Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő

Szob    Zombisat, 2009.05.09 14:17.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A határvonalról Magyarország (Szob) felé tekintve. Készült: 2009. április 12.
 
Szob    Zombisat, 2009.05.09 14:12.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az országhatárt jelző tábla a vasúti hídon. Készült: 2009. április 12.
 
Szekszárd    Führer, 2009.05.09 14:11.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szekszárd-Palánk felé nézve a felüljáróról. Bárcsak Bátaszék felé is ilyen lenne a pálya. Igazán ráférne már a felújjítás.
 
Szob    Zombisat, 2009.05.09 14:10.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szintén az Ipoly fölött áthaladó vasúti híd. (Készült 2009. április 12-én, ahogyan az előző kép is.)
 
Szob    Zombisat, 2009.05.09 14:07.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Ipolyon átívelő vasúti híd. A túlpart már Szlovákia.
 
Baracska    zekany, 2009.05.09 10:12.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A magas töltés utólag épült, ezért a szintkülönbség az épülethez képest.
 
Felsőzsolca    Pitta7, 2009.05.08 19:42.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt pedig Onga (Hidasnémeti) vagy Hernádnémeti-Bőcs (Sátoraljaújhely) felé tekintve
 
Felsőzsolca    Pitta7, 2009.05.08 19:34.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás látképe Miskolc felé tekintve
 
Onga    Pitta7, 2009.05.08 19:08.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peronok. Látható a vágányok közti minőségbeli különbség (a jobb oldali az átmenő).
 
Onga    Pitta7, 2009.05.08 18:41.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig a Hidasnémeti felőli "váltókörzet". Az átmenő vágány hidasi végén ismétlőjelző is van, a kanyar miatt. Az első vágányon viszont nincs, szükségtelen, mivel nem annyira forgalmas és amúgy sem száguldoznak rajta a vonatok, ez látható a vágány állapotából is.
 
Onga    Pitta7, 2009.05.08 17:11.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Onga állomás Miskolc felől nézve az útátjáróból, ami pont kettészeli a falu főútját.
 
Érdliget    Petrás Bence, 2009.05.08 16:58.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóban jegyet kapni a megálló melletti papírboltban lehet!
 
Gyöngyöshalász    Kispala, 2009.05.08 08:29.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szilin nincs ott zárjelző tárcsa. ;-)
 
Onga    Pitta7, 2009.05.07 22:04.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig egy kép egy személyről ami (akkor még) Miskolcról érkezett (manapság Füzeabonyból jönnek és odáig is mennek a személyek). Jellegzetesség, hogy a Szili lehúzott áramszedővel érkezik meg, mivel kb. egy km-rel ezelőtt le kellett neki húznia a 37. számú főút felüljárója miatt (manapság viszont már ez sincs, mivel elég a főmegszakítókat kapcsolgatni).
 
Klementina    raps, 2009.05.07 21:58.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyilván hogy van felsővezeték. Nem mondta senki hogy a fővonal vezetékét is lebontották. Csak a kiágazást szedték szét, a fővonalat nem. A váltók megvoltak, de a sínek bontása valamikor a 90-es évek elején,közepén kezdődött. Aztán jöttek a maradék kapcsolószerek, váltók, míg nemrég a még megmaradt többi pályaelem....
 
Onga    Pitta7, 2009.05.07 21:52.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gigant tehervonattal halad át
 
Klementina    Pitta7, 2009.05.07 21:45.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok.
Figyeljetek egy kicsit. Mondjátok már meg nekem, hogy ha ez a "megálló" többvágányos, rakodóvágányos, akkor miért megállóhely?

