Mohács
Train Station, 2009.12.18 14:49.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ma reggel 8:00 előtt elhagyták Pécset (30év után) az MD-k.A mohácsi és barcsi vonatok Bz-kből állnak.A gyékényesieket pedig a szombathelyi gyorssal "pótolják" Barcs és Gyékényes között.A képem Pécsen a Zsolnay gyárnál készült.
|
|
|
Kondoros
joci, 2009.12.18 11:53.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szeretem ezt a vonalat, a Trainz vonatszimulàtorban meg épìtettem, ezen jàrkàltam... 2009 december 12-ig. Sajnàlom... Igaz, hogy nem volt sok utas, de a napi 3 vonatpàr sem az! A 2003-2004-es menetrend sokkal jobb volt, és volt sokkal több utas is!
Ez az a hìres menetrend:
Kisszénàsròl indultak vonatok (10 perces menetidővel)
C7:15; A8:05; 9:30; 13:20; 15:20; 16:15; 17:25; 19:35.
Visszafelé (Kondoros-Kisszénàs)
8:20; 12:55; 15:00; 15:55; 17:05; 18:25; 19:50
Reggel Kondoros-Kisszénàs nem volt a legjobb, de azért VOLT. Rossz helyzetben van a magyar vasùt, de nagyon! Valaki mentse meg!
|
|
Kondoros
Adani, 2009.12.17 22:39.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Még 2003-ban is heti többször jártak ide a tehervonatok és igen sokszor Szergej húzta olyan hosszú volt. Egészen addig komoly teherforgalom volt ameddig be nem tiltották rendeletileg.
Igaz még 2003-ban személyvonatból is volt 9 pár.
|
|
Nagytétény
AKGV, 2009.12.17 18:38.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki nem tudja véletlenül, világítanak még a neon betűk?
|
|
Kondoros
lulu, 2009.12.17 17:50.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2000-ben szójavonatokat hordtak m62-esekel és m40 es ekk ell
|
|
Újvenyim
dudi, 2009.12.17 13:43.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tuti a kép. Nagy segítségemre voltatok .köszönöm.Kár hogy töröltek egy csomó vasútvonalat.
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:24.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
emlékállomás Kölcsén
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:14.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
áteresz (Kölcse)
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:12.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
még egy híd Kisnamény és Csaholc között...
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:11.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút hídja Jánkmajtis és kisnamény között.
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:08.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút hídja Csaholc és Vámosoroszi között
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:07.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...a fűtőház előlnézetből... a sinekre még emlékszem, ma már nyomuk sincs...
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:05.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kisvasút fűtőháza hátulnézetből. Az épületet a 80-es évek végéig a helyi TSz hasnosította, bár végig MÁV tulajdonban volt. Azóta sajnos teljesen szétverték és reménytelenül tönkrement.
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 13:03.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktábla a jánkmajtisi vasútállomás falán. A kisvasút építésének 40. évfordulójára készült.
|
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 12:59.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás.
|
|
|
Martonvásár
ROCOman, 2009.12.17 12:59.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Martonvásár vágányhálózati rajzát megtalálod a http://allomasok.uw.hu/ oldalon.
|
|
Jánkmajtis
bluemonday, 2009.12.17 12:53.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány kép az állomásról és az 1971-ig üzemelő Jánkmajtis - Kölcse GV még megmaradt emlékeiről.
És... még annyi, hogy 2009. december 12-től a nagyvasúton is megszűnt a személyszállítás.
|
|
Martonvásár
Furkó, 2009.12.16 19:40.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki azt is megtudná mondani hogy mi ez a jelenlegi vágányszámozás? elvileg a 2-essel kezdődik, de az egyesnek az épület elbontása nélkül nincs hely.
|
|
Mór
Timber, 2009.12.15 22:09.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én is csatlakoznék azokhoz, akik sajnálják a móri vonal bezárását!
Egy képpel is hozzájárulnék a móri állomás emlékéhez!
|
|
|
Körösújfalu
Kispala, 2009.12.15 17:27.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egyik utolsó személyszállító vonat Körösújfalunál
|
|
|
Mór
m62 306, 2009.12.15 16:22.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
34916 utóljára a vonalon:(
|
|
|
Létavértes
Marczy, 2009.12.15 15:46.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szombat este innen is elment az utolsó vonat, a forgalom tehát "ideiglenesen szünetel". Régen volt buszjárat, ami a település központjából ráhordta az utasokat a vasútra. Csakhát a Voánnak sem jó, ha magának csinál konkurenciát...
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Búcsú
|
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:24.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Somogyszobról az utolsó járat
|
|
|
Marcali
tibho133, 2009.12.15 12:22.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Marcaliban az utolsó BZ-k találkozása
|
|
|
Kótpuszta
Adani, 2009.12.15 11:34.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A leghátsó vágány érdekes is, a kótpusztai viadukt személyesen. Se talpfa se ágyazat nincs alatta ott lóg a levegőben a vágány.
|
|
Komárom
Johnny006, 2009.12.15 00:17.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Martin én a teherforgalmat hallottam , hogy Komáromból fogják majd inditani ezeken a vonalakon, de a többiről nem hallotam, csak erről az egyről. De még az is lehet ez is csak egy kósza hír lesz, és be sem vezetik.
|
|
Bicere
Kispala, 2009.12.14 22:39.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy reggeli kereszt Bicerén december 13-án.
A keresztek idekerültek, de az I.-es őrhely olyan rossz állapotban van hogy az 1.-es váltó továbbra is ki van szögelve. Jövőre lehet, hogy konténer őrelyet tesznek ki, de az is lehet, hogy a régi éületet újítják fel. Ezt még nem lehet tudni.
|
|
|
Kiskőrös KK
Lennon15, 2009.12.14 22:09.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK=Kecskeméti Kisvasút
NyK=Nyírvidéki Kisvasút
|
|
Kiskőrös KK
madas, 2009.12.14 21:51.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK, NyK: biztos?
Én korábban keskenynyomközűt gondoltam, de ez csak saját elképzelés volt.
Most viszont egy helybéli vasutas azt mondta: a KK-ból a második közforgalmút jelent. Elég meggyőzőnek tűnik, mert a vasút eredetileg KGV (=gazdasági vasút) volt, s kézenfekvőnek tűnik, hogy a személyforgalom bevezetésével (esetleg hangsúlyosabbá válásával) így változtassák meg a nevet.
Az első K akár kiskunsági is lehetne, de ez megint csak saját találgatás.
|
|