Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] [ 562 ] [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] ...   Utolsó Következő

Budapest-Keleti pu.    Lennon15, 2009.10.10 13:00.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alexandra!

Bírd ki füstölés nélkül, egyszerű.

Amúgy meg utazás előtt tájékozódj.
 
Budapest-Keleti pu.    Alexandra, 2009.10.10 11:52.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok.

Rendszeresen utaztam eddig Budapest keleti pu.-Békéscsaba útvonalon.
210km az út ez a menetrend szerint 2és fél óra(persze mindenki tudja hogy 1óra késés minimum van) 2szer megpróbálkoztam ic.vel utazni kértem a hölgytől a jegypénztárban dohányzó kocsira pótjegyet-ő meg a maga modorán rám förmedt hogy nincs dohányzó kocsi-gondoltam biztos rossz napja van körbenézek a vonaton.Találtam is egy dohányzó vagont.Leültem elindult a vonat eltelt kb 10.oerc és megjelent a kaller, megkérdeztem hogy nem-e probléma hogy nem ide szól a jegyem de nem dohányzóba kaptam én pedig dohányzom. Azt mondta nem probléma,de közli velem hogy ez nem dohányzó kocsi,de mondom a tábla kint van hogy dohányzó.Azt mondta az csak egy dolog akkor sem dohányzó,elment egy másik utashoz egy időseb férfi,ugyanez volt neki is hogy nem oda kapta a jegyet de átült ide,erre már a kaller idegesen elkezdett kiabálni hogy nem igaz hogy nem értik meg hogy ez nem dohányzó ---NEM FOGNAK IDE BEBÜDÖSÍTENI!!-- Na itt pattantak el nekem az idegeim.Mi az hogy utazok 3 és fél órát és nem képesek egy dohányzó kocsit betenni??
Találtam erről egy cikket is:
Az üzembentartó egyes, belföldi forgalomban, menetrend szerint közlekedő személyszállító vonatokat nemdohányzó járattá nyilváníthat, ha a kiindulási és a célállomás menetrend szerinti távolsága nem haladja meg a 100 kilométert. Ebben az esetben a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket nem kell alkalmazni. A nemdohányzó járattá történő nyilvánítás tényét jól látható módon és egyértelmű felirat vagy jelzés alkalmazásával a személyszállító vasúti kocsik külsején és utasterében fel kell tüntetni.

Ezen kívül olvastam más helyeken is hogy ez nem csak velem fordult elő.
Ha már kifizetem a 7180FT-ot jegyre és 400FT-ot a pótjegyre akkor már utazzak úgy hogy nekem is jó legyen.
 
Kazincbarcika    daemon017, 2009.10.10 11:21.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó hír emberek,most olvastam az egyik hírportálon hogy a MÁV az új menetrendben visszaakarja állítani a 95-sz Kazincbarcika-Rudabánya vasútvonalat,amennyiben az embereknek igénye van rá. Felmérés keretében fogják eldönteni hogy visszaáljon e a vonatközlekedés
 
Látókép    varjan01, 2009.10.09 20:35.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták a Körhinta c. filmet.
 
Tárnok    horvatics, 2009.10.09 16:20.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen az állomáson az utasvédelmet nem oldották meg! A váróterem kijáratától kb. 5-6 méterre 100-al robogó vonatok közlekednek. Balesetveszélyes! És néha még a forgalmista sincs a helyzet magaslatán. Túl sokat állnak a vonatok a bejáraton. Bizt. ber. probléma az, hogy minek van a IV. sz. mellékvágány mellett kijárati jelző, ha csak kijáratot lehet állítani, bejáratot nem? De olyanról se hallottam, hogy mellékvágány mellett kijárati jelző van.
 
Budafok-Albertfalva    horvatics, 2009.10.09 16:13.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sem számítógépes biztber, sem KÖFI! Van helyette egy fényjelzősített SH berendezés.
Legfeljebb gépi úton dokumentált engedélykérés lehet, de ennek a másik felét Kelenföldön nem találtam. És mivel Nagytétény felé vannak automata térközök, így csak akkor van visszajelentés, ha ennek hibája esetén át kell térni állomástávolságú követésre!
 
Vác    prozak01, 2009.10.08 17:56.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.10.08-án a Széchenyi utca felől fényképezve így festett. Bár rengetgszer megfordultam itt, változatlanul tartom, hogy az egyik leghangulatosabb hazai állomás.
 
Veszprém hondvédlaktanya    simonok, 2009.10.08 17:56.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emlékeim nem csalnak mi úgy hívtuk, hogy kisállomás a másik a nagyállomás és veszprémkülső a harmadik állomás.
 
Balatonalmádi-Öreghegy    simonok, 2009.10.08 17:49.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szervezők megérdemlik, hogy a mozdonyon lévő táblát is megmutassuk.2009.10.03.
 
