Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] [ 234 ] [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] ...   Utolsó Következő

Mahóca    daemon20, 2013.05.10 03:04.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Bár szomorúan, de megkérdezem hogy nem kéne az állomás státuszát megszűntre változtatni?
 
Sámod    QQriQ, 2013.05.09 20:39.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dani!

Itt találhatsz viszonylag friss képeket a vonalról:
http://indafoto.hu/hrhz/tura_2012_oktober
 
Beremendi Cementmű    dani, 2013.05.09 19:35.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két év alatt szerintem nem változott.
 
Beremendi Cementmű    Dávid, 2013.05.09 18:11.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom, de az 2011-es felvétel.
 
Gősfa    Harpi, 2013.05.09 16:31.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocsi,hogy beleszólok,de a Gysev-nél szerintem sem így működnek a dolgok,hanem kiszámítják a legapróbb költségeket is.Az sem állja meg a helyét,hogy egy adott megálló mennyire van lakott település közelében,hiszen akkor Balf-fürdő megállót sem lett volna szabad megszüntetni.
 
Sámod    kondoros, 2013.05.09 15:42.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a képek alapján nem lakott,nem?
 
Beremendi Cementmű    dani, 2013.05.09 15:02.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dávid!az egyik esti képen világít a forgalmi iroda lámpája,a jelzők is világítanak,
úgyhogy szerintem van valamiféle teherforgalom. :-)
 
Gősfa    VT22, 2013.05.09 12:37.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasút nem a mozdonyvezetőkért van.
A vonat ott álljon meg, ahol utas van.
 
Daruvár    VT22, 2013.05.09 12:27.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonal Sirac-Daruvár szakaszán 2013. május 6-án a felújítást követően újraindult a forgalom.
http://www.hzinfra.hr/daruvar-6052013
 
Hortobágyi Halastó    2Kuvik, 2013.05.09 10:43.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, ez a hadikitérő merrefelé volt? Hortobágy vagy Gyökérkút felé?
 
Gősfa    elefant, 2013.05.09 10:26.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,csak ha felemelik a pályasebességet itt is 120km/h-ra nem biztos,hogy ezt a megállósűrítést az erre járó mozdonyvezetők,és vonatvezetők is olyan jó dolognak fogják tartani!Sőt az átépítés után a mostani feltételes megállókat is sorra megvizsgálják,hogy tényleg szükség van e rájuk!
 
Újszász    ROCOman, 2013.05.09 04:29.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A zagyvarékasi baromfifeldogozóhoz vezető iparvágány bontása folyamatban van. A 32-es számú útig a síneket, kapcsolószereket, leerősítéseket már eltávolították. A betonaljak, az ágyazat a sok helyütt belőle kinövő bokrokkal és fákkal még meg van.
 
Gősfa    VT22, 2013.05.09 01:32.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem baj a megállósűrűség, ha van is lakott terület a közelben. Pereszteg és Nemeskér-Egyházasfalu eléggé messze esik a településtől, Gősfa viszont közvetlenül a vasút mellett van. 150 év után hadd használják ki, hogy van vasútjuk... Hány olyan hely van még az országban, ahol megállunk a pusztában csakis a történelmi hagyomány kedvéért, és nem nyílik megálló ott ahol közvetlenül település mellett fut a vonal? Sajnos ma egy megálló nyitása is olyan dolog, amit mindenféle nagyprojekthez kötve lépnek csak meg a vasúttársaságok, de legalább felmerül ötletként. Én szurkolok neki.
 
Gősfa    Balazs177, 2013.05.08 20:12.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem lesznek ezáltal túl sűrűn a megállók ezen a szakaszon?Mert a vonal északi részén gyönyörűen kiépítették a megállókát,utánna pedig megszüntették Pereszteget és Nemeskér-Egyházasfalut.
 
Pereszteg    djlacee, 2013.05.08 18:20.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ex megállóhely névtáblája eltűnt
 
Máriagyűd    dani, 2013.05.08 17:59.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szervusztok!Hol találhatom meg ezt a megállót?Egyáltalán hol kezdjek neki a keresésnek?És lakott egyébként? Köszönöm előre is a választ.
 
Szentkozma    cecil, 2013.05.08 17:58.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely táblája az 1349 szelvény közelében volt, legalábbis 1970 körül.
 
