Komárom
komaromi, 2010.02.24 11:55.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A két városrész között korábban csak a nemzetközi forgalomban közlekedő expresszvonatok jártak át, a két városrészt összekötő "helyi" forgalom nem volt!! Volt viszont egy buszjárat, a jobbparti városrészben a vasútállomásnál volt a megállója, a "tufélen" meg a buszpályaudvaron, a Rozálián.
Érdekessége volt, hogy a CSAD járta, és a déli oldalon is CSAD buszmegálló-tábla volt!!
A megálló az állomásépületből a főbejáraton át kilépve, balra volt, a személypénztár ablaka után, a kazánház bejárata előtt. A helyijárat megállója meg ez után volt, ott, ahol az állomásépület mellett ki lehet jönni a Gólyahíd felé.
|
|
Mór-Újtelep
raps, 2010.02.24 11:54.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jogos! Ezek szerint akkor téves az a megállapítás hogy Mór-Újtelep korábbi neve Mór-Sztahanov. És ezek szerint akkor fel kéne vetetni Mór-Újtelep és Mór-Sporttelep közé Mór-Sztahanovot ??
|
|
Komárom
komaromi, 2010.02.24 11:21.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocsánat, de ez az "oroszok nem engedték megépíteni a hidat" urban legend!! Korábban már leírta valaki - nagyon helyesen -, hogy az erődhöz tartozott.
|
|
Komárom
komaromi, 2010.02.24 11:10.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hali, a "szocreál" épületben sosem zajlott személyforgalom. Az az építése óta a rendezőpályaudvar forgalmi épülete volt, illetve itt volt a darabáru, illetve az összes teherforgalmmal kapcsolatos iroda is. Muterom a hatvanas években volt itt a darabáru-pénztárban pár évig, mielőtt átment a személypénztárba.
|
|
Zsolnay-rakodó
Tádé, 2010.02.24 10:10.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a két vonal szintbeli különbsége (64-es,65-ös) jól érzékelhető.Előtérben a leágazás látható.
|
|
|
Zsolnay-rakodó
Tádé, 2010.02.24 10:08.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
az egyik raktár rámpája kicsit közelebbről.
|
|
|
Zsolnay-rakodó
Tádé, 2010.02.24 10:06.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az iparvágány vége Külváros felől.
|
|
|
Zsolnay-rakodó
Tádé, 2010.02.24 10:04.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kiágazás a 65-ös vonalból.Az előbbiekben erről írtam!valószínű hogy ezek a vágányok is csak az emlékeinkben élnek tovább :-(
|
|
|
Gyomai elágazás
Endre, 2010.02.24 10:00.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Gyomától északra elterülő határrész neve Nagyállás, "sz" nélkül.
|
|
Mór-Újtelep
Endre, 2010.02.24 09:45.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ne keverjük. Sztahanov iparvágány-kiágazás majd egy kilométerrel közelebb van Mór állomáshoz, mint a volt Újtelep megálló. Sőt, Sztahanov megállóval sem volt azonos.
|
|
Hídvégardó
raps, 2010.02.24 09:12.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pályakapacitás elosztó 2009/10 adatbázisa szerint, Hídvégardó hivatalosan működő rakodóhely.
|
|
Mór-Újtelep
raps, 2010.02.24 09:08.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jelenlegi neve: Mór-Sztahanov státusa: elágazás. 2009/10 pályakapacitás szerint működő.
|
|
Szőlősnyaraló
Tamás, 2010.02.23 23:57.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 2009/2010 es menetrendbe szerepel ez az állomás és megáll minden személyvonat! Csak úgy lestem, nézzétek meg!
|
|
Zsolnay-rakodó
Tádé, 2010.02.23 21:39.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pontosítsunk!A 65-ös vonalból ágazott ki,és szerintem miután a Zsolnay-gyárat,és az azt kiszolgáló vasúti létesítményeket is elbontják nagy a valószínűsége,hogy a vágánypárt is megszűntetik,tehát nem lesz kiágazás a Fővonalból(65)!
|
|
Zsolnay-rakodó
Train Station, 2010.02.23 19:59.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécsbánya-Rendező felé található egy térközőrhely.A 22-es szelvényben.A sinek jobb oldalán (Pécs felöl nézve).
|
|
|
Zsolnay-rakodó
Train Station, 2010.02.23 19:57.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A rakodó egészen addig meg volt,míg el nem kezdték a Zsolnai Kultúrális Negyed kialakítását.Ekkor bontották el az áruraktárt.A rakodóvágány a Balokány-strandnál a Basamalom u. feletti híd után ágazik ki.A sínek a helyükön vannak.Csak az épületek kerültek részleges elontásra.
|
|
Tamási
Rácz Gergely, 2010.02.23 18:23.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A WC-épület
|
|
|
Pécs-Gyárváros
Train Station, 2010.02.23 17:23.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát igen...ez a kép bizonyítja hogy a MÁV a 64-esen a személyfogalom mellett a teherforgalmat is megszüntette.(bocsánat "szünetelteti")
|
|
|
Őriszentpéter régi
Petrás Bence, 2010.02.22 14:29.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őriszentpéter régi állomásépülete.
2009. 08. 18-án.
|
|
|
Alcsút-Felcsút
SoNa, 2010.02.22 10:22.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Vértesacsa (Székesfehérvár) felőli alakjelző a vasúti töltés oldalában, Megállj! állásban. Ez még megvan szerencsére.
|
|
|
Alcsút-Felcsút
SoNa, 2010.02.22 09:55.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás után a pálya folytatása Lovasberény felé 2010. február 20-án
|
|
|
Gyomai elágazás
matteo, 2010.02.22 08:00.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyszállás!http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/144_145_o158.jpg
|
|
Biatorbágy
Oldalborda, 2010.02.21 23:28.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás közelében található várostérkép, mely jelöli a régi és a mostani nyomvonalat is.
|
|
|
Gyomai elágazás
raps, 2010.02.21 19:44.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyállás.
|
|
Gyomai elágazás
szvdom, 2010.02.21 17:55.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyállás vagy Nagyszállás?
|
|
Vadászlak
Train Station, 2010.02.21 17:29.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Halas-Bácsalmás-Katymár-Regőce átadása: 1903. X. 31.
|
|
Görcsöny
Train Station, 2010.02.21 17:26.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/1943/54_o70.jpg
A vonal menetrendje.
|
|
Erdőkertes
aquila., 2010.02.21 12:46.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emlékeimben kutatva kerültem a honlapra a \"VICZIÁNTELEP\" v.á.-val
kapcsolatos oldalra. Én 1932 ben kezdtem meg a naponkénti utazáso-
mat vasútvonalon. Emlékeimet szivesen megosztom
Üdvözlttel: aquila.
|
|
Mórágy
Train Station, 2010.02.21 11:51.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Alsónána felé mielőtt keresztezi a vonal a műutat,jól látható az egykori nyomvonal.Szerencsére télen jól kivehető a fák lobhiánya miatt.
|
|
Bicere
Kispala, 2010.02.21 10:26.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen van! (Méghozzá az én képeim):
http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1886:ujbakterhazepult&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
|
|