Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] [ 793 ] ...   Utolsó Következő

Pózva    dezsõ, 2008.06.09 07:39.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a vágány felől.
 
Bonyhád    hayabusa, 2008.06.08 22:28.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
 
Tanakajd    hayabusa, 2008.06.08 22:16.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átépitett,felujitott épület,körbekeritve / a korábban itt müködő Posta sincs már/,előtte a korábbi nyomvonal Rum felé.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.08 20:44.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan igy akartam én is megcsinálni, de Zoltán barátunk ügyesebb volt.
Szép munka, még a szinek is olyanok ahogy én elképzeltem.
Ügyes vagy Zoli!!!

Macinet
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás angolváltója. A háttérben Res és Eas teherkocsik láthatóak.
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:22.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomás végpont felőli váltókörzetétől
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:21.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A végpont (Kecskemét) felé nézve a raktárral
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:19.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felüljáróról a kezdőpont (Kőbánya-Kispest) felé nézve
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:17.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a felüljáróról
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kispest állomás felvételi épülete
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:45.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. júnis 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:44.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:43.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Derecske    V43_1195, 2008.06.08 17:45.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Derecske
 
Derecske-Vásártér    V43_1195, 2008.06.08 17:44.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Derecske-Vásártér
 
Konyár    V43_1195, 2008.06.08 17:42.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Konyár
 
Konyári Sóstófürdő    V43_1195, 2008.06.08 17:41.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Konyári sóstófürdő mh.
 
Kocsola    pezsman, 2008.06.08 14:37.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Budapest-Pécs vonal már így is 28 km-el hosszabb, mint a 6-os út Bp-Pécs szakasza. Ha itt menne a vonal az sokkal hosszabb utat jelentene. Ennek a vonalnak viszont a Pécs-Győr kapcsolat szempontjából lenne nagy szerepe. Ez régen a Győr-Dombóvár vonal volt a 11-es és a 27-es vasútvonalakkal együtt. Ma ebből már csak a 11-es él.
 
Pásztó    Arvid, 2008.06.08 10:36.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Istenem, mennyit tudnék erről az állomásrol beszélni. Ez egy emlékhalmaz, mondhatni itt nőttem fel... a suli után a haverokkal az első utunk ide vezetett...
 
Zalaszentiván    Vilics Zoltán, 2008.06.07 18:00.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel az András által kért térképvázlatot én már elkészítettem, bátorkodom feltenni. A piros színű vonal a régi nyomvonalat mutatja, a zöld a jelenlegit. A térképvázlat a Google Earth segítségével készült. Érdekesség, hogy a Google-ban a régi nyomvonalak "rajz" nélkül is szépen kivehetők.
 
Kabókapuszta    Gábor15, 2008.06.07 16:46.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben az épületben laknak?
Kár h az átjárót megszüntették és a sineket is elvitték!
 
Cikó    Gábor15, 2008.06.07 16:39.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Meg fog szünni?
Igaz én csak gyorssal jártam erre ami itt nem áll meg!
Itt is felesleges a hosszú peron!
De azért NE szünjön meg!
 
Rédics    András, 2008.06.07 12:32.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elnézést, itt az előbb tévedtem: a Muraközt 1941 áprilisától egy rövid ideig valóban visszakaptuk, hathatós német segítséggel, Jugoszlávia elfoglalásához nyújtott segítségünkért jutalmul, a Délvidékkel együtt.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.07 10:00.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel az új sinek a helyükre kerültek az átjárót is ideiglenesen helyreállították. Természetesen van itt még munka bőven.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.07 09:51.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 100-as átkötés közelebbről.
A középső vágány kivézetés kialakítása zajlik a háttérben. Tőlük balra a végnapjait élő jelenlegi Ukk-Boba kivezető irány amely az új bekötések elkészülte után megszűnik és teljesen visszabontják.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.07 09:42.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáróból keleti irányba kinézve láthatjuk hogy az új kanizsai nyomvonal bevezetése is szépen kialakult, és a 100-as váltó átkötések is megtörténtek.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.07 09:37.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a fotó viszont már a tegnapi állást mutatja.
A régi sineket alágyazattal együtt eltávolították, helyet adva az új sineknek, amelyek feladata a kanizsai forgalom levezetése lesz.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.07 09:30.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most pedig lássuk hogy a keleti bejáróban hogy halad a munka.
Ez a fotó még a korábbi bejárásaim egyikén készült a volt csonkavágány kijárójáról az alibánfai átjáró előtt. Mint látszik akkor még a régi füves ágyazatban kallódó öreg vágánypárok voltak meg.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.06 23:09.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az átjáró mellett régi pálya még megvan de már nem sokái. A régi átjárót természetesen szakszerűen mindenestől eltüntették. (Nem képezi az új útnak alapját.)
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.06 23:02.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Maga az átjárófelület természetesen már a moder gumiágyas betéteket kapta.
 
Előző Első    ... [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] [ 793 ] ...   Utolsó Következő