Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


10 Győr-Celldömölk

Győr (1, 11, 8)
Győr-Gyárváros (1, 11)
Győrszabadhegy (11)
Ménfőcsanak felső
Ménfőcsanak
Győrszemere (451)
Halipuszta
Gyömöre-Tét
Gyömöre
Szerecseny
Gecse-Gyarmat
Vaszar
Pápa
Mezőlak
Mihályháza
Vinár
Külsővat
Celldömölk (20, 25, 919)

13 Tatabánya-Pápa

Tatabánya (1, 12)
Bánhida (12)
Környe (12)
Kecskéd
Bokod
Dad
Szák-Szend
Császár
Ete
Kisbér (5)
Bakonyszombathely
Bakonybánk
Tápszentmiklós
Lázi
Veszprémvarsány (11)
Románd
Gic-Hathalom
Bakonytamási
Pápateszér
Franciavágás (406)
Ugod
Nagygyimót
Pusztagyimót
Pápa

14 Pápa-Csorna

Pápa
Ihász
Nemesgörzsöny
Marcaltő
Rábahíd
Szany-Rábaszentandrás
Emmamajor
Egyed-Rábacsanak
Rábapordány
Csorna (16, 8)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Pápa

állomás
10 Győr-Celldömölk
13 Tatabánya-Pápa
14 Pápa-Csorna

A felvételi épület 2023 szeptemberben.
2023.09.19.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.340573° E17.459089° | N47° 20' 26.06" E17° 27' 32.72"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.



Szelvénykő 449 Győr-Celldömölk-Szombathely-Graz vonal
Szelvénykő 0 A Pápa-Csorna vonal kezdőpontja.
Szelvénykő 931 Tatabánya-Pápa vonal
Megnyitás dátuma 1871.10.01.
Vasúti műemlék Felvételi épület




Régi képek - Pápa

Pápa vasútállomás épülete az eredeti állapotában. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Pápa állomás felvételi épülete és vágányai régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Pápa állomás épülete régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Pápa vasútállomás felvételi épületének vágányok felőli képe egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Pápa állomás egy régi képeslapon.
  Feltöltötte: Horváth Lajos

Pápa.
  Feltöltötte: Horváth Lajos

Az utca felől.
  Feltöltötte: Horváth Lajos

Pápa a századforduló környékén.
  Feltöltötte: Csoma Bence László

Utca felőli oldal.
  Feltöltötte: Csoma Bence László

Pápa állomásépületének utcafrontja egykor. Forrás: http://keptar.oszk.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Pápa. Indóház. Egykoron szerényebb épület állott a mai helyén. Forrás: http://www.ungertamas.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Pápa vasútállomás. Forrás: http://jmvk-dev.drupler.hu/kepeslap/vasutallomas_8
  Feltöltötte: Sándor Antal

Pápa állomás 1961 nyarán.
Forrás: http://indafoto.hu/viztorony/image/10359007-5e9093f4/user
  Dátum: 1961.

Vasúti állomás Pápán.Forrás:post-card.hu
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Pápa. Vasútállomás. Forrás: http://keptar.oszk.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Pápa.Turcsányi Samu vasúti vendéglője.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A felvételi épület utcafrontja 1928-ban.
  Feltöltötte: Faltusz Csaba

A felvételi épület éjszaka egy régi képeslapon. Forrás: http://jmvk.papa.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

324.449-es és egy ABmot az 1970-es évek végén.
  https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal

Fűtőház.
  Forrás: https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1977.



