Kelebia
Gábor15, 2008.02.19 20:29.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igaz Pécsett lakom de tavaly nyáron voltam családommal Kiskunhalason és Majsán!
Haza felé a halasi állomáson járt egy személyvonat ami Kunszetmiklós-Tass-ról közlekedett Kelebián és Szabadkán (Subotica) keresztül Szegedre!!!!
Legalább ilyen kishatári forgalom van a dél-alföldi országhatárnál!
|
|
Budapest-Zugló
Sárdi Judit, 2008.02.19 19:34.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tisztelt Cím! Hajdószoboszlóra akrok utazni és a menetrend szerint Budapest-Zugló állomásig kell eljutnom a Déli pályaudvarról "helyi közlekedéssel", de a BKV útvonal tervező nem tud megfelelő útvonalat ajánlani, mert ilyen néven nincs állomás. Hogyan jutok el a Zugló állomásra a Déli pályaudvarról. Láttam, hogy már tavaly novemberben is ezt kérte valaki, de ezek szerint semmi nem történt a BKV felé! Kérem szíves tanácsukat: maradjak otthon, vagy bóklásszak Zugló területén míg oda találok?
Üdvözlettel
Sárdi Judit
|
|
Székkutas
Zõd, 2008.02.19 15:32.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
asd
|
|
|
Ohat-Pusztakócs
Felhõsi András Imre, 2008.02.19 15:30.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 117-es vonal szörnyű állapotban van. a vasútvonalat az 1890-es években adták át, azóta alig újítottak rajta valamit. Néhol a max. sebességhatár 20 km/h. Ahhoz, hogy ne zárják be a vasútvonalat, azonnali felújítás és közvetlen járatok indítása (Nyíregyháza-Ohat-pusztakócs viszonylat és Tiszalök-Füzesabony viszonylat) szükséges!
|
|
Gödöllő-Állami telepek
hayabusa, 2008.02.18 23:01.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagy infrastruktura nincs a megállóhelyen.Esőtől védve vagyunk.
|
|
|
Gödöllő
hayabusa, 2008.02.18 22:56.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gödöllön is gyakori látvány a Gigant,általában sulyos tehervonatokat vontatva.Egy 2008-as kép.
|
|
|
Barcs
Marci55, 2008.02.18 17:22.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És mi van a Barcs-Somogyszob vonallal? Az is itt ment valamikor.
|
|
Szellőhát
Marci55, 2008.02.18 17:10.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nézd meg állj táblát!Egy botra van állítva. De ez így van az egész vonalon
|
|
Kecskemét
Adani, 2008.02.18 14:27.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Régebbne volt egy Kecskemét-Parasztfőiskola nevű megálló a 140-es vonalon. Tudjátok, h kb. hol volt ez? Úgy tudom a megállót már elbontották, de mégis helyileg hol volt, és mi volt az a parasztfőiskola.
|
|
Pécs-Vasas
Gábor15, 2008.02.18 14:25.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha van képed a wc és a raktár maradványairól akkor lécce küldd el e-mailben!!!
|
|
Erdősmecske
Gábor15, 2008.02.18 13:42.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Joci!
Lécci dobj pár képet a gboor@citromail.hu-ra
(Mert a kovacsgabesz15@freemail.hu nem elérhető!!!)
|
|
Csokvaomány
iJoe, 2008.02.18 00:32.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van itt fenn két kép Csokvaományról 1990-ből. Tényleg szép állomás volt. 1997-ben bontották le. Vajon a fenyőfákat miért kellett megsemmisíteni? ... :(
http://www.freeweb.hu/eger-putnok-vasut/kepek4.htm
|
|
Kengyel
ropiember, 2008.02.17 21:32.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nekem van egy jobb képem az állomásról. Nem én készítettem, de a kép készítője, Fejes István, direkt erre a célra fényképezte.
|
|
|
Dévaványa
Ádám, 2008.02.17 18:57.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Íme egy eredeti oldtimer Bz Dévaványán 2001.július 3-án.
