Tarnaörs
CzuPe, 2009.05.05 11:43.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A hatalmas gesztenyefák máig jelzi, hol állhatott a felvételi épület.
(2009. ápr. 18.)
|
|
|
|
Tarnaörs
CzuPe, 2009.05.05 11:41.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Tarnaörs vasútállomása a körrel jelölt helyen. Ma már földút sem köti össze ezt a helyet Tarnaörs községgel. (a fehér vonal a megyehatár Heves–Jász-Nagykun-Szolnok) Jászdózsától 2 km, Jászárokszállástól 8 km volt az állomás/megálló.
|
|
|
|
Jászárokszállás
CzuPe, 2009.05.05 11:26.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
35715-ös személy veszi útját indulás után Vámosgyörk felé 2009. ápr. 18-án. (3 fel, 3 leszálló utas)
|
|
|
|
Gyöngyöshalász
czupe, 2009.05.05 11:18.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Na mi a kakukktojás a képen?? ;)
(...bár lehet a kicsinyítés miatt nem látszik)
35644-es személy távozóban Gyöngyös felé 2009. ápr. 18-án.
|
|
|
|
Gyöngyöshalász
czupe, 2009.05.05 11:13.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
ennyi maradt... (bár ez meg is marad, mert a falban egy magassági őrcsap van. Ha jól tudom IV. v. V. rendű országos magassági alappont.)
|
|
|
|
Hort-Csány
czupe, 2009.05.05 11:06.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
5506-as Bp-Eger gyors Flirttel 2009. ápr. 18-án. Volt némi utascsere: 2 leszálló...
|
|
|
|
Kelenföld-Ipartelepek
raps, 2009.05.05 08:58.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Kelenföld-Ipartelepek tulajdonképpen egy gyűjtő elnevezés. Azon vágányzatok gyűjtő elnevezése, melyek Kelenföld állomásról kiindulva hálózták be az egykori kelenföldi gyárakat ( BVM, Erőmű, stb... ). Konkrét állomásépülete nem volt, viszont több egyéb épülete ( mérlegház, fordítókorng(!!!) ) igen. Volt azonban 1 épület a Budafoki út és a Galván út sarkán. Ez az Andor utcai kitérő nevet viselte, ez volt mondható leginkább felvételi épületnek.
|
|
|
Becske
xrobi, 2009.05.04 22:43.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás szerintem Júliamajortól nem messze lehetett, a Kisecsetre vezető köves út átjárójánál. A kortalan, gazzal sűrűn benőtt műút egyébként akár közlekedéstörténeti emlék is lehetne. Ha már az állomás nem maradt meg...
|
|
|
Vízvár
Cshaweska, 2009.05.04 16:26.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nincs valakinek olyan képe Vízvár állomásról,amikor még kivilágítható volt az állomásnév?
|
|
|
Babócsa
Cshaweska, 2009.05.04 16:23.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Magyarul: (4.50)Barcs-Nagykanizsa(6.53) és (4.25)Gyékényes-Pécs(7.03)
|
|
|
Táska
Cshaweska, 2009.05.04 16:07.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonal a Táskai elágazásig összesen 6 km.Ebből pár éve 4 km-t elloptak.
Sajnos nem biztos a vonatforgalom újra indítása Táskára.(Táska Buzsák felől autóval megközelíthető(!))
|
|
|
Börgönd
1047, 2009.05.04 14:52.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van ezen az állomáson állandó tartalék???
|
|
|
Petőfiváros
V43_1195, 2009.05.04 14:19.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1995/96 körül nevezték át Petőfivárosra (Kiskunfélegyháza gépállomásról)
|
|
|
Mezőhídvég
vasutimado, 2009.05.03 20:38.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Egykoron jobb volt a kilátás!
|
|
|
|
Barta
matteo, 2009.05.03 12:13.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2003/2004-es menetrendben Nyíregyháza felé napi 4(4:48,5:41,7:16,14:12)Szolnok felé is napi 4(6:34,15:32,18:07,21:26)vonat állt meg itt.
|
|
|
Pusztaszakállas
matteo, 2009.05.03 12:07.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azt elfelejtettem odaírni,hogy ez a 2003/2004-es menetrend.
|
|
|
Pusztaszakállas
matteo, 2009.05.03 12:05.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nyíregyháza felé napi 4(4:52,5:44,7:19,14:15),Szolnok felé napi 4(6:30,15:28,18:03,21:22)vonat állt meg itt.
|
|
|
Körmend
András, 2009.05.02 20:48.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Történt-e akár egy kapavágás is az állomáson, vagy akár az egész vonalon a GySEV által bejelentett átépítések, felújítások, villamosítás, biz. ber. kiépítés ügyében ?
|
|
|
Újudvar
András, 2009.05.02 20:40.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1990-es évek elején biztos, hogy nem jártak villamos tolatómozdonyok az Izzóba, mert a villamosítás csak az évtized végén, 1998-ban ért el Nagykanizsáig.
|
|
|
Soltvadkert
matteo, 2009.05.02 19:21.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szép állomás.De kicsit megijeszt,hogy a WC ajtajára van kirakva,hogy:Kamerával megfigyelt terület.
|
|
|
Nemeskeresztúr
Cellbuborék, 2009.05.02 19:20.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszont a mai napig rejtély számomra, hogy az a furcsa, ablaktalan, szürke építmény mire (lesz) jó?
|
|
|
Nemeskeresztúr
Cellbuborék, 2009.05.02 19:19.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Talán mert ez a MÁV legújabb mániája, amint megvan a lehetősége rá, elkezd bontani, nem számít, hogy felesleges kiadás a bontásra szánt pénz, és az épület állapota is kitűnő.
|
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
Cellbuborék, 2009.05.02 19:13.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosan mikor szűnt meg ez az állomás?
|
|
|
Türje
Cellbuborék, 2009.05.02 19:10.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló neve nem is mindig Türje volt, egy ideig Türj felirat szerepelt, mivel az "e" betű leesett :) Később egy táblát kapott, ami lebontásig szerepelt rajt.
|
|
|
Uzsa
siofok35, 2009.05.02 18:31.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vonatból kinézve nagyon szép, rendezett állomásnak tűnt. Innen ágazik ki az Uzsabányára menő vágány.
|
|
|
Szécsény
wilbur, 2009.05.02 17:23.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
A dupla Desiro érkezése a szécsényi állomásra.
|
|
|
|
Egyed-Rábacsanak
atosz66, 2009.05.02 14:28.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát kérem: ez a foto könnyeket csalt a szemembe. Komolyan.
|
|
|
Hajdúdorog
siofok35, 2009.05.01 22:43.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hajdúdorogon van a megyar görög katolikus egyház központja.
|
|
|
Szorgalmatos
siofok35, 2009.05.01 22:32.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó ez a két régi várótermi pad XD
|
|
|
Balatonrendes
siofok35, 2009.05.01 19:53.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely peronjának Révfülöp felőli vége egy ív külső oldalán található, másik fele a 71-es úttal párhuzamos. A hosszú vonatok elég nehézkesen indíthatók. Ha egy jegyvizsgáló van, az kimegy a 71-es útra és onnan meneszt, mert csak onnan látja be az egész szerelvényt. ha két jegyvizsgáló van, akkor csatárláncban menesztenek: A hátulálló jelez az elöl állónak, aki meg meneszt.
Jegykiadás nincs, váróterem sincs. A nyitott rész még az utasok rendelkezésére áll. Itt van egy eredeti csigás karfájú "MÁV-pad".
|
|
|