Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] [ 525 ] [ 526 ] [ 527 ] ...   Utolsó Következő

Pécs    beno, 2010.01.12 08:16.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megjártuk Pécset a különvonattal.

Az élmény felemás. Az állomás környéke le van pukkanva, a busz végállomás meg olyan mint Ózdon.....
Napijegyet nem lehetett venni vasárnap, és semmi nincs még kész.

Szerintem eddig ez elég gyenge teljesítmény.
 
Beremendi Cementmű    raps, 2010.01.11 18:29.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy van-é állomás a BCM területén belül is? Ezen állomás ugyanis valóban Beremendi Cementmű néven fut, de mint a képek alatt olvasható távol esik a BCM-től. Ha jól tudom - lásd vpe - BCM Gyártelep néven fut a BCM-ben lévő állomás. Üdv.
 
Szentlászló    KEIL JÁNOS, 2010.01.11 17:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nem tudom milyen élményekre gondoltok? nagyapám még dolgozott a vasut épitésen.mesélte hogy talicskával és lovaskocsival hordták a főldet.nagyon kemény munka lehetett,mert bőszénfa és almamellék között a zselici erdöben ment a vasut.nagyon szép nyomvonala volt.antalszállásnál volt egy völgyhid a nagapám ott is dolgozott ezt tudom 1915ben épült.vasut megszünése után lerobbantották nagyon nehezen sikerült.1963-67 között a vonattal jártam iskolába almamellékre.teecsenynél volt az emelkedő teteje két irányba lelytett a pálya.a téglagyári rakodónál a tehervonat amikor figyelmetlenség miatt vagy müszaki hiba miatt elszabadultak a vagonok és gálosfán sikerült őket lefogni.nagyon beindultak mert elég nagy lejtő volt.reggel ősz téli napokon csúsztak a kerekek igy néha késések voltak jó volt mert késve értünk a suliba.egy vidám eset.egyik iskolatársunk zenét tanult,klarinétozott.néha szokott a vonaton játszani.egyszer egy kalauz meghallotta át jőtt a kocsiba szerette a lakodalmas zenét annyira jó lett a hangulat hogy az állomáson megállt a vonat majdnem elfelejtettünk leszállni.kalauzt is keresték mert nem volt aki inditja a vonatot.kiváncsian várom hogy miről irjak
 
Szabadbattyán    Lennon15, 2010.01.11 16:07.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Börgönd és Szabadbattyán között jelenleg kb. olyan állapotok vannak, mint a 44-esen voltak a felújítás előtt. Februárban a 30a felújítása folytatódik - akkor újítják fel ezt a szakaszt is, hogy nyáron terelve erre tudjanak jönni a teherek a 29-esre.
 
Pécsvárad    Train Station, 2010.01.11 16:03.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bevonulás Pécsváradra Erdősmecske felől.1997.május
fotó:Lukács Ernő
forrás:http://users.atw.hu/pecsigyors/mult.html
 
Kisnémedi    Train Station, 2010.01.11 15:15.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonattal Vácról Aszódra Balassagyarmaton át.Ha nem sajnálod az időt(és a pénzed).
 
Mezőberény    Adani, 2010.01.11 14:29.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Némi fejlődésként lehet elkönyvelni ,h pár hete már gépi jegykiadás van itt is.
 
Cserénfa    LepesiZL, 2010.01.11 13:42.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Téves ez az Indóház hivatkozás: "a legkritikusabb szakasz...". Almamellék-alsó - Szentlászló között volt, azt át is építették - lásd Szentlászlónál. Egyébként sajnos a vonalon több helyen is volt árvizes hely. Itt Cserénfa környékén, pontosabban Kaposgyarmat-Hajmás - Gálosfa között. Közvetlenül Mozsgó-Szulimán állomásnál a Poravica patak átereszénél (!) - igen, nem volt híd csak áteresz. Illetve Mozsgó és Csertő között a domb aljában kanyargó nyomvonal. Már az építés után nem sokkal javítani kellett a vasutat Almamellék felett, mivel megcsúszott a töltés. Azt a helyet azóta is "csuszásnak" hívták. Vontatásilag is egy nehéz hely volt, mivel erősen íves emelkedő 15 ezrelékben, illetve Almamellékről már kb. 4 km-re. Történeteim vannak még "ezer" ha valaki kíváncsi kérdezzen. Lepesi ZL
 