Balatonalmádi-Öreghegy    simonok, 2009.10.08 17:38.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is gyönyörködtem a "megállt az idő" -ben és készítettem pár képet 2009.10.03.
 
Biatorbágy    Lennon15, 2009.10.08 16:57.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mostani épület hasonlít a Pripjatyi autóbuszállomás épületére.

 
Lajosháza    Petrás Bence, 2009.10.08 13:07.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Október 10-én átadják a kisvasút Lajosháza-Szalajkaház közötti 3,5 km-es új szakaszát!!!
 
Bakonytamási    CzuPe, 2009.10.08 07:55.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bzmot 204-es Veszprémvarsány felé közlekedik 2004. február 12-én.
 
Császár    CzuPe, 2009.10.08 07:48.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elment a vonat...Kisbér felé 2006. aug. 15-i felvétel és a jellemző pályaállapotok!
 
Dad    CzuPe, 2009.10.08 07:43.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori rakodó maradványa és az első vágány hűlt helye még 2006. aug. 15-ből, a személyszállítás szünetelés előttről...
 
Lókút    CzuPe, 2009.10.08 07:36.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal leghosszabb alagútja (242 m) az egykori lókúti megállóhely felől fotózva 2004. aug. 30-án.
 
Zirc    CzuPe, 2009.10.08 07:26.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az M41 2143-as a dudari teherrel várakozik személyvonatos keresztre 2008. ápr. 24-én
 
Tarjánpuszta    CzuPe, 2009.10.08 07:13.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "gyér forgalmú" vasúti mellékvonalak... 2008. ápr. 9.
 
Nyúl    CzuPe, 2009.10.08 07:09.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A menetjegykiadás 2004. május 1-jén szűnt meg.
 
Ököritófülpös    RwMan, 2009.10.08 02:47.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme egy kép Ököritófülpös elbontott felvételi épületéről, 2003. szeptember 13-án készült.
 
Szár régi    Domján György, 2009.10.07 13:58.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A régi nyomvonal(a piros)a legelső, a fekete (a mostani) között volt még más nyomvonal is. Az az 1930-as évek elején készült ugyanis Bicske Szár felé eső kijáratát átépítették, akkor került a 6-os vonal a bevágásba a töltésről, és nem kellett akkora kanyart leírnia mint az eredeti nyomvonalon. Aki vonattal utazik és Bicskét elhagyva, vagy éppen előtte (irány függő)déli irányban nézelődik az láthatja a mostani tötltés oldalában az alacsonyabb "közbenső töltést", mint a mostani támasztékát.
 
Rábatamási    Gerulata, 2009.10.07 06:50.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület nem szocreál stílusú. Minden olyat ami '89 előtt épült az szocreálnak nevezik, sajnos helytelenül.
Ez az épület funkcionalista stílust képvisel.
A szocialista-realista stílus a klasszicista és funkcionalista stílusok keveréke.
Szocreál épületek: Székesfehérvár, Győr, Dunaújváros, Hatvan, ennyi jutott most eszembe.
 
Rábatamási    CzuPe, 2009.10.07 06:41.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A legvirágosabb GySEV-állomás? (2005. jún. 25.)
 
Csorna    CzuPe, 2009.10.07 06:38.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Iker Bzmot 2006. dec. 19-én.
 
Sövénykút    CzuPe, 2009.10.07 06:31.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló megmaradt peronja 2005. aug. 8-án
 
Alap    Szunyog István, 2009.10.06 20:19.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

Én alapon élek és gyakran megfordulok arra fele. Én se örültem neki hogy lebontották az épületet. Emlékszem még gyerekkoromra, amikor még jegyet is tudtunk ott venni a hölgytől. Egyébként még azt a vonalat is meg akarják majd szüntetni idővel. Pedig nagy a forgalma.
 
Csisztagyógyfürdő    Marvanyember, 2009.10.06 14:34.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csiszta megálló létezését évek óta bizonyítja a MÁV menetrend vonatkozó menetrendi mezője, ott is ott van.
 
Csokonyavisonta    Train Station, 2009.10.06 14:08.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a vonal végére Rinyaújlak névre "keresztelték át".Mivel Rinyaújlak közigazgatási határán belül van.
 
Alsógalla    CzuPe, 2009.10.06 11:58.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek az Alsógalla-Szárliget közötti átvágásról (2008. október 10.). V63 045 vontatta teher érkezik a bevágáshoz.
 
Alsógalla    CzuPe, 2009.10.06 11:55.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
GySEV V43 333 vontatta teher (2008. okt. 10.)
 
Előző Első    ... [ 558 ] [ 559 ] [ 560 ] [ 561 ] [ 562 ] [ 563 ] [ 564 ] [ 565 ] [ 566 ] ...   Utolsó Következő