Mahóca
daemon20, 2013.05.10 03:04.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok! Bár szomorúan, de megkérdezem hogy nem kéne az állomás státuszát megszűntre változtatni?
|
|
Sámod
QQriQ, 2013.05.09 20:39.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dani!
Itt találhatsz viszonylag friss képeket a vonalról:
http://indafoto.hu/hrhz/tura_2012_oktober
|
|
Beremendi Cementmű
dani, 2013.05.09 19:35.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Két év alatt szerintem nem változott.
|
|
Beremendi Cementmű
Dávid, 2013.05.09 18:11.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom, de az 2011-es felvétel.
|
|
Gősfa
Harpi, 2013.05.09 16:31.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocsi,hogy beleszólok,de a Gysev-nél szerintem sem így működnek a dolgok,hanem kiszámítják a legapróbb költségeket is.Az sem állja meg a helyét,hogy egy adott megálló mennyire van lakott település közelében,hiszen akkor Balf-fürdő megállót sem lett volna szabad megszüntetni.
|
|
Sámod
kondoros, 2013.05.09 15:42.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a képek alapján nem lakott,nem?
|
|
Beremendi Cementmű
dani, 2013.05.09 15:02.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dávid!az egyik esti képen világít a forgalmi iroda lámpája,a jelzők is világítanak,
úgyhogy szerintem van valamiféle teherforgalom. :-)
|
|
Gősfa
VT22, 2013.05.09 12:37.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasút nem a mozdonyvezetőkért van.
A vonat ott álljon meg, ahol utas van.
|
|
Daruvár
VT22, 2013.05.09 12:27.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútvonal Sirac-Daruvár szakaszán 2013. május 6-án a felújítást követően újraindult a forgalom.
http://www.hzinfra.hr/daruvar-6052013
|
|
Hortobágyi Halastó
2Kuvik, 2013.05.09 10:43.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocs, ez a hadikitérő merrefelé volt? Hortobágy vagy Gyökérkút felé?
|
|
Gősfa
elefant, 2013.05.09 10:26.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen,csak ha felemelik a pályasebességet itt is 120km/h-ra nem biztos,hogy ezt a megállósűrítést az erre járó mozdonyvezetők,és vonatvezetők is olyan jó dolognak fogják tartani!Sőt az átépítés után a mostani feltételes megállókat is sorra megvizsgálják,hogy tényleg szükség van e rájuk!
|
|
Újszász
ROCOman, 2013.05.09 04:29.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A zagyvarékasi baromfifeldogozóhoz vezető iparvágány bontása folyamatban van. A 32-es számú útig a síneket, kapcsolószereket, leerősítéseket már eltávolították. A betonaljak, az ágyazat a sok helyütt belőle kinövő bokrokkal és fákkal még meg van.
|
|
Gősfa
VT22, 2013.05.09 01:32.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem baj a megállósűrűség, ha van is lakott terület a közelben. Pereszteg és Nemeskér-Egyházasfalu eléggé messze esik a településtől, Gősfa viszont közvetlenül a vasút mellett van. 150 év után hadd használják ki, hogy van vasútjuk... Hány olyan hely van még az országban, ahol megállunk a pusztában csakis a történelmi hagyomány kedvéért, és nem nyílik megálló ott ahol közvetlenül település mellett fut a vonal? Sajnos ma egy megálló nyitása is olyan dolog, amit mindenféle nagyprojekthez kötve lépnek csak meg a vasúttársaságok, de legalább felmerül ötletként. Én szurkolok neki.
|
|
Gősfa
Balazs177, 2013.05.08 20:12.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem lesznek ezáltal túl sűrűn a megállók ezen a szakaszon?Mert a vonal északi részén gyönyörűen kiépítették a megállókát,utánna pedig megszüntették Pereszteget és Nemeskér-Egyházasfalut.
|
|
Pereszteg
djlacee, 2013.05.08 18:20.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az ex megállóhely névtáblája eltűnt
|
|
Máriagyűd
dani, 2013.05.08 17:59.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szervusztok!Hol találhatom meg ezt a megállót?Egyáltalán hol kezdjek neki a keresésnek?És lakott egyébként? Köszönöm előre is a választ.
|
|
Szentkozma
cecil, 2013.05.08 17:58.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely táblája az 1349 szelvény közelében volt, legalábbis 1970 körül.
