Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


14 Pápa-Csorna

Pápa (10, 13)
Ihász
Nemesgörzsöny
Marcaltő
Rábahíd
Szany-Rábaszentandrás
Emmamajor
Egyed-Rábacsanak
Rábapordány
Csorna

16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely

Pozsony (600, 610, 620, 630)
Bratislava-Nové Mesto (631)
Pozsony-Újváros (601, 631)
Bratislava ÚNS
Pozsonyligetfalu (601)
Bratislava-Janikov dvor
Horvátjárfalu
Oroszvár
Čunovo
— országhatár —
Rajka
Bezenye
Hegyeshalom (1)
Mosonszolnok
Jánossomorja
Hanság-Nagyerdő
Hanságliget
Bősárkány
Csatárimajor
Csorna
Szilsárkány
Szil-Sopronnémeti
Magyarkeresztúr-Zsebeháza
Páli-Vadosfa
Vica
Beled
Dénesfa
Csánig
Répcelak (919)
Vámoscsalád
Vasegerszeg
Hegyfalu (914)
Pósfa
Ölbő-Alsószeleste
Porpác (20)
Vép (20)
Szombathely (15, 17, 18, 20, 21, 918, 921)

8 Győr-Sopron-Ebenfurth

Győr (1, 10, 11)
Győr GySEV
Ikrény
Rábapatona
Enese
Kóny
Bágyogszovát
Dör
Csorna
Farád
Rábatamási
Szárföld
Veszkény
Kapuvár (450a, 450b)
Vitnyéd-Csermajor
Fertőendréd
Petőháza
Fertőszentmiklós (9, 919)
Hegykő
Pinnye
Nagycenk-Hidegség
Fertőboz (408)
Balffürdő
Sopron (15, 504, 508)
— országhatár —
Sopronkertes
Darufalva
Vulkapordány (503)
Szárazvám
Lajtaújfalu
Ebenfurth




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Csorna

állomás (GySEV) (GySEV)
14 Pápa-Csorna
16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely
8 Győr-Sopron-Ebenfurth

A felvételi épület a vágányok felől nézve.
2010.08.11.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.602058° E17.24931° | N47° 36' 7.4" E17° 14' 57.51"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Linkek



Forgalomirányítás


Az állomáson a meglévő mellett négy további forgalomirányító munkahely (Egy-egy forgalomirányítóval.) létesült Csorna I-IV neveken. Az állomás irányítását végző munkakört is KÖFI forgalomirányítónak hívják.
A központokból kezelt állomások:
- Csorna I: Ikrény, Enese, Kóny, Rábatamási és Kapuvár.
- Csorna II: Fertőendréd, Petőháza, Fertőszentmiklós, Pinnye és Fertőboz.
- Csorna III: Bősárkány, Jánossomorja és Mosonszolnok.
- Csorna IV: Szil-Sopronnémeti, Beled, Répcelak és Hegyfalu.

Autóbusz-megállóhely neve Csorna, vá.
Szelvénykő 301-312 Győr-Sopron-Ebenfurth vonal
Szelvénykő 357 Pápa-Csorna vonal
Szelvénykő 546-557 Az egykori(Szombathely)Porpác-pozsonyi HÉV vonal
Forgalmi ellenõrzõ központ 9 állomás Ikrény, Enese, Kóny, Csorna, Rábatamási, Kapuvár, Petőháza, Fertőszentmiklós, Pinnye állomásokat ellenőrzik innen
Megnyitás dátuma 1876.01.03.
KÖFI-központ Hozzátartozó állomások: Ölbő-Alsószeleste,Hegyfalu,Répcelak,Beled,Szil-Sopronnémeti




Régi képek - Csorna

Csorna állomás felvételi épülete egy régi képeslapon. Az épület azóta is az eredeti.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

A felvételi épület egy századforduló körüli képeslapon.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Ezen a régi utánszinezett képeslapon még a vízház is látható.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Csorna állomáson a helyiérdekű vasutak jellegzetes 377-es sorozatú mozdonya. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Csorna állomáson a MÁV egyik Aamot típusú gyorsmotorkocsija. Forrás: Közlekedési Múzeum Nagyvasúti vontatójárművek Magyarországon, 1985.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Csorna állomás felvételi épületének vágányok felőli nézete egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Csornai vasutállomás
  Feltöltötte: Simon Tibor
Dátum: 1940.