Egyébként igen, a vágányokat már felszedték, viszont egészen a közelmúltig megvoltak még a váltók, sőt a felsővezetéket sem bontották még le. (mint az a képeken látszik)
 
Őrtilos    Zsóka, 2009.05.07 12:42.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Véletlen fedeztem fel a vasútállomás fényképét.
1926-ban édesapám itt született Őrtiloson.
Az Ő édesapja (az én nagyapám) itt volt állomásfőnök(nem tudom akkor, hogyan nevezték), de elmondásuk alapján a vasútállomáson laktak. Vajon ez az épület már állt akkor?
Üdvözlettel: Zsóka
 
Pusztaszentmihályfa    Hajnalka, 2009.05.07 09:50.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is kerestem egy éve ezt a vasútállomást (azaz a helyét), bár én személyes okokból is. Az 1800-as évek végén a dédapám édesapja volt itt az állomásfőnök, az Ő és családja nyomait kerestem....sajnos hiába.
 
Pörböly felső    cshaweska, 2009.05.07 08:21.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Aza kisfal maradvány az mi?A felvételi épület maradéka?Mert vonatból nem látható!
 
Kismicske    kkklaci, 2009.05.06 18:45.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig távolabb vannak az oszlopok. A volt épület helye is meghatározható többé kevésbé.
 
Dunaföldvár    zekany, 2009.05.05 18:10.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme egy fotó Kubinszky Mihály professzor úrtól hídról gőzössel az 1970-es évekből
 
Egyed-Rábacsanak    alexejevics, 2009.05.05 17:58.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisalföld-cikk a MÁV-os romolásról:

http://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/bontjak_az_egyed8211rabacsanaki_bakterhazat/2097751/
 
Zsujta    Kerti Öröm, 2009.05.05 16:50.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Telkibánya mellett volt egy kőbánya, amelyhez innen vezetett egy 600mmm nyomtávú bányavasút. Az ehhez tartozó magasrakodó romjai még 15 éve megvoltak. Azóta nem jártam arra, de valószínűleg még most is megvan.
 
Kismicske    Kerti Öröm, 2009.05.05 16:43.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely már a megszüntetése előtt is alig volt felismerhető. Csak az avatott szeműek láthatták, hogy a felsővezeték-tartó oszlopok kissé távolabb vannak a vágányoktól az egykori peron miatt. Ha valaki arra jár, akkor ellenőrizhetné, hogy még mindig így vannak-e az oszlopok.
 
Tisztavíz    Kerti Öröm, 2009.05.05 16:38.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Középiskolában ide jártunk minden szeptemberben egy hétig almát szedni. Eleinte különvonattal, később amikor már csak a mis iskolánk ment, akkor menetrend szerinti vonattal.
 
Kónya    Kerti Öröm, 2009.05.05 16:29.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely különlegessége a keskeny nyomtávú lóvasút volt, amely az innen kb. 2km-re lévő tanyaközpontba vitte az utasokat. Ez is a rendszerváltás környékén szűnt meg.
 
Kismacs    Kerti Öröm, 2009.05.05 16:25.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 80-as évek végén még viszonylag komoly forgalma volt a megállóhelynek, mert a közelben volt az autójavító vállalat, ahova sokan jártak be Balmazújváros irányából. A megállóhelyen főjelzők is voltak, valamint innen kezelték a helyi, és az autójavító vállalatnál lévő sorompót (Ha jól emlékszem ,akkor még a házgyári sorompót is).

A rendszerváltás után a bejáróforgalom gyakorlatilag megszűnt, így alig maradt utas. Debrecen-Kismacs városrész, amiről a nevét kapta a megállóhely innen 1.5-2 km távolságban van Balmazújváros felé. Volt kezdeményezés, hogy a megállóhelyet helyezzék át ide (mivel közvetlenül a településrész mellett halad a vasútvonal), azonban a MÁV ettől elzárkózott. Így utas hiányában maradt a megszüntetés...
 
Tarnaörs    CzuPe, 2009.05.05 11:48.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A volt megállóból Jászárokszállás felé tekintve 2009. ápr. 18-án.
 
Tarnaörs    CzuPe, 2009.05.05 11:43.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hatalmas gesztenyefák máig jelzi, hol állhatott a felvételi épület.
(2009. ápr. 18.)
 
Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő