Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] [ 829 ] [ 830 ] [ 831 ] [ 832 ] [ 833 ] [ 834 ] ...   Utolsó Következő

Csókakő    Varga János, 2008.03.22 08:52.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Véletlenül bukkantam erre az oldalra, tetszik a kezdeményezés. (a vasútállomásaink állapota sajnos nem annyira...)
A mellékelt képet 2005.08.20-án készítettem Csókakőn egy bicós kirándulásom alkalmából.
 
Mosonmagyaróvár    Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.22 08:00.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mosonmagyaróvár 2008. március 21-én. A felvételi épület vágányok felőli homlokzata.
 
Mátraszőlős-Hasznos    boszi, 2008.03.21 21:26.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg.
Még Én is emlékszem Karcsi bácsira, és Manci nénire.
 
Bácsalmás    rkozma, 2008.03.21 19:55.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Ezt találtam a neten:
"1904. évi XXXII. törvénycikk a halas-bácsalmás-rigyiczai helyi érdekü vasut engedélyezése tárgyában"
http://www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=6909
 
Bogdása    Ágota, 2008.03.21 18:40.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sziaztok és gyulai vagyok de nagyon szeretek faluba lenni és bogdása szerintem szép hely!szivesen elmennék oda!pux Ágota
 
Balatonfűzfő    petikpeti, 2008.03.21 18:35.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Minden nyáron ide szoktunk járni a családommal és ez az állomás nagyon szép és gyönyörű.
 
Nógrádszakál    Benbe, 2008.03.20 19:45.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azon apróságról már ne is beszéljünk, hogy Nógrádszakálban nincs is állomásfőnök.
 
Báta    Führer, 2008.03.20 17:07.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Tshuhash!
Köszönöm a forrást.
 
Csala    kempelen, 2008.03.20 14:48.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...másik oldalról.
 
Csala    kempelen, 2008.03.20 14:46.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
S lőn vala Csala. :-)
 
Fehérgyarmat    Jos, 2008.03.20 08:12.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nemhiába faterom volt az állomásfőnök:)
 
Pécs-Vasas    grozo, 2008.03.20 07:03.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a wc-raktár maradéka:(
 
Kópháza    Central, 2008.03.19 20:18.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos az épület nincs a legjobb állapotban.
 
Harka    Central, 2008.03.19 20:15.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori váltóállító központ,mára sajnos rozogává lett épülete.
 
Állampuszta    Tshuhash, 2008.03.19 16:20.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Március 4-én jártam a vonalon az épületet pont akkor bontották. Beszéltem egy kicsit a brigáddal is és mesélték, hogy a főnökük egy pályázaton nyerte meg az épület bontási jogát. Vonalbejárás hetente van rendszeresen ellenőrzik a pálya állapotát. Akit érdekelnek a képek, a http://kep.tar.hu/tshu-hash oldalon megtalálja.
 
Báta    Tshuhash, 2008.03.19 16:16.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Führer!

Az alábbi címen találsz jónéhány menetrendet, ami a 64-es vonalra vonatkozik: http://kep.tar.hu/menetrendek
 
Bük    Central, 2008.03.19 15:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás szürkületben.
 
Fót    lackó, 2008.03.19 09:05.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha tudjátok nézzétek meg a Menekülés a győzelembe című filmet!
Stallone itt szál fel a vonatra a filmben!!!!
 
Alagimajor    Lackó, 2008.03.19 09:01.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt eredetileg egy kis állomás volt, majd később megálló rakodóhely, valamint csak megálló. Az M2-es építésekor lebontották az állomásépületet a MÁV sorházat, egy őrházat a Fót felőli végén és egy vasúti jellegű épületet melyet a TSZ kovácsműhelyként használt. A jelenlegi beálló borzalmasan néz ki. Ami megmaradt az a falikút terméskő boltozata (gazzal benőve), de az sem működik, pedig jó hideg vize volt.
 
Vác    Lackó, 2008.03.19 08:50.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2 db emléktábla is van!
Az elsö vasútvonalnak, valamint a VBGHév-nek emlékrt állító!!
 
Dunakeszi    lackó, 2008.03.19 08:41.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon örülök ennek a képnek,mert talán ez az utolsó ami készült róla!!! Itt a környéken mindenki felháborodott a Pavilon lebontásán."Hasonló" stílusban lakóház épül a helyén.Pedig az 1900-as évek elején épült szállodaként, Alag virágzásakor (lóverseny) jelentős forgalommal. A szociban tanács lakások lettek beenne kialakítva, valamint étterem és kocsma. A rendszerváltás után egy vállalkozó megvette,és raktárként használta. Sajna régi fényét nem kapta vissza,hanem lebontooták. Ezzel városun egy patinás épülettel lett szegényebb!
 
Csörög    István, 2008.03.19 06:57.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem sokkal előtte...
Nem bírt megegyezni a MÁV és az önkormányzat... A MÁV nem akarta ingyen adni, az önkormányzatnak meg sajna nemigen van pénze.
 
Erdősmecske    hayabusa, 2008.03.18 22:02.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A www.sin-ter.hu oldalon a hajtány mappában kiváló videó látható a vonalról.Nem 1997-es,de nagyon izgalmas.
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 20:12.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
IP érkezik bajáról
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 20:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
:
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 20:06.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárbogárd felé
 
Szekszárd    Führer, 2008.03.18 20:05.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tehervagonok
 
Palotabozsok    Führer, 2008.03.18 19:54.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Gábor15!
Ahogy olvastam a hozzászólásaidat, nekem úgy tűnt, hogy elég sokat dudsz a magyar vasútról.Ezért ha vannak képeid a 46,49 és a 64-es vonalról vagy 1995-1996 évi ill. korábbi menetrendjeid kérlek írj az e-mail címemre.
Fáradozásodat előre is köszönöm.
 
Báta    Führer, 2008.03.18 19:25.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha valaki tud erről a vonalról régi menetrendeket azt kérem küldje el az e-mail címemre.
Köszönöm.
 
Mezőhídvég    Führer, 2008.03.18 19:18.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajos sosem jártam ennek a vonalnak a közelébe és tulajdonképpen nem is sokat tudok róla.De azért tudom, hogy ezt és a többi megszüntetett vonalat is újra kellene indítani, sőt új vonalakat kéne építeni mert ugyanis a vonat a jővő járműve nem pedig a busz.Én egy tipikus buszutálló vasútbarát vagyok hiszen születésem óta élek-halok a vonatokért.Szerintem a vonat több szempontból előnyösebb mint a busz pl.:több a hely,van wc(igaz nem túl higénikus),ha jó a pálya állapota akkor gyorsabb is és nem egy ajtón tódul föl a nép tolakodva jegyvételért mint a buszokon.Van egy elméletem, mégpedig: "Ahova jár vonat oda ne menjen busz!". Mondok egy példát: Szekszárdról Bátaszékre szinte majdhogynem fél óránként járnak buszok.Mi a francnak oda annyi hülye busz amikor vonat is jár arra.Ha ez így lenne akkor a vonatokon több utas lenne és nem lenne szükség járatcsökkentésre és vonalbezárásra és ez környezetbarát is lenne.Nem is szaporítanám tovább a szót mert amikor ilyenekről írok/beszélek mindig csak felidegesítem magam.
Ha valaki tud erről a vonalról egy akkori menetrendet és némi történetet azt kérem küldje el az e-mail címemre.Előre is köszönöm.
 
Előző Első    ... [ 826 ] [ 827 ] [ 828 ] [ 829 ] [ 830 ] [ 831 ] [ 832 ] [ 833 ] [ 834 ] ...   Utolsó Következő