Csorna pályaudvar a vágányok felől. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Csorna állomás, Győr oldali őrház mögött a szolgálati lakások épülete.
  Feltöltötte: vap vap

Csorna.Pályaudvar.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A Győr–soproni vonal megnyitásakor épített vízház és vízdaru Csorna állomáson. 1966. Forrás:http://epa.oszk.hu/01900/01977/00212/pdf/EPA01977_Soproni_Szemle_2001-lv-3.pdf
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Forrás:http://www2.gysev.hu/files/tiny_mce/Magazin/GYSEV_magazin_201305_OK_SCR.pdf
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Csorna. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Forrás: http://postcards.arcanum.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Képeslap az 1910-es évekből.
  https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Csorna

Eggyüttállás Csornán. A képen a 2009. június 21-én közlekedett Pápa-Csorna különvonata látható középen.
Fotó: Mendlik András
Dátum: 2009.06.21.
5147-es motorvonat Csornán.A Pápa - Csorna különvonat szerelvénye.
Fotó: Mendlik András
Dátum: 2009.06.21.
Vidám aluljáró díszítés Csorna állomáson.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
Pápa-Csorna vasútmentő különvonat Csorna állomás 2. vágányán.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
Csorna állomás új Gysev-es festése az utcafront felől.
Fotó: Iváncsics Gergely
Dátum: 2009.06.21.
Csorna, bejárati előjelző Pápa felől. Itt akarják elvágni a vasutat, természetesen a közút javára...
Fotó: Adjudani Pezsman
Dátum: 2009.06.21.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A felvételi épület szintén a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A felvételi épület előtti tér a buszmegállóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Kerékpártároló és parkoló az épület előtt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Bejárat az épületbe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Balra a pénztárak, jobbra kijárat a II. vágány peronjára.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Kilépve az épületből.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Ezen az ajtón léptünk ki az imént. Szemben a vízcsap a falon, balra a mellékhelyiségek, jobbra pedig a forgalmi iroda, illetve az aluljáróba vezető lépcső található.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A mellékhelyiségek. Mozgáskorlátozottak számára külön. Tiszta rendezett nemcsak kívül, belül is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Az aluljáróba vezető lejáró. Balra elhagyhatjuk az állomás területét.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A lépcsősor tetején állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Az aluljáróban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A lépcsősor alján állva. Feljárat a III., IV.a, IVb és V. vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Pillantás a vonal végpontja felé az V. vágány peronjáról. Előttünk a IV.b vágány melletti peronrész.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Pillantás az V. vágány peronjáról a vonal végpontja felé Előttünk a IV.a vágány melletti peronrész.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Útátjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Balra Hegyeshalom, középen Győr, jobbra Pápa felé futnak a vágányok. A kezdőponti útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Pillantás az állomásra a kezdőponti útátjáróban állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A volt kezdőponti váltókezelői szolgálati hely. Mellette egy légoltalmi figyelőhely betonkúpja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Szolgálati lakások a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Kezdőponti váltókörzet II. Balra a PannonMill - volt Gabonaforgalmi Vállalat - telephelyére vezető iparvávágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Az iparvágány folytatása.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Vágányhídmérleg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A mérlegház mögött a vágányok a volt ÁFÉSZ-hez, illetve a malomhoz mennek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A rakodóterületre vezető út.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A volt ÁFÉSZ iparvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Itt ér véget a malomnál.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A rakodóterületen serény munka folyik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A raktárépület utcafrontja. Most a GySEV Zrt. Pályavasúti Üzletágának Biztosítóberendezés Fenntartási Részlege használja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A kapcsolókert a máshol megszokottól eltérően itt az állomás területén kívül helyezkedik el. Mögötte egy szolgálati lakás épületét láthatjuk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Ebből a kis kifolyóból igen jó ízű vizet ihatunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Ismét az állomáson. A volt vízház épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A pályafenntartás épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Plafontapasztók az I.b vágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Oldal- és homlokrakodó a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A volt útátjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A régi útátjáróban állva. Középen az egykori réparakodóra vezető vágány. Ma egy építőanyag kereskedés bérli. Jobbra a MOL Rt-hez, illetve a TÜZÉP telepre vezető vágány. Balra a nyílt vonalra vezető vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Balra Szombathely, jobbra Sopron.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Pillantás az állomásra a végpont irányából.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A végponti útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A volt váltókezelői szolgálati hely a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
A pályafenntartás telephelye a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.08.11.
Csorna állomása
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.05.19.
Ugyancsak Csorna vasútállomása
Fotó: Sarus Tímea
Dátum: 2012.05.19.
Az állomás felvételi épülete és a forgalmi iroda.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
A felvételi épület az utcáról nézve.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
Az állomás felvételi épülete, és a vízház.
2. és 3. vágány.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
A raktárépület és az aluljáró. Előtérben a 2. és 3. vágány.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
Malom felé vezető iparvágány
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
Kijárat az állomásról; aluljáró; raktárépület.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
Kitekintés a 3. vágány végpontja felé. A kép jobb szélén a biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
A raktárépület és a mai napra beosztott állomási tartalék M44 311 az 1a vágányon.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.
2013. január 19-én a hóhelyzetre való tekintettel a 30923. sz. Pápára közlekedő Bzmot motorkocsit az M47 237 húzta. A képen a körüljárás előtti állapot látható. A szerelvény a 4a vágányon.
Fotó: Markó Donát
Dátum: 2013.01.19.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2012.05.28.
A kijáratnál lévő szép kis díszkút.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Nézet az utcafront felől szemből.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
A váróteremben elhelyezett vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
A felvételi épület a vágányok felől,a kezdőpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.11.
Nézet az utcafront felől,a kezdőpont irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
Nézet az utcafront felől,a végpont irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
A vízházépület az utcafront felőli oldala.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
Az aluljáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
A felvételi épület a vágányok felől,a végpont irányából nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.04.18.
A GYSEV által üzemeltetett artézi kút
Fotó: Keszei László
Dátum: 2016.10.19.
Az a bizonyos artézi vízzel működő szökőkút
Fotó: Keszei László
Dátum: 2016.10.19.
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2018.07.08.


