Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


10 Győr-Celldömölk

Győr (1, 11, 8)
Győr-Gyárváros (1, 11)
Győrszabadhegy (11)
Ménfőcsanak felső
Ménfőcsanak
Győrszemere (451)
Halipuszta
Gyömöre-Tét
Gyömöre
Szerecseny
Gecse-Gyarmat
Vaszar
Pápa (13, 14)
Mezőlak
Mihályháza
Vinár
Külsővat
Celldömölk

20 Székesfehérvár-Szombathely

Székesfehérvár (29, 30, 44, 45, 5, 906)
Sárpentele
Sárszentmihály
Csór-Nádasdladány
Inota
Várpalota
Pétfürdő
Öskü
Hajmáskér-Újtelep
Hajmáskér (27)
Kádárta (27)
Veszprém (11, 27, 911)
Márkó
Herend
Szentgál
Városlőd
Városlőd-Kislőd
Ajka (919a, 919b, 919c)
Ajka-Gyártelep
Tósokberénd
Kolontár
Devecser
Somlóvásárhely
Tüskevár
Karakószörcsök
Kerta
Boba (25)
Nemeskocs (25)
Celldömölk-Rendező
Celldömölk
Kemenesmihályfa
Tokorcs forgalmi kitérő
Nagysimonyi
Ostffyasszonyfa
Bajti-elágazás (928)
Sárvár (914, 928)
Porpác (16)
Vép (16)
Szombathely (15, 16, 17, 18, 21, 918, 921)

25 Celldömölk-Boba-Ukk- Zalaegerszeg-Bajánsenye-Muraszombat-Murahely

Celldömölk
Nemeskocs (20)
Boba (20)
Kemenespálfa
Jánosháza
Nemeskeresztúr
Rigács
Ukk (26)
Dabronc
Ötvös forgalmi kitérő
Türje
Türje régi
Zalabér-Batyk (24, 924, 928)
Zalabér
Pakod
Pókaszepetk
Kemendollár
Alibánfa
Zalaszentiván (17)
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
Pózva
Pózva régi
Zalaegerszeg külső kórház
Zalaegerszeg (23)
Zalaegerszeg-Ola
Zalaegerszeg-Ola régi
Andráshida
Andráshida régi
Bagod
Csurgaszi csárda
Zalaszentgyörgy
Zalacséb-Salomvár
Budafa
Zalapatakalja
Zalalövő (22, 922)
Felsőjánosfa
Pankasz (922)
Nagyrákos
Őriszentpéter
Bajánsenye (922)
— országhatár —
Őrihódos
Sal
Péterhegy-Tótkeresztúr
Kerkaszabadhegy
Mátyásdomb
Musznya-Vaslak
Battyánd
Muraszombat
Belatinc
Murahely

919 Celldömölk-Fertőszentmiklós

Celldömölk
Vönöck
Kemenespuszta
Kenyeri
Nick-Rábahíd
Nick
Répcelak (16)
Répceszemere
Iván
Pusztacsalád
Csapod
Fertőszentmiklós alsó
Fertőszentmiklós (8, 9)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Celldömölk
(Kis-Cell)*

állomás
10 Győr-Celldömölk
20 Székesfehérvár-Szombathely
25 Celldömölk-Boba-Ukk- Zalaegerszeg-Bajánsenye-Muraszombat-Murahely
919 Celldömölk-Fertőszentmiklós

A felvételi épület a peronról nézve.
2022.08.07.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.261238° E17.152736° | N47° 15' 40.45" E17° 9' 9.84"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


