Cserdi-Helesfa
kocsis gina, 2008.01.17 15:54.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
nagyon szép falu ott nőtem fel
|
|
|
Csugar
Ádám, 2008.01.17 15:49.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori állomástól arrébb egy új megálló létesült. De egész a közelmúltig volt forgalmi szolgálat az épületben, sőt még vonatkeresztezések is voltak.(teher- és személyvonat)
|
|
|
Kétegyháza
Ádám, 2008.01.17 15:33.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igazán hangulatos állomás.Én még a forgalmi irodába is voltam 2-szer,és belülről is szép.
|
|
|
Balatonföldvár
A, 2008.01.17 15:19.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem az ország legszebb vasútállomása.. Ha jól tudom, Ybl Miklós tervezte a mostani épületet
|
|
|
Méntelek
V43_1195, 2008.01.17 12:31.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Az állomásépület homlokzata, a vonatból fényképezve, 2007. december 29.én
|
|
|
|
Méntelek
V43_1195, 2008.01.17 12:29.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Az állomásépület a vonatból fényképezve, 2007. december 29.-én
|
|
|
|
Érdliget
athos, 2008.01.16 20:03.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Érdliget, 2008.01.14
|
|
|
|
Nagylapos
Adani, 2008.01.16 19:17.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszont ha megépül a 2. vágány akkor nemn állomás hanem megállóhely lesz, és akkor már nem biztos,h megmarad az állandó szolgálat. Csugarnál is ez történt, megállóhelyként ugyan megmaradt ( csak tudnám 8 emberért minek), de az új peron jóval messzebb van a régi állomásépülettől. Pusztapónál is van új peron, de az is megállóhely. Apropó Pusztapó régen, mikor egyvágányos pálya volt keresztezőállomás volt ?
|
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.16 13:23.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bence!
NE KERESD a kákán a csomót!!!!!
Nem mindegy??
Egyébbként olvastam a levledet Tolna-Mözs-nél, és igazad van.
|
|
|
Pásztó
Csoma Bence László, 2008.01.16 09:47.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ez a legszebb állomás a vonalon!
|
|
|
Csurgó
Szûcs László, 2008.01.16 06:46.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
Nem látom a múlt évben elküldött képeket és anyagot a honlapon. Talán nem volt megfelelő? A most küldött képen a készítés ideje is rajta van. Üdv: Szűcs László
|
|
|
|
Zalaszentiván
szvdom, 2008.01.16 00:28.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zsófia!
Köszönjük a pontosítást, fent is javítottam a nevet!
|
|
|
Vasas-Hird
alexejevics, 2008.01.15 20:58.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem azon a plusz másfél percen múlik, hogy igénybe veszik e, vagy sem. Azon viszont igenis sok múlik, hogy mekkora veszteséget produkál a vonal: s a személyzet létszámának csökkentésével igenis komoly megtakarítás érhető el. A 35-ös, 62-es, 87-es vonalakon működik/működött ez a dolog, itt miért ne tenné?
|
|
|
Zagyvarékas
Tóth Levente, 2008.01.15 18:28.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó lenne ha telefonszámot is raknának ki mert néha fontos lenne.
|
|
|
Mátraverebély
Patrik, 2008.01.15 17:55.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HÁLA ISTENNek itt még elfogadható az utasforgalom :) sőt, megállóhelyhez képest jó az utascsere
|
|
|
Nagylapos
Csoma Bence László, 2008.01.15 16:20.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ádám!
ne hagyd ki Nagyszentjánost, kisbért,tatát, budapest-soroksári utat, kisterenyét, sellyét és balástyát se!
|
|
|
Zalaszentiván
Pál Zsófi, 2008.01.15 15:47.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Az átépítés előtt, 2003.03.28.
