Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


128 Békéscsaba-Kötegyán- Vésztő-Püspökladány

Békéscsaba (120, 121, 135, 420, 422)
Fényesi szőlők
Fényes
Bicere
Gyula-Jánoszug
Gyula
Remete
Gyulai városerdő
József Szanatórium
Sarkadi Cukorgyár
Sarkad
Kötegyán (733a, 739)
Méhkerék
Sarkadkeresztúr
Nagygyanté
Okány
Vésztő (127, 420)
Mágori-majori rakodó (127)
Mágorpuszta (127)
Szeghalom (127, 484)
Füzesgyarmat-Téglagyár
Füzesgyarmatfürdő
Füzesgyarmat
Füzesgyarmat-Macskás
Kishagymás
Csillagtanya
Biharnagybajom
Sárrétudvari
Szerep
Hosszúhát
Ürmöshát
Álomzúg
Püspökladány-Vásártér
Püspökladány (100, 101)

486 Gyula-Gyulavári-Dénesmajor-Nádasmajor-Simonyifalva

Gyula GV
Gyula
Törvényszék
Komló szálló
Kossuth tér GV
Kórház
Krinolin kert
Galbács kert
Paradicsommajor
Köröshíd
Gyulavári
Pikó tanya
Solymos major
Sánta tanya
Dénesmajor
— országhatár —
Bedőszeg
Feketegyarmat
Nagyzerind
Nádasmajor (486a)
Miske
Bélzerind
Vadász
Szalai megálló
Simonyifalva piactér
Simonyifalva




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Gyula

állomás
128 Békéscsaba-Kötegyán- Vésztő-Püspökladány
486 Gyula-Gyulavári-Dénesmajor-Nádasmajor-Simonyifalva

A felvételi épület 2023 júliusban.
2023.07.21.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.6564° E21.273342° | N46° 39' 23.03" E21° 16' 24.03"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.





Régi képek - Gyula

Gyula állomás eredeti felvételi épülete látható ezen a mozaikképeslapon a bal felső sarokban. Az épület MÁV típusterveknek megfelelően épült, ma már nem áll.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Gyula. Pályaudvar.
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=541718
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1929.



Képtár - Gyula

A kezdőponi (Békéscsaba felöli) váltókörzet
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.10.
Az állomás Dominó rendszerű biztosító berendezése
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.10.
Keresztezés. Az ütemes menetrend szerint minden óra 55-59. perce között itt bonyolódnak a "találkozások".
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.10.
A végponti váltókörzet 02
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.17.
... és hátulról
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.17.
A végponti váltókörzet 01
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.05.17.
Raktárépület
Fotó: Schulcz László
Dátum: 2010.08.21.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2012.04.28.
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
Pénztár. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
Várótermi részlet. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
InterPici az állomáson. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
A felvételi épület a vágányok felől. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.

Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2017.07.27.
Remete-Kötegyán felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.04.
Bicere-Békéscsaba felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.04.

Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.04.
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2018.10.23.
Utascsarnok. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2018.10.23.
A felvételi épület az eredeti, MÁV-HÉV I. osztályú, oldalszárnyakkal bővített felvételi épülete, a szocializmus által a felismerhetetlenségig átalakítva. Egyedül az épület alakja a bizonyíték, hogy nyomokban benne van még valami az eredetiből.
Fotó: Felhősi András Imre
Dátum: 2022.03.12.

Fotó: Felhősi András Imre
A felvételi épület 2023 júliusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.07.21.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30637
2016.12.20 21:11.42
A Békés 1917. november 4-iki híre: "Előléptetések a vasútnál. A kereskedelemügyi minister a gyulai vasúti állomásnál báró Drechsel Béla állomásfőnök, máv. főellenőrt a VI. fizetési osztály 2. fokozatába, Klein Vilmos árupénztáros, máv. hivatalnokot pedig soronkivül ellenőrré léptette elő."

QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
elfogadott hozzászólás 27409
2013.11.13 13:58.18
http://www.beol.hu/bekes/gazdasag/szazmilliobol-ujitjak-fel-a-gyulai-vasutallomast-522106

Lepesi ZL
e-mail: lepesi.zoltan.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25763
2013.01.15 19:57.17
Lébényi állomás 1855 december 24. én átadott Bruck an der Leitha - Győr vasút részeként az Osztrák-magyar Államvasút-társaság építette.

QQriQ
e-mail: 123.kukac.456.hu
elfogadott hozzászólás 25762
2013.01.15 19:34.08
Ha elmész a lébényi állomás lapjára, és végigolvasod, ki fog derülni.

REB
e-mail: REBEKA.kukac.E-MAIL.HU
elfogadott hozzászólás 25760
2013.01.15 16:46.55
valaki légyszi mondja meg hogy mikor épült a lébényi vasutállomás!!???
kellene a technika orára megtudnom


KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 25476
2012.12.06 23:52.29
1871 - ben létesült, 1970 - ben nyúltak hozzá az eredeti épülethez. Az áruraktár 1909 - ben létesült, 1984 - ben újították fel.

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 18999
2010.09.17 22:04.39
Kósa László: A gyulai református egyház története

"...Gyula csak 1871-ben kapott szárnyvonalat. A késés messze kihatóan befolyásolta a város életét, mert az a csekély ipari létesítmény, ami a megyébe települt, jórészt elkerülte a kedvezőtlen közlekedési helyzetű Gyulát. Gyula azonban megmaradt megyeszékhelynek, és élte a kiegyezéskori kisvárosok jellegzetes életét..."

M_Z
e-mail: malikzoltan.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 11646
2009.05.27 23:39.00
Falfirka a váróterem falán (a kép ma délután készült).

dan
e-mail: chovder.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11360
2009.05.11 21:03.45
én is olvastam az indóházat a szvörtan szerint igaz.

Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 9524
2009.01.31 16:07.54
Most olvastam az INDÓHÁZ (2009)februári számából, hogy a menetrendváltástól megszűntek (dec.14-től) a Gyula-Budapest gyorsvonatok.

Tschabeee
e-mail: karmancsaba.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 9521
2009.01.31 14:13.31
Az M41 2128 és az M44 520 Gyulán.

Domján György
e-mail: domján.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 8145
2008.12.02 10:41.33
A mostani épület ablakosztása és a földszinti ablakok mérete kisértetiesen hasonlit a régi épületre, szerintem az is, csak ez is áldozatául esett a "modernizációnak" mint oly sok állomás épület, és ez semj az előnyére változott.

Adani
e-mail: asdas.kukac.daas.hu
elfogadott hozzászólás 5650
2008.07.31 15:29.28
Így igaz, nemrég jártam erre Gyuláig a pálya 80 km/h és heggesztett sínek, nem is pattog rajta a Bzmot. Gyula után 70 km/h később asszem 50, és ott hézagos pálya van pattogó Bz-vel.

Ádám
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 2088
2008.01.01 12:51.41
Mármint a pálya lett felújítva!!

Ádám
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 2083
2008.01.01 12:04.11
Az állomás a város északi szélén van,ezért a forgalom nem túl nagy.De nem is olyan régen Békéscsabától egészen idáig lett felújítva.Az épület nem az eredeti, viszont régen gyönyörű volt.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Gyula-Jánoszug

Győrtelek

Gyüre

Gyulai városerdő

Győrvár