Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


15 Sopron-Szombathely

Sopron (504, 508, 8)
Sopron-Rendező
Sopron-Marhapályaudvar
Harka (508)
Kópháza
Nagycenk
Pereszteg
Vejke
Sopronkövesd
Lövő
Nemeskér-Egyházasfalu
Újkér
Tormásliget
Bük (914)
Gór
Acsád
Salköveskút-Vassurány
Szombathely (16, 17, 18, 20, 21, 918, 921)






Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Nagycenk
(Zinkendorf, Czenk)*

állomás (GySEV) (GySEV)
15 Sopron-Szombathely

2012.05.27.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.601148° E16.690126° | N47° 36' 4.13" E16° 41' 24.45"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Zinkendorf
- Czenk Az 1871. évi menetrendben ezen a néven szerepel.

Szelvénykő 451
Megnyitás dátuma 1865.09.20.
KÖFI-állomás KÖFI-központ:Bük




Régi képek - Nagycenk

Nagycenk Déli Vasút által emelt felvételi épülete látható a korabeli képeslap alsó kockáján.
 
Nagycenk állomás felvételi épülete a Déli Vasút II. osztályú típusépületeinek szép példája. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az 1989-ben készült archív képen az állomás váltókezelői szolgálati helye látható még felsővezeték tartó oszlopok nélkül. Megfigyelhető a vonal melletti távbeszélő hálózat légvezeték fa oszlopa. Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György

Az 1989-ben a vízház tornyából készült képen az állomás vágányai és felvételi épülete látható. Ekkor még a MÁV vonatai járták a vonalat. Megfigyelhető a Lövő állomás felé induló Bz szerelvény. Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György

A képen Nagycenk állomás személyzete látható 1944 körül. Balról a második Kebelei István, nagyapám, aki ezekben az időkben volt az állomás forgalmi gyakornoka ezért még polgári ruhában látható. Megfigyelhető az állomásépület nyerstégla falára felkúszó vadszőlő. Forrás: saját családi archívum.
  Feltöltötte: Kebelei György

A hajdani nagycenki Cukorgyár és a hozzá tartozó iparvágány. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kebelei György

Az egykori Nagycenki Cukorgyár területén kiterjedt iparvágány hálózat működött. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Nagycenk állomás a bal alsó képen kb 1900 körül.
  Feltöltötte: Iváncsics Gergely

Korabeli üdvözlőlap.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Korabeli üdvözlőlap.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Vízházbelső az 1980-as években.Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1989.

Vízházbelső az 1980-as években.Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1989.

Vízházbelső az 1980-as években.Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1989.

Vízházbelső az 1980-as években.Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1989.

A cukorgyári üzemvízcsatorna megszüntetése után már lényegesen magasabb vízállás látható az egykori vasúti híd alatt.Forrás: saját családi archívum.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1968.

Az egykori nagycenki vasútállomás és a cukorgyár közötti ipari szárnyvonal,Arany-patak felett átívelő hídja alulnézetből.Megfigyelhető,hogy a patakban alig csordogál víz.Ennek magyarázata,hogy ekkor még létezett az egykori cukorgyár üzemvíz csatornája a Gyár utcában,amin a patak vízének nagy része lefolyt.Forrás: saját családi archívum.
  Feltöltötte: Kebelei György
Dátum: 1964.

Nagycenk.Cukorgyár és pályaudvar.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Nagycenk cukorgyár.Baloldalon a cukorgyári szárnyvonal töltése látható.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás névtáblája az 1940-es években.Forrás: saját családi archívum.
  Feltöltötte: Kebelei György



Képtár - Nagycenk

Az 1996-ban készült képen az állomást még felsővezeték nélkül, a régi alak kijárati jelzőkkel láthatjuk. Megfigyelhető a Lövő felé kihaladó Bz szerelvény. Forrás: saját készítésű és tulajdonú kép.
Fotó: Kebelei György
Gabonarakodás az állomáson. (Fotó: Varga Gábor.)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 1998.

Fotó: Asztalos Endre
Dátum: 2002.
A képen Nagycenk állomás személypénztár ablaka látható.A hajdani Déli Vasút állomásépületeiben ez mindig a település felőli oldalon a főbejárattal szemben volt.Nagycenken ez közel eredeti állapotában maradt fenn,és a kép készítésekor még működött is.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
A váltókezelői helyiségben lévő Siemens-Halske rendszerű vonóvezetékes biztosítóberendezés,2006 év végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
Az állítóközpont épületében található egykori elektromechanikus biztosítóberendezés.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
Az állomás régi fénysorompó visszajelentő,és kezelőkészüléke.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
A régi időkből itt maradt figyelmeztetés!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
A pénztárszekrény muzeális darab.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
Az állomás használati tárgyai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
Az állomás használati tárgyai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
Az állomás használati tárgyai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.25.
A felvételi épület lövői oldalán lévő egykori Széchenyi Istvánhoz kapcsolódó tájékoztató táblák. A táblákat az épület felújításakor az épületről eltávolították.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.26.
A felvételi épület lövői oldalán lévő egykori Széchenyi Istvánhoz kapcsolódó tájékoztató táblák. A táblákat az épület felújításakor az épületről eltávolították.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.03.26.
Az állomás harkai oldalán álló,erősen átalakított,egykori 25.-ös őrház.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.16.
A vízház épülete szemből a vágányok felől. A víztorony oldalán jól látható a vízmérce ami mutatta a kezelőnek a tartályokban lévő víz mennyiségét.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.16.
Érdekes,hogy ezek a faszerkezetű épületek,ha nem is maradtak tökéletesen épek,de azért több mint 100 évesek!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.16.
A Déli Vasút által emelt áruraktár még ma is áll.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.16.
Letekintés a víztoronyból az állomásra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
A vízház nézete a vasút túloldaláról.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
Az állomás régi lövői oldali kijárati jelzői.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
Az állítóközpont épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
Naplemente.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
A vízház oldalnézetből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.17.
Az állomás régi ú.n.rendelkező készüléke.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.22.
Bár csak, a mai modern épületek is megérnének ilyen kort!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.22.
A hajdani ácsmesterek keze munkáját mutatják ma is!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.22.
Az állomás használati tárgyai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.22.
Az állomás régi mellékhelyisége.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.22.
Az állomás használati tárgyai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.27.
Tájékoztató táblák az állomás előcsarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.28.
Tájékoztató táblák az állomás előcsarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.28.
A régi harkai oldali bejárati jelző 2006. év végéig volt üzemben.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.29.
A régi harkai oldali előjelző. Ez a vonalszakasz később a nyomvonal korrekció miatt megszüntetésre került. Helyette teljesen új pálya és híd épült az Aranypatak felett.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.29.
A felvételi épület község felőli oldala.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.30.
Az ívóvízcsap a felvételi épület mellett.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.30.
A vonóvezetékes rendszer kültéri részei.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.04.30.
Az állomás Siemens-Halske rendszerű,kallantyús rendelkező készüléke.A berendezés,2006 év végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.06.28.
Amikor még teljes csapórudas sorompó üzemelt az állomás lövői oldalán lévő útátjárónál.A sorompót az állomás egyközpontos biztosítóberendezéséről vonóvezetékkel kezelték.Jobb oldalon az egykori 26.-os őrház látható.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.10.25.
Az állomás lövői oldalán állt egykori 26.-os őrházat,2006.02.16.-án bontották el.Az őrház elbontásáig megőrizte Déli Vasúti jellegét.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.10.25.
A régi lövői oldali előjelző.Háttérben a 84-es sz. főút útátjárója(AS 464)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.10.25.
A régi lövői oldali bejárati jelző 2006. év végéig volt üzemben.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.10.25.
Az épület a Déli Vasút II. osztályú típusterve alapján épült. Megúszta a nagyobb átalakításokat. Viszonylag jó állapotban van.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.10.27.
Az állomás régi harkai oldali kijárati jelzői.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.12.
Tél az állomáson.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.12.13.
Tél az állomáson.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.12.13.
Az egykori Déli Vasútnál a gőzmozdonyok vízvételezését az ú.n.vízállomások biztosították.Ilyet általában minden második állomáson létesítettek.Nagycenken is épült akkoriban vízház.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.03.02.
A vízház épületének képe Lövő állomás felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.03.27.
Az állomás egykori fénycsőbetűs névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.03.27.
Amikor egymás mellett állt a régi és az új kijárati jelző.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.03.27.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.

Fotó: Kaczor Jenő
Dátum: 2007.07.16.
Nagycenk állomás eredeti vágányhálózata.Megfigyelhető az I.vágányból kiágazó cukorgyári iparvágány.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990
Fotó: Kebelei György
A vízház épületének képe Harka állomás felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.08.12.
Megkezdődött a felvételi épület külső szigetelése, festése, GySEV-es arculatának kialakítása.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.09.29.
A Lövő felőli oldal is sárga-zöld színt kapott.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.09.29.
Körablak!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.09.29.
Már készül a felvételi épület vágányok felőli oldalának a felújítása is.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.04.
Az épület eléggé érdekes képet mutat így szürke színben, de hamarosan megkapja a GySEV színű ruháját!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.04.
Nagycenk állomás 2008.-ban felújított felvételi épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
A 2008-ban lebontott áruraktár.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Az egykori állítóközpont épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Amikor még látható volt együtt a felvételi épület,az állítóközpont,a deszkaborítású áruforgalmi raktár,és a vízház.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Kitekintés az állomás harkai oldalára.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Kár,hogy az egykori váltókezelői épület külsejét nem "igazították"a felvételi épület színéhez.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
A felújított épület község felőli képe.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Hamarosan a helyére kerül az új állomás név felirat is.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Remélhetőleg a felújított épület sokáig megőrzi majd a szépségét!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Sajnos az áruraktárat bontásra ítélték.Látható,hogy az épület pala tetejét már eltávolították.Pár nap,és nem láthatjuk többé!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Nagycenk állomásnak valaha négy vonatfogadó,és egy rakodóvágánya volt.Az azóta megszüntetett első vágányból ágazott ki a mára már szintén nem létező cukorgyári iparvágány.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.23.
Az cukorgyári iparvágány a Déli Vasút 1865-ös megnyitását követően épült meg. Később a GySEV vonalának megépülésekor meghosszabbították Fertőbozig.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A gyárba szállított cukorrépa így kerülő nélkül a legrövidebb úton érkezhetett mindkét vasútvonal felől. A vágány töltése ma is meg van, közútként használják.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
Az egykori iparvágány töltése oldalnézetből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A vágány keresztezte az Arany patakot is.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
Az Arany patak felett gyönyörű szép téglából rakott híd épült.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A hídon látható, hogy eredetileg vasúti forgalom számára épült. Nagyon jó állapotban van ma is!
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A Gyár utcát egy felüljárón keresztezte az iparvágány. Ezután lépett a gyár területére.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A vasúti felüljárót a visszavonuló német katonák robbantották fel 1945-körül. A képen jól látható a híd pillérének maradványa.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A vasúti összeköttetés ezzel végleg megszűnt a vasútállomás és a gyár között. A vágány másik része Fertőboz felől azonban még a 60-as évekig a sínek teljes felszedéséig járható volt. (A múzeumvasút Fertőboz-Barátság vonala épült a helyén.)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A hajdani nagycenki cukorgyárról és a hozzá tartozó iparvágányról bővebben: http://www.sulinet.hu
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.24.
A lebontott áruraktár maradványai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.10.29.
Az állomás Lövő felőli fény bejárati jelzője.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.01.25.
Az állomás SR 1-es útátjárója,Nagycenk község felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.01.25.
Nagycenk után,a 84-es számú főút vasúti kereszteződésében állt egykor a vonal 27-es sz őrháza.Az őrház már régen feledésbe merült,de a mellette álló platánfa időközben óriásira nőtt.Szerencsére még ez is megvan.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.01.25.
Az állomás SR 1-es útátjárója Újtagmajor felől fotózva.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.01.25.
Hajdan,az állomás lövői oldalán állt 26.sz őrház kútja,még ma is megvan.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.01.25.
Betekintés az állomásra Harka felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.07.24.
Az egykori 25.-ös őrház a vasút túloldaláról nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.07.24.
Az egykori kis váróterem.(A Déli Vasútnál I.-II.osztályú váróterem volt.)Ma már az állomás egyetlen váróterme.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2009.08.25.
A harkai oldalon lévő vízdaru.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.02.18.
Még megvannak az egykori állítóközpont oldalán lévő kerámiabetűk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.02.18.
A lövői oldalon lévő vízdaru.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.02.23.
Az épület a szemközti löszfalról fotózva. Az előtérbe láthatóak a felújítás alatt kiszedett régi vasbeton talpfák és sínek.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2011.04.09.
A felújított állomás Sopron irányából nézve.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2011.04.09.
A 2. vágány peronja. Szombathely felé tekintünk.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2011.04.09.
Az első vágány peronja, Szombathely fele nézünk.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2011.04.09.


Képek a netről - Nagycenk

A vízház oldalszárnyának bontása
http://indafoto.hu/central01/image/23979628-6e4325b2/user#nagyitas
[Tárolt változat]
Az állítóközpont bontása
http://indafoto.hu/central01/image/23979598-51259414/user#nagyitas
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27804
2014.02.10. 13:06.43
Sajna a Sulineten most nincs infó a cukorgyárról: https://www.google.hu/search?q=Nagycenk+iparvágány+site%3Asulinet.hu
mint Kebelei György látta valahol a portálon beül 2008-ban. Jó lett volna lementeni vagy pontosabban megadni, hogy az archívumban meglegyen: https://web.archive.org/web/20081011070054/http://www.sulinet.hu/tart/fkat/Kha#

Az iparvágány hídja az Arany-patak felett itt: http://wikimapia.org/30052234

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26579
2013.05.15. 16:24.42
A kb.1945-ig létezett nagycenki cukorgyári iparvágány,Nagycenk vasútállomás és a gyár közötti egykori nyomvonala pirossal jelölve.

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26363
2013.04.16. 10:19.12
A Harka-Nagycenk állomásközben,a 2005-ben történt pályaív korrekció alkalmával kiváltott régi nyomvonal,pirossal jelölve.

andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 26358
2013.04.14. 19:31.12
A már rég elbontott 27-es őrház és a már rég elbontott hagyományos sorompó a 84-es út kereszteződésénél, 1980. szeptember 27-én. Forrás : http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/6092155966/in/faves-56992659@N03/lightbox/

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22789
2012.01.07. 11:14.12
Az állomás Déli Vasúti érkezési bélyegzője.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 21165
2011.06.08. 06:38.53
Az állomás az átépítés előtt Németh János képein: http://www.flickr.com/photos/johanndeu1968/5675369108/in/photostream/

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 21156
2011.06.05. 19:12.25
Bocs,nem cak,hanem csak!

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 21155
2011.06.05. 19:06.42
Tisztelt Gery!Vasbeton talpfa az nem létezik,cak vasbetonalj van.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 18420
2010.08.04. 22:22.12
A felvételi épület felújítása egész pontosan 2008.szeptember,és október hónapban történt.

Nagy Gábor
e-mail: gabor.mav.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 18402
2010.08.03. 20:19.00
A Nagycenki állomásépületet kb. 2006 -ban újították fel. Most az épület zöld, sárga színben tündököl. Az állomást 2010 májusától - júniusig újítottak. De ekkor az egész Sopron - Szombathelyi vonalat újították.

balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18352
2010.07.29. 21:11.21
A napokban sajnos elbontásra került,Bük 2.-es állítóközpont,Lövő régi állítóközpont,a felvételi épület mellett,és a nagycenki állítóközpont épülete.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 17960
2010.07.03. 20:43.36
Az állomás,a felújítás után.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 17959
2010.07.03. 20:41.39
Az állomás,a felújítás után.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 17958
2010.07.03. 20:40.13
Az állomás,a felújítás után.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
elfogadott hozzászólás 17957
2010.07.03. 20:38.25
Az állomás,a felújítás után.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 17381
2010.05.20. 15:13.07
Épülnek az állomás új magasperonjai.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 17380
2010.05.20. 15:10.47
Épülnek az állomás új magasperonjai.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16991
2010.04.23. 15:36.28
Régi bontott anyagok az állomás melletti területen.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16990
2010.04.23. 15:32.11
Az átépítés alatt lévő állomás.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16989
2010.04.23. 15:28.17
Az átépítés alatt lévő állomás.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16988
2010.04.23. 15:26.15
Az átépítés alatt lévő állomás.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16987
2010.04.23. 15:22.47
Betekintés az átépítés alatt lévő állomásra.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16986
2010.04.23. 15:19.11
Az ívkorrekció helyszínén már állnak a felsővezeték tartó oszlopok.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16985
2010.04.23. 15:15.07
Az állomás sötét(kikapcsolt)Lövő felőli bejárati jelzője.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16984
2010.04.23. 15:10.32
Anyagolás,az állomás Lövő felőli bejárati szakaszán.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16639
2010.04.02. 10:14.43
Hatalmas mennyiségű beépítésre váró építési anyag,az állomás IV.sz. vágánya mellett.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16638
2010.04.02. 10:10.44
Az állomás átépítés előtti képe Harka felől nézve.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16637
2010.04.02. 10:07.03
Javában folynak az állomás Harka felé történő meghosszabbításának munkálatai.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16636
2010.04.02. 10:03.22
Az állomás átépítés előtti képe Lövő felől nézve.

