Drávaszabolcs
fakatona, 2013.03.07 02:06.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
van 2 felrobbantott vasuti hid kepem arrol a reszrol lehet az egyik az . 1941 augusztus
|
|
|
Drávaszabolcs
fakatona, 2013.03.07 02:04.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
van 2 felrobbantott vasuti hid kepem arrol a reszrol lehet az egyik az . 1941 julius
|
|
|
Tolmács
dani, 2013.03.06 19:11.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Pedro Gonzales!Az a család aki ott lakik,milyenek voltak.Tehát elkergettek vagy nem foglalkoztak veled?
|
|
Beremendi Cementmű
Dávid, 2013.03.05 22:05.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van itt még bármilyen vasúti forgalom? A Cement gyárba sem jár ki-be már semmi?
|
|
Pécs felső
Zoli, 2013.03.05 19:26.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megnyitás???
Már a térképekről is törölték.
|
|
Csáktornya laktanya
VT22, 2013.03.04 23:05.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állítólag ez az épület volt az. Forrás: zeljeznice.net fórum, szerző: brunoh
http://img514.imageshack.us/img514/4314/p1590099.jpg
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9337-cipelcug-od-akovec-buzovca-do-murskog-sredia/
|
|
Belgrad
pezsman, 2013.03.04 20:52.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor volt ez a neve ennek az állomásnak?
|
|
Lepsény
dani, 2013.03.04 19:06.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!Ha érdekel titeket hogy néz ki most a 27-es vonal:
youtube:bezárt vicinálisok 2012 lepsény-hajmáskér
|
|
Dombay-tó
Dávid, 2013.03.04 18:20.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mikor került lebontásra a megálló épülete? :( Ez is már a teljes vég kezdette...
|
|
Pécs felső
Dávid, 2013.03.04 18:02.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki valami friss, új, pozitív hírrel tud szolgálni a 64-es vonallal kapcsolatban? Esély a feltámadásra? :)
|
|
Radostyán
RZoltan, 2013.03.04 12:51.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Diósgyőr - Pereces - Baross akna, valamint a Lyukó völgyi bányavasút térképe
|
|
|
Radostyán
RZoltan, 2013.03.04 12:48.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Sajószentpéter - Kondó - Harica vasútvonal térképe az egyéb rácsatlakozó vonalszakaszokkal.
|
|
|
Radostyán
RZoltan, 2013.03.04 12:43.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 498. számú Sajószentpéter - Kondó - Harica vasútvonal történetéről egy rövid összefoglaló a www.kisvasut.hu oldalon rövidesen elérhető lesz.
1947-től került a vasútvonal a bányáktól a MÁV kezelésébe, a menetrendekben Radostyán is szerepelt, de a vasút a községet nem érintette. A megálló a településtől 400-500 m-re volt.Ez a vasút 760 mm nyomtávval rendelkezett.
A Radostyánt ténylegesen érintő vasút a Diósgyőr - Pereces - Baross aknai vonalnak a Lyukó völgyi ága volt. Ennek állomása is volt Radostyánban. Ez a vasút 1000 mm-es nyomtávú volt. Történetéről szintén a www.kisvasut.hu oldalon lehet leírásokat találni.
Kapcsolat a két vasút között nem volt, már csak a nyomtávbeli különbség okán sem.
|
|
Vrapčana
VT22, 2013.03.03 22:05.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.panoramio.com/photo/69102081
|
|
Laslovo-Korođ
VT22, 2013.03.03 21:29.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt még a felső szint is megvolt hellyel-közzel:
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140082res.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140080res.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140071res.jpg
zeljeznice.net fórum, szerző: seabral
|
|
Ernestinovo
VT22, 2013.03.03 21:26.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt is csak a falai maradtak meg az állomásnak
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140055res.jpg
|
|
Antunovac
VT22, 2013.03.03 21:23.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület 2008-ban:
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140048res.jpg
http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/vk-os/2008/PC140054res.jpg
forrás: zeljeznice.net fórum
A Google Street View alapján ma már a tető sincs meg, csak a falak.
