| Pécs-Gyárváros   
            Gábor15, 2008.03.04 16:57.56  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | a felvételiépülettel szemben lévő épület 2008-ban! |   | 
        
          |  | 
        
          | Pécs-Gyárváros   
            Gábor15, 2008.03.04 16:54.39  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Bizonyítja ha Gyárvároson tekerős sorompó volt!!! A drót"árok".
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Pécs-Gyárváros   
            Gábor15, 2008.03.04 16:52.57  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | a romos raktárépület belülről! Nagyon lehangoló!!!
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Pécs-Gyárváros   
            Gábor15, 2008.03.04 16:51.19  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Bizonyíték az egykori váróterem bejáratára! Azóta sincs kultúrált váro hely csak az eresz alatt lehet várni a kis Bz-t
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Pécs-Gyárváros   
            Gábor15, 2008.03.04 16:47.41  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Ime néhány kép a rémisztő állapotokról(!): 
 A pár éve külsőleg felújított épületet bonatni kezdték!!!
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Zagyvarékas   
            egy lakos, 2008.03.03 22:48.26  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | én úgy hallottam, hogy állandóan szétverik. kinek éri ez meg? elég egy kulturálatlan barom... és lavina elindul. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Szabadkígyós   
            Málik Zoltán, 2008.03.03 20:48.11  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | A váróterem. A képek mindegyike tavaly, november 23-án készült. |   | 
        
          |  | 
        
          | Szabadkígyós   
            Málik Zoltán, 2008.03.03 20:42.34  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | A látvány Kétegyháza felé tekintve. Szabadkígyóst valóban Ókígyósnak hívták egészen 1950-ig. Ekkor elszakadt Újkígyóstól, és Szabadkígyós néven vált önálló településsé.
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Szabadkígyós   
            Adani, 2008.03.03 20:22.14  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Még régebben meg Ókígyósi tanyák volt a neve, akkor asszem Szabadkígyós neve is Ókígyós volt. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Gyöngyös   
            Peron, 2008.03.03 20:16.08  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Vajon meddig vezetett ez a vasútvonal? Tud valaki valamit erről?
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Szabadkígyós   
            Málik Zoltán, 2008.03.03 20:00.03  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Ennek az állomásnak eredetileg "Szabadkígyósi tanyák" volt a neve, ami érthető is, hiszen elég messze van a falutól. Szabadkígyósnak akkoriban a Békéscsaba-Kaszaper-Békéssámson keskeny nyomközű vasút egyik megállóját hívták. Feltételezem, hogy valamikor a kisvasút megszüntetése után vették el a "tanyák"-at az állomás nevéből. A kép 2007. november 23-án készült.
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Biharnagybajom   
            Málik Zoltán, 2008.03.03 19:27.11  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2007. augusztus 20. |   | 
        
          |  | 
        
          | Alsósegesd   
            B-£!NT, 2008.03.03 15:24.08  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az említett régi Alsósegesd, korábban Segesd felvételi épülete. |   | 
        
          |  | 
        
          | Siklós   
            pezsman, 2008.03.03 14:38.55  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Elérkezett a mellékvonal- bezárások első évfordulója. A kép siralmas. Egy év alatt csak rosszabb lett. A "reform" jegyében bezárt vonalak lakói számára a pótlóbuszok (ameddig voltak), legalább nyújtottak valami megoldást... Most a 62-es vonal 2 végállomása között hetente 1 autóbusz közlekedik. 
 Egyébként azt olvastam, hogy lehet, hogy ebben a kormányzati ciklusban már nem zárnak be újabb vonalakat. ki tudja?
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Tompa   
            Tenk Ferenc, 2008.03.02 21:11.06  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 4 |   | 
        
          |  | 
        
          | Tompa   
            Tenk Ferenc, 2008.03.02 21:06.00  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2 |   | 
        
          |  | 
        
          | Tompa   
            Tenk Ferenc, 2008.03.02 21:03.40  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 1 |   | 
        
