Balatonfőkajár
SJG, 2009.12.06 11:43.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én úgy tudom, hogy a csajági málházó lakott itt utoljára családostul.
|
|
Ravazd
SJG, 2009.12.06 11:14.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyik napról a másikra dózerolták el az épületet a Győrasszonyfaival együtt. Most ázhat aki erre jár.
|
|
Dombóvár
Lennon15, 2009.12.05 21:31.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bhv!
Amúgy csak akkor közlekedhetnek ha minden rendben van velük. Lehet, hogy ránézésre semmi bajuk, de lehet hogy nem. Balesetes kocsikat meg először át kell alaposan vizsgálni, nehogy ismét baleset legyen.
|
|
Bátaszék
Train Station, 2009.12.05 12:56.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 46-os vonalon a Bz-k helyett Orosz motorvonatok (Usgyik)járnak.A tervek szerint az Inter Régió vonatokat is ilyenekből állították volna ki.De tudtommal ez nem következik be.
|
|
Kárász-Köblény
Train Station, 2009.12.05 12:43.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban kár érte!Most kapott jövőévi menetrendben a mostani megállók közül csak 5 marad meg.
|
|
Cikó
Train Station, 2009.12.05 12:42.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kárász-Köblény,Mórágy,Mórágy-Alsónána megállókkal együtt búcsúzik az utasoktól Cikó megállóhely December 13-án.
|
|
Mecsekjánosi
petike10024, 2009.12.04 20:29.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm hogy kijavítottál ! :)
a II. őrhely után csak egy kb 4 méteres csonkvágány van aztán vége
|
|
Körmend
Waterloo21, 2009.12.04 19:58.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És eredménye
|
|
|
Körmend
Waterloo21, 2009.12.04 19:55.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Homlokzatfelújítás
|
|
|
Mór
petike10024, 2009.12.04 17:49.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csak azt nem értem miért is kell tulajdonképpen bezárni ?! Erre járnak a Győrbe Pécsre és Siófokra közlekedő GYORS vonatok ami igen nagy forgalommal bírnak(tak) a Bzmot-ok amik csak Székesfehérvárig mennek azon is rengeteken vannak nem egyszer volt példa hogy 3-ból eggy kocsiban sem volt szabad ülőhely . A 2008/2009-es menetredben összesen 5 vonatpár van + a gyorsvonatok . A pálya sebessége 100 km/h . Nem egyszer volt arra példa hogy kerülő útvonalként szolgáltT
Teherfolgarma a fővonalakéval vetekszik mivel több üzem/ipar található ezen a vonalon (pl.: Nagyigmánd , Mór , Moha , Moharakodó...stb)Ha ezt csak egy nem idevalósi olvassa azt mondaná hogy ez egy forgalmas vonal aminek döntő szerepe van .
A kormány mégis mást mond és a teljes 82 km-es szakaszt bezáratja .Csak hogy az intézkedését SEMMI nem indokolja
A 2009-2010-es menetrend tervezetet amit a V.E.K.E. készített (Városi és elővárosi közlekedési eggyesület) az a vonalat még kihasználtabbá tette volna miszerint Bajától Székesfehérváon át Komáromig közlekedtek volna az Inter Regigó vonatok ami a vonalon lévő "kihalt megállóhelyeket" kihagyta volna és ezzel csökkent volna a menetidő . Szerelvényként Usgyi és Siemens Desiro motorvonatokat használtak volna ezzel növelve az utazás minőségét . Ez több mint valószínű hogy még nagyobb utaslétszámot eredményezett volna
De sajnos december 13-tól megszűnik remélhetőleg csak ideiglenesen a személyszállítás .
Ha én lennék a GYSEV igazgatója most venném át az 5-ös a 13-as 14-es és a 45-ös vonal működtetését és készítenék egy olyan menetrendet + szerelvény összeállítást ami kielégíti az utasok valamint az únió elvárásait is valamint egy tisztességes és normális menetrendet készítenék !
Köszönöm a figyelmet !
|
|
Pécs-Vasas
grozo, 2009.12.04 17:29.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
sajnos igaz a bezárás nem érte meg sajnos a 100-évet:(
|
|
Bük
lajos33, 2009.12.04 11:40.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az első mozdonytípus, mely a Déli Vasút megnyitásakor Bükön áthaladt.
|
|
|
Sopronszentmárton
Central, 2009.12.04 10:43.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sopronszentmárton állomás,közel eredeti állapotában fennmaradt III.osztályú HÉV épülete.Forrás:http://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:Markt_St._Martin-Bf-02.jpg&filetimestamp=20090814064513
|
|
|
Körösnagyharsány
landsmann, 2009.12.04 10:39.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A múltkor a városi testületi ülésen az országygűlési képviselő (Veress József)is megszólalt a tervezett 127 és 128-as vonalak megszüntetésével kapcsolatban. Akkor elmondta, a végleges döntés megszületett. A 128 megmarad, a 127-ből a Vésztő-Körösnagyharsány szakaszon nem járnak a vonatok, de csak 1 évre szól a szolgáltatás-szüneteltetés. Ugyanis a lehető leghamarabb felveszik a kapcsolatot a román partnerrel és közösen fognak pályázni uniós pénzekért, amiből a hiányzó pályaszakasz visszaépíthető és megteremthető a közvetlen kapcsolat Nagyváraddal. Több pályázati lehetőség is van, azt mondta. Nos, én egy szocialista képviselőtől ezt kétkedve fogadom, főleg akkor, ha csak akkor jelenik meg a választókerületben, amikor éppen pofavizitet tart, ugyanis nem a környéken él. A másik dolog, ami miatt kételkedek, az az, hogy 1 év alatt olyan sokat fog romlani a pálya állapota, hogy az esetleges uniós pályázati pénz kevésnek bizonyul anormális forgalom visszaállítására. Mert azért valljuk be, egy 30-40 km/h-s sebességű nemzetközi vonal mennyire versenyképes a meglévő, igaz nagyobb távolságot megtévő Szeghalom-Püspökladány-Biharkeresztes-Nagyvárad vonallal?
|
|
Kutasi puszta
Adani, 2009.12.04 09:45.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezekkel még nincs is baj, h megszüntek nem kell a vonatnak minden fánál megállni. Kopáncson pl. nem volt semmi értelme akkor sem utazott senki ott mikor még megálltak. Kakasszéknek talán még lenne, de sincs nagy tömeg a szanatóriumból és oda utaznak néha, de inkább kocsival, mert a vonat ( és a busz is) csak a bekötőút szélén áll meg. Feltételes megálló lehetne pár régi megszüntetett megálló, a személyek megállhatnak ha van utas, de max. ennyi. Pl. Csorvás-alsó Orosházi tanyák és Fürjes is nyugodtan lehetne feltételes.
|
|
Körösnagyharsány
Oldalborda, 2009.12.04 06:50.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jövő hét szombatján láthatunk itt utoljára vonatot - talán örökre?
Nagyon bosszantó... ahelyett, hogy visszaépítenék a pályát Nagyváradig, felújítanák egy kicsit a többi részt, rendes, normális menetrendet összeállítva, s így Nagyváradnak elég jelentős húzóereje lehetne a térségre, ehelyett ezt a 32 km-es szakaszt is megszüntetik Vésztőtől...!
Ez ám a vidékfejlesztés, Európai Unió...!
|
|
Kutasi puszta
Oldalborda, 2009.12.04 06:36.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nekem 14 jött össze... ezek után azt sem csodálnám, ha az egész vonalat bezárnák nemsokára... azám, vidékfejlesztés!
|
|
Kutasi puszta
tomicsek, 2009.12.03 18:30.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha jól számolom 13 állomás ill. megálló szűnt meg ezen a vonalon...
Ez ám a vidékrombolás felsőfokon.
|
|
Balatonrendes
Endre, 2009.12.03 18:13.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem a pálkövei rakodó maradványait láttad.
|
|
Budapest-Kelenföld
horvatics, 2009.12.03 17:04.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyvonatokat a következő vágányok fogadnak:
3 , 4
5 , 6
14 , 15
|
|
|
Győr
horvatics, 2009.12.03 16:20.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győr állomás biztosítóberendezése 2
|
|
|
Győr
horvatics, 2009.12.03 16:18.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győr állomás biztosítóberendezése 1
|
|
|
Győr
horvatics, 2009.12.03 16:15.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Győr ipartelepek működik, Győr-Rendező néven. A másik két állomást már nem használják tudomásom szerint.
|
|
Pécs-Vasas
Keszthelyi Sándor, 2009.12.03 12:01.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Olvasom a megyei napilap mai számában, hogy 2009. dec. 13-tól már nem jár több személyvonat erre
Az utolsó vonat 2009. dec. 12-én szombaton megy Pécsről. 16:42-kor indul Pécsváradra és onnan 17:50-kor indul vissza Pécsre!
Emlékezetemben marad meg az itt jövő-menő vonatok zaja és látványa! Édesapámra is emlékezem, aki 1941-től 1963-ig volt helyettesítő forgalmista a Pécs-Bátaszék vonal állomásain és jómagam gyermekkorára, a 375-ös és 424-es gőzmozdonyos vonatozásokra, a vasutasnapokra.
Jó volt ott élni a vasút mellett! 1953-tól 1962-ig Pécsváradon, a Nagypall felé épült vasúti szolgálati lakásban és 1962-től 1990-ig a Somogy-Vasas vasútállomáshoz legközelebb (50 méterre nyugatra) eső kertes családi házban!
|
|
Felsőgalla
Lennon15, 2009.12.03 08:56.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amúgy itt még van szolgálat.
|
|
Felsőgalla
Lennon15, 2009.12.03 08:55.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Peti!
Hát igen szomorú, és felháborító.
Igaz, csak Tatabánya felől van forgalom. Azt is M47-es Nagydácsia viszi, annak meg nem kell drót:-(
Sajnos így pusztul elődeink munkája.:-(
|
|
Felsőgalla
petike10024, 2009.12.02 20:56.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megint láttam mi folyik itt !!
Szárliget felől is és Alsógalla felől is elbontották a felsővezetéket !!!
Sőt Szárliget felől mint ha már vágányok se lennének de lennének de nem vagyok benne biztos !
Mégis mi a fészke fene folyik itt ?
Úgytudtam hogy folyamatos teherfolgarma van az állomásnak !?
|
|
Kárász-Köblény
koblenyi, 2009.12.02 19:10.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tényleg kár érte. Nyáron azért ha nem is sokan, de turisták járnak erre. Meg nekem is sikerült a múlt vasárnap Szalatnakon lekésett vonatot itt utolérni :)
|
|
Godisa
Papa, 2009.12.02 18:11.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennek emlékét egyébként a mai napig őrzi az állomás hívójele: BF
|
|
Érdliget
Peron, 2009.12.02 18:08.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom mindent rongálnak ami közösségi tuladonnak készült, ha magántulajdon lenne, gondolom ha rajta kpnának valakit rongáláson ott nyomban vernék össze..de ez ugye önbíráskodás lenne, pedig lehet hasznos lenne a sok kisköcsögnek...a múltkor láttam rongálókat nem messze innen a budatétényi megállóban...persze ott a biztonsági őr véletlenül se vigyázna rá ...azt ugyanis a Campona építtette.
|
|