Ártánd    cecil, 2013.05.08 17:40.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
politikai trianoni oh. 1617+87,88; pályafenntartási trianoni h. 1617+93.
 
Ártánd    Albu, 2013.05.08 17:29.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
vá.hu km | VPE km | vá.hu szelv. (Ceglédtől?; CFR: Bukaresttől) | név
0 km 0,000 km 1062 szelv. Püspökladány
51 km 50,140 km 1563 szelv. Biharkeresztes
55 km --,--- km ??? szelv. Ártánd
-- km 56,832/0,0 km ??? szelv. államhatár (CFR: ???)
60 km --,--- km ??? szelv. Bors (CFR: ???)
64 km 6,7 km 1688 szelv. Biharpüspöki (CFR: 659+723)
70 km --,- km ??? szelv. Nagyvárad (CFR: 653+998)

Na, mi is a helyzet, és hol is van az a „59.7 km szelvény” pontosan ?
 
Nagykereki    cecil, 2013.05.08 17:18.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt itt mozdonyszín, felv. épület, árúraktár, 10 m-es nyílt rakodó, és gabonaszín. Aztán még épült 2 db vízdaru, állomási kút és laktanya.
 
Hortobágyi Halastó    cecil, 2013.05.08 17:09.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az építéskor még volt egy Hadikitérő állomás a vonal 495+24 szelvényénél. Két vágánnyal, marharakodóval, vonalőrházzal.
 
Sámod    dani, 2013.05.08 17:01.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt vasútbarátok,és 62-es vonal mentén élők!
-szeretném megkérni a vasútállomásokhoz közel élőket hogy tegyenek egy friss helyzetjelentést az állomásokról.Nekem már az is elég hogy lakják-e vagy nem?
Köszönöm előre.
 
Bük fürdőtelep    Sanya, 2013.05.07 19:17.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bük-fürdőtelep mh a fürdőre vezető úttól balra (kb 100 méterre), Bük irányába volt.
Peron csupán a sin korona magasságáig volt feltöltve, melynek közepén egy gyalogút vezetett be a fürdő bejáratához. "Vonatos" képen az egyik kocsi "favázasnak" tűnik.
 
Gősfa    Capras Dávid, 2013.05.07 16:03.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sikerült belevetetnem a vonalszakasz villamosításának megvalósíthatósági tanulmányába Gősfa megállóhely létesítését! (A vasút település felőli oldalán, az AS1356 után.)

Várhatóan feltételes megálló lesz.
 
Hanság-Nagyerdő    Albu, 2013.05.07 15:56.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely korábban forgalmi kitérő volt, a megelőző vágány még megvan, azonban annak a fővágánnyal kapcsolatot biztosító kitérői el vannak bontva. Az sk+30 cm magasságú, 133 m hosszú, kavicsburkolatú peron a pálya bal oldalán helyezkedik el, az egykori megelőző vágány és az átmenő fővágány között 4,75 m-es vágánytengely-távolságban. Az egykori felvételi épület a 723+63-as szelvényben található.
 
Alagimajor    prozak01, 2013.05.07 15:41.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vágány Fót felé
 
Alagimajor    prozak01, 2013.05.07 15:35.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai képek: Esőbeálló
 
Martonvásár    Harpi, 2013.05.06 19:11.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen!Az egyszerűt,és kevésbé hangulatosat felújítják,míg a régi épületeket sorra elbontják.Sajnos itt tartunk!
 
Martonvásár    Márk, 2013.05.06 18:19.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elkezdték az állomásépület felújítását. A harmadik jegykiadó ablakát amit már régóta nem használtak befalazták. Jelenleg a várótermet csinálják.
 
Fövenypuszta    Ildikó, 2013.05.06 12:58.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bizony volt ott épület és egy család lakott benne.Ott nőttem fel,csak a kastélyba laktunk.Édesapám juhász volt,és sok családnak adott othont Fövenypuszta.Szerettem ott élni.Aki ott nőt fel boldog gyerekkora volt.Nem értem miért romboltak le mindent?A kastélyól akár szanatoriumót vagy idösek otthonát is csinálhattak volna.Szép hely volt és tiszta levegő.
 
Előző Első    ... [ 231 ] [ 232 ] [ 233 ] [ 234 ] [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] ...   Utolsó Következő