Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


64 Pécs-Bátaszék

Pécs (40, 60, 65, 963)
Pécs-Külváros (65)
Pécs-Gyárváros
Pécsújhegy régi
Pécsújhegy
Pécs felső
Pécs-Vasas
Vasas-Hird (264V)
Hosszúhetény
Dombay-tó
Pécsvárad
Nagypall
Erdősmecske
Feked
Szebény
Véménd
Palotabozsok
Leperdpuszta
Báta
Bátaszék (154, 46, 50, 9001)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Erdősmecske
(Ráczmecske)*

megszűnt állomás
64 Pécs-Bátaszék



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.150236° E18.517132° | N46° 9' 0.84" E18° 31' 1.67"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Ráczmecske Az 1918-as menetrendben ezen a néven találjuk.





Régi képek - Erdősmecske

Országos Széchényi Könyvtár
  https://gallery.hungaricana.hu/hu/OSZKKepeslap/...
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1926.11.



Képtár - Erdősmecske


Sínlopási kísérlet nyomai a (kb) 3. vágányon.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2016.08.14.
Katasztrofálisan néz ki a néhai váróterem...

Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2016.08.14.
Az állomás vágányzata láthatatlanná vált mára.
Feked felé nézünk.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2016.08.14.
Erdősmecske vasútállomás épülete
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2019.01.26.


Képek a netről - Erdősmecske

Az utolsó vonat Erdősmecskén. Fotó: Gayer Márk
Dátum: 1997.05.31.
http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/DMU/bzmot/034-12.JPG
[Tárolt változat]
Személyvonat Erdősmecske vasútállomáson a forgalom megszűnése előtt két héttel
Fotó: Lukács Ernő
Dátum: 1997.05.17.
http://users.atw.hu/kisvasut-modell/emlekkepek_1997.html
[Tárolt változat]
A vasútállomás az utolsó heteiben
Fotó: Lukács Ernő
Dátum: 1997.05.17.
http://users.atw.hu/kisvasut-modell/emlekkepek_1997.html
[Tárolt változat]
Erdősmecske előtt, a Karasica partján
Fotó: Lukács Ernő
Dátum: 1997.05.17.
http://users.atw.hu/kisvasut-modell/emlekkepek_1997.html
[Tárolt változat]
Fotó: Lukács Ernő
Dátum: 1997.05.17.
http://users.atw.hu/kisvasut-modell/emlekkepek_1997.html
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
hozzászólás 30389
2016.08.14 23:26.08
Itt 20 éve még jegyet vettek...
2016.08.14

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
hozzászólás 30388
2016.08.14 23:24.45
Az egykori váró,ólnak lehetett használva.
2016.08.14

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
hozzászólás 30387
2016.08.14 23:23.47
Erdőszélén,völgynek mélyén.
2016.08.14

szrb67
e-mail: szaborobi67.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29433
2015.04.27 16:32.18
Hihetetlen, hogy a 70-es években itt új MD motorvonatokon utaztunk (Szeged-Pécs gyors).

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29425
2015.04.26 20:58.25
Az első vágányon állva Feked felé nézve.

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29424
2015.04.26 20:57.28
Véménd felől az állomásépület és "vágányai"

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29423
2015.04.26 20:56.51
Pécsvárad felől az épület

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29422
2015.04.26 20:56.15
Pécsvárad felé tovább

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29421
2015.04.26 20:55.29
Eredeti lépcső,a betört ablakon benézve.
Lakatlan,de bezárva van.

Cshaweska
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 29420
2015.04.26 20:54.46
Az állomás lakatlan,vágányzata a méteres gazban,fák,bokrok között.

bottobalazs
e-mail: bottobalazs.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29173
2015.01.27 13:11.32
Tegnapi kirándulásunk képei Erdősmecske állomásról:
https://picasaweb.google.com/114743246311314655914/PecsvaradPalotabozsok6420150126Erdosmecske?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMXLqM6pwd7p-gE&feat=directlink

soós89
e-mail: soós89.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20418
2011.02.17 11:59.22
lesz ugyan még 64-es

Miskovicz
e-mail: misko.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20263
2011.02.06 02:17.32
Ez a vonal vélhetően nem fog újra nyílni. A Pécs-Vasas-Hird szakasznak van rá esélye, most készítik elő a nagy pécsi közlekedés projektet, annak eleme lenne a Vasas-Hirdig közlekedő gyorsvasút, ha megvalósul, teljesen átépítik a pályát, villamosított vonal lesz, és úgy tudom van olyan megálló, ami áthelyezésre kerül.

juhos
e-mail: juhos 69.kukac.gmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 18333
2010.07.27 13:29.52
Még mindig vizsgálják.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17504
2010.05.30 20:06.29
Júniusban a kormány vizsgálja a 64-es vonal teljes hosszát.
Vajon közeledik "Csipkerózsika" felébredésének napja?
A hírt egy ismerősömtől kaptam.

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16732
2010.04.09 14:41.23
Ez biztos?Ha újraindul a vonat közlekedés akkor mi értelme volt becsukni a pécsváradi csonkát?
Nem csak kampány szöveg?

erdõsmecske 89
e-mail: erdõsmecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16711
2010.04.07 17:32.42
hát tényleg igaz hogy 2012-től újra lesz 64-es ha ez igaz lenne akkor sok vonat eltudna kerülőbe menni pl szegedre vagy más hova mint így nagy nagy kerüléssel

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15767
2010.02.02 15:55.39
Én is örülnék neki.(amúgy csak 2010-ben EKF Pécs!)És az IR vonatok inkább Pécs és Szeged között járnának.
Annak idején azért zárták be mert rossz volt a pálya és hosszú a menetidő.Ehez képest az IR vonatok se 1-2 óra alatt érnek Dombóvárról Kecskemétre.

89
e-mail: 89.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 15660
2010.01.27 18:10.58
de jó lenne ha 2011-re visszaadnák a vonatot hiszen pécs európa kulturális fővárosa

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11374
2009.05.13 10:07.15
Az állomás milyen messze van a falutól?Személyforgalma magas volt?

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10613
2009.03.19 10:23.28
Szegény épület...Nagyon mállik a vakolata.Pedig ez a kedvenc állomásom a bezárt szakaszon!

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10612
2009.03.19 10:22.05
Az állomás mellékhelysége.

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10610
2009.03.19 10:18.59
Erdősmecske állomás , miután megnyílt a bánya.(a képeket Joci készítette és az ő engedélyével teszem fel!)

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10107
2009.02.19 09:14.38
Korábban jelentős teherforgalmat generált az erdősmecskei gránitbánya is: a falu vasútállomására a követ egy kisvasút szállította, melynek a nyomai máig láthatók.

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9507
2009.01.31 11:48.12
Szép napot!

A hozzászólásom nem igazán Erdősmecskéhez tartozik, de az itt felmerült kérdést boncolgatja:

A tőlünk fejlettebb nyugati országokban mit is tesznek a kisforgalmú vasutakkal?? Lássuk csak: Először is Németország. Ott ugyan az a sorsuk mint mifelénk. Ha már nem bonyolítanak jelentős forgalmat rajta, bezárják majd pedig elbontják - erre felé mostanában kezdték csak ezen vonalak újraélesztését. ( Tipikus példa: Ruhr-vidék ) Egyesült Államok: Itt még érdekesebb a helyzet. Nemhogy felújítanák, hanem ugyanúgy mint Magyarországon hagyják szétrohadni az épületeket. Csehországban ugyanaz a helyzet mint mifelénk. A már szükségét vesztett vonalakat felszedik, épületeit eldózerolják ( lásd: Cseh bányavidék ). A használaton kívüli, illetve kisforgalmú vasutakat tehát mindenfelé amortizálják. A kapitalizmus alapja nem a jótékonykodás ( ezt azt gondolom mindenki tapasztalhatta ), hanem a pénz. Ha valami nem termel hasznot akkor pusztuljon!!!!!! ( tisztelet a kivételnek!! ) Vannak egyes szerencsés vonalak, melyek a túristaforgalom, mások pedig egy-egy nagyvonalú megmentő révén menekülnek meg. De a többségre nem ez a jellemző!!! Talán az angolokra jellemző leginkább a vasútvonalak megtartásának hajlama. Itt pedig arra vezethető vissza az egész - erős a gyanúm - hogy a vasút mint olyan, innen indult világkörüli hódítására....