Képek a netről - Csorna

Az állomás torzított helyszínrajza.
http://img.index.hu/imgfrm/6/5/4/4/IMG_0011206544.jpg
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


andras1
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30175
2016.04.21 22:17.39
További hiányosság és félmunkára enged következtetni, hogy nem találunk egyetlen legalább 80 km/h sebességgel járható hosszú váltót, sem a pályaudvaron, sőt mi több: nem számolták fel az angol váltókat sem, amelyeken mindössze 40 km/h sebeséggel tudnak áthaladni az IC-k is Szombathely felől / felé. Sajnos ugyanez megtalálható Porpác állomáson is, oda sem éptettek be hosszú váltót az állomás Szombathely felőli oldalán, így az IC-knek ott is lassítaniuk kell Csorna felé menet.

alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 30174
2016.04.21 10:48.51
Arról miért nincs itt hozzászólás, hogy mennyire brutálisan igénytelen, minősíthetetlen módon lett kivitelezve a csornai állomás bővítése? Gyakorlatilag hazavágták építészetileg kőgazdag GYSEV-ék egy fontos dunántúli város egyik fő építészeti elemét. De néztem a Kisalföld c. újság internetes oldalát is, ott sem háborodott ezen fel senki. Ezek szerint rendben van így, ha holnap a Jézus Szíve templomot is nyakonküldenénk egy bútoráruházzal, akkor az is oké lenne. Ébresztő, emberek!

Jani97531
e-mail: jani97531.kukac.Gmail.com
elfogadott hozzászólás 29394
2015.04.14 01:16.08
Érdemes ellátogatni ismét ide. Az állomásépületre ráépítettek még egy szintet azaz a KÖFIT kialakították, de még nincs teljesen kész. Minden megváltozott. A váróterembe került egy digitális kijelző is, mely a vonatok érkezését és indulását mutatja.

markodonat
e-mail: marko.donat.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 26849
2013.07.21 13:27.24
sbarrett, az egykori Restit átalakították a vasutasok szolgálati helyiségévé, az utca felőli ajtaját befalazták.

Peron
e-mail: attos.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21627
2011.08.30 19:18.59
Szeptember 5.-től módosul a vasúti menetrend. Több vonat közlekedik hétköznap Győrből Csornára(új vonatok: 4.48, 11.49, 13.01,) illetve az egyik tovább Sopronba.(15.52). Az indulások Győrből értendők!

sbarrett
e-mail: nnnnorb.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 19537
2010.12.02 08:57.43
Régen jól menő "ittasellátó" (resti) működött a főépületben. Meleg étel, etc. Sajnos megszűnt, szerintem üresen tátonganak a termei. Kint az utcám az állomástól jobbra srégen nyílt egy kocsma. De annak nincs semmi "vasúti" hangulata. Bár elég látogatott egység.

kissb
e-mail: kissb3.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 14381
2009.11.13 01:22.30
Ugyanazon iker BZ, 2009.04.13. A ferde képért elnézést...

CzuPe
e-mail: czuczorp.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13900
2009.10.07 08:38.18
Iker Bzmot 2006. dec. 19-én.

Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12109
2009.06.21 17:16.05
A Pápa-Csorna különvonat Csornán.
2009. 06. 21.

alexejevics
e-mail: feldmarton.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11828
2009.06.04 16:14.32
Kedves vasútbarátok!

2009. június 21-én a Pápa-Csorna vasút menti önkormányzatok különvonatot szerveznek a vasútvonalon. A rendezvény célja a figyelem felhívása a személyforgalom újraindításának szükségességére, illetve a csornai elkerülő út - vasút elvágását tartalmazó - tervei ellen való tiltakozás.

Gyertek minél többen!

A menetről bővebb információ az alábbi oldalon található. A rajta látható menetrend tájékoztató jellegű, kisebb módosítások még előfordulhatnak. Valószínűleg a program is bővül majd; remélhetőleg sikerül hajtányosokat szerezni, illetve elképzelhető egy Ikarus 66-os típusú autóbusz felbukkanása is.

A részvételi szándékot e-mailben jelezzétek itt: feldmarton(kukac)t-online(pont)hu

www.papacsorna.hu/kulonvonat.html

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11041
2009.04.20 08:30.30
Csörgő. Egy tavalyi kép.

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10995
2009.04.15 20:30.16
Egy cikk a Csorna-Pápa vonal esetleges kettévágásáról: http://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/elkerulout_esvagy_vasutvonal/2095154/

Gery
e-mail: nfs3.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9167
2009.01.12 16:30.49
Csorna felújított állomásépülete. Szerintem elég csunyára sikeredett.

Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
elfogadott hozzászólás 9166
2009.01.12 16:19.40
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadási ideje:Győr-Sopron 1876 január 3. Pozsony ligetfalu-Szombathely 1891 november 8. Pápa-Csorna 1896 augusztus 1.

lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7198
2008.10.13 19:25.45
Csuklós Bz látképe egy virágtartón keresztül. Menetrendváltástól valószínüleg a kőszegi vonalra kerül az ikerbz.

lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 7197
2008.10.13 19:22.24
Egy szép kép!

Albisi-Pánczél Zoltán
e-mail: alpazo73.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 7100
2008.10.10 00:51.47
2008. augusztus 18.

Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3544
2008.03.30 23:09.40
Csorna

Csoma B. László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 3539
2008.03.30 23:00.18
Csorna

Farkas Zsolt
e-mail: wolf27sze.kukac.fw.hu
elfogadott hozzászólás 1971
2007.12.17 14:56.33
Csorna

Bálint
e-mail: www.balint.kukac.email.hu
elfogadott hozzászólás 1497
2007.10.19 10:32.22
Csornán magáll az InterCity és a gyorsvonat is¢!

Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 1025
2007.07.30 20:52.11
Csorna, 2007.07.17.

Gene
e-mail: genek.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 1024
2007.07.30 20:47.04
Csorna, 2007.07.17.

Domi
e-mail: info.kukac.vasutallomasok.hu
elfogadott hozzászólás 609
2007.03.25 20:17.58
Bence, szerintem ez GySEV típusépület inkább, méghozzá az eredeti, tekintve, hogy a Győr-Sopron vonal sokkal előbb, 1876-ban megnyílt, mint a környező HÉV-ek (Pápa-Csorna: 1896, Porpác-Csorna-Hegyeshalom-Rajka-(Pozsony): 1891).

Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 495
2007.03.07 13:58.19
I.osztályú HÉV felvételi épület volt ez

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Cserhát

Csörög

Csörögi szőlők

Cserepes

Csoma-Szabadi