ 528 ] [ 529 ] [ 530 ] [ 531 ] [ 532 ] [ 533 ] [ 534 ] ...   Utolsó Következő