Azt meg hogy a nagy nyugati pályaudvarok környékén mi a helyzet inkább nem boncolgatnám. Teljesen megegyezik a magyar viszonyokkal, talán annyi kivétellel, hogy arrafelé legalább a nagyobb pályaudvarokat felújítják illetve eleve nem hagyják lerohadni!!!!

Cellbuborék
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 9497
2009.01.30 23:41.48
Valakinek nincsenek információi arról, hogy nálunk feljettebb országokban mi a sorsuk az ehhez hasonló vasútvonalaknak?

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8517
2008.12.24 11:45.37
Köszönöm Válaszodat!

Lennon15
e-mail: beatlesfan15.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8489
2008.12.21 15:53.38
Az épület HÉV III. osztályú felvételi épület. Az épület a 60-as 70-es évek állomásépület-felújításainak eredményeképp néz ki. Vakolatdíszek is voltak, ugyanolyanok mint pl Galgagután.
Szóval a mai külső nem öregebb 40 évnél. Az emeleti részen, nem 2, hanem 4 ablak volt, tehát ugyanolyan ablakelrendezés volt, mint pl Véménden. De csak a sínek felőli oldalon. Az utcai oldalon csak 3 ablak volt.

Gábor16
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8488
2008.12.21 12:56.05
Vajon eredetileg is iylen volt az épület?Vagy voltak rajta díszek mint más HÉV ll.osztályú épületeken?

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6336
2008.09.06 12:38.16
Erdősmecske: Ez van...

Tshuhash
e-mail: tshu.hash.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 6004
2008.08.19 18:39.01
Igen, a bányászat újraindult az állomással szembeni bányában, de kizárólag kamionnal szállítják a kitermelt követ.

Gábor15
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 5907
2008.08.17 11:38.01
Itt tényleg újra van Gránit bányászat?
Akkor ha megnyílna ez a vonal akkor már lenne teher forgalma!!!

Tshuhash
e-mail: tshu.hash.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 5127
2008.07.07 21:20.27
2008. 07. 02:

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 4869
2008.06.24 13:25.29
Az épületet lakják, a sínek nem látszanak már pár éve... A ház öreg, ráférne egy kis újítás.

Gábor15
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4814
2008.06.21 09:00.54
Az épülettet lakják?
Asinekkel mivan?TÉNYLEG NEM LÁTASZANAK??
Aki tudezekről valamit írjon!

Gábor15
e-mail: 64es_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3980
2008.04.27 17:37.49
A vonal legnagyobb állomása volt!
4 vágánnyal.Az elsőt és a másodikat használták a Bz-k és az MD-k.A 3.ikat és a 4.iket a tehervonatok!
A 4.ik nél volt az átrakodó a kívasútról.Ami a Gránit bányához ment!

András
e-mail: admin.kukac.elveszettvasut.hu
elfogadott hozzászólás 3712
2008.04.10 14:03.03
Gábor15! J.héttől, megnézheted a http://elveszettvasut.hu videótárában! Várunk szeretettel!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3694
2008.04.10 11:12.04
Én nem találom a filmet!
Hol van?

alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 3612
2008.04.03 22:52.29
Az egy gyönyörű film. Akárcsak a többi mellékvonalas.

hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3321
2008.03.18 23:02.31
A www.sin-ter.hu oldalon a hajtány mappában kiváló videó látható a vonalról.Nem 1997-es,de nagyon izgalmas.

hayabusa
e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3015
2008.02.24 19:49.38
A 4. vágány rakodóvágány volt.Manapság igy néz ki.

