|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Sínszál az állomáson 1873-as évszámmal, Resitza felirattal
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2006.09.
|
|
Vasút felőli oldal
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.
|
|
Utca felőli oldal
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A felvételi épület alatt pince van
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Utcafront
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az egyik Büfé a felvételi épület mellett és a volt ivókút.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Emléktábla a felvételi épület falán
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A személypénztár ablaka. Jobbra az ajtón át a vágányokhoz jutunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A biztosítóberendezés konténerépülete
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Hirdetmény a személypénztárral szemben a falon. Hamarosan kezdetét veszi az állomás rekonstrukciója
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Mellékhelyiségek
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az egyik váróterem belülről
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A másik váróterem
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Medvecsapás
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Oldal- és homlokrakodó az I. vágány rövid csonkavágánya mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A rakodó a másik oldalról nézve
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Itt lehet ki- és bekapcsolni az I. vágány felsővezetékének táplálását.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A rakodóterület a felvételi épület mellett
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az oromfal részlete
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Tetőrészlet
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Bútorraktár az I. vágány mellett
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A TüzÉp telep az I. vágány mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A felvételi épülettel átellenes oldalon betonkerítés húzódik
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye. DOMINO 70V típusú egyközpontos vonatvágányutas váltó- és vágányfoglaltság ellenőrzéses biztosítóberendezés.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A kapcsolókert itt még kézi működtetésű.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az állomás képe a kezdőpont (Budapest) felé tekintve. Körülbelül az állomás közepén állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Pillantás a nyílt vonal (Szolnok) felé a végponti útátjáróban állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az állomás képe a végponti útátjáróból nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az első vágány kiágazása a végponti oldalon. Jobbra az egyik Pft. raktár, mögötte a biztosítóberendezés konténerépülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A VI. vágány kiágazása a végponti oldalon. Háttérben a felvételi épülettel szemben lévő Pft. raktár. A kép bal szélén a gazban a Pft. csonka húzódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Kezdőponti váltókörzet I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Kezdőponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Pillantás a nyílt vonal (Budapest) felé a kezdőponti útátjáróban állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az I. vágány kiágazása a kezdőponti oldalon. A végponti oldalhoz hasonlóan itt is siklasztósaruval biztosított. A felsővezeték feszültségmentes és földelt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A katonai rakodócsonkák kiágazása a VI. vágányból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Katonai rakodócsonka I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Katonai rakodócsonka II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A Pft. csonka kiágazása a VI. vágányból a felvételi épülettel szemben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A VI. vágány mellett kábelcsatorna húzódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány kiágazása a VI. vágányból.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány a házak között folytatódik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Tolatásjelző az iparvágány mellett. Háttérben a felvételi épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágányt helyenként teljesen visszahódította a természet. A kép a vágánytengelyben állva készült.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Útátjáró az iparvágányon
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány egy volt sertéshizlaldába fut be, majd folytatódik a fűrésztelepen keresztül.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Magtár az iparvágány mellett
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány a fűrésztelep kapuja alatt bukkan fel ismét.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány erre folytatódik. A fűrésztelep kapujának háttal állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány a raktárak között egy ütközőbakban végződik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az iparvágány vége.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2009.07.26.
|
|
Pft. raktár a felvételi épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Pft. raktár a felvételi épülettel szemben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
A 16-os váltó a VI. vágányon a 475. számú szelvénykő mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Átjáró a vágányokon a felvételi épülettől balra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Útátjáró a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Útátjáró a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Az állomás vágányhálózati rajza átépítés előtt és után. Forrás: http://www.nif.hu (küldő: Sándor Antal)
Dátum: 2008.08.30.
|
|
Állomás épület
Fotó: Timár Géza
Dátum: 2011.03.18.
|
|
Állomás épület
Fotó: Timár Géza
Dátum: 2011.03.18.
|
|
Pilis Állomás
Fotó: Timár Géza
Dátum: 2011.03.18.
|
|
Peron
Fotó: Timár Géza
Dátum: 2011.03.18.
|
|
Lift
Fotó: Timár Géza
Dátum: 2011.03.18.
|
|
Fotó: Tóth Márton
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.31.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.31.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.31.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.31.
|
|
A felvételi épület 2024 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2024.09.24.
|
Timár Géza
e-mail: weisertourist.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20668
2011.03.15 23:28.39
|
Ez régi kép. Már fel van újítva. Sajnos arról nincs kép.
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14221
2009.11.03 14:56.53
|
nagyon szép lett az új állomás
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 13362
2009.08.30 19:56.50
|
Venezia Simplon-Orient-Expressz 20 perces tartózkodása az állomáson.
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 9756
2009.02.07 22:18.09
|
Elég lehangoló a váróterem tényleg, viszont igazán értékes, gyönyörű, ősi padok vannak benne! Reméle, felújításkor ezeket hagyják meg. Érdekes, hogy sok újabb, szocreál állomásépületben is ilyen régi, csigás padok vannak.
|
|
Takács Krisztián
e-mail: taki11117.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9201
2009.01.15 10:31.53
|
Egész jó a kép a Pilisi állomásról de van vele egy kis baj vele az hogy mikor lesz kész a lépcsős része mert a hogy látom még mindig csinálják az egészet.És már majd nem négy hónapja csinálják és ugy látom hogy még sok munka van vele.
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8532
2008.12.25 07:52.47
|
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
|
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.cotromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7980
2008.11.21 19:02.20
|
Mentek az igazgatóságból, hogy átadják a Kecskemét-Kiskunfélegyháza szakaszt.
|
|
kukac
e-mail: dsarah90.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 7974
2008.11.21 02:00.56
|
Kiskunfélegyházára? Mikor és miért járt Kiskunfélegyházán Flirt?
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7967
2008.11.20 20:51.30
|
A 3-as Flirt áthalad kb 10:30-kor, s halad tovább Kiskunfélegyházára.
|
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 6253
2008.09.02 20:45.43
|
Az átépítés csak a vágányokra ill. peronokra fog kiterjedni. Tervbe van véve, hogy új felvételi épület lesz, de ez még nagyon távlati remélem.
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1088
2007.08.09 20:24.46
|
Sziasztok. Itt az ország második D70V biztosítóberendezése. Állítólag az állomáson Polacsek (kulcsazonosító v. kulcsrögzítő)berendezés volt, közös kijárati jelzőkkel.
|
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 360
2007.02.14 13:13.56
|
Rajzaim az állomásról!
|
|
|
Gerulata
e-mail: ward.leonard.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 359
2007.02.14 13:09.50
|
Sziasztok! Jó kis állomásépület, amely két szempontból is különleges. 1. A Magyar Középponti Vasút típustervsorozatától eltérő felvételi épület. 2. D70V biz.-ber. üzemel az állomáson, amelyből még Szabadbattyán állomáson van még egy az országban.
|
|
|