Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] ...   Utolsó Következő

Bajti-elágazás    dezsõ, 2008.06.13 16:10.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bajti őrház az udvar felől. A "kert" alatt a mostani 20. vonal megy
 
Bajti-elágazás    dezsõ, 2008.06.13 16:08.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bajti felvételi épület a vágányok felől
 
Bajti-elágazás    dezsõ, 2008.06.13 16:00.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bajti felvételi épület a hozzájáró út felől
 
Bajti-elágazás    dezsõ, 2008.06.13 15:59.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bajti felvételi épület terve
 
Sopron    conglomo, 2008.06.13 12:55.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sajna nem tudtam ide írni. egy hét múlva úgy látszik befejeződik ez a korszak, de szerintem még az ősszel visszalátogatnak egy darabig. amúgy az msn-em ugyanez a cím, csak freemailen.
 
Szalatnak    Gábor15, 2008.06.13 12:18.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
elnézést h kötözködök de itt más régóta NINCS jegykiadás!Kb.4 éve tették ide ezt a speciális fénysorompót!Emlékszem!Amikor a szegedi gyors még dombóvár-alsóról indulti,itt mindig lassított és letette a sorompókezelőt!!Szép az épület!Az 1ik INDÓHÁZban vankép abból az időből amikor még tekerőssorompóvolt itt és még MD+Bx+Btx járt erre!
 
Nagykonda    Gábor15, 2008.06.13 12:09.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a hely állomás vagy rakodó megállóhely(MRH)volt?Vagy szimpla Mh?
 
Nagypall    Gábor15, 2008.06.13 12:07.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudjátok hogy a felvételiépület (nyaraló) tulajdonosa bevakolta-e a ronda részeket?
Ha van róla kép akkor az is jó!
 
Egervár-Vasboldogasszony    CoolJan, 2008.06.12 09:26.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az előző idézet forrása: http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/100_falu/Egervar/pages/012_egy.htm
 
Egervár-Vasboldogasszony    CoolJan, 2008.06.12 09:25.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Sajnos nem vált a fejlődés elindítójává – mint az az országban számos esetben történt –, hogy a kereskedelem, ipar, sőt a mezőgazdaság egyik fontos segítője, a piacok elérhetőségének, az elszigeteltség felszámolásának alapvető eleme, a vasút már korán, 1865-ben megjelent a településen. A végóráit élő mezőváros ezzel bekapcsolódhatott volna az ország vérkeringésébe, mert itt vezetett az egyik legfontosabb viszonylat a térségben, a Nagykanizsa-Szombathely-Sopron (ez utóbbin keresztül Bécsig húzódó) vonal. Nem így történt.

Nem mondható ugyan, hogy ez Egervár számára semmit sem jelentett, de nagyobb mérvű, piacra történő árutermelés híján még akkora szerepet sem kapott kezdetben, mint az itt átvezető postaút. Először az 1930-as években találkozhatunk azzal, hogy a vasút fontosságáról, áruszállításban való helyettesíthetetlen szerepéről itt szó esik. (Csak 1932-ben került sorra, hogy Egervár vasútállomásnak a teheráru forgalom számára történő megnyitásához szükséges, az állomáshoz vezető utat a falu és az uradalom együttesen kiépítette. Az alig megnyíló Egervár vasútállomás nevét a MÁV óhajának megfelelően 1933-ban Egervár-Vasboldogasszonyra változtatták.)"


 
Mezőhídvég    Péter, 2008.06.12 07:48.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi, Gergely! :)
Mezőkomáromban születtem, valamikor régen, de még gyerekkoromban elköltöztünk. Azóta 1997-ben jártam ott utoljára. Látva Hayabusa lehangoló fotóit, gyerekkoromból visszaköszön az akkor még forgalmas vasútállomás emléke, vagy a Sió-hídon éppen áthaladó vonat élménye, miközben fürödtünk a Sióban...
 
Kaposhomok    Bajnóczi Zsolt, 2008.06.11 23:04.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már nemigen használják. Én speciel soha nem láttam rajta vonatot, pedig már jóideje járok errefelé.
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    Csonka Tamás, 2008.06.11 22:11.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mozdonyszín. Az épület előtt volt a fordítókorong.
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    Csonka Tamás, 2008.06.11 22:06.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület és a mozdonyszín a fénysorompó felől. A két épület jelenleg egy magánvállalkozó tulajdonában van, a mozdonyszínben kamionokat tárolnak.
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    Csonka Tamás, 2008.06.11 21:59.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút állomásépülete, háttérben a fénysorompó egy Usgyival.
 
Tiszajenő-Vezseny KCK    Csonka Tamás, 2008.06.11 21:56.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút állomásépülete.
 
Pápa    Petrás Bence, 2008.06.11 15:25.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Csorna-Pápa viszonylatban közlekedő Bzmot 278-as Pápán.
2007. 03. 03.
 
Salgótarján    Hoki, 2008.06.11 14:18.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Salgótarján egy megyeszékhely tudtommal és mégis ennyire lerobbant a vasútállomása. Ez hihetetlen.
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2008.06.11 12:52.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1997-ben még voltak a hídon sínek is. Annak az évnek a végén szedték fel a pályát Felsőnyék felé.
Péter! Jók a képek! Talán környékbeli vagy? :-)
 
Vitézipuszta    pezsman, 2008.06.11 12:11.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A borzalmas magyar valóság... Ezek a vonalak, az épületek többsége, az egész magyar vasút az állam tulajdona. Látjuk, hogy esnek szét az állomások, tűnnek el a sínek, korhadnak szét a talpfák. Közben megy a bőgés, hogy az adófizetők pénzét nem akarják kihasználatlan vonalakra pazarolni. Az nem pazarlás, hogy így néz ki a legtöbb állomás? Minden egyes lehullott vakolat, rozsdásodó sín az állam kára! Ez a közvagyon tipikus elherdálása. És a "szüneteltetés" tudjuk, hogy ide vezet. Ez az igazi veszteség! Ettől lesz szegényebb az állam, nem attól, megy- e vonat ezeken a vonalakon.
 
Mezőhídvég    hayabusa, 2008.06.11 08:25.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma ez a hid már igy néz ki,sajnos.
 
Mezőhídvég    Péter, 2008.06.11 00:30.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyancsak 1997. június 1.-én készült fotó a mezőkomáromi vasúti Sió-hídról
 
Mezőhídvég    Péter, 2008.06.11 00:27.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mezőhidvégi vasútállomás részlete.
A felvételt 1997. június 1.-én készítettem.
 
Erdőtelek    Péter, 2008.06.11 00:16.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy másik, ugyancsak 2006. május 10.én készült kép (Erdőtelek vasútállomás)
 
Erdőtelek    Péter, 2008.06.11 00:14.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2006. május 10-én készítettem a csatolt fotót Erdőtelek vasútállomásáról.
 
Tamási    Karl, 2008.06.10 20:40.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennél a szakasznál,mi volt a hivatalos indok a megszüntetésre?És a 20as lassujel, valóban szükséges volt?Mert ahogy látom,nem volt olyan rossz állapotban a pálya.Persze mihez képest...
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    dezsõ, 2008.06.10 17:04.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta őrház átalakítva
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    dezsõ, 2008.06.10 17:02.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta felvételi épület erősen átalakítva 2
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    dezsõ, 2008.06.10 16:59.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisfaludpuszta felvételi épület erősen átalakítva 1
 
Budafok-Albertfalva    CoolJan, 2008.06.10 10:11.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utálom Albertfalvát!!!! Miért van elsőbbsége mindig egy ... kis elővárosi személyvonatnak egy Zalaegerszegről induló gyorsvonattal vagy IC-vel szemben???? Mindig várni kell a személyvonatra, hogy belépjünk Kelenföldre :S
 
Előző Első    ... [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] [ 790 ] [ 791 ] ...   Utolsó Következő