Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő

Mátrafüred    Márványember, 2010.02.02 13:58.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonalnak volt folytatása Kékestető felé. A Mátra turistaatlasz "Sín út" néven jelzi a nyomvonalat. De csak teherforgalomra használták.
 
Kaposvár    zsofi, 2010.02.02 12:06.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mozdonyszobor az állomáson.
 
Gyüre    Csonka Tamás, 2010.02.02 10:38.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépületet 2010. januárjáig lebontották.
 
Annavölgyibánya-Sárisáp    Veszprém27, 2010.02.02 09:07.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009 decemberében felújították a sárisáp felé vezető megmaradt pálya részt.Ez mintegy 1 km.Teherforgalom már van is rajta.
 
Csenger    siofok35, 2010.02.01 23:16.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.12.06. A vasárnap délutáni vonat tele volt, álló utasok is voltak.
 
Nagyrécse    Nagy Károly, 2010.02.01 23:04.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mert 6 km-re a falu, és utas még véletlenül sem jár erre.
 
Szeghalom    Kiss Sándorné, 2010.02.01 20:45.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újirázi vagyok.A szeghalmi vasútállomáson nagyon sokszor le és felszáltam a vonatra.A mellettelévő vendéglőbe vacsoráztam is.Újirázról küldök egy fényképet.Üdv a szeghalmiaknak.
 
Pécs-Gyárváros    Endre, 2010.02.01 20:09.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyárváros áruforgalmát 1978.12.31.-ével szüntették meg, a rakodóvágány elbontására 1980 körül került sor.
1979 decemberében adták át az AS 32 fénysorompót, a feleslegessé vált sorompókezelői őrhelyet elbontották, a szolgálat (s vele a pénztár) megszünt.
 
Palotabozsok    Boss, 2010.02.01 16:12.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egész állomás nagyon rossz állapot-
ban van.Itt már soha többet nem fog járni vonat.A síneket benőtték a fák
és a bokrok.Elkészült az autópályahíd a sínek helyén.Talán néhol már hiányoznak is a sínek.Bátaszék felé a távot 1 óra alatt tette meg a Bzmot.
 
Pécs-Gyárváros    Train Station, 2010.02.01 15:05.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Írás a Dombay IC-ről.
http://trains.hu/magazin/utazas/100128-dombay/index.html
 
Klotildliget    siofok35, 2010.02.01 14:02.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Új táblát kapott december 3-án.
 
Tokod    Veszprém27, 2010.02.01 11:36.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009 decemberében felújították a sárisáp felé vezető megmaradt pálya részt.Ez mintegy 1 km.Teherforgalom már van is rajta.
 
Létavértes    siofok35, 2010.01.31 22:28.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. dec. 5.
 
Nagyszekeres    siofok35, 2010.01.31 21:59.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Raktak új táblát, aztán meg bazárták a vonalat... (2009. dec.6.)
 
Zajta    siofok35, 2010.01.31 21:48.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
IP meg a romladozó épület. Egy ilyen szép házban én is ellaknék.
 
Kocsord    siofok35, 2010.01.31 21:41.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomással szemben található az "ojjektum" , vagyis Fogarassy Árpád híres atombunkere. Sajnos nem készült el teljesen.
 
Kocsord    siofok35, 2010.01.31 21:29.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
December 6-án így nézett ki.
 
Váckisújfalu    iJoe, 2010.01.31 20:14.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a vonal egy hasznos összeköttetés volt - rendszerint utaztam erre Egerből, ha a Dunakanyarba kirándultunk. Most vasúton a két település csak Drégelypalánkon át lenne elérhető, úgyhogy marad a budapesti helyi közlekedés… 

Szerencsére a teherszállítás miatt a vonal nem veszik el, bár az épületeket vélhetőleg lerombolják az üzemszünet ideiglenes jellegét alátámasztandó. Egy alkalommal IC-vel is jöttem erre egy gödöllői baleset miatti vágányzár alkalmával.
 
Hejőbába-Hejőpapi    raps, 2010.01.31 19:05.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hejőbába-Hejőpapi.Az egykori állomásépület.
 
