Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] ...   Utolsó Következő

Gérce    oli_b, 2010.01.24 22:36.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáshoz közeli sorompóőrház az egykori sínek felől.
 
Gérce    oli_b, 2010.01.24 22:33.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hellóóó!!!

Babsi által készített fotó a vonalbejáró kis csapat többi tagjáról a Gércei vasúti hídon.
 
Gérce    oli_b, 2010.01.24 22:31.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kilátás a Gércei vasúti hídról a Miskei-hegy irányába, háttérben a Ság-hegy.
 
Gérce    oli_b, 2010.01.24 22:28.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonalbejárás babsi-val, 2009/12/29.

A sorompóőrház Sitke felől érkezve.
 
Sitke    oli_b, 2010.01.24 22:21.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez már egy szocreál (az épülettől erősen stílusidegen) világítótest
 
Sitke    oli_b, 2010.01.24 22:15.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lámpaoszlop a sorompóőrházzal
 
Sitke    oli_b, 2010.01.24 22:13.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vonalbejáró túra babsi-val, 2009/12/29. Megvártam míg Ő feltölti a saját képeit, én meg csak azt amit ehhez képest többnek tartok. (egy éve ugyanezen vonal déli részén pont fordítva csináltuk, én töltöttem fel mindent)

Ez talán a sorompóőrház volt, most csak a hozzáépített verandarész látszik ki a növényzetből.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:29.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy lakóház az állomás kezdőpontján.
(Páratlan állomás vég)
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:27.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás kezdőpontján számos rakodóvágány kiágazás található.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:23.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A másik vízdaru a 3. és 4. vágány között.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:20.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület a buszfordulóból fotózva.Az emeleten laknak.(Sokszor a váróteremben halható is a fenti élet.)
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:15.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen látható vízdaru a 6. és a 7.vágány között található a Baja felőli váltókörzetben.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:14.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez egyik rakodótér.Hihetetlen hogy régen mekkora fogalom volt itt.Manapság pedig kong mind a 7 vágány az ürességtől.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:13.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az iparvágányt nem használják.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:12.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1987-es sín a 2-es váltóban.Itt csatlakozik a regőcei vonal csonkája az állomás vágányaihoz.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:11.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sinek bevezetnek a tüzép-telepre.Ahonnan tovább nem is mennek.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:10.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A regőcei vonal sínjei ebben a földkúpban érnek véget.
 
Bácsalmás    Train Station, 2010.01.24 18:09.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Akácfák miatt messzire nem jutottam.Ezért kimentem a 154-es vonal mellé.A képen az állomás bejárati jelzője látható Baja felől.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 18:03.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nyomvonal tovább nem járható.Mellette viszont szántóföld van.Így mellette egy ideig lehet járni.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 18:02.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "pályaudvar" felé tovább.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 18:01.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eddig tartott a bekötőút.A vasút egyenesen ment tovább.Az oszlopok is eddig maradtak meg.Jobbra a városi Hulladékudvar.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 18:00.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy megmaradt és felújított híd.A 154-es vonalról is jól látható.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 17:59.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Hulladékudvar bekötőútja az egykori nyomvonalon vezet.A távíróoszlopok EREDETIEK!
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 17:59.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bácsalmási Kígyós-tavakhoz vezető út (ami Almás megállótól indul) és a regőcei vonal találkozása.Itt a töltést elvitték.Tovább (Bácsalmás állomás felé) Beton út vezet a nyomvonalon egy pár 100m-ig.(a Hulladékudvarhoz)
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 17:57.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A házszám.Pedig Óalmás eléggé messze van innen.
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 17:56.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Madarászpuszta (Madaras) felé tovább.Az oszlopok NEM eredetiek!
 
Bácsalmási gyümölcsös    Train Station, 2010.01.24 17:55.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Melléképület és egy kerekeskút.
Az épülettől 50-100m-re vannak a legközelebbi házak.Valószínűleg a földeken dolgozók szállhattak le itt a vonatról.
 
Létavértes    Béres Barna, 2010.01.24 12:50.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kár ezért a vasútvonalért, és kár az állomásért is. Szívemhez közel álló kis állomás. Itt voltam először forgalmi szolgálattevő. Aztán jött a rémálom 1997.01.07 -én. Megszüntették a forgalmi szolgálatot. Hosszú éveken át úgy szerkesztették a menetrendet, hogy amikor a létai vonatok jártak be Debrecenbe, akkor mellette a váltókörzetben épp járt ki a Pesti gyors.. Amikor lett volna átszállásra 6-8 perc Debrecenben, akkor kivették a zárt MD szerelvényeket a vonalról, jött helyette körüljárós Bz, és M44 vontatta vezérlés nélküli MD szerelvény. Persze a vonatszemélyzet a végállomáson 9 perc tartózkodás alatt nem tudott körüljáratni, engedélyt kérni, írásbeli rendelkezést írni és kézbesíteni saját magának. Rendszeresen 10 - 15 perc késéssel jöttek el Létavértesről. Így aztán megint nem érték el a fővárosba utazók a csatlakozásukat. Csoda hogy ilyen tudatos rombolás hatására is ennyi ideig bírta ez a szárnyvonal... Hiába no, szívós népek ezek a hajdúk :-(
 
Budapest-Józsefváros    petya, 2010.01.24 10:26.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
kár ezért a szép perontetős pályaudvarért
 
Városföld    petiurfi, 2010.01.24 10:21.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vízház, kijárat Szeged felé 2009 05.03
 
Előző Első    ... [ 513 ] [ 514 ] [ 515 ] [ 516 ] [ 517 ] [ 518 ] [ 519 ] [ 520 ] [ 521 ] ...   Utolsó Következő