Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza

Budapest-Nyugati (142, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (142)
Zugló (142)
Ferencz József laktanya (142)
Kőbánya-Teher
Kőbánya alsó (142)
Kőbánya-Kispest (142, 150)
Pestszentlőrinc
Szemeretelep
Ferihegy
Vecsés
Vecsés-Kertekalja
Üllő
Hosszúberek-Péteri
Monor
Monorierdő
Pilis
Albertirsa
Ceglédbercel
Ceglédbercel-Cserő
Budai út
Cegléd (140, 945)
Kecskéscsárda
Abony
Paládicspuszta
Szolnok (120, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi
Szolnok-Alcsi régi (120)
Millér
Szajol (120, 130)
Pusztaszuri
Törökszentmiklós
Barta
Pusztaszakállas
Fegyvernek-Örményes (480)
Turgony
Kisújszállás (102, 482, 927)
Karcagi puszta
Karcag (103)
Apavára
Püspökladány (101, 128)
Kelenc
Kaba (903)
Benedekvölgy
Hajdúszoboszló
Vérvölgy
Ebes
Ondód
Debrecen (105, 106, 107, 108, 109, 110)
Debrecen-Csapókert (110)
Apafa (110)
Pallagpusztai major
Bocskaikert
Hajdúhadház
Téglás
Kismicske
Újfehértó
Császárszállás
Nyíregyháza (100b, 100c, 112, 113, 116, 117)

142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét

Budapest-Nyugati (100, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (100)
Zugló (100)
Ferencz József laktanya (100)
Kőbánya-Teher
Kőbánya alsó (100)
Kőbánya-Kispest (100, 150)
Kispest
Pestszentimre felső
Pestszentimre
Gyál felső
Gyál
Felsőpakony
Ócsa
Ócsai szőlők
Ócsai szőlők régi
Inárcsi szőlőtelep
Inárcs-Kakucs
Dabas
Gyón
Hernád
Örkény
Táborfalva (242T)
Felsőlajos
Lajosmizse
Lajosmizse alsó
Klábertelep
Felsőméntelek
Méntelek
Alsóméntelek
Nagynyír
Hetényegyháza (943)
Belsőnyír
Úrihegy
Miklóstelep
Máriakápolna
Széktó
Kecskemét-Máriaváros
Kecskemét alsó (152)
Kecskemét (140, 146, 152)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2021

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    KéptárHozzászólások


Kőbánya-Teher

teherpályaudvar
100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza
142 Budapest-Lajosmizse- Kecskemét
 

2010.03.28.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.491473° E19.121036° | N47° 29' 29.3" E19° 7' 15.72"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.

Szelvénykő 63




Képtár - Kőbánya-Teher

a felvételi épület
Fotó: Tatai András
Dátum: 2009.02.27.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2010.03.28.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32339
2019.11.21. 15:44.56
„Felmerült egy másik megoldás is a központi pályaudvar tervére, de ebben az esetben nem átmenő, hanem átszálló állomást képzeltek el: az Expo kőbányai kiállítási területe mellett van Budapest vasúthálózatának centrális helyszíne, itt keresztezi egymást a kelet–nyugati és az észak–déli vasúti forgalom. A X. kerületi Kolozsvári, Korponai és Pongrácz utcai találkozási pontnál hat méter magas vasúti hídon és alatta bonyolódik le a két országos főirány vasúti forgalma, Kőbánya felső, Kőbánya alsó és Kőbánya teherpályaudvarok között kétszintű, kétvágányú pályákon”
http://iho.hu/hir/fopalyaudvar-budapesten-vegleg-lemondtak-rola-150809

+ http://ik435t.freeweb.hu/bpanno/text/gyvasut/gyvasut1.htm

http://iho.hu/hir/fopalyaudvar-budapesten-vegleg-lemondtak-rola-150809

cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32338
2019.11.21. 15:32.09
A szelvényszámokon is máig látszik, hogy messze nem vasgyár utca megállóhely a kezdőpont: http://vasutallomasok.hu/index.php?o=vonkep&num=142&l=1

Lajosmizse felől az első kitérő a 65-ös szelvényben van (a 0 kb. a Hős utcához jön ki), ami a szolnokin 115-nek felel meg.