(forrás:v63 Gigant Club)
|
|
|
Sellye
Ádám, 2008.02.17 18:47.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves AKON!
Csak egy ideig voltak erre MD-k, de most már nincsenek.
|
|
Toponár
Ádám, 2008.02.17 18:41.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem semmi értelme az áthelyezésnek, mert szinte semmivel se került arrébb!
|
|
Pusztaszentmihályfa
Rácz Gergely, 2008.02.17 18:40.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hmm...
Pusztaszentmihályfa szempontjából nagyon szomorú a helyzet, ugyanis ennek a megállónak már sehogy, semmilyen formában nem lenne értelme, még a vasút újraindulása esetén sem. Legfeljebb mint rakodóhelynek, ha építenének egy rakodóvágányt egyszer (réges-régen volt egy rakodóvágánya, de azt még a 60-as években felszedték).
|
|
Létavértes
szvdom, 2008.02.17 17:32.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az MD-knek nem is kell körbejárniuk, pont ez a lényeg, hisz motorvonatoknak számítanak, mind a két irányba képesek közlekedni.
|
|
Toponár
B-£!NT, 2008.02.17 15:53.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
... és a Felsőmocsoládról visszaérkező Bzmot az eredeti két vágányos mrh. Kaposvár felőli váltóján.
|
|
|
Toponár
B-£!NT, 2008.02.17 15:51.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem itt az eltolás hasznos volt, talán máshol is érdemes a megállókat áthelyezni, ha a szolgálat már amúgy is megszűnt, az új helyen pedig jobb fekvése lenne.
A képen egy Felsőmocsoládra közlekedő személyvonat látható a mai megállóban, melynek szerelvényét ez alkalommal egy IP-Bzmot adta.
|
|
|
Pécsvárad
Joci, 2008.02.17 14:51.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
A weblapomon talàltok egy pàr kèpet a bezàrt vonalròl: www.jocivonat.fw.hu -n (elnèzèst, valamelyik kèp rosszul sikerült!, meg nem is vagyok jò weblap kèszìtõ) ès valamim van a gèpen is, mint letõltõtt cuccok.
|
|
Murakeresztúr
Gábor15, 2008.02.17 11:03.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen egy Kenedy léátható Murakeresztúron 2008.02.16-án!
Én csináltam a Nagykanizsa-Dombóvár személyvonatról!!!
|
|
|
Belezna
Gábor15, 2008.02.17 10:58.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2. kép a felvételiépület helyéről!!
|
|
|
Belezna
Gábor15, 2008.02.17 10:56.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos tényleg igaz a rossz hír!
Tegnap utaztam Nagykanizsára és le is fotóztam a felvételiépület hült helyét!Csak 1 szabvány tábla van kint!
Remélem valamikor 1 fedett esőbeálló fog itt létesülni!!!
Képemen a Beleznai mh látható (2 részletben)
|
|
|
Aszófő
dávid, 2008.02.17 08:23.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A balatoni állomások olyan szépek.
|
|
Sellye
alexejevics, 2008.02.16 22:33.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Á, nem kerül az annyiba. Tudomásom szerint a fordulóállomási tolatás vonatonként 580 forint. Ehhez persze még hozzájön kb. 1400 forint fordulóállomási hozzáférési díj is, de még így sem éri el a 3000-et összesen.
|
|
Vasas-Hird
grozo, 2008.02.16 21:37.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a tapasztalat szerint a sok mellékvonal bezárása óta maradt a veszteség akkor talán nem is itt a bajjj?!
|
|
Vasas-Hird
grozo, 2008.02.16 21:34.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
alex-Te el vagy varázsolva az egész vonalon összesen 2 ember dolgozik külváros után ez neked sok?
a kutasi baleset óta talán te sem szivesen ülnél a helyijáratu buszra ha tudnád hogy ha megcsúszik a vonat akkor baj lehet:(
|
|
Pécs-Vasas
grozo, 2008.02.16 21:27.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az épület melletti wc és volt raktár épületet decemberben lebontották
|
|
Pécs felső
tupocs, 2008.02.16 21:23.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a bakterhátban laknak:)
|
|