Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 225 ] [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] ...   Utolsó Következő

Balatonfőkajár    dani, 2013.06.19 19:31.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hajléktalanokra gondoltam!
 
Balatonfőkajár    QQriQ, 2013.06.19 16:39.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerinted? Nézz már rá...
 
Kecskemét-Máriaváros    Magyarnaba, 2013.06.19 14:16.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás mögötti iparvágányról letakarították a bozótot és az építési törmeléket. Harminc éve utazok a vonalon, de nem emlékszem, hogy a máriavárosi rakodót használták volna, nincs is már a környéken olyan vállalkozás, amely itt árut föladhatna. Ennek ellenére most új térvilágító kandellábert állítottak.


 
Balatonfőkajár    dani, 2013.06.18 20:46.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sziasztok!Az épület még ma is lakott?
 
Szentkozma    MAVfan, 2013.06.18 12:53.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2010-es Cartographia Magyarország zsebtérképen is szerepel a megállóhely.
 
Inárcs-Kakucs    kerala, 2013.06.17 14:26.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem biztosított szolgálati helyen nincsen kijárati jelző. Itt a végponti oldalon minden bizonnyal sorompó fedezőjelző van.
 
Tápiógyörgye    András, 2013.06.17 09:50.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ilyen korábban a székesfehérvári pályaudvaron is volt, forgalomból nem kizárt vágány mellett, a budapest felőli oldalon. Nem tudom, megvan-e még, elég idétlenül nézett ki.
 
Inárcs-Kakucs    fizolt, 2013.06.16 23:13.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 2012-es átépítés után kétvágányos állomás; átmenő fővágány az első, a végpont felőli oldalon fénysorompó üzemel. Az állomásra a felemásság jellemző: az átépítés célja csak a kereszt lebonyolításának lehetővé tétele volt, ezért az állomásépülethez nem nyúltak, jelenleg a forgalmi iroda fala meg van támasztva, az épület rossz állapotban van. A széles középperon, és az új világítás is a beruházás része volt. Az állomáson emellett padok és ivókút is találhatók. A beruházás kisebb szabású volta miatt csak a legszükségesebb dolgokat építették meg: nincs rakodási lehetőség, és a jelzőberendezés is szerényebb kivitelű: nem biztosított bejárati, illetve a végpont felőli oldalon egy közös kijárati fényjelző került felállításra, az állomás két váltója motoros állítású. Az állomáson forgalmi szolgálattevő dolgozik, aki a pénztárat is kezeli.
 
Tápiógyörgye    ROCOman, 2013.06.16 14:44.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ország talán egyetlen fából készült felsővezeték tartó oszlopa a 661-es szelvénykőnél a forgalomból kizárt V. vágány mellett.
 
Almamellék    Lepesi ZL, 2013.06.15 22:43.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, de szerencsére itt (Almamelléken) forgatták. Emléket állítva a megszűnt vasútnak és egy gyönyörű vidéken lévő kis falunak!!!
 
Festetics Antal    Petrás Bence, 2013.06.15 21:02.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pálya vége.
2013. 06. 15.
 
Festetics Antal    Petrás Bence, 2013.06.15 21:00.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
C50-403 személyvonatával az állomáson.
2013. 06. 15.
 
Almamellék    Petrás Bence, 2013.06.15 20:59.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Index fórumról tudom a következőket:
A filmnek az eredeti tervek szerint is az lett volna a címe, hogy "Tartályvonat Pest felől", de aztán a "Kihajolni veszélyes!" lett. A főcím jeleneteit 1977. július 27-én vették fel, a gyorsvonatot az M47 1011-es Dácsia, a gőzvontatású tehervonatot a 375, 677. számú gőzmozdony továbbította.
Azt pedig a kisvasut.hu-ról tudom a kisvasutat a C21-406-os C50-es továbbította.
 
Perdócmajor    Cshaweska, 2013.06.15 11:04.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Perdóc,2011.06.05.
 
Kisbér    fizolt, 2013.06.15 09:58.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elméletileg M40-es vontatta, amúgy pótdíj nélkül igénybe vehető gyorsvonat
 
Kisbér    dani, 2013.06.15 07:19.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm.Egyébként ez a vonat gyors vonat-e? És bzmot?
 
Kisbér    Petrás Bence, 2013.06.14 22:48.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen az! Komáromból meg reggel 7:29-kor indul Fehérvár felé.
 