|
|
Belgrad
Balazs177, 2013.03.03 08:29.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a kék 424-es TIto marsall egyik mozdonya volt! http://torzsasztal.hu/Article/showResultList?o=&aq_text=tito+marsall+424-ese&aq_cre=0&user_id=&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9036868
|
|
Bucsu
dani, 2013.03.02 20:27.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyébként mire használják az épületet??
|
|
Bucsu
dani, 2013.03.02 20:25.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok.Ma volt szerencsém meglátogatni az épületet.Semmi lopás,gyönyörű környezet,minden megvan és nagyon szép hely.Hamarosan mutatok majd
néhány képet.
|
|
Fertőszéplak-Fertőd
Harpi, 2013.03.02 20:13.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kép az előző hozzászóláshoz:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=491912160867770&set=pb.156718944387095.-2207520000.1362251433&type=3&theater
|
|
Petőháza
KériPetya, 2013.03.02 18:50.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Konkrétan nem vagyok ismerős a környéken, ezért csak feltételez(t)em, hogy ez a cukorgyár hasonló sorsra jutott, mint társainak nagy része. Tévedni emberi dolog, lehet kultúráltan is kezelni a kérdést.
Köszönöm a tájékoztatást!
|
|
Szolnok-Alcsi
Adani, 2013.03.02 16:18.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szigetperont tervezhettek ide, de nyilván belátták ,hogy semmi értelme ide megállót rakni, nincs a környéken semmi.
|
|
Petőháza
elefant, 2013.03.02 11:55.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És azt kitől halottad,hogy ez a mozdony már nincs ott?Megnyugtatlak,hogy még ma is ott áll,ugyanis a gyárat nem bontották teljesen szét,néhány épület még megvan,sőt portaszolgálat is van!
|
|
Debrecen-Kondoros
debreceni, 2013.03.02 08:43.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyerekkori emlékeim szerint ugyanolyan stílusú épület volt itt is mint Db- Szabadságtelep és Haláp megállóhelyeken. Valamikor a 80-as évek közepén cserélték le a szakállas sorompót fénysorompóra és ezzel összefüggésben bontották le az épületet.
|
|
Petőháza
ROCOman, 2013.03.02 08:00.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A gőzmegőr lista szerint még mindig Petőházán van kiállítva. Óvatosan kell a dolgot kezelni, mert az eredeti 377 315-öst 1932-ben selejtezték. Ezt a pályaszámot egy másik, Jugoszláviából 1941-ben visszaszerzett mozdony kapta meg.
|
|
Petőháza
KériPetya, 2013.03.02 01:15.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"A Győr–Sopron vasútvonal közvetlenül a község mellett haladt el, s mintegy 3 km-re volt az eszterházi vasútállomás. Már 1879 őszén elkészült a gyári iparvágány és megnyitották a 37. őrháznál az „Eszterháza Gyár” megállóhelyet. Ez később „Petőháza Gyár” nevet kapott."
Forrás:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Pet%C5%91h%C3%A1za#Pet.C5.91h.C3.A1za_.C3.A9s_a_cukorgy.C3.A1rt.C3.A1s
|
|
Vértesacsa
dani, 2013.03.01 14:31.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszont legalább LESZ VASÚTJA A FALUNAK!!!De az is jó hogy lesz kiágazás fehérvár felé.És hátha lesz bzmot a vonalon acsáig.(persze ez csak elmélet)
|
|
Körösújfalu
dani, 2013.03.01 08:28.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos ez a vonal jobban az enyészeté lett mint a 2007-ben bezárt egyik vonal.
|
|
Maglódi Nyaraló
kaljul, 2013.02.28 22:36.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos, képet nem tudok mutatni, de ma jártam azon a vonalon és vadonatúj épület van a régi helyén, váróhelyiséggel, fedett kerékpártárolóval. Hogy a régit építették-e át és bővítették ki, ezt hirtelen nem tudtam megállapítani.
|
|