Hejőbába-Hejőpapi    raps, 2010.01.31 19:04.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hejőbába-Hejőpapi napjainkban.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.31 17:46.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
In Memoriam 7808/09
 
Almás    Train Station, 2010.01.31 17:41.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy téli kép az útátjáróból.
2010.01.23.
 
Hajmáskér    Central, 2010.01.31 11:02.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez így van!Erős a valószínűsége,hogy az 1876-ban megépült Gysev vonal magyar részén lévő említett három épület,az 1872-ben épült Magyar Nyugoti vasút középoromzatos épületeinek tervei alapján épült.Ezért egyeznek meg ezek az épületek,mind méretben,mind belső elrendezésben.
 
Hajmáskér    Lennon15, 2010.01.31 09:49.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi képeket nézve(az első kettő kép), az állomásépület kísértetiesen hasonlított a Fertőszentmiklósi, Kapuvári, Csornai állomásépületek által képviselt stílusirányzathoz. Csak tessék összehasonlítanai mindet régi képek alapján.
 
Fűperegpuszta    atosz66, 2010.01.31 09:33.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez volt az a bizonyos kérvény 1949-ben Bebrit Lajos Közlekedési Miniszter Úrhoz! (Forrás:index vasúti fórum)
 
Fertőújlak    András, 2010.01.30 23:21.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor itt keresztezte a nagyvasutat a Kapuvári Gazdasági Vasút mekszikópusztai szárnyvonala. Tudtommal igen korán, már a 70-es évek elején, vagy esetleg még előbb felszámolták. Van-e ennek bárminemű fellelhető nyoma a környéken? Az egykori szintbeni vasút-vasút kereszteződés itt, e földrajzi koordinátáknál volt : 47.677340, 16.875654 Fertőújlak állomástól kicsit délre. Bármi nyoma fellelhető-e az egykori kisvasútnak a helyét képező földúton kívül? Amin ha továbbmegyünk ÉNY-i irányban a falu felé ott még a Google műholdképén is látszik az egykori hídja a Hanság-főcsatorna felett.
 
Szarvaskő    András, 2010.01.30 20:04.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 424 247 a Vasúttörténeti Parkban látható, felújított, az utókornak megmentett gép. Nosztalgiajáratokat szokott vontatni.
 
Szarvaskő    egers, 2010.01.30 19:36.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1997 03 02 -én láttunk itt 9 30 perckor egy 424 247 est ha valaki tud róla valamit majd írjon már légyszíves viszza
 
Monorierdő    adam, 2010.01.30 18:30.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. október 6-án délelőtt 10:20-kor a Budapest felé közlekedő Hajdú intercity vonat utolsó kocsijába belerohant a mögötte haladó személyvonat. Az IC körülbelül 15, a személyvonat 60-70 km/h sebességgel haladt.
A szerencsétlenségben egy férfi és két nő a helyszínen meghalt, egy ember a kórházban vesztette életét, harminckilencen megsérültek. A sérültek közül 34-et vittek kórházba, 5-öt a helyi orvosi rendelőben láttak el. A halálos áldozatok az IC kocsijában utaztak.
A rendőrség a vasúti közlekedés gondatlan veszélyeztetése miatt indított eljárást a személyvonat vezetője ellen.
A műszaki mentés este fél kilencre fejeződött be, kilenckor feszültség alá helyezték a szakaszt. Az első személyvonat este 10 óra körül ment át az állomáson, ezen a vonaton senki sem utazott.
A biztossítóberendezés hibásodott meg, ez okozta a tragédiát.
A személyvonat vezérlőkocsija az IC alá fúródott, több vagon leesett a sínekről.
2001-ben kb. 300 méterrel arrébb volt egy hasonló baleset. Akkor 31 ember sérült meg.
1989 óta 14-szer ütköztek össze vonatok magyarországon.
 
Szajol    adam, 2010.01.30 18:27.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A legsúlyosabb vonatbaleset Magyarországon ezen az állomáson volt, 1994-ben. Itt 31 ember halt meg.
 
Előző Első    ... [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] [ 522 ] [ 523 ] [ 524 ] ...   Utolsó Következő