A vasút megjelenése és kiépülése a kezdetektől napjainkig


A dunántúli vasúthálózat kialakulás során több terv született a nyugat-magyarországi térség közlekedésének fejlesztésére. A hosszú viták és egyeztetések eredményeként 1870. május 18-án megalakult Magyar Nyugati Vasúr Rt. magántársaságként jött létre.
Az 1869. évi V. törvény által adott felhatalmazás alapján a Magyar Nyugati Vasút Rt. 1870 és 1873 között megépítette és megnyitotta a Székesfehérvár – Szombathely – Gyanafalva országhatár közötti fővonalát és az ebből kiágazó Kiss-Czell – Győr közötti szárnyvonalat. Kis-Czell, a későbbi Celldömölk, a Magyar Nyugati Vasút Rt. egyetlen elágazó, s egyben a legnagyobb magyarországi állomás, csomópontja volt. A Győr – Kis-Czell – Szombathely közötti vonalszakasz 1871. szeptember 1-i megnyitásával egy időben nyílt meg a hatvágányos vasútállomás és I. osztályú vízállomás, amely az 1872. október 2-án megnyitott Kis-Czell – Székesfehérvár közti vonalszakasszal és a Kis-Czellben épült fűtőházzal vált vasúti csomóponttá. A Magyar Nyugati Vasút Rt. engedélyokmányában előírták, hogy a „Kis-Czelli elágazási állomás az utazó közönség szükségeinek megfelelőleg étkezésre berendezendő”. Ennek érdekében a felvételi épülettől nyugatra egy különálló épületben nyert elhelyezést a resti, melynek középső emeletes részének földszintjén volt a söntés és a konyha, az emeleti részen pedig a resti mindenkori bérlőjének lakása. Ebben a lakásban született Németh Andor költő. 1889. január 1-vel a Magyar Nyugati Vasút Rt. magyarországi vonalait átvette a magyar állam és a MÁV kezelésébe adta azokat. Közel ezzel egy időben megnyílt a Boba – Csáktornyai HÉV vonal, melynek forgalmi végpontja is Kis-Czell lett. 1897. decemberében megnyílt a Fertővidéki HÉV Kis-Czell – Nezsider közötti vonala. 1904-ben Kis-Czell Celldömölk néven egyesült a szomszédos Dömölkkel. Ezt követően az állomás neve is Celldömölk lett. A századforduló idején nagyarányú építkezések, bővítések folytak az állomáson és a fűtőháznál. Mindkettő ekkor nyerte el végleges formáját. A vonatforgalom további növekedése azonban indokolttá tette egy rendező pályaudvar, a teherkocsi mosó-fertőtlenítő telep, valamint egy új anyagraktár megépítését, melyekkel 1912-re készültek el. Közben 1907-ben megnyílt a Ság-hegyi bazaltbánya melynek kiszolgáláshoz az állomásból kiágazóan átadó pályaudvar és iparvágány létesült. 1909-ben az állomás villanyvilágítást és korszerű biztosítóberendezést kapott. A trianoni békediktátumot követően a vonatforgalom lényegesen lecsökkent,
a rendező pályaudvart bezárták és csak a II. világháború idején nyitották meg ismét. 1945. február 13-án egy angolszász légi kötelék a vasúti csomópontot próbálta elpusztítani a bombák azonban a településre hullottak ahol 38 emberéletet követelve igen súlyos anyagi károkat okoztak. 1945. március 27-én a visszavonuló németek robbantásai szerencsére csak kisebb károk keletkeztek. A forgalom szovjet katonai irányítás mellett rövid időn belül újra megindulhatott. 1959-ben az állomás épületét tovább bővítették, részben átépítették, a vágányhálózatot felújították a korábbi blokkrendszerű biztosítóberendezést 1963-ban korszerű Integra-Domino55 típusú berendezésre cserélték. 1970-ben a csomópont dolgozói számára új kétemeletes öltöző-fürdő épület létesült. 1971. szeptember 1-én a vasútállomás fennállásának 100 éves évfordulója alkalmából emlékművet avattak az állomás területén. 1979. január 1-vel Celldömölk városi rangra emelkedett, s a város első címerébe bekerült a szárnyaskerék. 1979. május 26-án a Fertővidéki HÉV Celldömölk – Fertőszentmiklós közötti vonalán megszűnt a vonatforgalom. 1983-ban megszűnt a gőzvontatás a fűtőháznál. 1986 október 21-én pedig megkezdte működését a padló alatti kerékeszterga gép, mely azóta is hálózati szintű feladatokat lát el. 1987. július 9-én lerakták a B típusú teherkocsi javító alapkövét. Ugyanekkor a MÁV V63-017 pályaszámú mozdonya a Celldömölk nevet kapta. Az 1989. évi vasutasnap alkalmából felavatták az állomás területén létrehozott emlékparkot és megnyitották a teherkocsi javító műhelyt is. 1993. május 16-án újraszentelték az egykori mozdonyvezetők celldömölki otthona díszes selyemzászlaját és felavatták az állomásépület újjáépített perontetejét. 1995. december 11-én átadták az állomás új utasperonját. 2001-ben villamosították a Székesfehérvár – Szombathely közötti vasútvonalat, s ezzel együtt a celldömölki vasútállomást és a rendező pályaudvart is. (A szöveget Fehér Tamás nyugalmazott MÁV mérnök-főtanácsos kéziratának felhasználásával összeállította Sándor Antal 2011. május.)




Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Kis-Cell az 1903-as menetrendben így találjuk; 1914-ben már Celldömölk

Mozdonyszobor 275.052 gőzmozdony
Mozdonyszobor 424.129 gőzmozdony
Szelvénykő 704 Győr-Celldömölk-Szombathely-Graz vonal
Szelvénykő 0 Az egykori Fertővidéki HÉV kezdőpontja.
Szelvénykő 1228 Székesfehérvár-Celldömölk vonal
Megnyitás dátuma 1871.10.01.

Képriportok, cikkek

Celldömölk
2011.08.08 00:30 - Sándor Antal
Az állomás általános leírása: Az állomás a település észak-keleti szélén helyezkedik el. Tizennégy vágányos, számos csonka és iparvágánnyal, vontatási teleppel. Forgalmi szolgálat menetjegykiadás, váróterem van. Az I. és a II....









Régi képek - Celldömölk

Celldömölk állomás egy 1905-ös képeslapon az utca felől.(forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Szintén az utca felől látható az állomásépület és az előtt elterülő tér ezen a régi képen. (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Ezen az 1905-ös képeslapon a bal felső sarokban a vágányok felől, a jobb felsőben pedig az utca felől láthatjuk az állomást.(forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
A Celldömölk-Fertőszentmiklós vonal utolsó vonatai (forrás: Kubinszky Mihály gyűjteménye)
  Dátum: 1979.

Celldömölk állomás régi képeslapon a vágányok felől.
 
Celldömölk állomás felvételi épülete egy régi, színezett képeslapon. Forrás: Almási Zoltán gyűjteménye
 
Celldömölk állomás egy régi képeslapon.
  Feltöltötte: Sándor Antal


  Feltöltötte: Czuczor Péter

A Celldömölki pályaudvar utcafront felőli képe látható a képeslap felső részén. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomáson indulásra kész a szombathelyi személyvonat. A vonatot Ig osztályú osztrák eredetű mozdony továbbítja. Megfigyelhető az állomás alak kijárati jelzője. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az egykori Sághegyi bazaltbányába két sínpár is vezetett. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás felvételi épülete és vágányai régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás felvételi épülete és az előtte lévő tér régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás nézete a vágányok felől. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás vágányok felőli képe egykor. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

forrás: http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/4214931597/sizes/l/in/photostream/
  Dátum: 1980.06.06.

Forrás: Képeslapok 10.000 pillantás Magyarországra 1896-1916. Arcanum Adatbázis Kiadó és Fejlesztő Kft.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: Képeslapok 10.000 pillantás Magyarországra 1896-1916. Arcanum Adatbázis Kiadó és Fejlesztő Kft.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk állomás a vágányok felől nézve egy korabeli képeslapon. Forrás: VaML Képeslapgyűjtemény 8.sz.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk állomás utcafrontja egy korabeli képeslapon. Forrás: Hetényi József képeslapgyűjteménye.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk. Forrás: http://www.profila.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk.Vasúti állomás.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Czelldömölk fűtőház.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás felvételi épülete látható a képeslap bal felső képén.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az egykori Ság hegyi iparvágányok.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az egykori Ság hegyi iparvágányok.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A levelezőlap képes oldalán a celldömölki Kossuth lajos utca részlete látható. A képen jobb szélen álló egyemeletes épületben működött az egykori Új kávéház. A szomszédos házban volt Rácz Gyula szövetkezeti boltja. Az utca végén a celldömölki vasútállomás épülete látszik. Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum - Budapest gyűjteménye.
  https://mandadb.hu/common/file-servlet/document/...
Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk Sághegy. Forrás: http://post-card.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk Sághegy. Forrás: http://post-card.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Celldömölk.Vasútállomás.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Celldömölk állomás.Forrás:korabeli képeslap
Forrás: hozzászólások
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Fotó: Weinstock E, Budapest. Forrás: http://postcards.hungaricana.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1928.


  https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal

A celldömölki fűtőház látképe ezen az 1912-es keltezésű képeslapon.
  Forrás: https://www.darabanth.com/hu/gyorsarveres/430/...
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Celldömölk

