Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] ...   Utolsó Következő

Bánk    kondoros, 2013.04.19 19:59.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasúti (átrakó):2013.03.09.
 
Bánk    kondoros, 2013.04.19 19:57.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút:2013.03.09.
 
Bánk    kondoros, 2013.04.19 19:55.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület:2013.03.09.
 
Bánk    kondoros, 2013.04.19 19:53.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Neon fények 2013.03.09. Egy hosszabb film pedig: Komlódy Dániel youtube csatornáján.
 
Rétság    kondoros, 2013.04.19 19:51.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Névtábla: 2013.03.09.
 
Rétság    kondoros, 2013.04.19 19:50.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület: 2013.03.09.
 
Rétság    kondoros, 2013.04.19 19:48.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rétság 2013.március.09. Egy hosszabb film pedig : Komlódy Dániel youtube csatornáján.
 
Mátraballa    dani, 2013.04.19 19:31.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!Szeretném megkérdezni hogy ezen a vonalon mely állomások lakottak?
Előre is köszönöm :-)
 
Szajki erdő    Sanya, 2013.04.19 18:41.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi kép: Ezen a szakaszon értek ki a vonatok az erdőből, Zalabér irányába.
A pálya mellet egy halastó látható, amelyet még a háború előtt építettek.
Télen az erdő szélén, a szél gyakran emelt hófúvásokat, amelyen a képen látható Ganz motorkocsik 40 cm magasságig még aránylag megbízhatóan közlekedtek.
 
Hosszúpereszteg    Sanya, 2013.04.18 21:15.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Útátjáró (8-as főútvonal) Vashosszúfalu--Hosszúpereszteg között.
Sajnos itt több esetben történt halálos baleset.
 
Vashosszúfalu    Sanya, 2013.04.18 21:07.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pályaszakasz Hosszúpereszteg település határában.
A virágzó kökény bokor után látható, hogy a pálya elfordul keleti irányba, majd a fő út (8-as) után déli irányba fordul, ez által Hosszúpereszteget elkerülte.
Elmondások alapján a vasút tervezése, illetve a nyomvonal kijelölésekor nagy volt a tiltakozás (helyiek részéről).
Egy módosabb bögötei földbirtokos a saját birtokából adományozott területet a vasút részére és így épült meg az állomás, amely Hosszúpereszteg nevét kapta.
 
Vashosszúfalu    Sanya, 2013.04.18 20:50.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy másik áteresz Vashosszúfalu--Hosszúpereszteg között.
 
Vashosszúfalu    Sanya, 2013.04.18 20:48.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy áterez Pusztalánc--Vashosszúfalu között.
 
Szerencs    TMné, 2013.04.18 00:14.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nosztalgiázni szerettem volna ! 1962 év-ben kezdtem a vasúti pályámat 16 évesen Szerencs állomáson. 1963 év-ben áthelyeztek a Szerencs - Prügy Gazdasági vasút szerencsi állomására fiatalkorú 6 órás dolgozóként. Ott lettem felnőtt és össz-szakvizsgával rendelkező forgalom irányító. Számomra nagyon kedves emlék, reméltem, hogy itt találok fotókat. Az épület hasonlított egy sima őrházra , volt a Gv-nek benne Bp felől három helyisége, Sr felé egy kettő szobás vezetői lakás. Kutatói tevékenységem sikertelen, volt kollégáim sajnos már nicsnek közöttünk. A vonalon és a végállomáson épület nem volt . A szerencsi állomáson kívül volt mozdony és kocsijavító műhely mely 25 fővel és egy pályafenntartási épület 15 fő. A forgalmi részleg 1 vezető, 4 forgalom írányitó, 16 mozdonyvezető és 22 jegykiadó és vonat kísérő. Egy 24 órában 5 pár személy vonat volt. A teher forgalom nagyobb részét a cukorrépa szállítás, illetve gabona , kukorica, burgony , répaszelet . Az átrakó forgalom is jelentős volt nagy vasútra. Mind ez nyomtalanul el tűnt .
 
Budapest-Ferencváros Keleti re    Lacika, 2013.04.17 23:17.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érdemes lenne a Gubacsi oldalon lévő felvételi épületről is feltenni 1-2 képet!!
 
Emőd    TMné, 2013.04.17 23:10.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emőd város régi állomása a raktár épült volt. A Bp felőli oldal volt az utasváró és forgalmi iroda, Ms felőli oldal raktár volt. Az épület ma is létezik raktárként. Ilyen raktár épület található Mezőkeresztes- Mezőnyárád és Mezőkövesd állomásokon is.
 
Solymár    Adani, 2013.04.16 22:06.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tervek szerint megálló-rakodóhely lesz.
 
Ziliz    bodrostomi, 2013.04.16 19:21.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az esőbeálló épületet elbontották.
 
Boldva    bodrostomi, 2013.04.16 19:18.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sínek már elő is vannak készítve a szállításhoz. A hevederek hiányoznak, a lefogató csavarok úgyszintén.
A WC épületét is elbontották, az állomás egykori forgalmi irodájának ajtaját pedig bedeszkázták. Valószínűleg feltörték a rácsot (és elvitték), mert bent hiányzott a bizt. berendezés egy-két alkatrésze.
 
Nagycenk    Central, 2013.04.16 10:19.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Harka-Nagycenk állomásközben,a 2005-ben történt pályaív korrekció alkalmával kiváltott régi nyomvonal,pirossal jelölve.
 
Solymár    dani, 2013.04.15 19:39.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lehet hogy csak én vagyok ennyire zavarodott,de ezt hogy érted?
 
Zalaszentiván régi    Central, 2013.04.15 17:02.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kivágtak néhány fenyőfát a régi felvételi épület előtt.Így sokkal jobb rálátás nyílt az épületre!
 
Negyed    Albu, 2013.04.15 13:10.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt: http://wikimapia.org/27294486
 
Solymár    QQriQ, 2013.04.15 00:47.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eddig volt Solymár állomás. A jövőben már csak megállóhely lesz itt.
 
Nagycenk    andras1, 2013.04.14 19:31.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A már rég elbontott 27-es őrház és a már rég elbontott hagyományos sorompó a 84-es út kereszteződésénél, 1980. szeptember 27-én. Forrás : http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/6092155966/in/faves-56992659@N03/lightbox/
 
Szurdokpüspöki    lassujel, 2013.04.14 11:16.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomáson forgalmi szolgálat és menetjegykiadás is van
 
Bakonybánk    Akos99, 2013.04.14 10:07.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Emberek!
2012-ben a raktár épületet a földel egyenlővé tették. Szomorú szemtanúja vagyok mégpedig azért mert 2013.04.13-án jártam ott és akkor döbbentett meg engem ez a történés. Mára csak a rakódó maradt meg..
 
Óbuda    Kenézy György, 2013.04.14 09:23.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már is elkezdik bontani vasúti pályát és töltés mellet már kezdik kivágni fákat .
 
Golubovec    Balazs177, 2013.04.14 08:45.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek az állomásról:http://www.vlakovi.com/?p=1170
 
Ozalj    Balazs177, 2013.04.14 08:42.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek az állomásról:http://www.vlakovi.com/?p=5190
 
Előző Első    ... [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] ...   Utolsó Következő