Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2014.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!

Ha szeretnél te is hozzászólást beküldeni, vagy képet feltölteni, kattints ide.

Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő

Kápolnásnyék    SoNa, 2011.01.20 19:44.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület bontását már félig elvégezték, a nagyobbik Székesfehérvár felé eső szárnyat már teljesen elbontották. A váró és a vasúti dolgozók helyisége még használatban van. Úgy látszik, egyenlőre csak azt bontották el, amire már nem volt szükség, mivel a szolgálati lakásokban már rég nem lakott senki. Az épület előtt nagy kupac régi pecsétes tégla van halomba rakva, jobbára olvashatatlan feliratúak a 150 éves épület falából kibontott téglák pecsétjei. Az állomás környékén folyó munkálatok szerint úgy tűnik, hogy a vasúti átjárót megszüntető közúti aluljáró pont az épület lebontott szárnya alatt fog elmenni, persze az épületet idővel teljesen eltüntetik, de egyenlőre még nem sietnek ezzel. Az utcai front felől új épület építése látszik az elkerített munkaterületen, talán az új felvételi épület lesz? Ezt nem tudom, mivel kissé távol esik a sínektől. Az állomás még nem halt ki, minden úgy megy, mint régen, még minden meglévő része működik és használják is az utasok, a bontás helye pedig el van kerítve.
 
Szászberek    Traxx, 2011.01.20 16:35.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remélem majd egyszer a vakolatra is sor kerül, mert tényleg szép a falu, szép lehetne ez az épület is. Bár szolgálat nélkül nehéz fenn tartani az állapotát.
Ha már a tábla, nem kötekedés képpen mondom, de a betűket lefesthették volna, alig látszik a felirat.
De legalább erre áldozott a MÁV (nem is keveset).
 
Budaörs    matteo, 2011.01.20 09:46.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még mindig. Egyébként 2003 körül egyszer már mutatott vöröset,mindenki megállt 1-2 perc erejéig,hogy "Most mi van?".
 
Nyárilegelő    ROCOman, 2011.01.20 06:27.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Örömmel vennénk valami képi bizonyítékot is. Akár három felkiáltójel nélkül is jöhet...
 
Nyárilegelő    Petrás Bence, 2011.01.19 23:10.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez állomás!!!
 
Pusztaszabolcs    ROCOman, 2011.01.19 21:58.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"1950 nyarán indultak a Pusztaszabolcs-Paksi HÉV korszerűsítési munkálatai. A kis sugarú íveket átvágták, a 27 km-es Dunapenteléig tartó szakasz fele új nyomvonalra került. Adony és Rácalmás állomások új helyre kerültek, nagyobb vágányhosszal. A munka a forgalom fenntartása mellett folyt. Az új vonalon 1951. december 16-án vették fel a forgalmat." Forrás: Keller László: A hazai vasutak működése és gazdálkodása az első 5 éves terv időszakában (1950-1954) (Vasúthistória Évkönyv, 1998)
 
Salgótarján külső    Train Station, 2011.01.19 21:52.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De az nem volt mindig csúnya.Nézd meg a régi képeket.Szép HÉV szabvány épület volt ott.Ez meg komisz csúnya szocis kinézetű.(Bár ez se lehetett mindig ilyen csúnyácska)
 
Sellye    ROCOman, 2011.01.19 21:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1963. augusztus 2-án Sellye-Kétújfalu között a 6691. sz. vonat hat kocsija kisiklott, a vonat négy helyen szétszakadt. A baleset olyan pályarészen következett be ahol 46 db faalj volt féloldalasan kiágyazva folyamatosan. A kiágyazással kapcsolatban az ágyazatcseréhez vágányzárat, sebességkorlátozást nem kértek. A 6691. sz. vonat 30 km/ó helyett 45 km/ó sebességgel haladt rá a kiágyazott pályarészre.
 
Budaörs    ROCOman, 2011.01.19 21:37.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon ez még mindig így van? http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szellemvasut/?full=
 
Bácsalmás    Train Station, 2011.01.19 21:36.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csodás kisváros.Ha tehetem minden szombaton lejövök és fotózok a pályaudvaron.Remélem újjá éled a szabadkai kapcsolat és több lesz a vonat.Fájó ilyen üresen látni a 7 vágányt.(Bár heti rendszerességgel adnak fel fát illetve nyáron gabonát,ősszel pedig a répakampány idején van teltház Bácsalmáson.)
 
Klárafalva    ROCOman, 2011.01.19 20:58.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Klárafalva az 1970 évek végéig háromvágányos állomás volt, akkor szedték fel a harmadik vágányt. Az első vágányt 1997 pedig novemberében bontották el.
 
Szászberek    ROCOman, 2011.01.19 17:56.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem csak a tető lett felújítva hanem a váróhelyiséget is kimeszelték. Mi több került ki menetrend és a névfelirat is leköltözött a tetőről a falra.
 
Szászberek    Traxx, 2011.01.19 15:20.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
elég fura, hogy a tetőt megcsináltatták, de a vakolat meg csak mállik. Azt hittem így elsőre, hogy eladták az épületet.
 