fotó: Helyvadász Stúdió
Szobormozdony 275 052
Fotó: Tatai András
Dátum: 2008.02.03.
Az állomáson lévő vasúti emlékpark összképe a kiállított járművekkel.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.08.13.
A kiállított 275 052-es gőzös.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.08.13.
Az állomáson kiállított 424 129-es gőzős.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.08.13.
Celldömölk
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.04.25.
A hajdani fertőszentmiklósi(Gysev) elágazás.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A kép bal oldalán a ma is működő Tokorcs forgalmi kitérő felé menő pálya látható,míg a jobb oldalon,a már megszüntetett Vönöck felé menő egykori vonalat láthatjuk,amit ma kihúzóvágányként használnak.(A celldömölki vasutasok ez utóbbit ma is Gysev kihúzónak neveznek.)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A Gysev kihúzóvágány bejárhatatlan növényekkel sűrűn benőtt vége.(A túloldalon,Fertőszentmiklóson valamivel jobb a helyzet!)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A Magyar Nyugati vasút,Győr-Kis-Czell-szombathelyi vonala megnyitásának 125.évfordulóján,1996.október 1.-én leleplezett emléktábla,a felvételi épület vágány felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A felvételi épület felújításakor 1993-ban állított emléktábla az épület vágány felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Németh Andor író,költő,kritikus 2005-ben leleplezett emléktáblája,az állomás nagy utascsarnokában.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Dombormű a nagy várócsarnokban.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A felvételi épület az utcafront felől,a végpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A Magyar Nyugoti mozdonyvasút,Kis-Czelli csomópontja,és a Székesfehérvár-Kis-czelli vonala megnyitásának 125.évfordulójára,1997.október 1.-én leleplezett emléktábla a felvételi épület utcafront felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A felvételi épület főbejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
A felvételi épület az utcafront felől,a kezdőpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Betekintés az állomásra a végpont felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Szelvénykő a végponti oldalon,az egykori fertőszentmiklósi elágazásnál.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Közúti aluljáró az állomás végponti oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.
Emléktábla a közúti aluljáró vasúti hídján.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.09.30.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2012.03.24.
A felvételi épület a kezdőpont felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.07.27.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.07.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.07.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.07.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.09.15.

Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2017.05.15.
Szívfacsaró látvány ilyen állapotban látni a megőrzött járműveket.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2018.08.14.
Sajnos ezek sincsenek jobb állapotban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2018.08.14.
Fűzőházi csendélet. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2015.04.18.
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2015.12.05.
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.07.
Ha egyáltalán lehet bizony még rosszabb állapotban vannak a kiállított járművek, mint néhány éve...
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.07.
...pedig már akkor is vállalhatatlan állapotban voltak. Hála a helyi potentátok "okos" döntésének ahelyett, hogy hagyták volna talpra állítani egy soha meg nem valósuló elképzelés miatt inkább itt rozsdásodjon...
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2022.08.07.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 33511
2022.05.18 06:37.08
A felvételi épület az "50 megújuló állomás" program keretében felújításra került. Forrás: Vasutas Magazin 72. évf., 2022. április.

Jani
e-mail: gyori_janos.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 27885
2014.02.16 21:58.56
Gratulálok a Dominó 55-ös berendezéshez, jól bírja, 51 évesen még mindig működik. Ahhoz képest ,hogy a tervezett élettartamuk max. 40 év.

Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26482
2013.05.03 19:47.52
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett nyomvonala,pirossal jelölve.

KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25279
2012.11.05 21:49.54
Kb. 5 éve tehervonaton utaztam Veszprém - Celldömölk rendező között. Most tavasszal kétszer is jártam errefelé (több irányból), és a rendezőt én se érzékeltem.. hol van, hova lett?

dezso
e-mail: baranyaid.kukac.mav.hu
elfogadott hozzászólás 25261
2012.11.02 11:24.51
Pontosításként az „djlacee” által a Sághegy alatt 2004-ben még meglévő rendező pályaudvarhoz:
A műholdképen vélhetőleg látható létesítmény az ÁTI (Állami Tartalék Igazgatóság), később TIG által működtetett raktárbázis volt, melynek kiszolgálását a Celldömölk vasútállomásról induló (jelenleg is meglévő) iparvágánnyal (és közúti szállítással) látták el. Az iparvágány a telepen belül a raktárak mellé épült iparvágány hálózattá bővült. A telephely valamikor az ’50-60-as években létesült, stratégiai élelmiszer tartalékok tárolására. Működésekor szögesdrótos kerítés és fegyveres (kutyás, géppisztolyos!) őrök védték. A létesítményt „aktualitását vesztve” cca. 2006. évben bontották el (http://letoltes.celldomolk.hu/ujkmalja/Kemenesalja2006%2017sz.pdf), hogy helyére a „Vulkán park látogatóközpont” épüljön, mely építkezés a befejezéséhez közeledik. (http://www.vulkanfurdo.hu/start.php?menu_id=18&lang=hu)
A hely azonban régebbi múlttal is rendelkezik. Ez az iparvágány volt a Sághegyen lévő kőbánya iparvágánya (525. kép). A képen három vágány látható, melyek közül kettő a kőátrakóhoz csatlakozott (526.). A képen már 2x2 (le-fel) csillevágány látható, míg a valószínűleg (a hegy beépítettségéből is láthatólag) régebben készült 511. képen csak 2 vágány látható (az „energiatakarékos” drótkötélvontatás viszont tisztán észrevehető: a lefelé menő tele csillék húzták fel az üreseket, így igazán csak fékezni kellett). A kőbánya 1909-1957. között működött, jelentősen átformálva a hegy képét .

