Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] [ 471 ] [ 472 ] ...   Utolsó Következő

Harka    András, 2010.06.26 05:13.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi az értelme és az oka a pálya új nyomvonalra építésének Nagycenk felé ? Van ennek köze a Nagycenket majdan elkerülő 84-es út számára szükséges helyhez ?
 
Felsőpaty    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:57.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felsőpaty állomásépület a vasút megszűnése után, pontosan nem tudom melyik évben, azzal a céllal lett lebontva hogy, egy új épület lesz kialakítva, hogy milyen célból aszt már nem lehet tudni. Maga az építés az alapoknál meg rekedt, ez látható a képen. Vasútállomás valóban a gesztenye fa mellet volt.
 
Rábasömjén    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:42.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rábasömjén Mrh-en az útátjáró felől volt egy, a szolgálati lakáshoz tartozó, gazdasági épület. Le bontása még a vasútvonal megléte alatt megtörtént. A bontás idején derült ki, hogy a beépített építő anyag nagyon nehezen bontható. Ez annak tudható be hogy az építők meg felelő szakértelemmel és építő anyaggal dolgoztak, és nem arra gondolva hogy a vasút az átadás után 61 év után megszűnik.
 
Csepreg    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.25 07:13.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csepreg állomáson a páros oldalon(Répcevis felől) volt egy őrház. Forgalmi szolgálattevő és családja lakott benne. Ki tud róla.
 
Kismegyer    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1978-ban szűnt meg. Azonban érdekesség, hogy (véleményem szerint) most megint lehetne értelme a megállóhelynek, hiszen elég sok ház épült a közelében azóta, és van, hogy a megállóhelynél lévő vasúti átjáróig áll a kocsisor a Győrön belüli dugó miatt...
 
Olaszfalu    Rácz Gergely, 2010.06.25 02:08.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely 1956-ban létesült, Olaszfalu-Eplény megállóhelyet ekkor (és ezért) nevezték át Lókútra. 1978-ban szűnt meg, Lókúttal és Kismegyerrel együtt.
 
Balatonrendes    Oldalborda, 2010.06.24 22:51.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi és új tábla.
 
Torontál utca    matteo, 2010.06.24 19:10.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló a '83/84-es menetrendben Atragyár néven szerepel.
 
Timót utca    matteo, 2010.06.24 19:10.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló az 1983/84-es menetrendben Lámpagyár néven szerepel.
 
Egyetemi Tangazdaság    matteo, 2010.06.24 19:07.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szigetcsép és Szigetszentmárton között volt még egy megálló:Egyetemi tangazdaság.A megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel de nem sok vonat állt meg a maegállóban.
 
Szigetmajor    matteo, 2010.06.24 19:03.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tököl és Szigetcsép között volt még egy megálló: Szigetmajor. Nemrégiben ott ütközött egy traktor a HÉV-vel. Illetve a megálló a 2003/'04-es menetrendben még szerepel, de a vonatok már nem állnak meg a megállóban.
 
Ábrahámhegy    Oldalborda, 2010.06.24 17:35.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az itt található kiírás szerint 1925. május 5-én nyitották meg a megállóhelyet. Kiállítás is működik, a kulcs azonban számomra nem derült ki, hol szerezhető be. A megállóhelyen szombaton nem tartózkodott illetékes.
 
Hernádnémeti-Bőcs    francziszti János, 2010.06.24 07:47.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérem,ha valaki Danko János Urrol tájékoztatna valamikor itt szolgált. 1962-ben végzet Szegeden a vasutforgalmi technikumba együtt jártunk.Köszi: francziszti János
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:22.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Személyvonat érkezik Budapest-Déli pályaudvarról
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:19.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Székesfehérvár felé tekintve
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:17.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Budapest felé tekintve
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:12.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Budapest felőli peron
2010. 06. 23.
 
Dinnyés    Cseke Zoltán, 2010.06.24 00:08.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Székesfehérvár felőli peron
2010. 06. 23.
 
Szatina-Kishajmás    Endre, 2010.06.23 21:19.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnyilt 1923.12.01.-én.
 
Sárszentmiklós    Endre, 2010.06.23 21:16.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megnyilt 1922.03.01.-én.
 
Kisfástanya    Oláh Imre, 2010.06.23 11:25.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a fotó kissé elavult, mert az állomás és környéke az aljnövényzettől már szinte ki sem látszik!!!Illő volna rendet tenni hisz már lassan egy vagyont kell fizetni a jegyért!!! A váróterem naaa az hagy némi kívánnivalót maga után!! Jó lenne tudni ki is valójában a gazdája???? Miért nincs rendben tartva hisz a XXI. sz.-ba élünk!!
 
Kaposszentjakab    Train Station, 2010.06.23 11:15.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Innen/idáig szedték fel a szigetvári vicinálist.
2010.06.12.
 
Kaposszentjakab    Train Station, 2010.06.23 11:14.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szigetvári vicinális nyoma.
2010.06.12-én.
 
Tótkomlós    Francziszti János, 2010.06.23 09:02.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Uraim! Nagyon meghatot a képek megtekintése mivel 1962.jun.24-töl ott szolgáltam mint vasutforgalmi technikumot végzett.Állomásfönök:SzakálGyörgy, Forgalmiszolgálattevők:Gyurkovics Pál,Tokovics Jozsef,Német István. Áruforgalmipénztáros:Topolszki Erzsi.Raktáros:Magyar János,málházo:Gyivicsán Pál voltak. Mais boldogan gondolok azokra az idökre. köszi:Francziszti
 
Győr    Oldalborda, 2010.06.23 08:22.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia,
én erre a létesítményre gondolok. Azt hiszem három sínpár vezet be ebbe a garázs-szerűségbe, balra van az állomás, majdnem a fűtőház vonalában vagyunk. Jobbra még néhány méter megmaradt, egy udvarra vezethettek be anno a sínek.
 
Pacsmag    Rácz Gergely, 2010.06.23 02:46.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007-ben csak a vonatpótló buszok szűntek meg, és nem március 3-án, hanem április 1-jén.
Az utolsó személyvonat viszont 1990. április 1-jén ment el a vonalon. Ezzel együtt megszűnt a Tamási - Dombóvár vonalszakaszon is a vasúti személyszállítás.
 
Kémes    Cseke Kata, 2010.06.22 20:28.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás szebb napokat is meg élt,nagyon szép volt,virágokkal parkosított.Sajnos nincs képem róla. Nagyon sokan utaztak a vonattal, amíg volt, munkahely.A nagy rendszerváltás óta rohamosan tönkretették.A MÁV semmit nem tett,hogy megóvja,mert különben nem így nézne ki!!!
 
Pacsmag    ROCOman, 2010.06.22 19:04.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalat 1893. november 29-én nyitották meg és 2007. március 03-a óta szünetel a forgalom.
 
Mesterháza-Tompaládony    Lõrincz Sándor Nyugdijas (Forgalmi szolgálattevõ), 2010.06.22 17:51.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1973 Október 26 késő este. Mesterháza Tompaládony--Hegyfalu állomások között, ahol a 84-es főútvonali útátjáró volt, történt egy szerencsés kimenetelű autóbuszos baleset. A busz Hegyfalu felől érkezett és a vonat utolsó kocsijával ütközött. Személyi sérülés nem történt.Anyagi kár jelentéktelen volt. Autóbusznak az első szélvédője törött ki, a vonat utolsó kocsijának lépcsője hajolt meg. Rendőri helyszínelés után, ( nem tartott 30 percig) az autóbusz és vonat folytatták útjukat. Az autóbusz osztrák rendszámmal rendelkezett. Sajnos ebben az útátjáróban sok baleset történt, és nem mindegyik volt ilyen szerencsés kimenetelű.
 
Pacsmag    kiskopi, 2010.06.22 16:18.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
mikor szűnt meg ez a vonal
 
Előző Első    ... [ 464 ] [ 465 ] [ 466 ] [ 467 ] [ 468 ] [ 469 ] [ 470 ] [ 471 ] [ 472 ] ...   Utolsó Következő