Báta
Gábor15, 2008.10.01 14:39.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 64-es vonal töltése a Mohács-Szekszárd műútról is látható!
Furkótelepnél egész közel megy az országúthoz.Kár hogy Palotabozsok után így megszabdalták a vágányzatot:S.
Ez a vonal már akkor "meghalt" amikor a Pécsvárad-Palotabozsok viszonylat leállt!Akkor már sokan le mondtak a vonalról.SZÉGYEN!
|
|
Rákoskeresztúr
raps, 2008.09.30 21:55.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Google maps-on:
Magyarország, Rákoskeresztúr.
Utánna pedig választhatsz Rákoskeresztúr egyéb helyeiből.
F : Rákoskeresztúr vasúti megállóhely ( nem üzemel ), pontosan jelöli a térkép.
Mellesleg a Cinkotai utat ( mint írtam volt ) a miskolci vonal más helyen nem metszi, úgyhogy nagy választási lehetőség nincs. Az állomás pedig pontosan a kereszteződésben van. ( Régi Akadémiatelep sarka ).
|
|
Nemeskér-Egyházasfalu
Central, 2008.09.30 21:24.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szembenézet.
|
|
|
Nemeskér-Egyházasfalu
Central, 2008.09.30 21:20.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nézet Újkér irányából.
|
|
|
Nemeskér-Egyházasfalu
Central, 2008.09.30 21:16.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valószínűleg a tormásligetihez hasonló buszváró kerül a helyére!
|
|
|
Nemeskér-Egyházasfalu
Central, 2008.09.30 21:12.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állítólag ezt az épületet is hamarosan lebontják!
|
|
|
Nagycenk
Central, 2008.09.30 21:02.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen,Bük,és Lövő állomások után,végre ez az épület is sorra került!
|
|
Gyöngyös EV
Gabi, 2008.09.30 20:43.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:38.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008-ban az utolsó kisvonat érkezett Gyöngyösről.
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:36.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mátraháza felé ezt a sínszálat találtam az útban. Gondolom, mindenki tudja, honnan maradt ott.
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:31.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...mögött már látható, hogy hozzákezdtek a vonal Szalajkaházig történő meghosszabbításának. A nyomvonal.
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:28.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jelenlegi végpont...
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:26.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás vége.
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:24.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Gyöngyös felől.
|
|
|
Lajosháza
Gabi, 2008.09.30 20:20.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Küldök néhány képet Lajosházáról. 2008. szept. 28-án készültek, ebben az évben most járt utoljára a kisvonat. Az állomásépület.
|
|
|
Szilvásvárad
Gabi, 2008.09.30 20:16.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És a koszorú. A képek szept. 27-én készültek.
|
|
|
Szilvásvárad
Gabi, 2008.09.30 20:14.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szeptember 27-én avatott emléktábla az állomás falán.
|
|
|
Seregélyes
N.M., 2008.09.30 17:19.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Borzas Imre rokona vagyok,gyerekkoromban minden évben itt nyaraltam.A fenti szolgálati lakásban laktak mint állomásfőnök!
|
|
Rákoskeresztúr
szvdom, 2008.09.30 16:50.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Google maps-en be tudod x-elni, hogy hol van az épület?
|
|
Nagycenk
Gery, 2008.09.30 14:36.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennek örülök, hogy felújítják másodikként a vonalon! Épp gondolom erre, hogy rá férne egy felújítás és most láss csodát...
Asszem lenézek valamikor énis, kiváncsian várom a végeredményt.
|
|
Harkány
atosz66, 2008.09.30 13:31.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Harkány állomás 3. vágányáról a Bzmot 172 motorkocsi megkapta az indulási jelet Sellye irányba, 2007. február 28-án.
|
|
|
Nagyharsány
atosz66, 2008.09.30 13:21.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyharsány állomás nagyon szép HÉV III. osztályú felvételi épülete elé a 3. vágányára (Bzmot) motorkocsi érkezett 2007. február 28-án, nemsokkal a bezárás előtt. http://www.panoramio.com/photo/8295655
|
|
|
Szentes
atosz66, 2008.09.30 13:11.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktábla a felvételi épület falán.
|
|
|
Tapolca
atosz66, 2008.09.30 13:07.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tapolca állomás víztornya 2004. július 16-án. Akár ipartörténeti műemlékké lehetne nyilvánítani!
|
|
|
Rudabánya
szandrika, 2008.09.30 10:49.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
jöjön vissza a vonat közlekedés.
Az volna a tökéj. más tudna vonatal jönni nem azzal a szar buszal.
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2008.09.30 05:06.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akkor még egyszer, remélem, utoljára:
Enying-Lepsény között NINCS felszedve semmi!!!!
|
|
Palotabozsok
Cellbuborék, 2008.09.29 18:45.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom, a vízdarunak is hűlt helye. Sajnos nem biztos, hogy a vasút egyébként régi formájában fog itt újjáéledni. Építenek majd autópályát, kihal a 64-es vonal is, s csak egy mágnesvasút, vagy nagysebességű vasútvonal tudja majd felvenni a versenyt, ami meg nem fog megállni Palotabozsokon...sem.
|
|
Enying
Andrew, 2008.09.29 18:24.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A MAV szedte fel a sineket!
|
|
Fornád-Kecsege
Cellbuborék, 2008.09.29 14:43.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Persze, hogy igyekeztek szebbé tenni, ott dolgoztak, ráértek vonatmentes időben. Ma már csak az a lényeg a MÁV-nál, hogy az utas A-ból B-be eljusson. Még 2001-ben tudtad kis épületeket csinálni a megállókba, a Hodos-Zalegerszeg vonalszakaszon, pl. Nagyrákos, Panksz, Felsőjánosfa. 2005-ben már csak "buszmegállókat" épültek, Zalapatakalja, Budafa, Zalacséb-Salomvár, stb.
|
|
Mezőhídvég
Cellbuborék, 2008.09.29 14:35.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugye a MÁV nem akrja ugyanazt eljátszani ezzel a még gyönyörű épülettel, mint Vértesacsán? Arra nem gondolnak, hogy ha újra lesz itt forgalom, még inkább szükségesek lesznek az állomások, hogy forgalmi kitérőként funkcionáljanak, ezzel gyorsítva a közlekedést? Mert ha már nincs térköz, magas pályasebesség, így is lehet gyorsítani. Ehhez pedig kell forgalmi iroda, esetleg jegykiadás. No persze lehet gondolkodni távvezérelt állomásokkal, központi állítású váltókkal. No mindegy, még sínek sincsenek, de a lényeg, hogy ezt az épületet meg kell menteni.
|
|