https://mapire.eu/en/map/budapest-1908/?layers=99&bbox=2129086.611955136%2C6018536.24726113%2C2133116.2765400456%2C6019969.441541477

https://mapire.eu/en/map/budapest-1912/?layers=100&bbox=2128535.955014466%2C6018548.894918018%2C2132565.6195993754%2C6019982.089198365

https://mapire.eu/en/map/budapest-1937/?layers=104&bbox=2131525.359417559%2C6017557.602207456%2C2133540.1917100134%2C6018274.19934763

Capras Dávid
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 32335
2019.11.21. 14:56.38
1908. évi IX. törvénycikk indokolásaa budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság tulajdonában egyesült budapest–lajosmizsei, kecskemét–tiszaughi és kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasutak épitésére és üzletére kiadott engedélyokiratok egyesitése tárgyában
Általános indokolás
A budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaság, mely a volt közmunka- és közlekedésügyi magyar királyi minister által 1888. évi február hó 24-én 8. 214. szám alatt kiadott és a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1898. évi julius hó 5-én 41,842. szám alatt kiadott függelékkel módositott engedélyokirat alapján alakitott „Budapest–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” és az 1896. évi IX. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1896. évi junius hó 4-én 38,470. szám alatt kiadott engedélyokirat folytán alakitott „Kecskemét–tiszaughi helyi érdekü vasut részvénytársaság” egyesitéséből keletkezett, másfelől az 1904. évi XXXI. törvénycikkben nyert felhatalmazás alapján a kereskedelemügyi magyar királyi minister által 1904. évi szeptember hó 12-én 58,878. szám alatt kiadott engedélyokirat értelmében alakitott „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” az 1905. év folyamán kormányhatósági jóváhagyással egymással egyesültek olykép, hogy a „Kecskemét–lajosmizsei helyi érdekü vasut részvénytársaság” beolvadt a „Budapest–tiszai helyi érdekü vasut részvénytársaságba”.
https://net.jogtar.hu/ezer-ev-torveny?docid=90800009.TVI&searchUrl=/ezer-ev-torvenyei%3Fpagenum%3D46

192 MAGYARORSZÁGI RENDELETEK TÁRA. 1888.
33.
À közmunka- és közlekedésügyi m. kir. ministertől, — 8,214. szám.
A budapest-lajosmizsei helyi érdekű gözmozdonyú vasút engedélyokmánya.
A Budapesttől Lajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat a m. kir. ministerium, az 1880. évi XXXI. t.-czikk 1. §-a alapján, és Ő császári és Apostoli királyi Felségének Budapesten, 1888. évi február hó 20-án kelt legf. elhatározása folytán, a következő föltételek alatt engedélyezi, úgymint:
1. §
Ezen okmány erejénél fogva: gróf Szapáry István és érdektársai engedélyt nyernek és. kötelezettséget vállalnak arra, hogy a m. kir. államvasutak kőbánya-szentlőrinczi átrakodó állomásából kiinduló, Puszta Péterin, Puszta-Gyálon, Ócsán, Inarcson, Dabason-, Gyónón, Hernádon és Örkényen átLajosmizséig vezetendő helyi érdekű gőzmozdonyú vasutat az alábbi föltételek alatt megépítsék, és azt a jelen engedélyokmány hatályának tartama alatt szakadatlanul üzletben tartsák.
Egyúttal az engedélyeseknek elvileg már most megadatik a jog, hogy az engedélyezett vasutból kiágazólag egyrészt Örkénytől Vacsig, másrészt pedig Örkény közeié-ben a fővonalból kiágazólag Peszér és Adácsig szárnyvonalakat építhessenek, s azokat a jelen engedélyokmány föltételei alatt üzletben tarthassák.
A mennyiben az engedélyesek a most biztositott előjoggal a jelen engedélyokmány keltétől számitott egy év alatt nem élnének, a szárnyvonalak kiépitésére nyert előjoghatályát veszti.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/OGYK_RT_1888/?pg=199&layout=s&query=lajosmizse#

Lásd az 1909-es térképet http://vasutallomasok.hu/terklist.php (az 1867-esen és az 1896-oson Köki totál kamu)

mav07
e-mail: petranyigergo.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 28052
2014.04.18. 18:51.43
Az épület

Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 25135
2012.10.23. 12:37.05
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/kcssz/feher/index.html

Lepesi Zoltán László
e-mail: lepesi.zoltan.kukac.mav-start.hu
elfogadott hozzászólás 24976
2012.10.01. 08:38.17
Egyik oldalon Pongrácz út, a másik oldalon Korponai utca, illetve a 37-es villamos felüljárója (Pongrácz úti felüljáró) után a BNV főbejáratával szemben.

