Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő

Hosszúhetény    Train Station, 2010.01.20 14:49.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csodásan épen maradta mellékhelység.
2006-os kép.
 
Hosszúhetény    Train Station, 2010.01.20 14:47.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.10.23-án a Bz-ről fotózva.Kár a z épületért.Jobban karban tarthatná a tulaj.
 
Nagykarácsony    Train Station, 2010.01.20 14:22.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt sosem volt állomás?Vagy kúltúráltabb vonat-váróhelység?
 
Alap    Train Station, 2010.01.20 14:21.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem nem lenne célszerű bezárni, hiszen ha Sárbogárd és Pusztaszabolcs között a 40-esen a pályán dolgoznak, akkor az IC-k és tehervonatok erre kerülnek. Ha bezárják, akkor nem lesz kerülőút ami fontos a MÁV-nak. (Lásd: 44-es vonal!)
 
Sárszentmiklós    Train Station, 2010.01.20 14:17.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem ott volt ahol a Rétszilas-Mezőfalva vonal régi deltavágánya kiért a 40-esre?Ott egy régi rakodó is található.Én úgy hallottam hogy ott volt egy megálló.
 
Szedres    Bence, 2010.01.20 14:11.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a megállóhelyen a 2009-es menetrendváltástól egy vonat se áll meg.
 
Kanizsavár    Central, 2010.01.20 13:39.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnyilt,1955.április 10.-én a vonal 116.számú őrházánál.Forgalmi jellege,megállóhely.Megszűnt,1968.január 1.-jén.
 
Pusztaszabolcs    jozsi, 2010.01.20 10:03.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kővári Balázsnak cimezve. Remélem néha belenézel erre az oldalra. Pusztaszabolcsi lévén gyüjtöm a településhez tartozó fényképeket, képeslapokat.. Itt láttam egy általam eddig nem ismert képeslapot, ami az irás szerint a Tiéd. Szeretném megkérdezni, hogy a 3. korabeli képeslapról//Pusztaszabolcs látkép// nem tudnál küldeni eredeti méretben az emailcimemre egy másolatot? Cserébe esetleg én is tudnék másféle lapot küldeni. Mármint másolatot. Üdv Józsi
 
Pusztaszabolcs    jozsi, 2010.01.20 09:30.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A neonbetüs állomásnévtábla a leszerelés után elhagyta Pusztaszabolcsot. De kis kitérő után ujra visszakerült. Ha nem is méltó helyére, az állomásra homlokfalára, de ujra a településen van. Remélhetőleg itt is marad.
 
Gyanafalva    Central, 2010.01.20 09:27.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyanafalva állomás felvételi épülete a vágányok felől.Forrás:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Jennersdorf_Bahnhof.jpg/800px-Jennersdorf_Bahnhof.jpg
 
Budaörs    beno, 2010.01.20 09:26.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remélem nem minősül reklámnak: Neonparádé (kft) Ez egy budaörsi cég, ha rákeresel akkor kidobja a gugli a címet , telefonszámot...

Egyébként tervben van a Budaörsi Kistérség területén található "állomási neonok felújítása", Tehát a biatotbágyi, meg a herceghalmi fel lesz valamikor újítva, törökbálinti meg jelenleg egyáltalán nincs meg.
 
Vasúttörténeti park    Petrás Bence, 2010.01.19 22:31.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2035-ös Zetor.
2009. 07. 24.
 
Szőreg    kufe, 2010.01.19 19:57.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2010. január 11. és 15. között a II. számú sorompó- és váltókezelő-őrházat elbontották (463-as km szelvénnyel szemben volt, Siemens-Halske típusú biztosító berendezéssel volt felszerelve valamikor). 1998. áprilisban szűnt meg itt is a szolgálat a MERÁFI-ra áttéréskor. Még szerencse, hogy az I. számú váltókezelő-őrház (462.2 szelvényben) megmenekült, és emlékhely lett belőle. Ezúton is köszönet érte a "civil" és vasutas megmentőknek. Az emléktáblán II. számú váltóőrhelyként szerepel, a falon pedig jól látható még a római számmal írt I. Ha valaki tudja ennek az ellentmondásnak az okát, kérem, hogy írja meg.Köszönöm.
 
Szentlászló    kolas, 2010.01.19 19:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
LepesiZL nek üzenem köszönöm az infót küldtem egy E-mailt egy régi térképpel, amin szerepel az őrház. Ha kérhetem, egy két élményt osszon meg velünk. Esetleg vannak régi fényképei erről a vonalról?
 
Budaörs    AKGV, 2010.01.19 13:09.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon köszönöm ezt is! Ha lesz rá alkalmam elmegyek személyesen lefényképezni. Nem lehet tudni, hogy melyik cég vállalta a javítást? Tudtommal a MÁV neon állomásnév-feliratokkal foglalkozó műhelye megszűnt.
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2010.01.19 12:15.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bz-k a fűtőház előtt.

Eredetileg Ackermann Balázs gyűjteménye!
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2010.01.19 12:14.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szénszerelő felől fotózva.

Eredetileg Ackermann Balázs gyűjteménye!
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2010.01.19 12:10.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel itt nem látom ezeket a képeket, ezért feltöltök még egyet a régi fűtőházzal kapcsolatban. Diesel csarnok kialakítása előtti egyűttállás.

Eredetileg Ackermann Balázs gyűjteménye!Gróf György fényképezte.
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2010.01.19 12:04.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi, átalakítás előtti fűtőház képe. Éppen a fordítókorong megnagyobbítását örökíti meg a kép.

Eredetileg Ackermann Balázs gyűjteménye!
 
Kisterenye    Mi (M&C), 2010.01.19 12:02.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ezeket a képeket egy oldalon találtam a régi körfűtőházzal kapcsolatban

nem láttam másolásvédett jelet,de minden jog a szerzőé!
Eredetileg Ackermann Balázs gyűjteménye!
 
Bánréve    Zombisat, 2010.01.18 22:48.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
To René Jaquemet!

According to the new railway guide, there is no connection(by train) between Bánréve and Lenartovce.

Greetings from Budapest.

 
Nagytótipuszta    Oldalborda, 2010.01.18 22:30.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban volt kisvasút Fancsika puszta felé, de több infóm nincs róla jelenleg.
Az egykori megállónál a kisvasút töltése sejthető.
 
Komádi    Oldalborda, 2010.01.18 22:29.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykor kendergyári kisvasút is indult innen.
 
Körösújfalu    Oldalborda, 2010.01.18 22:28.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykor kisvasút indult Bölcsi puszta felé.
 
Kótpuszta    Oldalborda, 2010.01.18 22:28.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Anno kisvasút indult Daruszigeti major és Kis Ihráz puszta felé.
 
Lipótfa    hayabusa, 2010.01.18 21:54.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület manapság.Csak pusztul a környezetével együtt.
 
Vitézipuszta    hayabusa, 2010.01.18 21:41.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület minden nyilászáróját bedeszkázták.Valamit talán véd a vandálok ellen.
 
Vésztő    Oldalborda, 2010.01.18 21:37.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm...
Én itt lakok, de arrafelé ritkán járok...
 
Szentlászló    kolas, 2010.01.18 19:11.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen erről az őrházról van valakinek bővebb információja?
 
Tata    Ákos77, 2010.01.18 15:51.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem a tatai pályaudvar az ország egyik legszebb állomása.
 
Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő