Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely

Pozsony (600, 610, 620, 630)
Bratislava-Nové Mesto (631)
Pozsony-Újváros (601, 631)
Bratislava ÚNS
Pozsonyligetfalu (601)
Bratislava-Janikov dvor
Horvátjárfalu
Oroszvár
Čunovo
— országhatár —
Rajka
Bezenye
Hegyeshalom (1)
Mosonszolnok
Jánossomorja
Hanság-Nagyerdő
Hanságliget
Bősárkány
Csatárimajor
Csorna (14, 8)
Szilsárkány
Szil-Sopronnémeti
Magyarkeresztúr-Zsebeháza
Páli-Vadosfa
Vica
Beled
Dénesfa
Csánig
Répcelak (919)
Vámoscsalád
Vasegerszeg
Hegyfalu (914)
Pósfa
Ölbő-Alsószeleste
Porpác (20)
Vép (20)
Szombathely (15, 17, 18, 20, 21, 918, 921)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2018

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Szil-Sopronnémeti
(Szill-Németi)*

állomás
16 Pozsony-Rajka-Hegyeshalom-Szombathely



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.533378° E17.209563° | N47° 32' 0.16" E17° 12' 34.42"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Elhelyezkedés


Az állomás Sopronnémeti falu szélén helyezkedik el, négyvágányos, átmenő vágánya a harmadik. Mikor arra jártunk, a rakodótéren nagy cukorrépa hegyek tornyosodtak, melyeket az első vágányon álló tehervagonokba markolóval rakodtak éppen befelé. A felvételi épület az állomás Csornához közelebbi végén helyezkedik el, közelebb Sopronnémeti házaihoz.

Felvételi épület


Az épületben az utasok számára egy váróterem található padokkal és asztalokkal, melyet nagy szobanövényekkel és muskátlikkal tettek otthonosabbá. A jegypénztár működését és ezzel a jegykiadást a kiírás szerint 2004. március 15-től szüntették be. Maga az épület a hatvanas, hetvenes évek "modern" építészetének műve, két különálló földszintes épületrészből áll, melyet egy lapostetővel hoztak egy fedél alá, középen a lapostető fedett átjárást biztosít az utcáról a vágányok felé.

Melléképületek


Az állomás Csorna felőli végén találunk egy őrházat is, az épület eredeti, feltehetőleg sorompóőrházként funkcionált, ugyanis itt keresztezi a Sopronnémetiből Szilbe vezető országút a vasutat, ma már fénysorompó szolgálja a biztonságos áthaladást az átjáróban.



Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Szill-Németi az 1894-es nyári menetrendben így szerepel

Szelvénykő 463
KÖFI-állomás KÖFI-központ:Csorna




Képtár - Szil-Sopronnémeti

A kezdőponti váltókörzet. (Csorna felől)
Fotó: Antal László
Dátum: 2012.08.07.
Az állomás végponti oldali kijárati jelzői.
Fotó: Antal László
Dátum: 2012.08.07.

A rakterület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Nézet az utcafront felől Beled irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Nézet az utcafront felől Csorna irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A váróterem bejárata.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A két épületrész közötti átjáró.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Menetrendi és információs anyag.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A rakterület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A településre,és a vasúti átjáróhoz vezető út.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Egy régi típusú vízcsap az átjáróban.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Nézet a vágányok felől.Sajnos az épületből a sűrű növényzet miatt nem sok látható.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A felvételi épület előtti rész,dísznövényekkel,padokkal,és egyenszemetesekkel.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Az állomáson lévő egyik szelvénykő.A porpáci kezdőponttól több mint 46 kilométerre vagyunk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peronon lévő padok egyike.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Utastájékoztató hangszórók.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
Az ív után a távolban a beledi oldali kijárati jelzők láthatók.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Beled felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A csornai oldali kijárati jelzők.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Csorna felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Beled felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Csorna felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Csorna felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A peron Beled felé nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.25.
A zajló nagyberuházás tájékoztató táblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.30.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


VT22
e-mail: ___.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29047
2014.12.09. 10:48.14
Szépen halad a munkával a Gysev! A jobb oldalt látható két vágány is új. Arrébb helyezték őket hogy elférjen a peron, vagy ugyanakkora peron épült mint az előző?

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 29045
2014.12.08. 15:58.27
Új utasperon épült.

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28680
2014.09.13. 16:05.25
Csak ezen a vonalon az a baj,hogy építészeti értéket csak az ölbői,beledi,és jánossomorjai épületek képviselnek,a többi épület mind később épült lapotetős ún.modern épület!

Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28677
2014.09.13. 12:49.46
Szerintem úgy értik,hogy első lépésben ezzel az állomással kezdik a feújítást.A 15-ösön,és a 21-esen is végig felújítottak mindent.A Gysev nemigen szokott félmunkákat végezni.

kisst.
e-mail: kisstamas783.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 28675
2014.09.13. 11:02.24
Azt írják a hírekben,hogy ezt az állomást a villamosítás mellett fel is újítják.Miért a többit nem?

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Szihalom

Szigetvár

Szirmabesenyő

Szigetszentmárton-Szigetújfalu

Szajki erdő