Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2014.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!

Ha szeretnél te is hozzászólást beküldeni, vagy képet feltölteni, kattints ide.

Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő

Bonnya    Ailton, 2011.01.27 14:10.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mikor szüntették meg a térvilágítást? Olyan 2007 felé egyszer jöttem este vonattal Bonnyára, akkor még volt.
 
Gárdony    ROCOman, 2011.01.27 06:24.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban. A vágányszámozás szerint az I. egy csonkavágány ami a gyalogos felüljáró környékén ér véget. A felvételi épülettől számolva ez a harmadik, de számozás szerint a IV. vágány. Javítottam. Köszönöm.
 
Tab    Kozma, 2011.01.27 02:22.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha 90 km/h-val mehetne, akkor durván 1:30 alatt meg lehetne tenni Kaposvár-Siófokot. Ma meg van, hogy 4 óra. Meg akkor Tab "egyirányú" forgalma is megszűnne, mondjuk a Karádiak is lehet bevonatoznának Tabra, mert akkor az 15 perces út lenne (ma 42 perc!).
Ha itt 90-el mennének a vonatok az a minimum lenne, ogy Bz+mellék tele lenne, de talán kellene 2 mellék is.
Hát 100 km/h-ról ne is beszéljünk... :)
A baj, hogy igazából senki nem akarja itt ezt, nincs egy vasútbarát polgármester sem a környéken. Amikor úgy volt, hogy bezár a Karád-Siófok mindössze Siójuton kezdett aláírásgyűjtésbe a polgármester. Tab az egyetlen város a két végpont között semmit nem csinált, még csak tiltakozás sem volt.
 
Daránypuszta    Kozma, 2011.01.27 02:09.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt hiszem 12 busz van Siófokra, fele akkor menetidővel. Ez a megálló az illóolaj gyárat szolgálta ki, az ide bejáró munkások jöttek. És ha egyszer autóval vagy erre nézd meg az épülettől Bábony felé van egy kis aszfaltozott félköríves behajtó, ott volt egy kitérő rakódó, amit felszedtek már régen.
 
Gárdony    anemo, 2011.01.26 21:09.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv! "A Pillantás a III. vágány peronjáról Budapest-Déli Pályaudvar felé. Fotó: Sándor Antal" kép megjelölése hibás, mivel a B peron IV. vágány felőli oldalán készült a fotó.
 
Somogyjád    Zsolt80, 2011.01.26 20:59.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Somogyjádon hogyan lehet bejutni a vasútról a településre?Gyalog esetleg helyi járat, valami volán? Gyalog merre kell menni?
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.26 20:54.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 60as pályasebesség simán megoldható lenne, de a 90nél már az ívek nem lennének jók a jelenlegi helyzetben.Viszont belegondolva, ha rendbe tennék, pld. 100as sebességre az egész vonalat, és a Bzket kiváltanák interpicire, hamarosan szükség lenne nagyobb befogadóképességű járműre is...Ez mellett összefogni a volánnal, nem konkurenciaként kezelni, hanem ráhordó szerepe lenne, együtt kiegészíthetnék egymást.
Tabon is közel a volán pályaudvar,nem sokat kellene sétálni, a busz hozná-vinné az utasokat a falvakból/falvakba. Ezt meg lehetne mindenhol csinálni. Néhány helyen, ahol a vasút nagyon messze elkerüli a települést, ott nem kellene a vonatnak megállni(ahogy Fehérvárcsurgón sem állnak meg), így még jobb lehetne a menetidő, a busz pedig másik állomásra / megállóhelyre menne. Jó lehetne ez a magyar közlekedés, csak valakinek az érdeke, hogy mégse legyen olyan jó...
 
Daránypuszta    Zsolt80, 2011.01.26 20:37.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szörnyű, ahogy kinéz ez a megálló...
A település akkora, amennyi a vonatból látszik? Az a néhány 10 ház?
Jár valaki innen vonattal egyeltalán, vagy a busz elvisz mindenkit?
 
