Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 868 ] [ 869 ] [ 870 ] [ 871 ] [ 872 ] [ 873 ] [ 874 ] [ 875 ] [ 876 ] ...   Utolsó Következő

Kétpó    Ungi Péter Csaba, 2007.10.08 17:37.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kétpó mh. 2007.10.07.
 
Mezőkeresztes-Mezőnyárád    ehh, 2007.10.08 17:17.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hát igazad van...nekem csak a buszközlekedéssel van a gondom ,mivel a buszok nem nagyon vannak hozzáhangolva a vonatokhoz Pl:busz indul 12:15, vonat érkezik 12:27,12:34 na errre varjatok gombot, 10 percet kén várni grr
 
Kétpó    Ungi Péter Csaba, 2007.10.08 17:08.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kétpó 2007.10.07
 
Szany-Rábaszentandrás    szvdom, 2007.10.08 13:45.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A térképről még a Kisterenye-Mátramindszent és onnan Mátranovák-Homokterenye vonalat is le kell szedni, sajnos!
 
Pécsbánya-Rendező    Szabó László, 2007.10.08 00:49.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécsbánya-Rendező 2.
 
Pécsbánya-Rendező    Szabó László, 2007.10.08 00:48.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécsbánya-Rendező 3.
 
Pécsbánya-Rendező    Szabó László, 2007.10.08 00:46.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécsbánya-Rendező
Erről az állomásról - úgy látom - még nincs fotó feltöltve.
Íme, az első (készült - a másik kettővel együtt - 2007. 09. 27-én).
 
Szőkéd    Szabó László, 2007.10.08 00:42.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szőkéd mh., második kép.
 
Szőkéd    Szabó László, 2007.10.08 00:41.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két fotó Szőkéd állomásaról (az első). A képeket szeptember 27-én készítettem.,
 
Erdősmecske    P, 2007.10.07 19:07.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, csakhogy újabb megszűntetés van készülőben, több, mint 20 vonalat zárnak be, úgyhogy az újraindításra egy kicsit várni kell...
 
Bölcske    bigzolee13, 2007.10.07 18:21.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Bölcskei lakós vagyok , itt még kb naponta 3-4-szer áthalad egy BZ-és személy vonat , de az már nem áll meg Bölcskén. Régebben az erőmü miatt sokal nagyobb forgalom volt itt
 
Acsa-Erdőkürt    zsohár Melinda, 2007.10.07 18:21.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyönyörű ez az állomás! Ki mentette meg ilyen szépséges állapotában? Ilyen típusépületek voltak, kisebb-nagyobb formában, a növekvő ház szabványa alapján a Bicske-Székesfehérvár vonalon, amit 1975-ben megszüntettek, s hagytak lepusztulni. Én Alcsúton lakom, minden nap megsiratom a romló állomást, de hiába. Írjatok! Zsohár Melinda
 
Erdősmecske    Gábor15, 2007.10.07 18:09.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Erdősmecske állomás nagyon tetszik!!
Még ha nem is látni itt vonatokat az a jó h ez a vonal (ha felújítják akkor főleg)közvetlen eljutási lehetőség nyílna (ismét) Szegedre és ellehetne jutni Szekszárdra is!!!!

Reménykedjünk tovább hogy valamikor
ismét utazhatunk Erdősmecske érintésével Bátaszékre Vonattal!!!
Ha újra indul a közlekedés ezen a vonalon úgy lehetne megbocsátást nyerni az érintett települések lakosaitól hogy új Motorvonatok járnának erre(pl:Desiro;Usgyi)

Így nem csak a régi utasok utazhatnának erre de 1 csomó de nagy bevétele is lenne ebből a MÁV-nak

Én a helyükben meggondolnám hogy jó ötlet volt ezt a szép vonalat bezárni!!!

a kép amit küldök 2005-ben készült!!
a képen Erdősmecske bejárati jelzője lát6ó Véménd (Bátaszék) felöl!!
 
Erdősmecske    Gábor15, 2007.10.07 17:59.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pécsvárad és Palotabozsok közt 1997 június 1-jén szünt meg a forgalom!!
Véménden 2003ig rakodás volt!!
Erdősmecske állomáson 4 vágány található!!
Ezekből 2 mellet van peron!!!!
a msáik 2-őt (valószínűleg) tehervonatok használták keresztekkor!!

a Kép amit küldök 2005 tavaszán készült!!
a Képen az állomás még jobb állapotú mint mostanság

Üdvözlettel: Gábor15
 
Királd    Bolla András (Cellbuborék), 2007.10.07 16:44.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átalakították Szoc-dizájnra :(
 
Vértesacsa    Bolla András (Cellbuborék), 2007.10.07 14:42.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig a most megszűnt vonalakat kénytelenek lesznek megnyitni, mert egyre költségesebbé kezd válni a dolog. Vagy ha nem nyitják meg... arra az esetre töltöttem fel egy térképet Szany-Rábaszentandrás vasútállomásához egy vasúti térképet.
 
