Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 537 ] [ 538 ] [ 539 ] [ 540 ] [ 541 ] [ 542 ] [ 543 ] [ 544 ] [ 545 ] ...   Utolsó Következő

Érdliget    Peron, 2009.12.02 18:08.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom mindent rongálnak ami közösségi tuladonnak készült, ha magántulajdon lenne, gondolom ha rajta kpnának valakit rongáláson ott nyomban vernék össze..de ez ugye önbíráskodás lenne, pedig lehet hasznos lenne a sok kisköcsögnek...a múltkor láttam rongálókat nem messze innen a budatétényi megállóban...persze ott a biztonsági őr véletlenül se vigyázna rá ...azt ugyanis a Campona építtette.
 
Barosstelep    Peron, 2009.12.02 18:04.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Előbb vagy utóbb a megszünetés vár rá...
 
Sárpentele    peron, 2009.12.02 17:08.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van itt egyáltalán fel vagy leszálló utas?
 
Pozsonyújváros    Mk452006, 2009.12.02 16:57.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép Pozsonyújváros (Bratislava - Nové mesto) állomásáról.
Forrás:
http://zelfoto.sk/stanice/ab/bratislava-nove_mesto.htm
 
Pozsonyligetfalu    Mk452006, 2009.12.02 16:46.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elnézést, de a link nem jött be, ezért a teljeset írom le:
http://www.zelfoto.sk/stanice/ab/bratislava-petrzalka.htm
 
Pozsonyligetfalu    Mk452006, 2009.12.02 16:41.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép Pozsonyligetfalu (Bratislava - Petržalka) terebélyes állomásáról és (saját szemszögemből) modern állomásépületéről
Elnézést, hogynem a képfeltöltésekhez teszem, de azt szeretném elérni, hogy betegyék képnek...
Forrás: www.zelfoto.sk
 
Bőszénfa    Train Station, 2009.12.02 15:54.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szigetvár felé elvileg volt egy megálló.Bőszénfai Téglagyár rakodó néven.forrás:http://somogyivasutak.extra.hu/index.php
 
Berzence    Train Station, 2009.12.02 15:14.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves kissb!
A képeid mikor készültek?Mert tudtommal a 016-os Btx már nem látható Pécsett.
 
Dombay-tó    pezsman, 2009.12.02 14:13.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy értesültem, hogy buszmegálló létesült itt, 5 perc gyaloglással érhető el a tótól. Ha ez igaz, akkor a busz itt is nyert.
 
Bük    Central, 2009.12.02 10:47.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Mávépcell kft.ÖBB eredetű 2143-as dízelmozdonya Bük állomáson.2009.12.01-én.
 
Bük    Central, 2009.12.02 10:42.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.07.04.-én a Sopronból 16:00 kor induló 9944-es számú eurégió vonat,egy Gysev V43 mozdonnyal és két ÖBB nosztalgia kocsival közlekedett.
 
Harkány    SJG, 2009.12.01 20:03.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Brávó! Ha bejárod a vonalat fényképezz! Még mindig van mit. Szavánál még mindig áll a régi vasúti híd (!).
 
Mór    SJG, 2009.12.01 19:54.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mint az összes többinek. Egypár vonalbezárás siratásban már volt részem. Akit csak egy vonal bánt az (lehet nagy seb is,) az csak egy sebből vérzik. Mindannyian sajnáljuk az 5-ös vonalat.
 
Sóly    SJG, 2009.12.01 19:48.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Iparvágányként még használják, de az épületben lakó tolatásvezetőnek busszal kell járnia Veszprémbe dolgozni.
 
Berhida    SJG, 2009.12.01 19:44.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szépen helyrehozott épület. Pár éve még díszállatok is voltak az épületben.
 
Mór    mór, 2009.12.01 15:21.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ennek a vonalnak is sötét nap lesz december 13.
 
Porva-Csesznek    lapaj, 2009.12.01 14:17.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra működik a túristaház!
http://ttt.tr.hu/#40280
 
Vizslás    matteo, 2009.12.01 13:03.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jövő évi menetrend szerint nem állnak meg itt a vonatok.
 
Moha    M41 2101, 2009.11.30 21:43.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyik volt kedvenc csörgöm az M41 2101 1998-ban ezen az állomáson égett porrá.
 
Rajka    Oldalborda, 2009.11.30 19:58.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a Lennon - stílus egyre inkább nem jön be...
 
Csémpuszta    Oldalborda, 2009.11.30 19:54.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát akkor ne veszekedjünk, mert nekem totál mindegy, hol állnak meg a vonatok, mindenesetre egyszer, amikor arra jártam, az épp a konténernél állt meg (erről pedig nem én tehetek...).
 
Kárász-Köblény    Papa, 2009.11.30 19:01.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!
Ez a szép hangulatos állomás a menetrendváltástól táblás mh-ként is megszűnik létezni, megálló vonat legalábbis nem lesz.. Kár érte, bár tény, hogy a lakott területektől nagyon messze van...
 
Harkány    henzus, 2009.11.30 18:15.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!
Én nem sokára végig fogom járni ezt a vasútvonalat biciklivel. Már néhány részén jártam azok viszonylag jól járhatóak de sok helyen már elbontották. Maga az útvonal nagyrészt megvan de azért a biztonság kedvéért Ha esetleg valakinek megvan a pontos nyomvonal térképe az küldje el nekem légyszives. Ezen a vasútvonalon nagyon jó kis bicikliutat lehetne építeni és nem is balga ötlet szerintem egy Pécs Harkány útvonalra bicikliutat csinálni és így legalább a az egykor jóbb időket látott vasút is megmaradna részben az utókornak!
 
Godisa    Papa, 2009.11.30 17:06.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves József!

Van egy jó hírem: az állomás a századforduló környékén (így a 47-es megnyitásának idejében is) Bakócza-Felsőmindszent névre hallgatott.

Üdv: Papa
 
Magyarszék    Papa, 2009.11.30 17:01.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás eredeti neve is Magyarszék volt, a Sikonda-Gyógyfürdő kiegészítést a 20-as évek végétől talán a 80-as évekig viselte (29-ben indult a sikondai fürdőberuházás, és ekkor még egyszerűbb volt onnan megközelíteni). Az állomás 4 vágányos volt, az első rakodó, a másik 3 fővágány, abból a harmadik az átmenő. Jelenleg a folyópálya részét képező 3. vágányon kívül már csak a 4. van meg, de a váltók már ki vannak szedve. 2008. nyara óta üzemel a fény-és fénysorompó, fény fedezőjelzőkkel (+ Komló irányából egy ismétlőjelzővel is) ellátva. Szolgálat, őrhely, alakjelző, vonóvezeték azóta nincs.
 
Mecsekjánosi    Papa, 2009.11.30 16:50.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mivel Komló-Teher pu. a vasútvonal megnyitása után 55 évvel épült, így ez nem lehetett eredeti célja.. Eredetileg is mrh-nak épült, mint ahogy most is az. A kiágazás a Teher II-es őrhelynél volt az 5-ös őrhely után (most asszem Komló-elág néven fut, bár már nem ágazik sehová)
 
Komló    Papa, 2009.11.30 16:39.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kődöntővel szemben található alagútkapuzat a kőbányai kisvasúté volt, ugyanarra a rakodóra hajtott fel, ahová most kamionok hordják a követ.. A 20-as évek végén, a kőbányával együtt nyílhatott meg, és a 60-as évek végéig működött, akárcsak a Komlói GV, vagyis a hirdi homokvasút. Ez utóbbi nyomvonala a Google Earth-ön szépen követhető. Az alépítmény és a műtárgyak nagyrészt még megtalálhatók.
 
Feketebézseny    matteo, 2009.11.30 10:30.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jövő évi menetrend szerint már nem állnak meg itt a vonatok.
 
Godisa    Train Station, 2009.11.29 19:00.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Godisa állomás N-es méretarányban.
(az utca felől)
 
Pellérd    Train Station, 2009.11.29 18:56.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pellérd állomás H0 méretarányban.
Egy EPIVK-s modellező munkája.
A kép November.28-án készült.
 
Előző Első    ... [ 537 ] [ 538 ] [ 539 ] [ 540 ] [ 541 ] [ 542 ] [ 543 ] [ 544 ] [ 545 ] ...   Utolsó Következő