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2941
2008.02.20 19:39.39
Gàbor15! Biztos, hogy jòl ìrtad az e-mail cìmedet, mert küldtem egy levelet 1 pàr napja, és te még nem vàlaszoltàl?! Az a 2 "o" egymàs mellett gyanusnak tünik...

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2899
2008.02.18 13:42.10
Joci!

Lécci dobj pár képet a gboor@citromail.hu-ra
(Mert a kovacsgabesz15@freemail.hu nem elérhető!!!)

Joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2853
2008.02.16 13:41.12
Sziasztok kedves vasùtbaràtok! èn bejàrtam a vonalat 2007.07.07-èn ès van 1 kèpem Mecskéről. A vàgànyok màr nem làtszanak ki a gazbòl...

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2820
2008.02.14 14:36.35
Elnézést!
Legközelebb úgy csinálom!!!
Nagyon sajnálom gondolhattam volna erre:-(

dr. Gábor Marcell
e-mail: gabor.marcell.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 2658
2008.02.06 22:49.31
Kedves Gábor15!

A képeket, amelyeket beküldtél, én készítettem 2005-ben. A honlapomon fel van tüntetve, hogy a képek a szerző írásos engedélyével közölhetők illetve használhatóak fel máshol. Legközelebb légyszíves vedd a fáradságot, és küldj egy e-mailt, ha az én képeimet szeretnéd felhasználni, biztosan szívesen odaadnám, de ez így nem járja, hogy a forrás megjelölése nélkül küldözgeted őket.

Köszönöm a megértésedet.

Üdv: Gábor Marcell

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2297
2008.01.17 18:05.28
Nincs más kép erről az állomásról?
az eddigi elég uncsi:D

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1746
2007.11.17 21:32.23
A lenti listából is nyilvánvaló, hogy vannak vasyút szempontjából kifejezetten leépített városok, pl. Pápa vagy Barcs. Barcs 3 vonalat vesztett el, és egy Dráva- hidat Horvátország felé. A BArcs- Kaposvár vonalat '79- ben bezárták, azóta is szükség van rá. Ráadásul ott 4-5 kocsis vonatok jártak, de volt 9-10 kocsis is. Szerintem az a vonal még a mostani 38-as listán sem szerepelne.

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1744
2007.11.17 14:02.57
Nem az számít h a mecskei állomásnak a vakolata nem éppen hiánytalan!!!
Nyilván nincs annyi pénzük az itt lakóknak mint a véméndi vá. lakóinak!!
Nekem itt a tábla tetszik leginkább!!
A véméndi jellegzetes máv szabvány tábla (XX.század vége)!
...
a kép amit küldök nem saját hanem a a sin-ter.hu-ról van!
A képen a nagypalli mh. épület látható!

Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1734
2007.11.16 16:40.54
hát várhattok millió éveket, de a vonalakat(pláne ahol sín sincs sajnos) nem fogják újra megnyitni.
Nagypall épületét némileg megmentették hogy picit átalakították. ezzel nem alázták meg az épületet, hanem pont reményt adtak, hogy nem bontják el, ha laknak benne.
Erdősmecske vá épülete nem a legszebb a vonalon. Véménd sokkal jobb és szebb mint az erdősmecskei.
míg ilyen szemét kormányok vannak hatalmon(sajnos) egy m vasútvonalat se fognak megnyitni.
ezt a vonalat fölösleges volt bezárni, de ez mindegyikre igaz.
pl: Fertőszentmiklós és Celldömölk között ma komoly teherforgalom lehetne.
a hansági kisvasútra is szükség lenne!

