Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:25.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régen így utaztak 2.osztaly
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:23.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régen így utaztak 2.osztaly
|
|
|
Lábod
tibho133, 2010.01.05 09:20.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lábod vasútállomás
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:16.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
görgetegen nagyon sok helyen használják az egykori vasúti talpfákat
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:08.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Barcs felé haladva sajnos innen a töltést elszántották
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:04.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
görgetegen rinya-hídtól kb 300 m-re Barcs irányában
|
|
|
Vajhát
raps, 2010.01.05 09:03.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vajhát. Egykori megszűnt megállóhely. Épülettel rendelkezett, amely teljesen megegyezett a Szeged-Hódmezővásárhely vonal egyéb más egykori szabványépületeivel ( tehát ugyan olyan volt mint a sárháti, vagy az egykori kishomoki épület. ) A képen Szeged felől nézünk Hódmezővásárhely irányába. Az egykori megállóhely koordinátái: 46,22'18,01"É, 20,13'37,78"K Kép készítésének dátuma: 2009 11. 04
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 09:00.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgetegi Rinya-Híd Barcs irányába
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 08:57.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgetegen a Rinya-híd.Nagyatád-Barcs vonal 1976-os bezárása előtt volt még mázolva.
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 08:44.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgeteg vasútállomás 2009-ben
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 08:39.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgeteg vasútállomásról Barcs felé
|
|
|
Görgeteg
tibho133, 2010.01.05 08:32.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgeteg Vasútállomás 2009-ben
|
|
|
Zajta
egydolgozó, 2010.01.05 00:05.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon sajnálom,hogy fiatal barátom,Sereg Jani nem tudta fel rakni azt a képet amit adtam neki,de valóban a régi,szebb napokat is meg élt állomások vannak rajta.Azok a képek a Fehérgyarmat-Szatmárnémeti vasút 100. év fordulójára készültek!Én azt a 150 m.távolságot a határig cáfolom,mert az több.Ugyanis van egy kis csalóka a határban.Az akácfa sor beljebb van,mint a határ.De ennek jobban utána nézek ha ki lehet menni,mert most nagy a sár.Egyébként most kellene meg nézni,mert ki van takarítva egész az árvízvédelmi töltésig.Ilyenkor már fáznak a ci...,kisebbséghez tartozók.Egyébként Janitól többet meg tudhattok,mert volt itt nálunk,jártam vele a vonalakat.Nagyon szeretnék veletek együtt ünnepelni,ha újra indul innen vonat!Mi sírtunk mikor el ment az utolsó,de szeretnünk megint sírni,akkor már örömünkben és újra el énekelni a Himnuszt,ha meg érkezik!Nem tudom volt-e valaki itt közületek az utolsó vasárnapi vonaton.Jani itt volt,végig videózta az állomásokat,lehet látni mennyi az utas.Itt mi vidéken nem számítunk embernek.Ez csak a kiváltságosoké.Én az utóbbi időben sok olyan emberrel találkoztam,aki jött fotózni a vasutat.Mondták,ez nem igazságos!Egyébként minden tiszteletem a tietek,akik ezeket a vonalakat meg örökítettétek,a szíveteken viselitek ezen vonalak létét,vagy sajnos már nem létét!
|
|
Paládicspuszta
zlaci, 2010.01.04 22:15.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hogyne lenne rá igény!!!!!!
Megköszönnénk ha lefotóznád
|
|
Kisbér
gõzös 375, 2010.01.04 21:17.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tényleg nem értem, számomra felfoghatatlan, hogy miért kellett az 5-ös vonalat bezárni. Tudomásom szerint a pálya 100-as (a vonalon szolgáló egyik kalauztól tudom) csak kisbér-bakonysárkányközött volt egy 60-as lassújel, továbbá Székesfehérvár előtt egy 40-es. A két ünnep között jártam a 10-es vonalon, Győrből utaztam pápára és az a vonal sincs semmivel jobb állapotban a bezárt 5-ösnél. Mondja meg valaki végre, hogy mi szükség volt erre ???