V63010
e-mail: v431357d.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24975
2012.09.30. 21:10.53
Nem tudja valaki, hogy milyen utca felől kell az állomást megközelíteni?
És arra is kíváncsi lennék hogy melyik utcában van, mert 1 vasúti térképen és a google maps- on sincsenek róla adatok...
A válaszokat köszönöm! (Fotózás miatt lenne fontos)

71M
e-mail: 71M.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24313
2012.06.21. 14:41.45
Az állomáson a HÉV szállításokon kívül van még valamilyen forgalom, ami indokolja, hogy az állomás megmaradjon? Jópár éve járok már itt, de a haladó vonatokon kívül mást egyszer se láttam még az állomáson. A királyvágányt használja még egyáltalán valami?

Nekem úgy tűnik, hogy ez az állomás inkább nyűg, mint sem hasznos. Két nagysugarú átszelés a fővágányok között + a királyvágány és a BKV kiágazás, meg esetleg egy megelőzővágány. Utálom a féltökű állomásokat, de ide szvsz. ennyi bőven elég lenne.

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20561
2011.03.03. 18:01.14
Ám legyen... Pláza szerű irodaház.

charlie
e-mail: csardijanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20560
2011.03.03. 15:46.31
raps: Nem pláza, hanem irodaház van ott.

mike
e-mail: m.kukac.m.hu
elfogadott hozzászólás 10517
2009.03.13. 23:46.12
szerintem tanítási időszakban megállhatnának itt legalább a személyvonatok. lenne rá igény...

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10171
2009.02.22. 13:03.30
Kőbánya Teher. II őrhely. Felújítás előtt, 2008 szeptemberében.

Pukkancs94
e-mail: hoffmannfamily.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 10169
2009.02.22. 00:07.51
... és madártávlatból.

Pukkancs94
e-mail: hoffmannfamily.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 10168
2009.02.22. 00:03.40
Az I. Torony a sínek mellől...

Pukkancs94
e-mail: hoffmannfamily.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 10167
2009.02.21. 23:56.52
Csendélet pőrekocsikkal.

hardon
e-mail: boelcsoe.kukac.fibermail.hu
elfogadott hozzászólás 9703
2009.02.06. 16:57.01
Az Indóház 2008/09 dec-jan. száma érdekes cikket közöl egy lehetséges átszálló állomási elképzelésről, amely a 80/100-as vonal közötti gyorsabb átszállást is lehetővé tenné. Bövebben a márciusi számban jelenik meg véleményem.

raps
e-mail: blau13.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9459
2009.01.29. 19:11.15
És ha már Kőbánya-Teher Pu.-nál járunk.... Nemrég felújították Kőbánya Teher II. őrhelyét. Úgy tűnt számomra, hogy a Törökőr helyére felhúzott pláza szerű építmény ( kevés van még az ilyenekből errefelé....... ) építői újították fel.

Kovács Norbert
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9458
2009.01.29. 18:56.22
Sajnos azokat a kocsikat nemrég szétvágták.

Utasinformátor
e-mail: utasinformator.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9455
2009.01.29. 12:41.53
Sajnos itt rohasztjanak egy szétesőben lévő kerítéssel elkerített, gazzal benőtt vágányon jópár hálókocsit, ahelyett hogy felújítanák őket és forgalomba állítanák.

fir28
e-mail: j.csontos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 3205
2008.03.08. 17:53.35
Látkép Kőbánya Alsó felé

fir28
e-mail: j.csontos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 3204
2008.03.08. 17:51.14
Kilátás Zugló Mh. felé

fir28
e-mail: j.csontos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 3203
2008.03.08. 17:49.12
Kilátás II. toronyból

fir28
e-mail: j.csontos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 3202
2008.03.08. 17:47.28
I.őrhely

fir28
e-mail: j.csontos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 3201
2008.03.08. 17:43.25
Kőbánya Teher,Régiforgalmi Iroda (külsős)

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Köbölkút

Kőbánya-Kispest

Kocsord alsó

Kocsord

Kocsola