Putnok
konrad33, 2012.02.11 12:25.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Putnok
|
|
|
Lillafüred
konrad33, 2012.02.11 12:19.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron
|
|
|
Lillafüred
konrad33, 2012.02.11 12:15.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lillafüred
|
|
|
Közép-Garadna
konrad33, 2012.02.11 12:13.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Közép-Garadna
|
|
|
Garadna
konrad33, 2012.02.11 12:10.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Garadna
|
|
|
Szalajka-Fátyolvízesés
konrad33, 2012.02.11 12:07.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonal vége.
|
|
|
Árpádföld
Grave, 2012.02.11 08:14.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épületnek 2011 decemberben már hűlt helye.
|
|
Kastély (Nagycenk)
Attesz, 2012.02.09 17:50.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Menetrend változás történt az új menetrend 2012 március 31-től érvényes.Idén lesz 40 éves a kisvasút.A menetrenddel és a díjszabással kapcsolatos kérdésekkel fodulj https://www.gysev.hu
|
|
Palotabozsok
karl, 2012.02.08 20:44.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai kép:
|
|
|
Barcs felső
Train Station, 2012.02.08 19:11.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tegnap a 8906-al haza utazva a megállóban kinézve eszméltem arra,hogy ez az épület gyakorlatilag azonos a kisdobszai és nagypeterdi épületekkel csak fordított állásban,bevakolva.Illetve a pályatestre merőleges résszel.
|
|
Szigetvár
Train Station, 2012.02.08 19:07.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Január végén elbontották a ránézésre is életveszélyes raktárépületet.Csak a rámpa maradt meg.
|
|
Fonyód
lalaba, 2012.02.08 09:37.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1907 vasuti menetrend, Kaposvár -Fonyódi fürdőtelep.
|
|
|
Kaposvár
lalaba, 2012.02.07 14:30.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Olvasom Beles Lajos Fejezetek a dombovári gazdasági vasutak történetéből cimű könyvet. A könyv egy aránylag elfogatható térképet is bemutat, merre is ment a gazdasági vasut?
Tudom, hogy volt Kaposvárnak is egy gazdasági vasútja, MIR. üzemeltette,?- de nemtalálok térképet merre is volt a vonalvezetése? Tudna esetleg valaki segiteni, hogy láthassam is a vonalvezetést?
Köszönöm a segitséget.
|
|
Kóny
Ódor Ferencné Kati, 2012.02.06 21:52.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kóny állomáson a jegykiadás 2002 december 31.-el szünt meg, az utolsó szolgálat
2003 február 17.-én volt.
|
|
Meggyespele
paligabi11, 2012.02.06 21:07.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2011-12. évi menetrendben hétköznaponként már csak minden második vonat (azok amelyek minden nap közlekednek) áll meg a megállóhelyen. Hétvégén minden vonat megáll.
|
|
Középmező
Konrád, 2012.02.06 17:13.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mohács előtti megállóhely. Középmező után található egy útátjáró és az után kezdődik Mohács rendezője aztán pedig személypályaudvara. A két állomás között 2km a távolság.
|
|
Piszke
Konrád, 2012.02.06 17:10.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Piszke megálló-rakodóhely
|
|
Zichyújfalu
ROCOman, 2012.02.06 17:02.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Minden állomásleírásunk azt az állapotot örökíti meg amikor ott jártunk. Ez egyfajta kordokumentumnak is felfogható. Természetsen az időközben történt változásokról is tudomást szerzünk, hogy mást ne mondjak az oldal látogatóitól, de természetesen számos más forrásból is dolgozunk. Az újabb történések bemutatására is van egy remek eszköz: a képriport. Ám az eredetileg felkerült leírásokon és fényképeken nem változtatunk.
|
|
Zichyújfalu
QQriQ, 2012.02.06 11:54.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Frissíteni kéne a leírást az oldalon, mert elavult, az átépítés előtti állapotot mutatja be. Örvendetes, hogy újra életet leheltek ebbe az állomásba.
|
|
Enying
Garamvölgyi Ádám, 2012.02.06 07:33.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én azt hallottam, hogy az IKR tulajdonában van a megmaradt szakasz, így nekik kellene gondoskodni a pálya rendbetételéről. Ehhez azonban vagy a pénz, vagy a szándék egyelőre hiányzik... Azt még hozzátenném, hogy ahhoz képest, amilyen pályaállapotok voltak már 2010 tavaszán is, csoda, hogy eddig engedték Enyingre a közlekedést... Nem volt ritka az sem, hogy 10 talpfa közül csak az elsőn és az utolsón volt leerősítés...
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:22.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nyugati irányba Muraszombat felé vezet a vágány. A képek a villamosítás előtt készültek, 2011.04.21-én.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:20.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely közelebbről, nyugati irányba tekintve.
2011.04.21.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:18.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron mögötti lépcső és akadálymentesített lejáró.
2011.04.21.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:16.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kelet felé Hodoš irányába vezetnek a sinek.
2011.04.21.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:13.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2011.04.21-én, háttérben a településsel.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:12.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2011.04.21.
|
|
|
Péterhegy-Tótkeresztúr
Barna, 2012.02.05 16:04.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A település déli részén található vasúti megállóhelyen a vágány északi oldalára épült a peron és a hozzákapcsolódó műtárgyak. A kép 2011.04.21-én készült.
|
|
|
Kazincbarcika
husonyiczagabor, 2012.02.05 15:16.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gróf Tisza István ,Magyarország miniszterelnöke rokonságban volt a sajókazai báró Radvánszky családdal, -nyaranta a kazai kastélyban tartózkodott.Szokása volt ún."Knepp kúrákat" venni,vagyis a harmatos Sajó-parti réteken mezítláb gyalogolni,átkelni a Sajón és a Barczikai áll.főnök lakásán reggelizni, majd hintón visszatérni a kastélyba.László Miklós állomásfőnök szerény ember volt sohasem élt vissza ezzel a barátsággal.
|
|
Kazincbarcika alsó
husonyiczagabor, 2012.02.05 15:01.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sajókazinci megállóhely ettől a megállótól kb.300-400 mérrel följebb,közvetlenül a mostani Tardona-patak hídja mellett a Sajó felőli oldalon volt.A megállóhely mögött a Sajó partján volt Sajókazinc község futballpályája,a mellette egy gesztenyefás park,amiben a falu Hősi emlékművét mindig megkoszorúzták.A Sajó gyakori áradásai a pályát tönkretették,,a parkból még látszik valami,az emlékmű a sajókazinci református templom kertjébe került.?!
|
|
Kazincbarcika alsó
husonyiczagabor, 2012.02.05 14:49.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mostani megállóhely előtt egy sorompókezelői szolgálati hely volt itt.Nagyon forgalmas útátjáróban teljescsapórudas sorompót kezelt a jegykiadóőr.A hajdani épületet perkupai kőművesek építették Bodnár Dezső kőművesmester irányításával.A BVK és Ózd "fénykorában" hétfőn és pénteken munkásvonatok közlekedtek az ózdi vonalon és ebben a felszállóban mindig nagyon-nagyon sok utas volt.
|
|