Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] ...   Utolsó Következő

Vitézipuszta    hayabusa, 2008.06.09 22:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület vasút felőli oldala.
 
Barcs    pezsman, 2008.06.09 20:14.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen, korábban 4-gyel több irányba lehetett innen vasúton eljutni. De az állomás különleges helyzetéből adódóan (a határtól néhány méterre van) is átélt néhány furcsa dolgot. A síneken nem lehetett átmenni a Drávához, csak határmegközelítési engedéllyel. Sőt, rakétasort is szereltek fel ide, és ha valaki vagy valami állat arra ment, akkor repült felfelé a piros tüzijáték.
A Verőce (Virovitica) felé vezető Dráva-híd romjai egyébként még látszanak, ha a folyó vízszintje alacsony.

A képen a Barcsi kikötő látható az állomástól néhány méterre, háttérben pedig a közúti híd.
 
Hidas-Bonyhád    alexejevics, 2008.06.09 18:13.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha újraindítanák a bonyhádi szárnyon a forgalmat, volna szerintetek rajta utas?
 
Ópaks    alexejevics, 2008.06.09 18:04.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt volt a fűtőházról egy kép, vagy én emléxem rosszul?
 
Dunakömlőd    alexejevics, 2008.06.09 18:03.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem ez a megálló nagyon rossz helyen van. Tipikus esete annak, hogy a vasút még ott sem áll meg jó helyen, ahol egészen közel megy a lakott területekhez. Ha kb. 1 km-rel lejjebb állna meg, ott lennénk a falu közepe mellett.
 
Bölcske    alexejevics, 2008.06.09 17:57.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért érthető ez. Az épület állaga erősen leromlott, felújítása egy csomó pénzbe került volna. Ott áll a semmi közepén, potenciális felhasználási lehetőségeinek száma nulla. A környéken egykor lehetett élet, de én a közeli majorsági épületek sincs már se kép, se hang. Az ilyen állomásokon vagy be kell falazni a nyílásokat - ahogy Németországban is szokták ilyen esetben - vagy le kell őket bontani. Bármennyire szép is volt ez az épület, be kell látni, hogy ez van.
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 16:10.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szánalmas ami itt megy... mennek és kirabolnak.. beléd kötnek.. leszúrnak, leütnek.. mi miért nem szúrhatjuk őket le? mi már akkor bűnösök vagyunk
szánalmas végig nézni, azt hogy bemész az állomásra jegyet venni és a padok kivannak szakítva ablakok betörve és egy pénztáros ül ott, mint valami lepratelep pedig kaza nem ezt érdemli
 
Záhony    András, 2008.06.09 14:31.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy tudom, Záhonynál a villamos felsővezeték nincs átépítve a határon Azaz a hazai villamos gép leakad, diesel rá, átvonszolja az egyvágányú, kombinált ( széles és normál )vágányon Csapra, ott diesel leakad és ukrán villamos gép rá. Csap és a szlovák Tiszacsernyő állomás között persze duplavágányú, villamosított kapcsolat van, ugye??
A Google műholdképén úgy látszik, hogy ukrán területen közvetlen a vasúti hídig kétvágányos a vasútvonal. Ott leszűkül egyre, átjön a hídon és csak Záhonytól(? - korábban Tuzsértól ) kezdve válik csak ismét kétvágányúvá. Akik utaznak arra, tőlük megköszönnék egy pontos mai állapotközlést.
 
Rajka    András, 2008.06.09 14:26.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rajka határállomáson vasúton a 80-as évek végén mentem ki utoiljára az országból. Akkor - nyilván Trianon miatt - a két ország vasúti villamos rendszere még nem volt összekötve. Azaz rajka állomáson túl a határnál véget ért a mi felsővezetékünk, a szlovákoké Pozsonyból kiindulva a Duna-hídon még átjött és az után ért véget. A két ország között dieselek húzkodták a vonatokat. Úgy tudom, ezt már jó ideje felszámolták, a felsővezeték kiépült és villamos gépek is át tudnak járni. Tudna erről valaki pontos, tényszerű adatokkal szolgálni ? Mivel nincs már határellenőrzés, a magyar villamos gépeknek Pozsonyig meg sem kellene állniuk....


 
Ják-Balogunyom    Csoma Bence László, 2008.06.09 13:44.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hát biztos nem szünt meg, mivel 1 hete vettem ott kéreg és reformjegyeket!
 
Szurdokpüspöki    Misi, 2008.06.09 12:28.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó kis megálló.
 
Sajókaza    András, 2008.06.09 11:01.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos itt az a gond, mint más nem felügyelt, nem lakott kisállomásokkal, megállóhelyekkel az országunk erősen cigányfertőzött részein: Kolompárék szétverik, lelakják, elhordják ( sokszor már a sínekkel, sorompókkal, vezetékekkel együtt, különösen a megszüntetett vonalakon ).
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:39.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajópart nyáron a hídról <3
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:36.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a temetője is szép
 
Sajókaza    IvecC, 2008.06.09 09:30.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
pff... tiszta csöves.. egyesek lerombolják kazát
pedig nagyon szép hely ám!! nagyon szeretem amikor csak tudok ott vagyok.. de ami ott van.. azt az állapotot megkéne szüntetni mert így SZÁNALMAS, és nem csak szerintem, hanem ha bárkit megkérdezünk a normálisak közül
 
Pózva    dezsõ, 2008.06.09 07:53.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a község felől.
 
Pózva    dezsõ, 2008.06.09 07:39.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elbontott pózvai megállóhely épülete a vágány felől.
 
Bonyhád    hayabusa, 2008.06.08 22:28.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bonyhádon a személyforgalom több, mint 40 éve megszűnt,az állomásépület még sokáig állt. Buszállomás is volt,az utóbbi évekre már teljesen átépült,élelmiszer és iparcikk áruház müködik benne.A teherrakodóból pedig ennyi maradt.
 
Tanakajd    hayabusa, 2008.06.08 22:16.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átépitett,felujitott épület,körbekeritve / a korábban itt müködő Posta sincs már/,előtte a korábbi nyomvonal Rum felé.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.08 20:44.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan igy akartam én is megcsinálni, de Zoltán barátunk ügyesebb volt.
Szép munka, még a szinek is olyanok ahogy én elképzeltem.
Ügyes vagy Zoli!!!

Macinet
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:24.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás angolváltója. A háttérben Res és Eas teherkocsik láthatóak.
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:22.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép az állomás végpont felőli váltókörzetétől
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:21.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A végpont (Kecskemét) felé nézve a raktárral
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:19.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felüljáróról a kezdőpont (Kőbánya-Kispest) felé nézve
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:17.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a felüljáróról
 
Kispest    V43_1195, 2008.06.08 19:03.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kispest állomás felvételi épülete
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:45.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. júnis 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:44.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Szalatnak    koblenyi, 2008.06.08 18:43.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. június 4.
 
Derecske    V43_1195, 2008.06.08 17:45.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Derecske
 
Előző Első    ... [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] [ 792 ] ...   Utolsó Következő