|
|
Fehérvárcsurgó
gõzös 375, 2010.01.04 21:11.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon sajnálom, hogy az 5-ös vonalat bezárták. 2009 december 12.-ig minden héten utaztam rajta Székesfehérvártól komáromig. most - mióta busszal járok - sötétben a buszról látható a megállóhely peronvilágítása. Vasárnap esze - január 03-án még működött. Egxyébként ugyanez a helyzet a csókakő megállóhely peronvilágításával kapcsolatban is,
|
|
Paládicspuszta
Pengyomhegyi, 2010.01.04 18:40.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyszüleimtől csak az egykori cselédszállásként ismert Paládics-pusztán közel 10 évig végeztem madártani megfigyeléseket,melyek nagy részét a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesületnek,illetve a Jászkun Természetvédelmi Szervezetnek rendszeresen meg is küldtem.
Az "állomáska" akkor is létezett (1993-2005),tehervagonok állomásoztatására szolgált és a Szolnok - Piroskai Államigazdaság állomások között volt megtalálható,ma nagyjából a 4-es főút szolnoki elkerülő szakaszának egyik felüljárójáról Szolnok felé tekintve látható.Ha van rá igény,szivesen lefotózom egy hétvégén.
Tisztelettel:Kohári István
( www.pengyomhegyi.blog.hu )
|
|
Pinkamindszent
András, 2010.01.04 16:34.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm, jó az ilyen információkat tudni, mert jártam már úgy, hogy odamentem a határig, aztán nem lehetett továbbmenni és fordulhattam vissza. Pl. néhány éve Zsiránál történt egy ilyen eset, de máshol is jártam már így.
|
|
Pestszentlőrinc
prozak01, 2010.01.04 13:00.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Külső várakozó
|
|
|
Pécs
Train Station, 2010.01.04 12:59.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valami lezárult Pécs VF-én.VÉGLEG.
|
|
|
Pestszentlőrinc
prozak01, 2010.01.04 12:59.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron
|
|
|
Pestszentlőrinc
prozak01, 2010.01.04 12:58.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fa díszítőelemek
|
|
|
Pestszentlőrinc
prozak01, 2010.01.04 12:58.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2010.01.04: az épület a buszforduló felől.
|
|
|
Pécs
Train Station, 2010.01.04 12:55.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécs 2010.01.02.
|
|
|
Őrtilos
Kispala, 2010.01.03 22:30.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sorompó kezeléséről:
289. Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium által engedélyezett helyeken szabad teljes sorompót 10 percnél hosszabb időre zárva tartani. A 10 percnél hosszabb ideig tartható teljes sorompót erre utaló felirattal meg kell jelölni. Az engedmény tolatáskor nem alkalmazható.
290. Szigorúan tilos útsorompót vonatközlekedési és tolatási szünetekben zárva tartani és ezzel a közúti közlekedést zavarni.
Forrás: Egy 1984-es F.4 sz. Forgalmi Utasítás.
|
|
Buj
Tibi1227, 2010.01.03 21:54.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület 10 évvel ezelőtt egy nem túl jól sikerült fotón, még a "felújítás" előtt.
|
|
|
Nyírszőlős
Tibi1227, 2010.01.03 21:39.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt az 1960-as évek elején még pályamesteri szakasz is üzemelt, a hozzájuk tartozó épületel, szertárral!
Sőt a '60-as évek közepén egy leágazás építését tervezték a záhonyi fővonalon fekvő Sóstóhegy állomásra, ahol egy új átrakóállomás építésével a nagyvasúti átrakást Nyíregyházáról, oda szándékozták volna áthelyezni. De a tervet végül nem fogadták el.
|
|
Pécsbánya-Rendező
tommmy, 2010.01.03 20:16.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kocsijavító vágányok 1-4.
|
|
|
Pécsbánya-Rendező
tommmy, 2010.01.03 20:15.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
.x.x.x.
|
|
|
Pinkamindszent
Méri, 2010.01.03 19:31.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Andrásnak üzenem megépült Mossendorf
irányába az aszfaltos út.Sőt az Osztrákok is kiépítették a határig.
Úgy,hogy két irányban lehet Ausztriába
menni.
|
|