Vértesacsa    kempelen, 2011.01.19 14:57.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület "új" tetőt kapott. Nem komplett tetőre kell gondolni, de az a hullámlemez amivel beborították az egész tetőszerkezetet egy darabig még megmenti az összeomlástól és a beázástól azt ami még maradt a belsejéből.
A semminél azért ez így is sokkal többet ér.
 
Szászberek    ROCOman, 2011.01.19 06:54.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tetőt a MÁV újíttatta fel 2009 januárjában.
 
Nagyicce    BRSC, 2011.01.18 20:58.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A delta vége utáni megszűnt vonal egyik megállója az egykori Kossuth téri megálló. Felavatásakor nagyon szép ünnepséget tartottak.
 
Rákosfalva    BRSC, 2011.01.18 20:51.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Rákosfalva HÉV megálló épületén volt először neon felirat Budapesten.
 
Szászberek    Traxx, 2011.01.18 20:18.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
új tetőt ki csináltatta az épületre?
 
Debrecen    pezsman, 2011.01.18 11:18.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki meg tudná mondani hogy melyik két (három?) MD van még üzemben Debrecenben? És a nagykereki személyvonatok mindig MD-k? Köszi.
 
Pilisvörösvár    LepesiZL, 2011.01.18 08:40.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sztem igazad van! De direkt beírtam egy .doc - ba de a gép helyben hagyta az ly - os változatot.
Visszatérve a vonalra, amennyiben teheted utazz végig (Bp.-Nyugati - Esztergom) rajta nagyon szép a táj. Ma még (remélhetőleg már nem sokáig) max. 60 -al mennek a vonatok, lehet nézegetni. Azt vedd vigyelembe, hogy szinte minden napszakban sokan vannak a vonaton.
Érdemes esetleg úgy tervezned az utat, hogy Bp. - Esztergom - Komárom, nem fogsz csalódni.
Üdv.
Lepesi ZL
 
Kápolnásnyék    SoNa, 2011.01.17 19:52.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. január 17-én elkezdték bontani Kápolnásnyék vasútállomásának régi felvételi épületét. Ezen a napon már lebontották az egykori szolgálati lakások feletti tetőrészt, ahol az ablakok redőnyei már hónapok óta le vannak húzva. Ottjártamkor már sötétedett, így a készített képek nem túl jó minőségűek, viszont a váróterem és a vasúti dolgozók szobája még üzemel. Az aluljáró építése már igen előrehaladott állapotban van.
 
Almásfüzitő    Macskabagoly, 2011.01.17 19:29.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hógolyózó kalauzok Almásfüzitőnél
 
Hegyeshalom    Macskabagoly, 2011.01.17 19:17.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nohab Hegyeshalomban
 
Pilisvörösvár    András, 2011.01.17 16:35.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem járok arra, azért kérdeztem. Köszönet a magyarázatért.

Ui.: a muszáj az pontos j. (mindenki okulására)
 
Pilisvörösvár    LepesiZL, 2011.01.17 08:42.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fel megy a dombra - ja mármint a vasút. Így is nagy az emelkedő, majd alagút. Magyarország leghosszabb - mostmár csak - vasúti alagútja következik.
Kolléga utazz végig a vonalon és ne csak a google térképet nézd.
Bocs, de muszály volt ezt így írnom
Lepesi ZL
 
Bábonymegyer    KÁTÉ, 2011.01.17 02:03.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az itt lakó eléggé rendben tartja a környezetet, télen a peronról a hó le volt lapátolva. Legutóbb a WC-be is benéztem és meglepetésemre még volt benne wcpapír is. Aki ismeri a vonal állomásainak wécéit, az tudhatja, ez nagy szó.
 
Somodor    KÁTÉ, 2011.01.17 01:56.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
legalább ilyen megálló kellene mindenhova, nem olyan betongarázs, mint Andocson ami van.
Egyébként ez a beállót Somodor önkormányzata építette önerőből. Annyit a MÁV bevállalhatott volna, hogy csináltak volna előtte egy magasperont, megérdemelné ez a falu, a lakossághoz képest a legforgalmasabb állomás.
 
Kisbárapáti    KÁTÉ, 2011.01.17 01:53.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
felirat üzemel?
 
Tab    KÁTÉ, 2011.01.17 01:51.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A napokban írják alá a támogatási szerződést, mely forrásból megvalósul a felvételi épület és a szolgálati lakás külső-belső felújítása. Az összköltség 16 millió forintot tesz. Sajnos a peronra és környezetre nem lehet a pénzt fordítani, így az marad változatlan. Azt feltétlenül szükség lenne elérni, hogy biztonsági kamera is kerüljön az épületre, mert sajnos Tabon elég nagy a rongálás veszélye, egy saroknyira van a Csalogány büfé/discó, ahonnét a deviáns fiatalok néhanapján lemennek randalírozni a vasútállomásra.
 
Pilisvörösvár    andras1, 2011.01.16 23:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás után, Esztergom felé a vasút egy óriási kanyart tesz meg, majdnem egy teljes kört. Mi ennek a feltűnően nagy kerülőútnak az oka, azaz miért így építették meg a vasutat ?
 
Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő