| Csókakő   
            Varga János, 2008.03.22 08:52.14  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Véletlenül bukkantam erre az oldalra, tetszik a kezdeményezés. (a vasútállomásaink állapota sajnos nem annyira...) A mellékelt képet 2005.08.20-án készítettem Csókakőn egy bicós kirándulásom alkalmából.
 |   | 
        
          |  | 
        
          | Mosonmagyaróvár   
            Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.22 08:00.44  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Mosonmagyaróvár 2008. március 21-én. A felvételi épület vágányok felőli homlokzata. |   | 
        
          |  | 
        
          | Mátraszőlős-Hasznos   
            boszi, 2008.03.21 21:26.06  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Tényleg. Még Én is emlékszem Karcsi bácsira, és Manci nénire.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Bácsalmás   
            rkozma, 2008.03.21 19:55.36  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Sziasztok! 
 Ezt találtam  a neten:
 "1904. évi XXXII. törvénycikk a halas-bácsalmás-rigyiczai helyi érdekü vasut engedélyezése tárgyában"
 http://www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=6909
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Bogdása   
            Ágota, 2008.03.21 18:40.49  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | sziaztok és gyulai vagyok de nagyon szeretek faluba lenni és bogdása szerintem szép hely!szivesen elmennék oda!pux Ágota 
 | 
        
          |  | 
        
          | Balatonfűzfő   
            petikpeti, 2008.03.21 18:35.01  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Minden nyáron ide szoktunk járni a családommal és ez az állomás nagyon szép és gyönyörű. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Nógrádszakál   
            Benbe, 2008.03.20 19:45.49  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Azon apróságról már ne is beszéljünk, hogy Nógrádszakálban nincs is állomásfőnök. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Báta   
            Führer, 2008.03.20 17:07.45  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Kedves Tshuhash! Köszönöm a forrást.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Csala   
            kempelen, 2008.03.20 14:48.26  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | ...másik oldalról. |   | 
        
          |  | 
        
          | Csala   
            kempelen, 2008.03.20 14:46.55  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | S lőn vala Csala. :-) |   | 
        
          |  | 
        
          | Fehérgyarmat   
            Jos, 2008.03.20 08:12.01  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Nemhiába faterom volt az állomásfőnök:) 
 | 
        
          |  | 
        
          | Pécs-Vasas   
            grozo, 2008.03.20 07:03.53  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | a wc-raktár maradéka:( |   | 
        
          |  | 
        
          | Kópháza   
            Central, 2008.03.19 20:18.59  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Sajnos az épület nincs a legjobb állapotban. |   | 
        
          |  | 
        
          | Harka   
            Central, 2008.03.19 20:15.24  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az egykori váltóállító központ,mára sajnos rozogává lett épülete. |   | 
        
          |  | 
        
          | Állampuszta   
            Tshuhash, 2008.03.19 16:20.59  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Március 4-én jártam a vonalon az épületet pont akkor bontották. Beszéltem egy kicsit a brigáddal is és mesélték, hogy a főnökük egy pályázaton nyerte meg az épület bontási jogát. Vonalbejárás hetente van rendszeresen ellenőrzik a pálya állapotát. Akit érdekelnek a képek, a http://kep.tar.hu/tshu-hash oldalon megtalálja. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Báta   
            Tshuhash, 2008.03.19 16:16.32  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Kedves Führer! 
 Az alábbi címen találsz jónéhány menetrendet, ami a 64-es vonalra vonatkozik: http://kep.tar.hu/menetrendek
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Bük   
            Central, 2008.03.19 15:56.54  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Az állomás szürkületben. |   | 
        