Képtár - Pápa

Csorna felé induló személyvonat az utolsó nap estéjén. Fotó: Fórián-Szabó Viktor.
Dátum: 2007.03.03.
Az utolsó 39422. számú vonat beért Pápára.
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
A vonat táblája
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
Útra kész a négy kocsiból álló utolsó 39413. számú vonat Tatabányára
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
39413. sz. vonat
Fotó: Varga József
Dátum: 2007.03.03.
Utolsó vonatok egyike Pápán. Fotó: Fórián-Szabó Viktor.
Dátum: 2007.03.03.
5147-es motorvonat Pápa állomáson (a Pápa-Csorna viszonylatban közlekedett különvonat)
Fotó: Mendlik András
Dátum: 2009.06.21.
Nem mindennapi látvány Pápa állomáson: GySEV 5147.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
A gyönyörűen felújított felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Utcafront.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Bejárat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Emléktábla a bejárat mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Előcsarnok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Jegypénztárak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
A felvételi épületből kilépve ez a látvány tárul elénk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Előtető. Részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Előtető. Részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
A felvételi épület a peronról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Pillantás a VI. vágány peronjáról a kezdőpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Pillantás a VI. vágány peronjáról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Az épületegyüttes a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
A raktárépület és a rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
A fűtőház és a váltóállító torony.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Szergej várakozik "vonatával" a IV. vágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.09.20.
Ismét a fűtőház.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.09.
Pápa vasútállomása az Esterházy utca felől nézve - ez a főbejárat.
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.06.09.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
A Magyar Nyugati Vasút,Győr-Kiss-Czell-Szombathelyi vonala megnyitásának 125.évfordulóján,1996 október 1.-én lelplezett emléktábla a felvételi épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A felújított pápai vasútállomás átadása alkalmából 2001.június 17.-én leleplezett emléktábla a felvételi épület vágányok felőli oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A település felőli főbejárat.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az 2.számú vágány mellett lévő peron a végpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az 2.számú vágány mellett lévő peron a végpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az 2.számú vágány mellett lévő peron a kezdőpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A régi technika még ma is állja a sarat.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Kitekintés a végponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A 3.és 6.számú vágányok között lévő peron,a végpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az aluljáró lépcsője a3.és 6.számú vágányok peronján.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Kitekintés a Kezdőponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Információs tábla az utcafront felőli oldalon.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az aluljáró fedett lépcsője a vasút túloldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az áruforgalmi raktár kisebbik fele,stílusából ítélve eredeti,a többi része toldalék.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az 2.számú vágány mellett lévő peron a kezdőpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Nézet az utcafront felől a kezdőpont irányából.Jobb oldalon az aluljáró település felőli lépcsője látható.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Nézet az utcafront felől a végpont irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Menetrendi és információs anyag.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Kitekintés a Kezdőponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A 3.és 6.számú vágányok között lévő peron,a végpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A 3.és 6.számú vágányok között lévő peron,a végpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A 3.és 6.számú vágányok között lévő peron,a kezdőpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A peronon elhelyezett vizuális utastájékoztató táblák egyike.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A pontosan járó órák egyike.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A 3.és 6.számú vágányok között lévő peron,a kezdőpont felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az 5/a számú csonkavágány vége.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Nézet a vasút túloldaláról.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A felvételi épület a végpont felől nézve.Megfigyelhető a 4/b vágányon álló csornai Bzmot 391.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
A felvételi épület a kezdőpont felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Az aluljáró fedett lépcsője a vasút túloldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Kitekintés a végponti oldalra.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Mezőlak felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.08.
Vaszar felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.08.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.08.
Az állomás az utca felől
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.08.
Csornai személy
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.
10 éve megrövidítve
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.
Balra Celldömölk, jobbra Csorna.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.
Vasúti átjáró
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2017.03.04.
A fűtőházba vezető vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Az egykori fordítókoronghoz vezető vágányt felszedték.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A gabonarakodóhoz vezető vágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A Pfaff-féle felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A peronon állva a vonal kezdőpontja, Győr irányába nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A peronon állva a vonal végpontja, Celldömölk irányába pillantunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Rengeteg bontásból származó anyagot tárolnak az állomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Az impozáns raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A homlokrakodóhoz vezető vágány kiágazása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Vasútüzemi épületek a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Csapórudas sorompó a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Az útátjáróban állva a nyíltvonal felé pillantunk. Balra Celldömölk, középütt az Elekthermax iparvágánya, jobbra pedig Csorna.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Az útátjáróban állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Pillantás a váltóállító torony erkélyéről az útátjáróra, illetve a nyíltvonalra vezető vágányokra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Pillantás a váltóállító torony erkélyéről az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Váltóállító héblik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A sorompót is a váltóállító torony emeletéről kezelik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Személyvonat érkezik Csornáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A lánckamra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Pillantás a kezdőponti váltóállító torony erkélyéről az útátjáróra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Pillantás a kezdőponti váltóállító torony erkélyéről az állomás felé. A kép közepén iparvágány ágazik ki.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A váltóállító emeltyűk, mint a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A sorompót szintén a torony emeletéről kezelik hasonlóan a végponthoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A kezdőponti váltóállító torony lánckamrája.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A 30 sz. lakóőrház a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A kezdőponti útátjáróban állva a nyíltvonal felé tekintünk. Balra Győr, egyenes Tatabánya felé futnak a sínek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
Az útátjáróban állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A MÉH és a FÜSZÉRT iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
.hu
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
A felvételi épület a peronról nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2023.08.14.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2023.08.14.
A felvételi épület 2023 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.09.19.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 31180
2017.10.02 17:51.42
A celli és a csornai járat "versenye" (2017.03.05):
https://www.youtube.com/watch?v=0V6CKp8NSRg

