Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 726 ] [ 727 ] [ 728 ] [ 729 ] [ 730 ] [ 731 ] [ 732 ] [ 733 ] [ 734 ] ...   Utolsó Következő

Fornád-Kecsege    Cellbuborék, 2008.09.29 14:43.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Persze, hogy igyekeztek szebbé tenni, ott dolgoztak, ráértek vonatmentes időben. Ma már csak az a lényeg a MÁV-nál, hogy az utas A-ból B-be eljusson. Még 2001-ben tudtad kis épületeket csinálni a megállókba, a Hodos-Zalegerszeg vonalszakaszon, pl. Nagyrákos, Panksz, Felsőjánosfa. 2005-ben már csak "buszmegállókat" épültek, Zalapatakalja, Budafa, Zalacséb-Salomvár, stb.
 
Mezőhídvég    Cellbuborék, 2008.09.29 14:35.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugye a MÁV nem akrja ugyanazt eljátszani ezzel a még gyönyörű épülettel, mint Vértesacsán? Arra nem gondolnak, hogy ha újra lesz itt forgalom, még inkább szükségesek lesznek az állomások, hogy forgalmi kitérőként funkcionáljanak, ezzel gyorsítva a közlekedést? Mert ha már nincs térköz, magas pályasebesség, így is lehet gyorsítani. Ehhez pedig kell forgalmi iroda, esetleg jegykiadás. No persze lehet gondolkodni távvezérelt állomásokkal, központi állítású váltókkal. No mindegy, még sínek sincsenek, de a lényeg, hogy ezt az épületet meg kell menteni.
 
Kabókapuszta    Cell, 2008.09.29 14:26.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha azonban a vasút a megszűnt mellékvonalakon minden tavasszal gyomirtóvonattal végigmenne a vonalakon, legalább nem keltene elhanyagolt látszatot, s nem rongálnák meg a pályát. Itt is permetezték a pályát, s lám nem lopták el, de a MÁV biztos, ami biztos, felszedte maga. Sajnos ebből már lehet következtetni, hogy ezt a gyakorlatot fogja folytatni máshol is. Próbálkoztak az alakjelzők szabadra állításával, de ma már nem riassza vissza a tolvajokat ez sem. Persze jobb ha a vasút szedi fel, mintha ellopják. DE könyörgöm, akkor hagyják meg legalább a nyomvonalat, és ne építsenek rá semmit, és ne is adják el!!! Csakhogy lehet, a vasút vezetése úgy gondolkodik, hogy "ha nincs vonat nem kell sín, ha nincs már sín, akkor minek még oda a töltés, ha meg már elhordtuk a töltést, mihaszna a nyomvonalnak, ADJUK EL"! S ugyanez a helyzet az épületekkel.
 
Enying    Cellbuborék, 2008.09.29 14:10.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lepsény és Enying között ellopták, vagy a vasút szedte fel a síneket?
 
Pellérd    Gábor15, 2008.09.29 13:16.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerinted?
Gondoloma vasút utcában!A Pellérdi állomást nem tudjátok honnan lehetne meg közelíteni?Mert a vasút u.-ban csak az egykori őrházat találtam meg!
(éppen átépítették családiháznak:()
 
Bucsu    TomeK, 2008.09.29 06:58.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az osztrák vonalrészről megjelent egy remek kis füzet tele képekkel: Peter Pospischil: Die Südburgenlandische Regionalbahn, a Kleine Bahnreihe Heft 11-es kiadványaként. Beszerezhető a kiadó címén: 1020 Wien II, Novaragasse 47.
Kár, hogy nem előbb vettem észre ezt a lehetőséget, mert akkor lehet, hogy megmaradt volna az erről a vasútról készített honlapom.
 
Palotabozsok    Tshuhash, 2008.09.28 20:38.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amíg egy magánember egyszerűbben tud kamionhoz jutni/fuvarozócéget alapítani, miközben állami kapcsolatai vannak. addig az állam a kamionokat fogja preferálni. Miután teljesen tönkremennek a mellék- majd lassan a fővonalak, megjelennek majd a magánbefektetők is a vasútnál. Ekkor majd az állam felújítja a vaspályákat, amiből aztán majd a befektető vállalkozók fognak megint csak profitálni, főleg azért, mert addigra az összes - a kamionok miatt (is) - épített autópályát/autóutat a kamionok már régen tönkretették.
 
Barcs    pista87, 2008.09.28 20:24.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha a Kemikál ipvk.-nál állt, akkor ott valami nem volt rendben a berendezéssel.
 
