Sopronkeresztúr
central, 2010.05.20 13:59.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson,indulásra váró ÖBB személyvonatok.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.05.20 13:13.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Épülnek az állomás új magasperonjai.
|
|
|
Nagycenk
central, 2010.05.20 13:10.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Épülnek az állomás új magasperonjai.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.20 07:59.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ütközőbak beépítése a csonkavágányként megmaradó III.számú vágány végén.
|
|
|
Bük
central, 2010.05.20 07:55.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ütközőbak beépítése a csonkavágányként megmaradó III.számú vágány végén.
|
|
|
Csömödér-Páka
szabyka5, 2010.05.19 14:55.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalnak 6 állomása van:
Zalaegerszeg
Bak(rugós váltók)
Gutorfölde(rugós váltók,szerződéses jegykiadó)
Csömödér-Páka( rugós váltók)
Lenti( van szolgálat,biztosított bejárati jelző,előjelző stb. [csak itt van a vonalon biztosított bejárati jelző,mert Zeg bejárata nem biztosított Rédics felől]
Rédics( rugós váltók)
|
|
Pusztapó
tonyezramirez, 2010.05.19 10:32.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt kezdtem a vasutat 2004.08.11.-én,mint váltókezelő (később forgalmi szolgálattevőként dolgoztam). Sőt,úgy alakult,hogy én írtam az utolsó sort Pusztapó állomás fejrovatos naplójába,mikor megszűnt a szolgálat. Nagyon szomorú nap volt... :(
|
|
Drávasztára-Zaláta
koldus, 2010.05.19 07:55.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Melyik az a 100-as híd?
|
|
Pusztaecseg
Ellenbacher Andrásné Lévai Mária, 2010.05.18 18:00.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen a vasúton még én is utaztam igazi fapados vonattal, a mozdony még szénnel fűtött vólt. Ez 1970-1972-ben történt.
|
|
Budapest-Nyugati pu.
atis, 2010.05.18 16:07.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az a Szent Korona ott fönn legjobb tudomásom szerint!
|
|
Budapest-Nyugati pu.
peterson, 2010.05.18 13:14.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
Éppen szemben dolgozom a Nyugati-val mostanában és arra figyeltem fel, hogy a Szent Koronához hasonló díszítőelem van az épület homlokzatának tetején. Jól látom vagy az az elem csak hasonlít,de egyébként nem a koronát ábrázolja?
|
|
Kaposmérő
keiljanos, 2010.05.18 13:06.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a sineket azért szedték fel mert a fémtolvajok elakarták vinni.a téglagyár egy hosszabb történet akit érdekel megírom
|
|
Kaba
Oldalborda, 2010.05.18 12:48.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerelgették a felsővezetéket, ezért tologatták vele a vonatokat mindkét irányba.
|
|
Kaba
Garamvölgyi Ádám, 2010.05.18 07:19.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szergej mit keresett itt Kabán?
|
|
Tompapuszta
Muntyán Ferenc, 2010.05.17 19:56.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen, valóban el van bontva az épület, nem régen jártam ott. Készítettem képet is, de az megegyezik az előttem szólóéval.
|
|
Bojár-Hollós
Oldalborda, 2010.05.17 18:45.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Raps!
Sajnos nem tudom, mi a helyzet ezzel az épülettel kapcsolatban, mivel nem voltak túl segítőkészek a telepiek. Annyit mondtak, hogy volt váróterem; ez érthető úgy is, hogy ebben az épületben, és úgy is, hogy valaha. Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs; a lényeg, hogy van itt egy ilyen épület... és mivel nem volt közzétéve, gondoltam felrakom.
Egyébként ilyen járdaszerűség vezetett a vágányoktól az épület felé; az épület oldalán látható valami fémszerkezet, ami akár biciklitároló is lehetett valamikor.
A kép a telep felől készült, ebből az irányban jobb oldalról jön be a peronféleség, illetve betonaljak is ide vannak kupacolva.
|
|
Bojár-Hollós
raps, 2010.05.17 18:28.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Oldalborda!
Mint láthatod, még anno tél végén én is megnéztem a vonalat. Nekem az egykori Bojár-Hollósi állomásépületben lakó - aki a szomszédos vastelepen ( ?? ) tevékenykedik - mondta, hogy az épületet régen lebontották. Az épület helyét is pontosan megmutatta. A képen látható épületről - ha az az amelyikre én is gondolok - én is azt hittem hogy a Bojár-Hollósi állomásépület, de azt mondták nekem, hogy nem az az épület volt a felvételi épület. Ellenben lehetséges így utólag elgondolva, hogy az eredeti épület elbontása után kapta ezt az épületet a megálló... ( ???? )
|
|
Kaba
Oldalborda, 2010.05.17 17:48.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ilyen sincs akárhol...!
|
|
|
Bojár-Hollós
Oldalborda, 2010.05.17 17:42.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bojár - Hollós megállóhely épülete 2010. május 12., melyet a közeli cég használ raktárnak (szemétdombnak?).
Fotózás előtt tessék beköszönni a céghez, különben nem nézik jó szemmel az ember jelenlétét!
|
|
|
Kaposmérő
Train Station, 2010.05.17 16:30.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Május 5-én jártam itt.A barcsi vonal utolsó métereit is felszedték.A téglagyár épületei elbontva.A talpfák a helyükön maradtak és egy vágányzáró sorompó is.
|
|
Rőtfalva
RR, 2010.05.17 15:06.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kis örház nem osztrák tulajdonban van. Megvette egy magyar, kivágott mellöle egy százéves diófát, azota hozzá sem nyult!
Az eredeti állomás, közvetlen a határállomás melett, 1908-ban a most láthato állomásépületnek adott helyet.
|
|
Egyed-Rábacsanak
Pista, 2010.05.17 14:51.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalbejárós menet 2010. május 17.-én.
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 13:37.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akinek információi vannak az új megálló megnyitásának idejőpontjáról, az kérem írja le ide.
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 13:05.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A régi állomás felújított vágánya
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 13:01.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Felső vezeték tartó oszlopok állítása.
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 12:38.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vár állott, most kőhalom!
Őrház Áprilisban
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 12:36.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vár állott, most kőhalom!
Őrház most....
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 12:22.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Peron és aluljáró építése. A réselőgép emelkedik
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Dinnyés
jimydog, 2010.05.17 12:16.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az alluljáró áthidalójának épitése távolabbról.
Balázs György -iho.hu
|
|
|
Hetényegyháza
Greg, 2010.05.17 11:22.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"vajjon most, hogyan nézhet ki ez a kis rövidke szakasz van -e még valami belőle pl. épületek?"
A vonal megszüntetésébe az akkori tanács azzal a feltétellel egyezett bele, hogy kövesút épül a helyére. Ez (bár kb. 15 év késéssel) megtörtént, a vasúti töltés ezért a vonal nagy részén eltűnt (illetve kiszélesítették és ezen fut az út). Hetényegyházánál azonban lehet látni, hogy hol kapcsolódott rá a vágány a mai út nyomvonalára, valamint Kerekegyháza bejáratánál látszik a töltés íve (itt kicsit eltér az út nyomvonala a vasútétól), ahogy az állomásra befordult. Az állomásépület megvan, lakóházként funkcionál. Szarkás megállóhelynek csak az emléke maradt meg, viszont Kerekegyháza-Alsónál az őrház viszonylag jó állapotban megvan, szintén magántulajdonban, néhány hónapja elkezdték kirámolni, felújítani. A hetényegyházi állomás ma is üzemel (személyforgalom pillanatnyilag nincs, de teherforgalom van). Röviden ennyi :).
|
|