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 31177
2017.10.02 17:07.11
A 10 éves vonalbezárás emlékére tett városnéző túra - nemcsak vasút
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/09/28/2017_03_04_papa_az_elmulas_szele
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/09/28/2017_03_04_papa_az_elmulas_szele_788

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 31176
2017.10.02 17:03.38
Az állomás 10 évvel a tatabányai vonal bezárása után:
https://www.youtube.com/watch?v=ub5yLL9_4n0

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 31175
2017.10.02 17:02.36
Celldömölki járat:
https://www.youtube.com/watch?v=2YJdpBhyAAs

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30940
2017.05.10 07:40.48
Vágányzár megrendelés

Alap adatok
Menetrendi időszak: 2016/2017
Igénylő szervezet: Magyar Államvasutak Zrt.
Beérkezés dátuma: 2017-04-19 10:07:08.250651
Iktatószám: 2017/5574/0
Eredeti érvényesség: 2017-05-30 06:00:00 - 2017-05-30 15:00:00
Kapacitás korlátozás típusa: menetvonalak zavarása nélküli vágányzár
Korlátozás oka: útátjáró átépítés
Felújítási, fejlesztési célú kapacitás igény: Nem
Területi központ: Területi Igazgatóság Szombathely
Megjegyzés: Pápa –Pápa –Repülőtér vágány átépítés:
Átépített vágányszakasz, illetve a 920/921. útátjáró jótállásos szabályozása
A 920/921. Útátjáró átépítése
Aszfaltozás Vágány-Út Kft
aszfaltburkolat bontás 2 m3 10 m3 ( 25 t) aszfaltburkolat készítés
( a szükséges mennyiség tisztázandó
Pápa Vaszari út teljes pályás útzár:
2017.05.26-án 08:00-órától –2017.05.26-án 18:00-óráig
Vágányzár:
2017.05.26-án 06:00-órától
2017.05.26-án 15:00-óráig
Kivitelezők
Név
MÁV FKG Felépítménykarbantartó és Gépjavító Kft.
Vonali kizárások
Állomásköz

Vágány Pálya kiz. Lassúmenet Vonali bizt. ber. kiz. Felsővezeték kiz. Megj.
Veszprémvarsány (5502964)
Pápa (5502121) (13)
vonali
Átépített vágányszakasz, illetve a 920/921. útátjáró jótállásos szabályozása, útátjáró átépítése
http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=187602

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30921
2017.05.01 09:14.06
Várakozásaimmal ellentétben eltűnt a vágányzár: http://www.kapella.hu/takt/vgz_terkep_dt.php

Capras Dávid
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30918
2017.04.30 18:14.38
Ebben a februári beszámolóban még megvan a vágány Franciavágás felé, amit időközben felszedtek: 27-én délelőtt láttam a vonatból, hogy a két vonal közti létesítmény iparvágányának kiágazó váltóját kivéve, az előtt és után a 13-as vonal vágánya (keresztaljakig) fel volt szedve.

Kérdés, hogy ez összefügg-e a reptérrel, meg mi lesz a tehervonatokkal.

„Vágányzár megrendelés

Alap adatok
Menetrendi időszak: 2016/2017
Igénylő szervezet: Magyar Államvasutak Zrt.
Beérkezés dátuma: 2017-04-07 11:26:20.331543
Iktatószám: 2017/4959/0
Eredeti érvényesség: 2017-04-24 13:00:00 - 2017-04-30 21:00:00
Kapacitás korlátozás típusa: menetvonalak zavarása nélküli vágányzár
Korlátozás oka: vágány építés, átépítés
Felújítási, fejlesztési célú kapacitás igény: Nem
Területi központ: Területi Igazgatóság Szombathely
Megjegyzés: Kivitelező: MÁV Zrt. PTIG SM TPLO PFT Főnökség Szombathely
914-925 szelvények között Franciavágás (kiz) - Pápa (kiz) Reptéri A/1. sz. kitérő - Pápa 4. sz. kitérő között 2017.04.24. 13:00 - 2017.04.30. 21:00 között.
Feszültségmentesítés: Nem.
Biz.ber közreműködés: Igen (sorompó kikapcsolás, vonóvezeték le/felszerelés).
Munkagép közlekedik: Igen (Tárolás: Pápa I. vágány).
Ideiglenes sebességkorlátozás: Nem.
pvtigsm
Kivitelezők
Név
MÁV Zrt. Pályafenntartási Alosztály
Vonali kizárások
Állomásköz

Vágány Pálya kiz. Lassúmenet Vonali bizt. ber. kiz. Felsővezeték kiz. Megj.
Veszprémvarsány (5502964)
Pápa (5502121) (13)
vonali
Franciavágás (kiz) - Pápa (kiz) Reptéri A/1. sz. kitérő (914) - Pápa 4. sz. kitérő között (925)”
Forrás, teljes url: http://www.kapella.hu/vz_megrendeles_megtekint.php?id_vz_megrendeles=186852

A kép forrása: http://allomasok.uw.hu/data/media/2/Papa.jpg

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30757
2017.02.26 08:38.18
(Kisbér-)Gic-Pápa:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2017/02/26/2016_10_08_a_13-as_vasutvonal_ostroma

Karcsi
e-mail: zaicsek.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29938
2016.01.06 23:34.07
legkedvesebb állomásom

optimus
e-mail: optimustz.kukac.gmail.hu
elfogadott hozzászólás 28821
2014.10.02 11:31.37
Tisztelt szerkesztők!A fejlécben lévő utalás,Pápa-Csorna vonal internetes oldala már megszünt,nem létezik.

dani
e-mail: kdani329.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 28197
2014.05.17 08:30.05
Amire írtad hogy "mobiltelefonos" az nem az,csak siettünk kocsival,mint az őrült hogy elérjük és állványt nem volt idő állítani,és marha remegős lett.de nem volt szívem kihagyni,úgyhogy mindent megpróbáltam hogy stabilizáljam.és ez lett az eredménye :-)

dani
e-mail: kdani329.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 28196
2014.05.17 08:26.07
köszönöm a megjegyzést,legközelebb megpróbálok javítani! :-)

VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 28195
2014.05.16 23:15.48
Szia! Látom szépen haladsz a mellékvonalak levideózásával. Látszik sokat dolgoztál vele, vannak jó ötletek a videóban, de van még hova fejlődni. Pár megjegyzés:
- Sokszor rossz a helyválasztás vagy a kompozíció. Pl. oszlop vágja ketté a képet vagy labirintkorlát veszi el a kép felét. Kocsiajtóból túl alacsonyan van a nézőpont. Megéri kiszállni és arrébb menni pár lépést.
- Túl gyors vágások: sokszor nem hagyod a Bz-t megérkezni valahova vagy kimenni a képből hanem előtte vágod el. Jobb ha megadod neki azt 2-3 a pár másodpercet.
- A mozgókép legyen mozgókép, az állóképen csúsztatott képkivágás feltűnően elüt a videó többi részétől. Hasonlóképpen a mobiltelefonos(?) felvételek, pl. 10:45.
Ezeket csak jótanácsként írom, nem kötözködésképpen, további jó videózást kívánok!

dani
e-mail: kdani329.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 28193
2014.05.16 21:39.03
Kedves Pápa-Csorna vonal rajongók!

2014 februárjában,négy évvel a vonal újranyitása után filmeztem a vonalon.Teherforgalom ekkor már nem volt,csak az összegrafitizett rakodók,betört üvegű mérőházak árulkodtak az árumozgatás emlékeiről.A személyszállítás már csak napi két párral zajlott,egykocsis szerelvénnyel.Az állomásajtókon,ablakokon
deszka,forgalmista már sehol.Az egykor fontos,kisvasúti kapcsolatokkal is rendelkező vonal már a multé,mára csak a bz maradt,de pár év múlva lehet hogy már az sem.

https://www.youtube.com/watch?v=1kKeXg3yAZg

tiborneboda
e-mail: tiborneboda4040.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 26792
2013.07.08 19:22.02
villamosítsátok már pápa vasútját.