          |  | 
        
          | Tompa   
            Tenk Ferenc, 2008.03.02 20:56.21  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Tompai állomásról egy pár kép. |   | 
        
          |  | 
        
          | Bókaháza   
            alexejevics, 2008.03.02 17:18.30  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Csak az a hullámlemezes bővítés ne volna... 
 | 
        
          |  | 
        
          | Zalacsány   
            alexejevics, 2008.03.02 17:16.16  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Nem, Magyarországon nincs ízlés. Ha a kedves építészkolléga (már ha volt egyáltalán) utánanézett volna a helyiérdekű szabványépületeknek, akkor rájött volna, hogy az épületet arányainak megtartásával, és talán még használhatóbban is bővíteni lehetett volna. Nade ez... ráadásul még a színe is citromsárga. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Feked   
            alexejevics, 2008.03.02 17:09.37  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | "A vasút nem törekedett arra, hogy elérje ezeket a falvakat, csak megközelítette, így aztán az állomás gyakran 2-3 km-re van a településtől." 
 Ezt gyakran vetik mellékvonalak szemére, de pl. a konkrét esetben azért érdemes elgondolkodni, hogy ez vajon jogos e. Műszakilag aligha lett volna megoldható - az ésszerűség határain belül - hogy a vasút mind Erdősmecskét, Szebényt és Fekedet is elérje, vagy akár fel is tárja. Menetidőben pedig ezek a kiruccanások akkora pluszt jelentettek volna, hogy a nagyobb távolságokon utazók számára lett volna kritikán aluli a szolgáltatás. Ami pedig különösen problémás lett volna, hiszen a Pécs-Bátaszék vonal egyik fő erénye éppen az volt, hogy összekötő szerepe miatt átlós gyorsvonatok is jártak rajta. Szóval szerintem azt nem kell a vasút szemére vetni, hogy nem tárt fel elszórtan elhelyezkedő, nehezen megközelíthető völgyi falvakat. Ezeket egyetlen viszonylattal busszal sem lehet normálisan feltárni.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Áta   
            Gábor15, 2008.03.02 09:37.14  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Nagyon aranyos csöndes kis állomás. A képen a pécsi PGK látható. |   | 
        
          |  | 
        
          | Csurgaszi csárda   
            nezo, 2008.03.01 21:51.06  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az állomás az új vonal megépülésével megszűnt! 
 | 
        
          |  | 
        
          | Csempeszkopács   
            hayabusa, 2008.03.01 18:51.25  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az épület a közelmultig postaként funcionált,de a "reformok" ezt a funkciót is elsodorták... |   | 
        
          |  | 
        
          | Rum kastély   
            hayabusa, 2008.03.01 18:45.40  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az épület átépitett,lakott,előtte kerékpárut. |   | 
        
          |  | 
        
          | Táplánszentkereszt felső   
            hayabusa, 2008.03.01 18:42.11  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2007-ben egy kis emlékmüvet avattak az állomás Rum felé eső oldalán az 1974-ben bezárt vonal emlékére. |   | 
        
          |  | 
        
          | Zalacsány   
            hayabusa, 2008.03.01 18:36.58  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Kehida felé,északra kerékpárut épült a régi vonal helyén. |   | 
        
          |  | 
        
          | Zalacsány   
            hayabusa, 2008.03.01 18:33.16  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2007 öszére már kissé átalakult az épület. |   | 
        
          |  | 
        
          | Feked   
            hayabusa, 2008.03.01 18:21.17  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2007.októberi kép az épületről. |   | 
        
          |  | 
        
          | Véménd   
            alexejevics, 2008.03.01 18:13.13  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Hát jegyet azt nem, de legalább viszonylag konszolidált állapotban van a váróterem. Nem úgy, mint pl. a 14-es vonalon, ahol a bezárás után napokkal szétverték az összeset... 
 | 
        
          |  |