|
|
|
|
Zalaszentiván
Pál Zsófi, 2008.01.15 15:44.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fénykép az épületről még az átépítés előtt. (2003.01.16)
Az épület tervezője a fentiekkel ellentétben, helyesen(!): Valkó Zoltán
|
|
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.15 13:20.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos ez van, de szerencsére vannak szépek is, pl.:Mártély, Szabadkígyós, Kétegy- és Lökösháza, Csárdaszállás.És ezt is lehtne folytatni.(bár nem olyan hosszan)
|
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2008.01.15 13:14.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
|
Személyvonat várakozik az állomáson. Debrecen felé közlekedik.
|
|
|
|
Hortobágy
Andrasimre15, 2008.01.15 12:40.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás 3 vágányú, az első és második vágány között szélesperonnal (ami ezen a vonalon ritkaság) rendelkezeik. Mindkét oldalon bejárati fényjelzővel és Debrecen felől egy kihúzóvágánnyal rendelkezik.
|
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2008.01.15 12:37.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomás mindkét irányból bejárati karosjelzővel (amiket használnak is!) és a Füzesabony felöli végen kijárati fényjelzővel rendelkezik.
|
|
|
Ostffyasszonyfa
magno, 2008.01.15 00:17.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
de szeretnék itt laki :O
|
|
|
Nagylapos
Csoma Bence László, 2008.01.14 20:09.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a példák: Rábapordány, Galgahévíz, Marcaltő, Rudabánya, Mátraszőlős-Hasznos,Árpádszállás... és még sorolhatnám!
|
|
|
Nagylapos
Ádám, 2008.01.14 16:08.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az lehet, de ha bezárják és nem fog benne senki se lakni, akkor (ahogy én a vandálokat ismerem) szét fogják lopni,mint más állomásokat.A példákat pedig sorolhatnám!
|
|
|
Hortobágyi Halastó
Andrasimre15, 2008.01.14 13:58.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló mindkét oldalon bejárati fényjelzővel rendelkezik, amik folyamatosan szabad utat mutatnak. A felvételi épületben laknak, de a jegykiadás mára megszünt.
|
|
|
Kónya
Andrasimre15, 2008.01.14 13:55.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kónya megállóhely a gyökérkútihoz hasonlóan a semmi közepén van, Balmazújváros és Hortobágy között. Valamikor felvételi épülete is volt a megállóhelynek, ami mára eltünt. A megálló közelében található a Hortobágyhoz tartozó kis falucska, hol az ötvenes években internálótábor működött.
|
|
|
Gyökérkút
Andrasimre15, 2008.01.14 13:49.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyökérkút mh. a semmi közepén áll Ohat-pusztakócs és Hortobágy között. A felvételi épület az összeomlás szélén áll, a megálló közelében a Hortobágyhoz tartozó Árkus tanya található, ahol a kommunizmus időszakában internálótábor működött.
|
|
|
Macs
Andrasimre15, 2008.01.14 13:44.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Macs egy 3 vágányos vasútálomással rendelkezik, ami mára jelentősen lepusztult. A 3 vágányból csak egyet használnak, a másik két vágány és a felvételi épület (ahol már rég megszünt a jegykiadás) az enyészeté lett. Az állomás Debrecen felöli kijáratánál és mindkét bejáratánál fényjelző áll, ami folyamatosan szabad utat jelez. Az új menetrendben már Macson is napközben a balmazújvárosi betétjáratok állnak meg, munkaszüneti napokon csak a kora reggeli és a késő esti vonatok állnak meg azért, hogy Balmazújvároson és Tócóvölgyön kijöjjön a csatlakozás. Ezeket a problémákat macsi keresztel meg lehetne oldani, de ehhez fel kell újítani az egész állomásépületet,a peront és a vágányokat...
|
|
|
Nagyhát
Andrasimre15, 2008.01.14 13:35.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyhát megállóhely rendelkezik egy nagyon rövid, lezárt rakodóvágánnyal és a megállótól párszáz méterre egy lezárt iparvágány található. A jegykiadás mára megszünt, a felvételi épület üresen, de viszonylog stabilan áll. A megálló két bejárati jelzői karosjelzők, amiket már sajnos nem használnak. A megállótól kb. fél kilométerre található az alig száz lelekes falucska, ami közigazgatásilag Balmazújvároshoz tartozik.
|
|
|