djlacee
e-mail: alpokalja.lacee.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25220
2012.10.29 14:41.07
A Ság-hegy melletti egykori rendezőpályaudvart nem találom az állomások között, fel kellene venni. Egyébként azt mikor számolták fel teljesen? 2004-es műholdképen még rajta van, 2010-esen viszont már nyoma sincs

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 24476
2012.07.12 20:51.56
2012 07 12. a reggeli órákban egy daruskocsi beszorult a közúti aluljáróban, amely a hídszerkezetet megrongálta.

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 23956
2012.05.10 21:47.46
Gyártó cég táblája a kézi tűzoltó kocsin

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 23955
2012.05.10 21:44.21
Egy kézi tűzoltó kocsi, a régi időkből.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 22795
2012.01.07 13:45.45
A MNyV 1874.évi Kis-Czell-Győr közötti személy és vegyesvonati menetrendjének részlete.

regpityu
e-mail: kris.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16044
2010.02.13 07:39.27
275-052
Téli kép

regpityu
e-mail: kris.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 16043
2010.02.13 07:37.21
424-129
Téli kép

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14149
2009.10.27 21:01.28
Melléképület a fűtőház területén.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14148
2009.10.27 21:00.14
Az egykori vízház a fűtőház területén.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14147
2009.10.27 20:58.35
Fűtőházi vasútüzemi épületsor.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14146
2009.10.27 20:56.43
A fűtőház egyik épülete. Kisebb módosításokkal eredeti formájában áll ma is.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14145
2009.10.27 20:55.19
A 424-es mellé egy anno kaposvári állományú 275-ös sorozatú gőzmozdony is helyet kapott.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14144
2009.10.27 20:53.56
424-129 az állomás épületétől balra kiállítva.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14143
2009.10.27 20:52.25
Celldömölk állomás felvételi épülete fák mögé bújva.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14142
2009.10.27 20:51.11
Celldömölk felvételi épületének melléképülete az utca felől nézve.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14141
2009.10.27 20:50.00
Celldömölk felvételi épülete az utca felől.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14140
2009.10.27 20:48.52
Celldömölk állomás váltóállító tornya.

Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14139
2009.10.27 20:46.06
Celldömölk felvételi épülete a vágányok felől 2009. október 18-án.

laca
e-mail: kolászlo53.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13551
2009.09.08 16:00.47
csak még egy valamit elfelejtettem,hogy jó lenne, ha még most is gurulnának belőle, mert ez egy igazi kuriozum, és még ma is sokan megcsodálják őket. Tisztelet nekik.

laca
e-mail: kolaszlo53.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13550
2009.09.08 15:54.39
424 es sorozat számu gőzősőket, sokat javitotam a landler jenő j j ba.csodálatos masinák ezek a füstőtt okádó gépek.

Regpityu
e-mail: kris.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 13448
2009.09.03 13:04.44
A 424-129 más nézetből

pinyoka
e-mail: tolvaja.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8879
2009.01.05 17:56.25
Celldömölki kiruccanás.
2009.01.04. Rettentő, csontig hatoló hideg volt, de a táj szépsége kárpótolt mindenért.

Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 8428
2008.12.15 15:54.32
(kép)

Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 8386
2008.12.13 20:25.17
S azt is tegyük hozzá, hogy az ország egyik legjobb állapotban fennmaradt 424-eséről van szó. (kép)

Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 5149
2008.07.08 13:21.04
Celldömölkön a legkülönfélébb járművek is gyakran fellelhetők, mivel a környéken egyedül itt működik kerékeszterga, a képen látható Desiro is e célból tartozkodott itt. Olykor osztrák mozdonyok is megfordulnak itt.

Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3728
2008.04.11 22:47.14
itt Celldömölkön van egy másik állomás is! Celldömölk-rendező pu asszem a neve. nincs valakinek képe róla?

meg Tokorcs forgalmi kitérő is állomás, de megszűnt.

Sabee
e-mail: v63-023.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 54
2006.12.25 13:39.11
A celldömölki fűtőház 2006. szeptember 14-én.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Čehovec

Ceglédi szállások

Čeľovce

Celldömölk-Rendező

Csém