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 18133
2010.07.11 17:44.50
Hírdetmény Pápán.
2010. 07. 04.

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 18131
2010.07.11 17:40.53
A Pápa-Csorna viszonylatban közlekedő Bzmot 362 Pápán.
2010. 07. 04.

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13676
2009.09.17 10:38.20
Veszélyben a Győr-Celldömölk vasútvonal is!

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13387
2009.08.31 10:40.37
2009.márc.

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13386
2009.08.31 10:39.51
:)még használják:)))

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13385
2009.08.31 10:37.47
2009.márc.

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13384
2009.08.31 10:36.54
2009.márc.

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13382
2009.08.31 10:35.06
2009. márc.

sabo4
e-mail: sacoda.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13381
2009.08.31 10:34.15
2009márc.kirándulás alkalmával...

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12113
2009.06.21 17:39.06
Felhívás Pápán.
2009. 06. 21.

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12100
2009.06.21 16:55.53
A Pápa-Csorna különvonat Pápán.
2009. 06. 21.

alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11827
2009.06.04 16:13.57
Kedves vasútbarátok!

2009. június 21-én a Pápa-Csorna vasút menti önkormányzatok különvonatot szerveznek a vasútvonalon. A rendezvény célja a figyelem felhívása a személyforgalom újraindításának szükségességére, illetve a csornai elkerülő út - vasút elvágását tartalmazó - tervei ellen való tiltakozás.

Gyertek minél többen!

A menetről bővebb információ az alábbi oldalon található. A rajta látható menetrend tájékoztató jellegű, kisebb módosítások még előfordulhatnak. Valószínűleg a program is bővül majd; remélhetőleg sikerül hajtányosokat szerezni, illetve elképzelhető egy Ikarus 66-os típusú autóbusz felbukkanása is.

A részvételi szándékot e-mailben jelezzétek itt: feldmarton(kukac)t-online(pont)hu

www.papacsorna.hu/kulonvonat.html

Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 10402
2009.03.07 18:20.54
A pápai állomásról, de legfőképpen a gőzmozdonyokkal teli fűtőházról képek a http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/read.php?17,4162499 oldalon

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6086
2008.08.23 23:02.15
A Rábahídról érkezett különvonat. A különvonatot egyébként a hangosbemondó is bemondta, kellemes szórakozást kívánva. Remélem még sokszor lesz ilyen alkalom, persze az ideális megoldás a vonal személyforgalmának újraindítása lenne. Nem tudom mennyi az esély erre, mindenesetre szép látvány volt a 4 egységből álló vonat egy "ideiglenesen szünetelő" vonalon.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6074
2008.08.23 22:23.43
A 2008. augusztus 23-én Rábahíd felé közlekedő különvonat a bejárati ívben. Az ívben hatalmas sípoló-reszelő hangot hallatott a szerelvény.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 6073
2008.08.23 22:20.08
A 14-es vonalon a mai napon különvonat közlekedett a Rábaíd mh-nél lévő fesztiválra. A vonat két végén két Bzmot motorkocsi, köztük 2 mellékkocsi közlekedett. A vonat csak Nemesgörzsöny megállóhelyen állt meg Rábahídig.

A képen a vonat szerelvénye látható a beszálló utasokkal. Ez a vonat 13.00-kor indult Pápáról.

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4680
2008.06.11 15:25.44
A Csorna-Pápa viszonylatban közlekedő Bzmot 278-as Pápán.
2007. 03. 03.

szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
elfogadott hozzászólás 3186
2008.03.07 14:33.34
Sziasztok!
Ez itt a reklám (helye):
http://www.papacsorna.hu

Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 514
2007.03.10 15:07.51
igen a háborúban bombatámadás érte

Fórián-Szabó Viktor
e-mail: h0651567.kukac.wu-wien.ac.at
elfogadott hozzászólás 512
2007.03.10 12:41.20
Szia Bence! Remek képek a régi Pápai állomásról. Nagyon szép volt, kár hogy
a felújításakor nem építették vissza az eredeti formájában. Nem tudod véletlenül, a háború alatt pusztult el?

Sokorói betyár
e-mail: halalihulla.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 335
2007.02.10 23:01.09
Csörgő jön Győr felől

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Pannóniatelep

Pannonhalma

Paphalom

Papkeszi

Pusztapó