Szentlászló    LepesiZL, 2010.01.11 13:25.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utolsó vonat (személyszállító) 1976. december 31. Én is vittem ki a vonatszemélyzetnek ki egy üveg pálinkát - sípoltak is rendesen ahogy (és addíg míg) kiéretek az almamelléki völgyből. A vonat már a kadarkúti vonalon ment vissza szerelvénymenetben Kaposvárra. Még két információ: Szentlászlót a megszűnés előtt kb. 10 évvel átépítették - épületet, raktárat vágányokat. Az átépítés a zöcskei átjárótól majd Almamellék-alsóig tartott teljesen új nyomvonalon (a nyomvonal az 1941.-ben elkezdett - és sajnos hamar abba is hagyott) közút bevágásait, töltéseit használta fel. Az átépítéshez csak annyi adalék, hogy betonaljas, zúzottköves, viszonylag egyenes, illetve nagysugarú íves pálya, de (!) csak "I" sínekkel. Nehogy 48 - as sinű pályát keljen megszüntetni - a megszüntetés előtt 10 évvel (!). Állítólag olyan vonalat nem lehetett volna megszüntetni, amelyben ilyen sínek voltak! Szentlászlón hosszú rakódó vágánnyal. Jelzőt (biztosítóberendezést) már nem telepítettek. "V" betűs jelző és biztosítatlan sorompó volt - azokban az években volt a 67 út korrekciója is, mivel Zöcsketelepnél kétszer is keresztezte a vasutat. Még egy "tévedés": vonatok még egy hónapig jártak a pályán Almamellék, Bőszénfa rakódott. Almamelléket a szigetvári tartalék (M32-es "béka") szolgálta ki. Egy hónapig naponta 9-10 kocsit raktak meg. Majd az anyagosok - erről van kép az Indóház albumában is - összeszedték a bútorokat. Almamelléken nyáron (1977) volt filmforgatás (Kihajolni veszélyes) addíg jártak vonatok, erről Almamelléknél írtam. Az Indóház cikke több pontatlanságot tartalmaz, de örüljünk, hogy van egy újság, amely megírja ezeket a történeteket. Most csak ennyi. Üdv Lepesi ZL
 
Karácsond    Akara, 2010.01.10 22:21.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem igazán láttam még kutyábbat. :/

Viszont a leszállók vigyázzanak a peron szélén, és út közben is érdemes a lábunk elé nézni! ;)

Egyébként meg: az oké, hogy a Vasút utca le van aszfaltozva és az visz a faluközpont irányába, de úgy félútnál az aszfalt végetér, és onnantól kezdve nem is kerül elő az egész faluban sehol. Járda sem nagyon van, ha mégis, akkor fel van repedezve, sűrűn meg van süllyedve. Járhatatlan.

Az állomás állapota tükrözi a falu helyzetét is... :S
 
Kismaros    Kenézy György, 2010.01.10 21:07.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszállási lehetőség a 350, 351, 352, 353. volánbusz járatokra és a Királyréti kisvasútra.
 
Darány    Báli, 2010.01.10 20:32.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor szűnt meg a menetjegy kiadás Darányban????
 
Vicziántelep    péter, 2010.01.10 20:20.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2002 óta tudtuk, hogy az FVM föld -
rajzinév bizottsága visszaadta a meg
állóhely régi nevét, de még éveknek kellett eltelni,amig az új névtábla felkerült a helyére. /nem utolsósor
ban a Viczián család és egy helyi ci
vilszervezet kérésére/ Az állomás e-
gyébként valaha szebb napokat is látott, környezete rendezett, fás,
bokros volt és állandó pénztár is mű
ködött benne. Váróterme ablakos, tiszta és télen fűthető volt.Mai ál-
lapota siralmas. Egy vicziáni.
 