Sióvölgy    Zsolt80, 2011.01.26 20:27.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, ez az a hely, a beaszfaltozott útátjárót is láttam, vágánytengelyben szép fákkal, növényzettel... A pályaudvar vágányai a bz ből nézve nincsenek rossz állapotban, persze így nem lehet megállapítani, de ha rámehet a vonat, akkor nincs nagy gáz...
Amúgy ma voltam Siófokon, állomáson is, amit írtam, hogy gabonás vagonok állnak Siófok állomáson, (nem tudom, időközben cserélték - e őket a 35-ösön állókkal)jött értük 16.30 tájban Kanizsa felől egy 3000es szili,Kanizsa felé indult velük, valószínűleg a 856. - os gyors után.
 
Bácsalmás    Train Station, 2011.01.26 19:03.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4243:bacsalmas-a-remenykedo-allomas&catid=1:nagyvasut&Itemid=3

Szerény irományom kedvenc állomásomról és annak múltjáról.
 
Tab    Kozma, 2011.01.26 18:26.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
igen, talán helyesebb lett volna a Karád-Tab viszonylatra írni a szinte semmit, bár hozzátenném, Mernye-Karád között is elég gyér a forgalom az utóbbi időben. Felsőmocsoládról nem nagyon utaznak Siófok felé. Kisbárapáti ugye már a Koppány-völgyében van, tehát Tab vonzáskörzete, de a Karád utáni 20-as tempó miatt már nem jellemző a vonattal bejárás Tabra. Bonnya mh. az isten háta mögött van, mind Bonnyától, mind Bonnyapusztától messze van. Havi 1-2 utas van mindkét irányba. Már idén is felmerült, hogy nem állnak meg a vonatok Bonnyán, szerintem hamarosan meg is szűnik.
Karádtól is messze van az állomás, egy 8-10 kaposváron tanuló, vagy olyan ügyet intéző használja, akit levisznek kocsival az állomásra. Karád-Siófok viszonylatban szinte nem is utaznak. Somogymeggyesről Tabig naponta van egy 5-6 diák, meg pár utas, nem több. De csak iskola idő után (15:38), mert reggeli iskolába járáshoz nincs vonat (vagyis 6-ra bemehetnének Tabra). Úgy tudom már Meggyesről is viszi falubusz Tabra az általános iskolásokat, csak visszafele nem. Csak hogy az iskolától van 100 méterre egy buszmegálló, a vasútállomás meg a város másik felében. Tehát ha egy időben van busz is, akkor azzal mennek, aki valamiért azt nem éri el (a 15:02-est), az megy a 15:38-sal maximum, de figyelembe véve, hogy kb. fél óra mire leér a vasútra aki a 15:02-est nem éri el, az a 15:38-as vonatot sem.
 
Tab    Bakonyi betyár, 2011.01.26 18:07.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azért a Mernye-Tab szinte semmi egy kicsit valótlan.Egy kicsit.Kisbárapátiig van kihasználva.És Karádig csurran-cseppen néhány utas.Amikor karácsony előtt jöttem Kaposvárról,BZ+mellék teljesen tömve volt.Kisbárban meg vagy 12-3 fő szállt le.Karádig még voltak 10-en,utána csak nagyon kevesen.
 
Bodajk    Sándor, 2011.01.26 18:06.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és hangos tájékoztatás még van?
 
Zalahaláp    Sándor, 2011.01.26 18:05.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt háború volt? Tisztára olyanok a képek.
 
Tokod    Faragó Ferenc, 2011.01.26 14:38.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a baj...
 
Bodajk    kempelen, 2011.01.26 13:48.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori büfé épületének már a teteje sincs meg. Nem sok van hátra a teljes elbontásig.

 
Görbeháza    ROCOman, 2011.01.26 13:06.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A háttérben látható alakjelző mihez tartozik?
 
Siklós    MJ, 2011.01.26 12:15.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
úgy tudom már zajlik a felmérés a vonalon az újranyitáshoz szükséges munkákról. Szinte 100%, hogy ez a vonal még idén újra megnyílik!!!
 