Drégelyvár    prozak01, 2013.06.14 22:29.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma jártam erre, de fotót sajnos nem tudtam készíteni. Az állomásépület tényleg rossz állapotban van, de a mellette lévő hársfa igen jó szolgálatot tesz ebben a melegben: az árnyékában vártam be az este 6-os vonatot.
 
Almamellék    fizolt, 2013.06.14 21:03.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A filmet Simonnfy András Tartályvonat Pest felől című írása átdolgozásával kézítették. Az eredeti tervek szerint más vége lett volna, és egy másik állomáson is forgattak volna.
 
Kisbér    dani, 2013.06.14 12:04.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elvirán találtam egy 20:30-kor fehérvárról induló vonatot komárom felé.Talán az lehet?
 
Kisbér    Petrás Bence, 2013.06.13 18:20.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2013. június 15-től a nyári menetrend idején gyorsvonat közlekedik Siófok és Győr között, ami a Székesfehérvár-Komárom vasútvonalon fog közlekedni, és megáll Bodajkon, Móron, Bakonysárkányon, Kisbéren és Nagyigmánd-Bábolnán. A vonat pótjegy nélkül igénybe vehető!
 
Piliscsaba    ligeti12, 2013.06.11 19:57.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha valaki nem fedezte volna fel, a piliscsabai vasútátépítésről készült képeim, videóim megtalálhatók: http://indafoto.hu/otvos/collections ,
http://www.youtube.com/user/TIBIKE0001001/videos ,
napi tudósítás a fejleményekről:
https://www.facebook.com/otvos.istvan.94?ref=tn_tnmn
A képen: hónapok óta nem halad az aluljáró alatti közút építése

 
Belsőbáránd    dani, 2013.06.11 14:48.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=gw0jGlXsG5A
http://www.youtube.com/watch?v=y-HME0DIvx0
A vonalról készített videóm 1. és 2. része :-)
 
Kőszeg-Sörgyár    Balazs177, 2013.06.11 11:37.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm!Akkor erre a névváltoztatásra is fény derült.Az is tudható,hogy mi okból kifolyólag változtatták meg a megálló nevét?Ez a különös nevű vízgyógyintézet vajon milyen tevékenységet folytatott annak idején?
 
Kőszeg-Sörgyár    Endre, 2013.06.10 17:41.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kicsit kutakodtam, és a vízgyógyintézet elnevezés megerősítést nyert.
A Vasúti és közlekedési közlöny XXXIX. évfolyam 133.száma (1908.11.13) a 830. oldalon adja hírül a Sopron - Kőszegi HÉV megnyitását. A megállók felsorolásában Kőszeg vízgyógyintézet szerepel.
Ugyanezen folyóirat XL. évf. 125. száma, (1909.10.29) tartalmazza az átnevezést.
 
Börgönd    fizolt, 2013.06.10 16:10.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt a megfogalmazással lehet baj. Nem említi, hogy hogy a MÁV hozott volna ilyen döntést, csak azt, hogy megállnak. Lehet, hogy az író azt akarta írni, hogy megállnának.
 
Körösgyéres    VT22, 2013.06.10 15:33.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem. Sajnos azt már le lehet törölni a térképről, kormányzati akarat nincs a mellékvonalak fejlesztésére, EU pénz nincs, magán befektető szintén nincs.

Ha valaminek van esélye a térségben megvalósulni az a Nagykereki-Nagyvárad összeköttetés, de attól is nagyon messze vagyunk. A határon átnyúló vasútvonalak fejlesztése sajnos kimerül a szavak szintjén.
 
Körösgyéres    dani, 2013.06.10 15:04.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves VT22!Köszönjük az infót,a körösnagyharsányi vonalat nem tervezik újra nyitni?
 
Börgönd    dani, 2013.06.10 13:57.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a tanácsot,én ezt nem tudtam.Gondoltam megemlítem hátha igaz.Köszi az infót.
 
Körösgyéres    VT22, 2013.06.10 11:49.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jelenleg itt tartanak a vonal helyreállítási munkáival, Nagyváradtól Körösgyéresig már járható a pálya. A körösszegi vonal újranyitását július 1-jére tervezik, kérdés mennyire reális a dátum, mert Vizesgyán térségében komoly lopások és rongálások találhatók.

Képek itt:
http://www.forumtrenuri.com/t1217p170-312-oradea-cheresig
 
Előző Első    ... [ 225 ] [ 226 ] [ 227 ] [ 228 ] [ 229 ] [ 230 ] [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] ...   Utolsó Következő