Pózva
dezsõ, 2008.06.09 07:39.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a vágány felől.
|
|
|
Bonyhád
hayabusa, 2008.06.08 22:28.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
|
|
|
Tanakajd
hayabusa, 2008.06.08 22:16.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Átépitett,felujitott épület,körbekeritve / a korábban itt müködő Posta sincs már/,előtte a korábbi nyomvonal Rum felé.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.08 20:44.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosan igy akartam én is megcsinálni, de Zoltán barátunk ügyesebb volt.
Szép munka, még a szinek is olyanok ahogy én elképzeltem.
Ügyes vagy Zoli!!!
Macinet
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:24.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás angolváltója. A háttérben Res és Eas teherkocsik láthatóak.
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:22.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kép az állomás végpont felőli váltókörzetétől
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:21.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A végpont (Kecskemét) felé nézve a raktárral
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:19.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felüljáróról a kezdőpont (Kőbánya-Kispest) felé nézve
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:17.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a felüljáróról
|
|
|
Kispest
V43_1195, 2008.06.08 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kispest állomás felvételi épülete
|
|
|
Szalatnak
koblenyi, 2008.06.08 18:45.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. júnis 4.
|
|
|
Szalatnak
koblenyi, 2008.06.08 18:44.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. június 4.
|
|
|
Szalatnak
koblenyi, 2008.06.08 18:43.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008. június 4.
|
|
|
Derecske
V43_1195, 2008.06.08 17:45.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Derecske
|
|
|
Derecske-Vásártér
V43_1195, 2008.06.08 17:44.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Derecske-Vásártér
|
|
|
Konyár
V43_1195, 2008.06.08 17:42.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Konyár
|
|
|
Konyári Sóstófürdő
V43_1195, 2008.06.08 17:41.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Konyári sóstófürdő mh.
|
|
|
Kocsola
pezsman, 2008.06.08 14:37.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Budapest-Pécs vonal már így is 28 km-el hosszabb, mint a 6-os út Bp-Pécs szakasza. Ha itt menne a vonal az sokkal hosszabb utat jelentene. Ennek a vonalnak viszont a Pécs-Győr kapcsolat szempontjából lenne nagy szerepe. Ez régen a Győr-Dombóvár vonal volt a 11-es és a 27-es vasútvonalakkal együtt. Ma ebből már csak a 11-es él.
|
|
Pásztó
Arvid, 2008.06.08 10:36.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Istenem, mennyit tudnék erről az állomásrol beszélni. Ez egy emlékhalmaz, mondhatni itt nőttem fel... a suli után a haverokkal az első utunk ide vezetett...
|
|
Zalaszentiván
Vilics Zoltán, 2008.06.07 18:00.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mivel az András által kért térképvázlatot én már elkészítettem, bátorkodom feltenni. A piros színű vonal a régi nyomvonalat mutatja, a zöld a jelenlegit. A térképvázlat a Google Earth segítségével készült. Érdekesség, hogy a Google-ban a régi nyomvonalak "rajz" nélkül is szépen kivehetők.
|
|
|
Kabókapuszta
Gábor15, 2008.06.07 16:46.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ebben az épületben laknak?
Kár h az átjárót megszüntették és a sineket is elvitték!
|
|
Cikó
Gábor15, 2008.06.07 16:39.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Meg fog szünni?
Igaz én csak gyorssal jártam erre ami itt nem áll meg!
Itt is felesleges a hosszú peron!
De azért NE szünjön meg!
|
|
Rédics
András, 2008.06.07 12:32.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elnézést, itt az előbb tévedtem: a Muraközt 1941 áprilisától egy rövid ideig valóban visszakaptuk, hathatós német segítséggel, Jugoszlávia elfoglalásához nyújtott segítségünkért jutalmul, a Délvidékkel együtt.
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.07 10:00.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mivel az új sinek a helyükre kerültek az átjárót is ideiglenesen helyreállították. Természetesen van itt még munka bőven.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.07 09:51.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 100-as átkötés közelebbről.
A középső vágány kivézetés kialakítása zajlik a háttérben. Tőlük balra a végnapjait élő jelenlegi Ukk-Boba kivezető irány amely az új bekötések elkészülte után megszűnik és teljesen visszabontják.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.07 09:42.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átjáróból keleti irányba kinézve láthatjuk hogy az új kanizsai nyomvonal bevezetése is szépen kialakult, és a 100-as váltó átkötések is megtörténtek.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.07 09:37.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a fotó viszont már a tegnapi állást mutatja.
A régi sineket alágyazattal együtt eltávolították, helyet adva az új sineknek, amelyek feladata a kanizsai forgalom levezetése lesz.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.07 09:30.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Most pedig lássuk hogy a keleti bejáróban hogy halad a munka.
Ez a fotó még a korábbi bejárásaim egyikén készült a volt csonkavágány kijárójáról az alibánfai átjáró előtt. Mint látszik akkor még a régi füves ágyazatban kallódó öreg vágánypárok voltak meg.
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.06 23:09.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átjáró mellett régi pálya még megvan de már nem sokái. A régi átjárót természetesen szakszerűen mindenestől eltüntették. (Nem képezi az új útnak alapját.)
|
|
|
Zalaszentiván
Macinet, 2008.06.06 23:02.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Maga az átjárófelület természetesen már a moder gumiágyas betéteket kapta.
|
|
|