|
|
Ártánd
cecil, 2013.05.08 17:40.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
politikai trianoni oh. 1617+87,88; pályafenntartási trianoni h. 1617+93.
|
|
Ártánd
Albu, 2013.05.08 17:29.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
vá.hu km | VPE km | vá.hu szelv. (Ceglédtől?; CFR: Bukaresttől) | név
0 km 0,000 km 1062 szelv. Püspökladány
51 km 50,140 km 1563 szelv. Biharkeresztes
55 km --,--- km ??? szelv. Ártánd
-- km 56,832/0,0 km ??? szelv. államhatár (CFR: ???)
60 km --,--- km ??? szelv. Bors (CFR: ???)
64 km 6,7 km 1688 szelv. Biharpüspöki (CFR: 659+723)
70 km --,- km ??? szelv. Nagyvárad (CFR: 653+998)
Na, mi is a helyzet, és hol is van az a „59.7 km szelvény” pontosan ?
|
|
Nagykereki
cecil, 2013.05.08 17:18.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Volt itt mozdonyszín, felv. épület, árúraktár, 10 m-es nyílt rakodó, és gabonaszín. Aztán még épült 2 db vízdaru, állomási kút és laktanya.
|
|
Hortobágyi Halastó
cecil, 2013.05.08 17:09.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az építéskor még volt egy Hadikitérő állomás a vonal 495+24 szelvényénél. Két vágánnyal, marharakodóval, vonalőrházzal.
|
|
Sámod
dani, 2013.05.08 17:01.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tisztelt vasútbarátok,és 62-es vonal mentén élők!
-szeretném megkérni a vasútállomásokhoz közel élőket hogy tegyenek egy friss helyzetjelentést az állomásokról.Nekem már az is elég hogy lakják-e vagy nem?
Köszönöm előre.
|
|
Bük fürdőtelep
Sanya, 2013.05.07 19:17.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bük-fürdőtelep mh a fürdőre vezető úttól balra (kb 100 méterre), Bük irányába volt.
Peron csupán a sin korona magasságáig volt feltöltve, melynek közepén egy gyalogút vezetett be a fürdő bejáratához. "Vonatos" képen az egyik kocsi "favázasnak" tűnik.
|
|
Gősfa
Capras Dávid, 2013.05.07 16:03.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sikerült belevetetnem a vonalszakasz villamosításának megvalósíthatósági tanulmányába Gősfa megállóhely létesítését! (A vasút település felőli oldalán, az AS1356 után.)
Várhatóan feltételes megálló lesz.
|
|
Hanság-Nagyerdő
Albu, 2013.05.07 15:56.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely korábban forgalmi kitérő volt, a megelőző vágány még megvan, azonban annak a fővágánnyal kapcsolatot biztosító kitérői el vannak bontva. Az sk+30 cm magasságú, 133 m hosszú, kavicsburkolatú peron a pálya bal oldalán helyezkedik el, az egykori megelőző vágány és az átmenő fővágány között 4,75 m-es vágánytengely-távolságban. Az egykori felvételi épület a 723+63-as szelvényben található.
|
|
Alagimajor
prozak01, 2013.05.07 15:41.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vágány Fót felé
|
|
|
Alagimajor
prozak01, 2013.05.07 15:35.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mai képek: Esőbeálló
|
|
|
Martonvásár
Harpi, 2013.05.06 19:11.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát igen!Az egyszerűt,és kevésbé hangulatosat felújítják,míg a régi épületeket sorra elbontják.Sajnos itt tartunk!
|
|
Martonvásár
Márk, 2013.05.06 18:19.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elkezdték az állomásépület felújítását. A harmadik jegykiadó ablakát amit már régóta nem használtak befalazták. Jelenleg a várótermet csinálják.
|
|
Fövenypuszta
Ildikó, 2013.05.06 12:58.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bizony volt ott épület és egy család lakott benne.Ott nőttem fel,csak a kastélyba laktunk.Édesapám juhász volt,és sok családnak adott othont Fövenypuszta.Szerettem ott élni.Aki ott nőt fel boldog gyerekkora volt.Nem értem miért romboltak le mindent?A kastélyól akár szanatoriumót vagy idösek otthonát is csinálhattak volna.Szép hely volt és tiszta levegő.
|
|