Érdliget
Peron, 2009.12.02 18:08.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom mindent rongálnak ami közösségi tuladonnak készült, ha magántulajdon lenne, gondolom ha rajta kpnának valakit rongáláson ott nyomban vernék össze..de ez ugye önbíráskodás lenne, pedig lehet hasznos lenne a sok kisköcsögnek...a múltkor láttam rongálókat nem messze innen a budatétényi megállóban...persze ott a biztonsági őr véletlenül se vigyázna rá ...azt ugyanis a Campona építtette.
|
|
Barosstelep
Peron, 2009.12.02 18:04.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Előbb vagy utóbb a megszünetés vár rá...
|
|
Sárpentele
peron, 2009.12.02 17:08.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van itt egyáltalán fel vagy leszálló utas?
|
|
Pozsonyújváros
Mk452006, 2009.12.02 16:57.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kép Pozsonyújváros (Bratislava - Nové mesto) állomásáról.
Forrás:
http://zelfoto.sk/stanice/ab/bratislava-nove_mesto.htm
|
|
|
Pozsonyligetfalu
Mk452006, 2009.12.02 16:46.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elnézést, de a link nem jött be, ezért a teljeset írom le:
http://www.zelfoto.sk/stanice/ab/bratislava-petrzalka.htm
|
|
Pozsonyligetfalu
Mk452006, 2009.12.02 16:41.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kép Pozsonyligetfalu (Bratislava - Petržalka) terebélyes állomásáról és (saját szemszögemből) modern állomásépületéről
Elnézést, hogynem a képfeltöltésekhez teszem, de azt szeretném elérni, hogy betegyék képnek...
Forrás: www.zelfoto.sk
|
|
|
Bőszénfa
Train Station, 2009.12.02 15:54.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szigetvár felé elvileg volt egy megálló.Bőszénfai Téglagyár rakodó néven.forrás:http://somogyivasutak.extra.hu/index.php
|
|
Berzence
Train Station, 2009.12.02 15:14.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves kissb!
A képeid mikor készültek?Mert tudtommal a 016-os Btx már nem látható Pécsett.
|
|
Dombay-tó
pezsman, 2009.12.02 14:13.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Úgy értesültem, hogy buszmegálló létesült itt, 5 perc gyaloglással érhető el a tótól. Ha ez igaz, akkor a busz itt is nyert.
|
|
Bük
Central, 2009.12.02 10:47.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Mávépcell kft.ÖBB eredetű 2143-as dízelmozdonya Bük állomáson.2009.12.01-én.
|
|
|
Bük
Central, 2009.12.02 10:42.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.07.04.-én a Sopronból 16:00 kor induló 9944-es számú eurégió vonat,egy Gysev V43 mozdonnyal és két ÖBB nosztalgia kocsival közlekedett.
|
|
|
Harkány
SJG, 2009.12.01 20:03.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Brávó! Ha bejárod a vonalat fényképezz! Még mindig van mit. Szavánál még mindig áll a régi vasúti híd (!).
|
|
Mór
SJG, 2009.12.01 19:54.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mint az összes többinek. Egypár vonalbezárás siratásban már volt részem. Akit csak egy vonal bánt az (lehet nagy seb is,) az csak egy sebből vérzik. Mindannyian sajnáljuk az 5-ös vonalat.
|
|
Sóly
SJG, 2009.12.01 19:48.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Iparvágányként még használják, de az épületben lakó tolatásvezetőnek busszal kell járnia Veszprémbe dolgozni.
|
|
Berhida
SJG, 2009.12.01 19:44.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szépen helyrehozott épület. Pár éve még díszállatok is voltak az épületben.
|
|
Mór
mór, 2009.12.01 15:21.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ennek a vonalnak is sötét nap lesz december 13.
|
|
Porva-Csesznek
lapaj, 2009.12.01 14:17.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újra működik a túristaház!
http://ttt.tr.hu/#40280
|
|
Vizslás
matteo, 2009.12.01 13:03.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jövő évi menetrend szerint nem állnak meg itt a vonatok.
|
|
Moha
M41 2101, 2009.11.30 21:43.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyik volt kedvenc csörgöm az M41 2101 1998-ban ezen az állomáson égett porrá.
|
|
Rajka
Oldalborda, 2009.11.30 19:58.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a Lennon - stílus egyre inkább nem jön be...
|
|
Csémpuszta
Oldalborda, 2009.11.30 19:54.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát akkor ne veszekedjünk, mert nekem totál mindegy, hol állnak meg a vonatok, mindenesetre egyszer, amikor arra jártam, az épp a konténernél állt meg (erről pedig nem én tehetek...).
|
|
Kárász-Köblény
Papa, 2009.11.30 19:01.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Ez a szép hangulatos állomás a menetrendváltástól táblás mh-ként is megszűnik létezni, megálló vonat legalábbis nem lesz.. Kár érte, bár tény, hogy a lakott területektől nagyon messze van...
|
|
Harkány
henzus, 2009.11.30 18:15.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Üdv!
Én nem sokára végig fogom járni ezt a vasútvonalat biciklivel. Már néhány részén jártam azok viszonylag jól járhatóak de sok helyen már elbontották. Maga az útvonal nagyrészt megvan de azért a biztonság kedvéért Ha esetleg valakinek megvan a pontos nyomvonal térképe az küldje el nekem légyszives. Ezen a vasútvonalon nagyon jó kis bicikliutat lehetne építeni és nem is balga ötlet szerintem egy Pécs Harkány útvonalra bicikliutat csinálni és így legalább a az egykor jóbb időket látott vasút is megmaradna részben az utókornak!
|
|
Godisa
Papa, 2009.11.30 17:06.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves József!
Van egy jó hírem: az állomás a századforduló környékén (így a 47-es megnyitásának idejében is) Bakócza-Felsőmindszent névre hallgatott.
Üdv: Papa
|
|
Magyarszék
Papa, 2009.11.30 17:01.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás eredeti neve is Magyarszék volt, a Sikonda-Gyógyfürdő kiegészítést a 20-as évek végétől talán a 80-as évekig viselte (29-ben indult a sikondai fürdőberuházás, és ekkor még egyszerűbb volt onnan megközelíteni). Az állomás 4 vágányos volt, az első rakodó, a másik 3 fővágány, abból a harmadik az átmenő. Jelenleg a folyópálya részét képező 3. vágányon kívül már csak a 4. van meg, de a váltók már ki vannak szedve. 2008. nyara óta üzemel a fény-és fénysorompó, fény fedezőjelzőkkel (+ Komló irányából egy ismétlőjelzővel is) ellátva. Szolgálat, őrhely, alakjelző, vonóvezeték azóta nincs.
|
|
Mecsekjánosi
Papa, 2009.11.30 16:50.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mivel Komló-Teher pu. a vasútvonal megnyitása után 55 évvel épült, így ez nem lehetett eredeti célja.. Eredetileg is mrh-nak épült, mint ahogy most is az. A kiágazás a Teher II-es őrhelynél volt az 5-ös őrhely után (most asszem Komló-elág néven fut, bár már nem ágazik sehová)
|
|
Komló
Papa, 2009.11.30 16:39.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kődöntővel szemben található alagútkapuzat a kőbányai kisvasúté volt, ugyanarra a rakodóra hajtott fel, ahová most kamionok hordják a követ.. A 20-as évek végén, a kőbányával együtt nyílhatott meg, és a 60-as évek végéig működött, akárcsak a Komlói GV, vagyis a hirdi homokvasút. Ez utóbbi nyomvonala a Google Earth-ön szépen követhető. Az alépítmény és a műtárgyak nagyrészt még megtalálhatók.
|
|
Feketebézseny
matteo, 2009.11.30 10:30.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jövő évi menetrend szerint már nem állnak meg itt a vonatok.
|
|
Godisa
Train Station, 2009.11.29 19:00.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Godisa állomás N-es méretarányban.
(az utca felől)
|
|
|
Pellérd
Train Station, 2009.11.29 18:56.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pellérd állomás H0 méretarányban.
Egy EPIVK-s modellező munkája.
A kép November.28-án készült.
|
|
|