Fábiánsebestyén    András, 2010.01.10 19:38.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás mellékvágányainak felszedéséről itt egy cikk : http://kuruc.info/r/26/53380 Miközben tele van elszállításra váró cukorrépával az állomás területe.
 
Bágyogszovát    Lennon15, 2010.01.10 14:29.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bágyszovát megállóhely és Bágyogszovát falu egymástól kb 3,5 kilóméternyire van.

 
Bágyogszovát    Lennon15, 2010.01.10 14:23.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely melletti buszmegállóból a következő településekre megy busz: Bágyogszovát, Bodonhely, Csorna*, Tét, Mórichida, Kóny*, Enese*, Kisbabot, Győr*, Barbacs, Bősárkány*. A csillaggal jelölt településekre vonattal is el lehet jutni.

A megállóhely közvetlen vonattal elérhető Budapest-Keleti pályaudvarról(Bp-Keleti ind: 12:38)
 
Berzence    Train Station, 2010.01.10 12:27.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület K-i oldala.2009.01.09-én.
 
Berzence    Train Station, 2010.01.10 12:26.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép,Kék-Szürke szerelvény az állomáson.2009.01.09-én 7:08-kor.
 
Érsekújvár    rkk, 2010.01.10 10:59.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üzemi épület érsekújvári állomáson. Úgy volt kb 1. épület ( 1850 - 1944).
 
Érsekújvár    rkk, 2010.01.10 10:54.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
elöcsarnok Érsekújvári ( N. Zámky ) állomáson.
 
Révkomárom    rkk, 2010.01.10 10:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
vasúti Dunai híd
 
Révkomárom    rkk, 2010.01.10 10:43.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
3. állomás mostani épület,ép. 1950 évben.
 
Révkomárom    rkk, 2010.01.10 10:37.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1. állomás épület Rév Komárom ( Komárno ). Felépit. 1896 évben. Most van itten magán lakások.
 
Szeged    atosz66, 2010.01.09 18:54.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt meg egy nappali a 2146-os csörgőről. Még tavaly nyár közepén fotóztam! http://vasut.bam.hu/?U=/kep/1367
 
Felsőcsinger    raps, 2010.01.09 17:51.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hivatalosan rakodóhely! A vpe katalógusa szerint működő. Stat szám: 46227.
 
Létavértes    MD, 2010.01.09 14:14.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Minek szűnt meg? Pedig mikor még hatrészes MDa járta be a vasútvonalat.
 
Tardosi kőbányák    hdanee, 2010.01.09 12:04.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Putnok felé nézve bal oldalon állt itt egy kis épület, 1999-ben még biztosan megvolt (gondolom, még utána is egy ideig), bár már akkor is meglehetősen rossz állapotban. Mára meg talán az alapja, ha megmaradt... Ha nem csalnak az emlékeim, a 2000-es években volt olyan menetrend, amely szerint nem álltak meg itt a vonatok.
 
Budapest-Kelenföld    beno, 2010.01.09 10:27.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A minap bekandikáltam az E peronon (14.-15. vg.)a "gödörbe"

Sajnálattal közlöm, hogy a konténer felöli oldalon LÉPCSŐT építettek...

Kérdés, hol lesz a mozgó lépcső?
Lesz egyáltalán?
Lesz é lift?

 
Budaörs    beno, 2010.01.09 10:22.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép a környék csinosítgatásáról:

Egyébként tavasszal folytatódik az állomás környékének rendbetétele.
Mindenkit szívesen látunk!

Kitűzőtt feladatok:

-padok renberakása, festése
- állomásépület környezetének rendbetétele, parkosítás ,ültetés füvesítés
- az ivókút teljes felújítása

+ mindenféle egyéb apró munkák.

Majd itt szólok ,hogy mikor lesz aktuális, jöhet bárki!


 
Budaörs    beno, 2010.01.09 10:11.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nekem csak ilyen tré képem van ,de van kép az állomási munkálatokról is.
 
Előző Első    ... [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] [ 525 ] [ 526 ] [ 527 ] ...   Utolsó Következő