P
e-mail: ssss33.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1552
2007.10.26 22:39.59
A terv az, hogy a maradék részt is felszámolják. Ez egy jól menő vonal volt MD-vel, nagy forgalommal. Természetes, hogy egy ilyen vonalat fel kell újítani. Pontosan emiatt zárták be a vonal első szakaszát. Hol a felújítás? Dél- Dunántúlon nincs vasúti kapcsolat az Alfölddel... Amúgy az eggyütt az csak 1 gy.

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1549
2007.10.26 20:40.00
És vannak tervei a vasútnak a vonalra? Vagy csonkavasút marad? Pedig akár kirándulóvonal is lehetne belőle.

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1544
2007.10.26 20:21.29
sajnos nem pótolták!!!
a Pécsvárad-Palotabozsok viszonylaton Kritikán felüli a páyla állapota!
sinek híányoznak:Nagpall-Erdsőmecske
;Szebény-Véménd állomások között!
Nagypallon megalázták a felvételiépületet!!Brutálisan alakították át a Váróterem és az iroda ajtajának helyét!!!

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1537
2007.10.25 19:00.40
Bizony, az egész vonalat be akarják zárni. Egyébként ahhoz képest, hogy 10 éve szűnt meg, hamar ellopták a síneket. Egyébként jelenleg a pálya mennyire hiányos, mert olvastam, hogy a tolvajokat elfogták, de nem tudom, hogy most akkor pótolták-e, vagy mi történt?

P
e-mail: ssss33.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1424
2007.10.07 19:07.19
Igen, csakhogy újabb megszűntetés van készülőben, több, mint 20 vonalat zárnak be, úgyhogy az újraindításra egy kicsit várni kell...

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1421
2007.10.07 18:09.44
Erdősmecske állomás nagyon tetszik!!
Még ha nem is látni itt vonatokat az a jó h ez a vonal (ha felújítják akkor főleg)közvetlen eljutási lehetőség nyílna (ismét) Szegedre és ellehetne jutni Szekszárdra is!!!!

Reménykedjünk tovább hogy valamikor
ismét utazhatunk Erdősmecske érintésével Bátaszékre Vonattal!!!
Ha újra indul a közlekedés ezen a vonalon úgy lehetne megbocsátást nyerni az érintett települések lakosaitól hogy új Motorvonatok járnának erre(pl:Desiro;Usgyi)

Így nem csak a régi utasok utazhatnának erre de 1 csomó de nagy bevétele is lenne ebből a MÁV-nak

Én a helyükben meggondolnám hogy jó ötlet volt ezt a szép vonalat bezárni!!!

a kép amit küldök 2005-ben készült!!
a képen Erdősmecske bejárati jelzője lát6ó Véménd (Bátaszék) felöl!!

Gábor15
e-mail: mecske.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1420
2007.10.07 17:59.05
Pécsvárad és Palotabozsok közt 1997 június 1-jén szünt meg a forgalom!!
Véménden 2003ig rakodás volt!!
Erdősmecske állomáson 4 vágány található!!
Ezekből 2 mellet van peron!!!!
a msáik 2-őt (valószínűleg) tehervonatok használták keresztekkor!!

a Kép amit küldök 2005 tavaszán készült!!
a Képen az állomás még jobb állapotú mint mostanság

Üdvözlettel: Gábor15

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1398
2007.10.05 21:02.55
Ez a vonal mikor szűnt meg?

Kovács Gábor
e-mail: dagaly-sziget.kukac.hotmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
hozzászólás 848
2007.06.30 14:30.24
Saját képen nincs erről a vonalról de a www.sin-ter.hu lehet csomó képet találni erről az állomsáról!

Varga Zoltán
e-mail: varga.zoltan.77.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 785
2007.06.06 15:40.23
2007.03.01.
Állomás névtábla

Varga Zoltán
e-mail: varga.zoltan.77.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 784
2007.06.06 15:31.22
2007.03.01.
Szomorú képek

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Érdliget

Erdőkertes

Erdőszél

Erdőtelek

Erdőköz