          |  | 
        
          | Fót   
            lackó, 2008.03.19 09:05.10  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Ha tudjátok nézzétek meg a Menekülés a győzelembe című filmet! Stallone itt szál fel a vonatra a filmben!!!!
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Alagimajor   
            Lackó, 2008.03.19 09:01.43  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Itt eredetileg egy kis állomás volt, majd később megálló rakodóhely, valamint csak megálló. Az M2-es építésekor lebontották az állomásépületet a MÁV sorházat, egy őrházat a Fót felőli végén és egy vasúti jellegű épületet melyet a TSZ kovácsműhelyként használt. A jelenlegi beálló borzalmasan néz ki. Ami megmaradt az a falikút terméskő boltozata (gazzal benőve), de az sem működik, pedig jó hideg vize volt. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Vác   
            Lackó, 2008.03.19 08:50.19  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | 2 db emléktábla is van! Az elsö vasútvonalnak, valamint a VBGHév-nek emlékrt állító!!
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Dunakeszi   
            lackó, 2008.03.19 08:41.06  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Nagyon örülök ennek a képnek,mert talán ez az utolsó ami készült róla!!! Itt a környéken mindenki felháborodott a Pavilon lebontásán."Hasonló" stílusban lakóház épül a helyén.Pedig az 1900-as évek elején épült szállodaként, Alag virágzásakor (lóverseny) jelentős forgalommal. A szociban tanács lakások lettek beenne kialakítva, valamint étterem és kocsma. A rendszerváltás után egy vállalkozó megvette,és raktárként használta. Sajna régi fényét nem kapta vissza,hanem lebontooták. Ezzel városun egy patinás épülettel lett szegényebb! 
 | 
        
          |  | 
        
          | Csörög   
            István, 2008.03.19 06:57.32  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Nem sokkal előtte... Nem bírt megegyezni a MÁV és az önkormányzat... A MÁV nem akarta ingyen adni, az önkormányzatnak meg sajna nemigen van pénze.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Erdősmecske   
            hayabusa, 2008.03.18 22:02.31  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | A www.sin-ter.hu oldalon a hajtány mappában kiváló videó látható a vonalról.Nem 1997-es,de nagyon izgalmas. 
 | 
        
          |  | 
        
          | Szekszárd   
            Führer, 2008.03.18 20:12.12  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | IP érkezik bajáról |   | 
        
          |  | 
        
          | Szekszárd   
            Führer, 2008.03.18 20:10.21  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | : |   | 
        
          |  | 
        
          | Szekszárd   
            Führer, 2008.03.18 20:06.51  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Sárbogárd felé |   | 
        
          |  | 
        
          | Szekszárd   
            Führer, 2008.03.18 20:05.47  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Tehervagonok |   | 
        
          |  | 
        
          | Palotabozsok   
            Führer, 2008.03.18 19:54.25  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Kedves Gábor15! Ahogy olvastam a hozzászólásaidat, nekem úgy tűnt, hogy elég sokat dudsz a magyar vasútról.Ezért ha vannak képeid a 46,49 és a 64-es vonalról vagy 1995-1996 évi ill. korábbi menetrendjeid kérlek írj az e-mail címemre.
 Fáradozásodat előre is köszönöm.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Báta   
            Führer, 2008.03.18 19:25.33  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Ha valaki tud erről a vonalról régi menetrendeket azt kérem küldje el az e-mail címemre. Köszönöm.
 
 | 
        
          |  | 
        
          | Mezőhídvég   
            Führer, 2008.03.18 19:18.42  (elfogadott hozzászólás)  
            Válasz írása 
 | 
        
          | Sajos sosem jártam ennek a vonalnak a közelébe és tulajdonképpen nem is sokat tudok róla.De azért tudom, hogy ezt és a többi megszüntetett vonalat is újra kellene indítani, sőt új vonalakat kéne építeni mert ugyanis a vonat a jővő járműve nem pedig a busz.Én egy tipikus buszutálló vasútbarát vagyok hiszen születésem óta élek-halok a vonatokért.Szerintem a vonat több szempontból előnyösebb mint a busz pl.:több a hely,van wc(igaz nem túl higénikus),ha jó a pálya állapota akkor gyorsabb is és nem egy ajtón tódul föl a nép tolakodva jegyvételért mint a buszokon.Van egy elméletem, mégpedig: "Ahova jár vonat oda ne menjen busz!". Mondok egy példát: Szekszárdról Bátaszékre szinte majdhogynem fél óránként járnak buszok.Mi a francnak oda annyi hülye busz amikor vonat is jár arra.Ha ez így lenne akkor a vonatokon több utas lenne és nem lenne szükség járatcsökkentésre és vonalbezárásra és ez környezetbarát is lenne.Nem is szaporítanám tovább a szót mert amikor ilyenekről írok/beszélek mindig csak felidegesítem magam. Ha valaki tud erről a vonalról egy akkori menetrendet és némi történetet azt kérem küldje el az e-mail címemre.Előre is köszönöm.
 
 | 
        
          |  |