Palotabozsok    Cellbuborék, 2008.09.28 18:18.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bozsok és Véménd (64-es vonal) közt a vasutat elbontották, mert épül az autópálya. Álljunk meg egy ásónyomra!!! Hol élünk mi? A vasútban van a jövő, az autópálya nem megoldás. Az autópályaépítésből a kormány amúgy is flancot csinál, tök lapos területekre alagutat, óriási hidakat épít magas költségekből. "Kell az autópálya, így nem a falukon robognak át a kamionok"-állítják, de ez csak a tünetek kezelése. A kamionokat nem terelgetni kell egyik útvonalról másikra, hanem meg kellene őket szüntetni! Volt élet a kamionok előtt is: teherautókkal az állomásokra hordták az árut, és felrakták a vonatra, ebből meg is éltek a mellékvonalak. Mára a mellékvonalak nagy részén csak a veszteséges személyszállítás maradt, hát nem csoda, ha veszteséges a MÁV.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:18.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Edilon rendszerű sinek.A sinek között
lévő bakok a terelősínek helye.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:15.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerelik a síneket.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:01.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pillérek fejgerendáit is renbe
tették. Speciális sarukat helyeztek
el.
 
Szebény    Cellbuborék, 2008.09.28 17:59.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A színesfém átvevésének törvénymódosítását a kormány addig halasztja, amíg halálos baleset nem történik! Lopnak mindent, ami fém, még a Jézust is lelopják a sírokról. Vasúton lopják a felsővezetéket (!), a síneket (emiatt már siklott ki kisvonat), és a mozdonyokat sem kímélik (alvázát ellopták egy kismozdonynak). Mi kell még, hogy végre változás legyen???
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:55.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jól vizsgázott a híd a terhelés
próbán.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:49.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gázvezeték már üzemel és a közmű
akna is meg van csinálva.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:47.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pilléreket is rendbe tették.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:35.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szerkezeten rakják be a terelő síneket.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:33.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dolgozók a hídon.
 
Mónosbél    Cellbuborék, 2008.09.28 17:19.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...de azért utólag már próbálja szépíteni a MÁV egy hatalmas táblával :)
 
Lad    Gábor15, 2008.09.28 14:44.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lad állomás 2007-ben. NEM saját kép! Forrás: http://somogyivasutak.hu
 
Homokszentgyörgy    Gábor15, 2008.09.28 14:42.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Homokszentgyörgy mrh 2007ben.
NEM sajátkép!
Forrás:http://somogyivasutak.extra.hu/
 
Kálmáncsa    Gábor15, 2008.09.28 14:41.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kálmáncsa és Homokszentgyörgy között.
NEM saját kép!
Forrás:http://somogyivasutak.extra.hu/
 
Szulok    gabor15, 2008.09.28 14:38.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szulok állomás felvételiépülete a Vasút u. felöl 2007ben. Nem saját kép! forrás:http://somogyivasutak.hu/
 
Aranyospuszta    gabor15, 2008.09.28 14:37.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aranyospuszta megálló 2007-ben. NEM saját kép! Forrás: http://somogyivasutak.hu/
 
Középrigóc    gabor15, 2008.09.28 14:35.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Középrigóc állomás bejárati előjelzője látható a képen Kadarkút felől.

Forrás: http://somogyivasutak.hu/
 
Kaposdada    Gábor15, 2008.09.28 14:01.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a megálló is a múlté!
Csak egy esőbeálló és egy WC épület volt a megállóban!Helyükön ma szemetes konténerek vannak.(Forrás:Indoház)
 
Szulimán    Gábor15, 2008.09.28 13:57.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt a megállót azért nem lehet megtalálni mert csak egy időszekos esőbeállós megálló volt!
(forrás:Indóház)
 
Körmend    Lennon15, 2008.09.28 12:05.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a ritka, szép régi tolatásjelző a régi Pinkamindszent felé menő vasútvonal kiágazásában van, amit most kihúzóként használnak!
 
Piliscsév    Mk452006, 2008.09.28 10:09.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újabban:
Még rossz:
-Nincs járda a buszmegállóhoz
-Nincs menetrend kirakva(Nincs utastájékoztatás)
-Szemetes a megállóhely és környéke
-A Budapest felőli peron nagyon rossz állapotban van

Jók:
MMMM...

...még nem találtam
LOL
 
Méhkerék    123, 2008.09.28 09:47.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt beszélik a környékbeli vasutasok, hogy le fogják bontani az épületet, aki arrafelé lakik menjen és fotózza körbe, ameddig még lehet.
 
Előző Első    ... [ 726 ] [ 727 ] [ 728 ] [ 729 ] [ 730 ] [ 731 ] [ 732 ] [ 733 ] [ 734 ] ...   Utolsó Következő