Bicere
Kispala, 2009.12.14 22:39.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy reggeli kereszt Bicerén december 13-án.
A keresztek idekerültek, de az I.-es őrhely olyan rossz állapotban van hogy az 1.-es váltó továbbra is ki van szögelve. Jövőre lehet, hogy konténer őrelyet tesznek ki, de az is lehet, hogy a régi éületet újítják fel. Ezt még nem lehet tudni.
|
|
|
Kiskőrös KK
Lennon15, 2009.12.14 22:09.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK=Kecskeméti Kisvasút
NyK=Nyírvidéki Kisvasút
|
|
Kiskőrös KK
madas, 2009.12.14 21:51.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
KK, NyK: biztos?
Én korábban keskenynyomközűt gondoltam, de ez csak saját elképzelés volt.
Most viszont egy helybéli vasutas azt mondta: a KK-ból a második közforgalmút jelent. Elég meggyőzőnek tűnik, mert a vasút eredetileg KGV (=gazdasági vasút) volt, s kézenfekvőnek tűnik, hogy a személyforgalom bevezetésével (esetleg hangsúlyosabbá válásával) így változtassák meg a nevet.
Az első K akár kiskunsági is lehetne, de ez megint csak saját találgatás.
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:50.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épületének tükörképe.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:48.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épülete az utca felől nézve.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:48.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomáson ennek a lőrésnek(?) a lejáróját is betemették már...
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:46.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás mellékhelyiségei.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:45.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás felvételi épülete a MÁV II.osztályú épület típusterveinek megfelelően épült.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:41.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás Dombóvár felőli oldala.
|
|
|
Godisa
Norbert1073, 2009.12.14 19:38.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás Pécs (jobbra) ill. Komló (balra) felé vezető vágányai.
|
|
|
Vésztő
landsmann, 2009.12.14 17:50.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Püspökladány felé nem próbáltad? A 128-ashoz jó csatlakozás van Szeghalmon. Igaz, 2 átszállás, de 15 perccel még így is rövidebb a menetidő. Legalábbis a helyjegy nélküli járatoknál.
|
|
Világospuszta
oldalborda, 2009.12.14 17:34.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori peron oldalán párszáz méterre található valami gazdaság, gondolom ezért volt itt egykor megálló.
|
|
Vésztő
atis, 2009.12.14 17:32.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már megint rosszul van beállítva a menetrend,szegény 127-es Gyoma felől jó sokat ácsorog Szeghalmon,így pl.csak 10-45 re érkezik Vésztőre. A busz csatlakozás viszont ugyanúgy kihúz 10-40 kor. EZT orvosolni kellene ,k ülőnben így nincs értelme vonattal jönni Pesről!!
|
|
Romhány
oldalborda, 2009.12.14 17:30.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szelvénykavicsozottság szerint nem tizennyolc, hanem tizenhét km távolságra van Diósjenőtől.
|
|
Tolmács
oldalborda, 2009.12.14 17:30.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szelvénykavicsozottság szerint nem hat, hanem öt km távolságra van Diósjenőtől.
|
|
Rajka
oldalborda, 2009.12.14 17:28.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy furiság, amit nem értek:
- Rajkán ki van írva, hogy marad napi négy vonatpár, ebből némelyik győri.
- Mosonmagyaróváron egy vonat sincs kiírva Rajka felé, illetve de, az esti nemzetközi.
- Az új menetrendben Budapest - Hegyeshalom az 1. viszonylat, ugyanakkor Rajka felé megy az esti nemzetközi...
- Belföldi utazásra tehát igénybe lehetne venni a szakaszt, mert gondolom Rajkán megáll ez a bizonyos nemzetközi.
Akkor most hivatalosan és konkrétan mi is van?
|
|
Almásfüzitő felső
Lennon15, 2009.12.14 16:34.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Almásfüzitő felső valójában Almásfüzitő állomás területén van.
|
|
Andráshida
cshaweska, 2009.12.14 16:34.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát nem is a WC-ben :-P
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:27.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
05. ...már egy szerelvény volt
|
|
|
Felsőpulya
Train Station, 2009.12.14 16:27.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Örömmel látom hogy az osztrákok a lebontás helyett megőrizték az exHÉV épületeket.
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:21.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
04.Itt még csak egy motorkocsi van, de amikor Vésztőről visszaérkezik,...
|
|
|
Répcevis
Train Station, 2009.12.14 16:19.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Trianon után a vonal végállomása volt.
Az Indóházban olvasottak alapján szép vonal volt.Kár érte...
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:15.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
03. Az útátjáró ellenőrző jelzője (még pislogott)
|
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:09.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
02. Az útátjáró
|
|
|
Kótpuszta
Kispala, 2009.12.14 16:06.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Néhány kép Kótpusztáról 2009.12.12-éről 01.
|
|
|
Pusztakettős
Tibi1227, 2009.12.14 15:56.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Norbi!
Annak a csörinek a '90-es évek végén volt egy súlyos balesete. Selejtezve lett, csak ezt az orrát meghagyták. Utánna hozhatták ide.
|
|
Komárom
martin, 2009.12.14 15:32.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Jhonny006! Szerintem mindegyik vonalon megmarad a kiszolgálás mert állítólag az 5-ösön még a forgalmi szolgálatok is megmaradnak az állomásokon. (24 órázni fognak a forgalmisták!)
üdv.: martin
|
|
Kecskéscsárda
matteo, 2009.12.14 14:21.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1943-as menetrendben szerepel.
|
|
Szeged-Rendező
matteo, 2009.12.14 14:19.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1943-as menetrendben szerepel.Napi 1 vonat állt meg akkor itt(Szeged felé 18.00).
|
|
Balástya
matteo, 2009.12.14 14:17.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1943-as menetrendben Szeged-Felső központ néven szerepel.
|
|