Romhány    Bolla András (Cellbuborék), 2007.10.07 14:34.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnéznék egy képet, hogy néznek ki a szünetelő vonalak állomásai most.
 
Hódmezővásárhelyi Népkert    lordzola, 2007.10.07 11:59.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/szerda_delelott_szemleznek_a_vasarhelyi_nepkerti_allomason/2032372/
 
Szany-Rábaszentandrás    P, 2007.10.06 22:23.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ja és a vonal a teljes hossza jó állapotú és a GySEV átvehetné, állítólag volt is szó erről. Valahol azt hallottam, hogy a vasút megszűntetése óta rohamosan nő az autóbalesetek száma arrafelé.
 
Szany-Rábaszentandrás    P, 2007.10.06 22:20.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szégyen.. én már láttam olyan térképet is, ahol még a fővonalak közül sem volt meg néhány, a mellékvonalhálózat pedig ki lett írtva. ez a térkép egyébként annyiban hibás, hogy a 62-es vonal Barcs- Sellye közötti szakasza szerepel rajta. Remélem a 2010-es vasúti térképen tényleg szerepelni fog.
 
Vértesacsa    P, 2007.10.06 22:17.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez teljesen igaz. Szerintem kéne alapítani valami mozgalmat a vasutak újraindításáért, vagy ilyesmi, kampányolni a vasút mellett, mert tényleg van rá igény. 68-ban bezártak néhány vonalat hamis indokokkal, a helyiek még most is szitkozódva említik ezt az intézkedést. A 84-es vonalon 2006-ban 35 volt az átlagos utasszám, ez a menetrendváltozás után 6-ra csökkent. Mert szétverték a menetrendet, nem biztosítottak csatlakozást, és az utasszámlálásokat pedig néhol vasárnap délben végezték. Március 3-a jó példa arra, hogy valójában mennyien szeretik ezeket a vonalakat. Bár a borzalmas menetrend miatt nem utaztak rajta sokan, mégis százak mentek el búcsúzni. Remélem nem végleg.
 
Szany-Rábaszentandrás    Bolla András (Cellbuborék), 2007.10.06 19:31.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kóka féle térkép
 
Vértesacsa    Bolla András (Cellbuborék), 2007.10.06 18:13.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban Németországban megcsinálták? Ha Magyarországon megnyitnák az összes bezárt vonalat...egész nap vonatoznák :) Kihasználhatnám az arcképes igazolványom, és még autót se kéne vennem! Mehetnék lazán a nagyobb környező falvakba vonattal, pl. Vásárosmiske, Gérce, Kemenesszentmárton, Vönöck... Szerintem mások is szívesen utaznának vonattal, és biztos vagyok benn, hogy támogatná a többség az ötletem. De mit akarunk mi egyáltalán, ha még a meglevő vasútvonalainkat sem tudjuk megtartani? Rémálmaim vannak, hogy szedik fel a vasútvonalakat, de ez nem álom, hanem valóság! Egyre csak fogy a vasúthálózatunk. Az Orbán-kormány idején legalább újjáépítettek egy megszűnt vonalat, és biztosan folytatták volna a vasútépítést. De ez a mostani kormánnyal lehetetlen lenne. A szabad mozgás korlátozása jogba ütközik, mindenkinek van joga vonatozni, ahol van arra alkalmas vasúti pálya és igény. De ha már Vértesacsánál vagyunk: a hajtany.znet.hu-n láttam imént egy '98-as videót az állomásról. Még megvoltak a vágányok, végig járhatóak voltak az utátjárók is hajtánnyal. Ma már ez mind a múlté. Így múlik el a vasúthálózatunk. Pécs és Bátaszék, Lepsény és Dombóvár között vonatpótló autóbuszok közlekedtek. Most ezek is megszűntek. Egy vasútvonal abszolút végét jelenti ez. S már el is kezdődött a bontás a Pft és a tolvajok részéről is. A 2007-2008-as menetrend térképéről minden valószínűség szerint már le is kerülnek ezek a vonalak. Még a 2005-ösön pedig még rendes vonalként volt feltütetve Lepsény és Tamási között. Megnézhetné a Kóka a csodás alkotását (bár nem ő szüntette ezeket meg, de ő adta meg nekik az utólsó döfést). A magyar vasút elég színvonalas lenne ahhoz, hogy megtartsa, fejlessze, építse a vonalakat. Nincs háború, nincs tatárjárás, nem nyom el a Szovjetúnió, mégis szűnnek meg vonalak mondvacsinált indokkal. Holott megmenthetők lennének még a 30 éve megszűnt vonalak is, mégha némi nyomvonalmódosítással is. Az Őrségben is megcsinálták, máshol is sikerülne, lenne rá igény. Most azért nincs, mert sok a lassújel. Azért nem újítják fel, mert kevés az utas. De ha feljavítanák 60-80-asra, sok lenne az utas, sűríthetnék a járatokat, és bevétel lehetne belőle. De ha bezárják, azzal biztos, hogy nem lesz jövedelmezőbb. Különben is? Mi értelme a vonatpótló autóbusznak? Hogy addig nyugodtan szedhessék fel a síneket? A Bzmotornál már csak a kézihajtány gazdaságosabb. Szerencsére a 14 mellékvonalat nem tüntetik el. Egyenlőre. Kóka szerint a vasút elavult közlekedési forma, át kell adni a modernebb közlekedésnek. Tisztára, mint '68-ban. Ezzel szemben, a jövőt mutató Németországban a vasút a legfejlettebb közlekedés, még sincsenek anyagi gondjaik tőle. Épp ellenkezőleg. A rossz politika minden gondnak a gyökere. Sosem látott fejlesztések lehetnének, ha fordulna a kocka, ami bizony fordulni fog, de lehet, még én sem érem meg már. De 50 év is hosszú idő, biztosan a technológával együtt a vasút is fejlődik, hisz ez jövő, mindenki láthajta. Mipedig ugyebár, nem akarunk vissza felé fejlődni? Mert a busz az.
 
Tatabánya    Endre, 2007.10.06 12:33.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Röviden (új név/ régi név):
Felsőgalla - Tatabánya-felső
Alsógalla - Tatabánya
Tatabánya - Tatabánya-alsó
Bánhida - Tatabánya-Erőmű

 
Tatabánya    Kóti Lajos, 2007.10.06 09:29.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért nem lehet Tatabánya alsó állomásról semmit találni a neten? Nekem itt kellene leszálni de nincs infó! Létezik T. alsó? Hol? SOS!
 
Alsógöd    H. Lajos, 2007.10.05 23:32.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én tovább helyesbítenék. Szerintem nem négy, hanem öt átjáró va Gödön a vasúti pályán. Az ötödik, Felsőgöd északi részén a sin pálya alatt van, a patak is itt folyik át. Ezen azonban autók nem közlekedhetnek.
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2007.10.05 23:09.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem egészen így gondoltam a reklámot. Lehetne hirdetni pl. bent a falvakban, városokban a hirdetőtáblákon, plakátokon stb.
Amúgy: autóval Mezőkomárom-Enying akkor 15 perc, ha nagyon hajt az ember. Nem igaz, hogy a vonat legalább fél óra alatt érne Enyingre eszméletlen zötyögés mellett! Nem ócskavasból kell pályát építeni!!!
Közvetlen Sv-Mh vonat a 90-es években is volt. Én magam is többször utaztam vele. Fehérváron a vasútállomástól mindenhová el lehet jutni a helyi járatokkal. Azokat össze kell hangolni a vonatokkal, meg pl. meg lehetne csinálni olyasmit, hogy a vonatjeggyel kedvezményt kapjanak a helyi járatokon utazók, lehetne tárgyalni erről az önkormányzatokkal, stb. (ezt persze nem csak Fehérváron...)
 
Gyömrő    Tóth Andrea, 2007.10.05 21:58.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megújult az állomás !
 
Kémes    P, 2007.10.05 21:46.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én azt remélem, hogy Barcs és Villány között. Reménykedjünk:))
 
Mezőhídvég    P, 2007.10.05 21:42.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezaz.. Jegsyáremelések helyett lehet, hogy népszerűsítő kampány kéne. De a reklám nem csak ebből a szempontból fontos. Pl nyugaton a vonatok oldalára is tesznek hirdetéseket, meg vannak olyan Mozdonyok, amelyek teljesen le vannak fedve reklámmal. Pluszbevételt jelentene, dehát biztos nincs rá szükség...
 
Előző Első    ... [ 868 ] [ 869 ] [ 870 ] [ 871 ] [ 872 ] [ 873 ] [ 874 ] [ 875 ] [ 876 ] ...   Utolsó Következő