central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16635
2010.04.02. 09:59.53
Az állomás után Lövő felé,a leendő pályaív korrekció helyszínén jelenleg ásatási munkák folynak.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16086
2010.02.18. 17:33.30
Beépítésre váró vasbetonaljak az állomás IV.számú vágánya mellet!

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16085
2010.02.18. 17:30.08
Megkezdődött a hamarosan kezdődő újabb vágányzárra való felkészülés!Az állomáson hatalmas mennyiségű vasbetonaljat tárolnak.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10964
2009.04.12. 23:39.06
Az épület.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10963
2009.04.12. 23:37.06
Egy tegnapi kép. A pénztár és a régi fénycsöves Nagycenk felirat a váróteremben.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 8011
2008.11.22. 19:26.34
Esti fények 7.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 8009
2008.11.22. 19:21.49
Esti fények 5.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 8006
2008.11.22. 19:15.32
Esti fények 2.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 8005
2008.11.22. 19:13.54
Esti fények 1.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 7539
2008.10.29. 20:55.35
Tényleg kár,hogy az utókor,már csak képekről ismerheti meg az elődeink által épített örökséget!

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7537
2008.10.29. 17:36.51
Hát kár érte...

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 7535
2008.10.29. 16:32.58
A lebontott áruraktár maradványai,2008.10.29.-én.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7506
2008.10.27. 14:59.58
Kisalföldben írnak az állomás felújításáról. Idén még az acsádi és a csornai állomás egy része szépül meg.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7389
2008.10.23. 15:29.10
Szép lett a képek alapján, most már csak télleg a névtábla és a szombathelyi oldal felöl Nagycenk község leírása hiányzik a falakról. A várótermet nem tudod, hogy felújították-e?

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6882
2008.10.01. 16:04.36
NAGYCENK felírat és mükődő hangosbemondó.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6881
2008.10.01. 16:02.24
Kissé romos raktár az állomással szemben.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 6846
2008.09.30. 21:02.06
Igen,Bük,és Lövő állomások után,végre ez az épület is sorra került!

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6832
2008.09.30. 14:36.45
Ennek örülök, hogy felújítják másodikként a vonalon! Épp gondolom erre, hogy rá férne egy felújítás és most láss csodát...
Asszem lenézek valamikor énis, kiváncsian várom a végeredményt.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6331
2008.09.05. 13:45.03
Váróterem

Lennon15
e-mail: beatlesfan15.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6121
2008.08.25. 19:40.09
2006 ősze óta nincs jegykiadás az állomáson. a 15-ös vonalon csak Bükön és a két végállomáson van jegykiadás. Mindenhol gépi jegy van.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6118
2008.08.25. 12:58.28
Menetjegykiadás van még az állomáson?

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 5892
2008.08.15. 21:35.06
Bejár a 9953-as sz.Eurégió vonat.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 5891
2008.08.15. 21:31.15
2008.augusztus 12.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 4745
2008.06.16. 15:21.28
A lövői oldalon lévő 26-os sz.őrházat,sajnos már elbontották.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 4743
2008.06.16. 15:17.16
A 25-ös őrház a harkai oldalon.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 4741
2008.06.16. 15:08.49
Az 1996-ban készült képen,az állomást még felsővezeték nélkül, a régi alak kijárati jelzőkkel láthatjuk.Megfigyelhető a lövő felé kihaladó Bz szerelvény.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Nagycsécs

Nagycsány

Nagycenk-Hidegség

Nagycsere

Nagydobos