|
Használaton kívüli Abmot szerelvény Zalabér-Batyk használaton kívüli rakodóvágányán 1986-ban
Feltöltötte: Szabó István
Dátum: 1986.
|
|
Feltöltötte: Szabó István
|
|
|
Bzmot 125 várja a 951- számú gyorsvonat indulását Zalabér-Batyk állomáson, hogy indulhasson Zalaszentgrót állomásra.
Dátum: 1993.
|
|
M61-010 érkezik 951. számú gyorsvonatával Zalabér-Batyk állomásra
Dátum: 1993.
|
|
|
424 110 + 424 352 Zalabér - Batyk. Fotó: H. Brutzer
Feltöltötte: Szabó István
Dátum: 1979.07.05.
|
|
375 553 Zalabér - Batyk. Fotó: H. Brutzer
Feltöltötte: Szabó István
Dátum: 1979.07.05.
|
|
|
424 168 Zalabér - Batyk. Fotó: H. Brutzer
Feltöltötte: Szabó István
Dátum: 1979.07.05.
|
|
Elkészült az új Zalabér-Batyk állomás forrás: Zalai Hírlap
Feltöltötte: Szabó István
Dátum: 1970.06.20.
|
|
|
|
|
|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2008.05.17.
|
|
Az 1-2. vágányok peronja Zalaszentiván felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Az állomásépület utca felőli oldala.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
A peron Boba felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
A rakodó.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Kijárat Boba/(Zalaszentgrót) felé.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Az 1-2. vágányok peronja Boba felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
A 3-4. vágányok közötti esőbeálló és peron Boba felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Állomásnévtáblák.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Hirdetmény.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Kilátás a váróteremből.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
A 3-4. vágányok peronja az 1-2. vágányok peronjáról nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Az állomásépület Zalaszentiván felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Kijárat Zalaszentiván felé.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Az esőbeálló.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Padok és az utastájékoztató tábla.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Kerékpártároló.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Az állomás Zalaszentiván felől nézve.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
Vész esetére.
Fotó: Cseke Zoltán
Dátum: 2011.06.27.
|
|
A felvételi épület 2023 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.09.18.
|
|
A sárvári vonal itt ért a 25-ös vonal mellé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2023.12.16.
|
|
A másik irányba tekintve, Sárvár felé, balra a 25-ös vonal
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2023.12.16.
|
zeusz
e-mail: sovegkari.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 32013
2019.01.30 13:10.42
|
Én még építettem annak idején a domino biztosítóberendezést a hetvenes években.Kilapátolták , helyette Elektrát tettek. Nem egy csúcs.
|
|
Norman Bates
e-mail: --.kukac.--.--
|
elfogadott hozzászólás 31644
2018.07.11 13:11.28
|
Valaha terveztek egy Szombathely-Türje-Balatonszentgyörgy-vasútvonalat. 1909. február 11-én adták ki rá az építési engedélyt, de pénzhiány miatt sajnos nem tudták megépíteni... Lényege az lett volna, hogy a Szombathely-Rum-vasutat meghosszabbítják Csipkerek és Baltavár felé Türjéig, összekötve a Türje-Balatonszentgyörgy-vonallal. Rengeteg forrásom van róla, a tervezett vasút minden kanyarát ismerem. Íme egy Wikipédia-szócikk, amit én írtam:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Szombathely–Türje–Balatonszentgyörgy-vasútvonal
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28310
2014.06.01 14:03.17
|
Ez egy messzemenőleg túlmétetezett állomás. Az átépítés után is az maradt. Korábban jelentős csomópont is volt, 4 irányba indultak innét vonatok. Most már csak egy egyszerű áthaladó állomás maradt a mellékvonalak megszüntetése után és emiatt nem világos, hogy miért hagytak meg ennyi kitérő vágányt.
|
|
tolatásvezetõ
e-mail: szepesi_david.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28309
2014.06.01 07:38.25
|
Pár éve még fenntartotta a Szentgróti vonal. Ma már egy távvezérelt állomás, azt hiszem Szentivánról vezérlik.
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 23399
2012.03.13 07:43.05
|
Egy kis kiegészítés, pontosítás.: A Zalabér-Batyk--- Balatonszentgyörgyi vonalnak, az 1968--1969 pálya korrekció, átépítés előtt Türje (Régi) volt a kiindulási állomása.
Átépítés után, elágazó állomás rangot kapott amelytől a mellék vonalak bezárásával megfosztották. Sárvár irányába megmaradt csonka vágányt "Sárvári" csonka néven emlegették. A legutolsó átépítés során felszámolták és már semmi nem emlékeztet a mellékvonalra.
|
|
Zeeni
e-mail: zsolesz07.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9290
2009.01.22 00:37.02
|
Sziasztok, valaki nem tudna képeket vagy anyagot, esetleg személyes beszámolót küldeni az utoljára békésen itt várakozó 424-es csatalovakról.
Elore is koszonom: Zsolti
|
|
Gaál Richárd és Lukács Szabolcs
e-mail: gaalrichard.kukac.yahoo.de, lukax.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3446
2008.03.28 18:56.16
|
Zalaegerszeg felől vonat érkezik az állomásra..
Sajnos a másik irányból nem kell hasonló esettől tartani.A sínek 1974 májusa óta várják,hogy végre a rendeltetésüknek megfelőlen használják őket és újra vonatot fogadhasanak Sárvár felől.
Ha ismernék az ezredfordúló magyar közlekedéspolitikáját többé nem várnák azt a vonatot...
|
|
|
Gaál Richárd és Lukács Szabolcs
e-mail: gaalrichard.kukac.yahoo.de, lukax.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3445
2008.03.28 18:53.56
|
Zalabér-Batyk állomás Zalaegerszeg felőli kijárata.
A jobb oldali vágány az egykori 928-as (Zalabér-Sárvár) vonal első -és sajnos egyben az utolsó- méterei is Sárvár felé.
A bal oldali vágány vezet tovább Zalaegerszeg felé.
|
|
|
eleem
e-mail: aspera.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1876
2007.12.03 16:12.20
|
Zalabér-Batyk
|
|
|
Bolla András Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
|
elfogadott hozzászólás 475
2007.03.04 19:30.07
|
Remot Szergely Zalabéren
|
|
|