Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 512 ] [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] ...   Utolsó Következő

Dorog    Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:28.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosításként írnám, hogy ugyan valóban nem mehet szergej a füzitői vonalra, de nem a tengelyterhelése miatt, hanem a háromtengelyes forgóvázak és az össztömege által keltett rezgései miatt, mivel ez még jobban tönkretenné a pályát. Az M40-es tengelyterhelése nagyobb is mint a szergejé, és az mégis járhat erre.
 
Tokod    Garamvölgyi Ádám, 2010.02.07 13:23.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyszer volt egy próbarakodás,
3 kocsit hoztak, amit nagyjából egy hét után vittek el. Állítólag a forgalom majd februárban indul meg...
 
Alcsút-Felcsút    nyomkeresõ, 2010.02.07 12:00.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaha itt lógtak a kolbászok.
 
Alsónemesapáti    atompityu, 2010.02.07 12:00.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amiről nincs kép az a vasúti őrház ami Apáti és Nagykapornak között volt még a 60-as években. Helyileg Kapornak felé a jobb oldalon helyezkedett el. Mellette volt a nagyapám kaszálója ami az Apáti állomással szemben ma is megvan. Ez hosszúságban lenyúlt egész az őrházig. Ezt onnan tudom, hogy kisgyerekként nagyon sokat játszottam az udvarán.
 
Hantháza    matteo, 2010.02.07 11:33.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen? Ezt nem tudtam.
 
Hantháza    nyomkeresõ, 2010.02.07 10:59.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem mondod.Benne van az indóházban.
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:47.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A neonbetűk (Neoncső nélkül)MEGVANNAK.
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:45.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csendélet.
(Régen rakodtak az 1.vágányon.)
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:43.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bakterház állott.Most földhalom[és szabványkerítés].A Barcs felöli váltókörzet Bakterházának maradványai.
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:40.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A berzencei fatelepről 2007ig Olaszországba is vittek fát vasúton.
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:39.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy havas kép a felvételiépületről és a mellékhelységről.2010.02.06.
 
Berzence    Train Station, 2010.02.06 23:38.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mellékhelység.[Kulcs a Forgalmi Irodában!]
 
Vízvár    Train Station, 2010.02.06 23:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A havazás miatt a rakodás nem állt le.Etére púposra rakták a képen látható Eas-y kocsit Vízváron.
 
Lepsény    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:53.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1988-as építésű kerethíd a 49-es vonal kiágazása alatt.
 
Lepsény    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:51.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1987-es gyártású sín.
 
Lepsény    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:47.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1988-ban, teljesen új anyagból épített szakasz.
 
Lepsény    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:45.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bejárati jelző Enying felől.
 
Lepsény    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:44.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lepsény előjelzője Enying felől.
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:43.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Útátjáró; itt állt egykoron a 29-es számú őrház (a kép jobb szélén van a helye az útátjáró innenső oldalán), egyes feltételezések szerint ez Lepsény-felső megállóhely helye (bár sokkal valószínűbb, hogy a 27-es vonalon volt, mivel jól látható, hogy a semmi közepén vagyunk).
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:38.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és még egy.
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:37.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mégy egy, ...
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:36.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 80-as években, a felújítás keretében átépített híd Lepsény és Enying között.
 
Enying    Rácz Gergely, 2010.02.06 16:34.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lepsény és Enying között ellenmenet-kizáró berendezést építettek ki a 80-as években. Ez a jelző függésben van Lepsény bejárati jelzőjével.
 
Balatonfőkajár felső    Vilcsi, 2010.02.06 12:55.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nos.nem bizti,h a kajáriak tették tönkre az állomást..........sok nyaraló.....Azért Balatonfőkajára neve, mivel régen az aligai part a faluhoz tartozott.
 
Széchenyi tér    atis, 2010.02.06 11:31.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A korabeli képeken motorpótkó kisgőzösök és diesel zöldbékák vannak,érdekes, hogy a vonal egy jó része beépített területen haladt, és soha nem járt erre AB motor, vagy ABy motor?
 
Herceghalom    isti2000, 2010.02.06 11:22.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
régen...kb.3 éves koromban itt laktunk.régen emeletes állomás volt.
 
Ózd külső    isti2000, 2010.02.06 11:01.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HALIHÓ:megtudtam hogy az Ózd-külső pályaudvar épületét elhordták és utána a város önkormányzata leronboltatta.
 
Berekhát    ROCOman, 2010.02.06 10:44.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Talán már hozzád is eljutott a híre annak, hogy a vasút több vállalatból áll. Külön pályavasút, vontatás, személy- és teherszállítás, stb. Értelmetlen széthúzásról beszélni különböző vállalatok esetében... A rossz járműbeszerzésekről, na meg arról, hogyan vált Svájc a vasút révén a világ leggazdagabb államává, szívesen olvasnék még!
 
Berekhát    Makra Zoltán, 2010.02.06 09:58.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Berekhát megálló megszüntetése tipikus esete a MÁV "SZORGOSKODÁSÁNAK". Nincsen homogén sebességű pálya, tehát gyors-gyors, lassú-lassú van -elpártol az utas. Rossz csatlakozások-nem kell a vasút. Rossz járműbeszerzések-mással közlekedek inkább. Nincsen kínálat-megyek azzal ami jön. Széthúzó, nem szolgáló vasutasság- kell a fenének. A visszaszoktatást a vasútra még ha akarnák is majdnem lehetetlen.De higgyék el nekem a svájci vasút példa lehet, igaz a világ egyik leggazdagabb országa Svájc, de a vasútjával vált azzá. Nálunk is úgy legyen!
 
Lovasberény    ISTI2000, 2010.02.06 09:34.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HALIHÓ:kiderült hogy a Lovasberény-Székesfehérvár viszonylaton a teherforgalom még ÜZEMEL.
 
Előző Első    ... [ 512 ] [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] ...   Utolsó Következő