Siklós    pezsman, 2011.01.26 11:25.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=ygdLGdI3vVM

Kisfilm az utolsó vonatról. Vagy mégsem az utolsó?
 
Görbeháza    raps, 2011.01.26 10:37.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görbeháza megszűnt megállóhely helye. Az egykori megállóhely koordinátái: 47 50' 48,18" É, 21 08' 22,10" K. A képen Ohat-Pusztakócs felől nézünk Nyíregyháza felé. A Kép készítésének időpontja: 2010 04.30.
 
Marcali    Kozma, 2011.01.26 10:12.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
van valamennyi esély ennek a vonalnak az újraindítására?
 
Csémpuszta    Sándor, 2011.01.26 10:07.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
lakják az épületet?
 
Bodajk    Sándor, 2011.01.26 10:02.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üzemel itt még büfé?
 
Bodajk felső    Sándor, 2011.01.26 10:00.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt a vonalat mikor zárták be? És ha teljesen megvan a sín, esetleg nem próbálkoznak az önkormányzatok kérni újranyitást az NFM-től?
 
Tab    Kozma, 2011.01.26 00:59.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezek a tabi állítások annak a következményei, hogy nem hajlandóak pl. Somogymeggyesen keresztezni, hanem ragaszkodnak Tabhoz.
Hát itt olyan nagy volumenű felújítás soha sem lesz, mint a 30a-n, mert erre nehéz uniós pénzt szerezni, nem korridor, nem köt össze régiókat. De itt az is elég lenne, ha feljavítanák 60-ra a sebességet és visszaépítenek a felszedett kitérő rakódókat.
A 41-es tényleg vacak, és azért jóval nagyobb forgalmat generál, jogos a felújítása (100 km/h-ra), de ezt is fel kellene. Mondjuk ha 90-esre megcsinálnák agyonverné a buszok menetidejét, de én a 60-nak is nagyon örülnék.
 
Bodajk felső    Zsolt80, 2011.01.26 00:18.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Múlt héten voltam itt.Az épületet lakhatják, frissen vágott fa volt szépen összerendezve. A vágányt kezdi visszavenni a természet, a növényzet lassan benövi. :(
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.26 00:09.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
17.10kor Siófokról induló vonat Tabon majdnem 3/4 órát áll, Siófokra a Fehérvári személy 17.28 kor ér be...
Majdnem 4 óra az út ennek a járatnak, csatlakozás meg nincs, nem csoda,ha kevesen utaznak...
 
Papkeszi    Zsolt80, 2011.01.26 00:04.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jár még tehervonat Papkeszire?
 
Sióvölgy    Kozma, 2011.01.26 00:01.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen az a kereskedelmi pu. lesz. Ez viszont jó hír! Eddig nem használták, csak autósoktatók jártak ott, néhol fa nőtt ki a vágányok között.
Egyébként a kereskedelmi pu.-ból ment egy vágány Siófok felé is, most ketté van vágva, beaszfaltozták az átjárót. A megálló esőbeállójával szembe gaztól benőve megvan a vágány, rajta egy vágányzáró sorompóval.
 
Tab    Zsolt80, 2011.01.25 23:59.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utána kérdezek majd,hogy mennyi Tab Siófok közt a megengedett sebesség, az tuti, hogy 10 - 20as lassújelből nincs hiány.
Arra emlékszek, hogy volt szó a bezárásról, valamelyik újságban olvastam, Siófok - Tab és valahol az alsó részen talán Karádról, Felsőmocsolád térségétől Kaposvárig ment volna vonat utasokkal, a középső részen meg üresben jártak volna a szerelvények...
41.esen nem jártam még, de a Dombóvár - Kaposvár közötti rész nem túl jó hírét hallottam már...
Mindegyiket fel kellene újítani.Mint ahogy a Tárnok - Székesfehérvárit is csinálják,már egész jó a menetidő...
 
Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő