Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2015.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!

Ha szeretnél te is hozzászólást beküldeni, vagy képet feltölteni, kattints ide.

Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő

Barcs felső    pezsman, 2011.04.09 20:33.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valóban elgondolkodtató a felvetés. Mindenesetre én örülök, hiszen ez fejlesztés, ami erre a vonalra egyáltalán nem jellemző. Gondolom, úgy kell egy ilyen táblát kihelyezni, hogy mindkét fele olvasható legyen, hiszen mindkét oldalán van információ. Tény, hogy találhattak volna neki jobb helyet is, de legalább költöttek erre a megállóra is, ami már önmagában nagy szó. Az épületért viszont komolyan aggódom...
 
Barcs    pezsman, 2011.04.09 20:27.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bármilyen furcsa, errefelé az utazóközönség elégedett a Bz szerelvények által nyújtott szolgáltatással. Az MD-t a fejtámok hiánya miatt kényelmetlennek tartották, sőt takarításukra sem fordítottak elég figyelmet. A Halberstadti kocsikkal pedig az a baj, hogy a 60-as vonalon sehol sincs magasperon, így művészetnek számít az idős/sérült embereknek a felszállás, nem beszélve a babakocsival közlekedőkről. Sőt az ajtónyitás is elég nehézkes a Halbikon, gyakran nem vagy csak nagy erővel nyithatók az ajtók. A Bz pedig szép tiszta és kényelmes, ráadásul könnyebben "megmászható". Saját tapasztalatom a vonallal kapcsolatban az, hogy elegendő a kétórás követés a személyvonatok között, viszont megengedhetetlen a négyórás szünet.
 
Herceghalom    Beroesz, 2011.04.09 18:34.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1916. december 1-én az állomás Győr felőli végén történt a magyar közlekedéstörténet egyik legsúlyosabb balesete.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Herceghalmi_vas%C3%BAti_baleset
 
Felsőkörtvélyes    dani, 2011.04.09 08:42.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
most látom a felső képen,hogyha a vonat nem áll meg minek tették ki azt az új kék táblát?
 
Pozsonyligetfalu    Kriska Feri, 2011.04.07 21:11.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
14-éveskoromig /1928-1942/ott éltem.
már láttam az új állomás épületét.El.
vagyok töle ragadtatva.A gyermekkorom
idején nem volt ilyen szépés modern.
1942,máj,10 innen indult vonatunk
Magyarországra.P.ligetiek néhányan
még élünk,mindig a gyermekkorra
emlékezünk.
 
Karcag    MDmot_3026, 2011.04.07 19:12.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem mondanám olyan rossz állapotúnak, inkább átlagos (sajnos ez a mai átlagos állapot). Inkább az utóbbi, gazos.
 
Tamási    Train Station, 2011.04.07 16:54.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Épp azért mert gyérforgalmú.Ráadásul az MMV szállít csak rajta.A MÁV nem.Így ha az MMV-nem ad $-t nem lesz pótolva.Lásd:64-es.SZÜNETEL a forgalom de a hevdereket,síncsavarokat és az ellopott kábeleket se pótolják.
 
Vilonya-Királyszentistván    Rácz Gergely, 2011.04.07 13:33.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor x+1-edszer is leírom:
Ameddig nincs megoldva Veszprém város vasútállomástól való távolságának áthidalása, addig a 27-es és a 11-es vonal is csak vegetálni fog. Ha viszont meg tudják oldani, igenis ki fogják tudni szolgálni a bejáró forgalmat Veszprémbe.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2011.04.07 13:29.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már csak az a kérdés, hogy egy ilyen gyér forgalmú vonalon, mint a 48-as, miért kerül hetekbe a síncsavarok pótlása? Szégyen...
 
Vilonya-Királyszentistván    Veszprem27, 2011.04.07 08:16.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem sok eselyt latok a vonal ujrainditasara.Sajnos eleg sok embert kerdeztem meg es semmi.Vilonyaig egyszer ujra indul majd,amikor a füzföi elkerülö elkeszül ez meg ugy 5-6 ev.Pedi en latok benne lehetösegeket.Egy Veßprem-Siofok elkellene ide.
 
Tab    juke, 2011.04.06 22:40.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma jártam itt, egyelőre nincs nyoma az épületen felújításnak. Az 1. vágányon jól láttam, hogy csak Siófok felől van vágányzáró sorompó? Itt mindegyik vágányt használják? Azt láttam, hogy a személyvonatok a 2.-3.-ra érkeznek, de az 1. vágány is mintha használva lenne a sínek állapota alapján. A 4. vágányon szoktak szerelvényt tárolni? A 4. vágányból kiágazik egy csonka, ami előtt keresztben van egy épület. Az micsoda? Ott volt valamikor a fűtőház? Az 1906-os rajzon van egy őrház is. Annak nyomát se láttam, mikor bontották el? Egyébként elég sz*r járda vezet a vasútállomástól a buszmegállóig.
Üdv Juke.
 
Tápiószentmárton    juke, 2011.04.06 22:25.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt van hangos utastájékoztatás?
 
Karcag    juke, 2011.04.06 22:12.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elég rossz állapotúnak tűnik az első vágány a képen. Vagy csak szimplán gazos?
 
Tamási    Train Station, 2011.04.06 21:34.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rossz hír a Tamásiban élő vasút barátoknak,hogy egyetlen megmaradt vonalukat megdézsmálták a fémtolvajok.A néhai 48-as vonalon 600m-t meghaladó szakaszon ugyanis ellopkodták a síncsavarokat.A vonalat ezért kizárták a forgalomból.
Bővebben: ·
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4719:szetloptak-a-tamasi-vasutat&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
 
Karcag    MDmot_3026, 2011.04.06 16:44.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Délelőtti életkép:
 
Csisztagyógyfürdő    Ailton, 2011.04.06 14:16.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://sonline.hu/somogy/kek-hirek-bulvar/meh-telepen-akarta-eladni-a-vonat-alol-felszedett-sineket-369783
Már megint sínt loptak Csisztánál!! Vajon a MÁV visszaépíti a felszedett szakaszt, mert hiszen benne van a Menetrendben, a vonal nem szűnt meg, csak személyforgalom nincs rajta. A tolvajtól meg peres úton hajtsa be a helyreállítás költségeit.
 
Kápolnásnyék    SoNa, 2011.04.06 12:08.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bejárati tornyokat már egy hete elbontották, a felvételi épület várótermi része még mindig áll, és úgy néz ki, hogy az új váró és fedett peron a régi épület mögött lesz, mert már szerkezetileg kész a beton peronfedés és az új épület is.
Az aluljáró építése halad, de még nem fúrták át a sínek alatti részt. Én most ennyit tudok, ha más többet tudna, javítson ki.
 
Szeged-Rókus    Markus, 2011.04.06 09:13.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az amúgy teljesen elhagyatott teherpályaudvaron az elmúlt napokban nagy élet zajlott. A szegedi 4-es villamos építéséhez hosszú zúzottköves vonat érkezett és vonaton hozták a villamos új sínjeit is, ezeket itt rakodták ki. A tárolóvágányokon egy Földeák felé tartó tehervonat várakozott, így az állomás pár órára azt a képet mutatta, ahogy 25 évvel ezelőtt kinézhetett, vonatokkal tele.
 
Szeged    Szegedi67, 2011.04.05 21:44.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megkezdődött a Nagyállomás előtti Indóház tér felújítása. A téren megnövelt villamosmegálló és díszburkolat épül. Az egész terület gyalogos zónává vagy tömegközlekedési útvonallá alakul át, az egymás hegyén-hátán parkoló autókat eltüntetik.

Ma már kisebb konfliktus is kialakult az autósok és a vasutasok között. Eddig az autósok a Borbás utcán egészen a sínekig felhajthattak. Ma azonban a vasút elzárta a saját területét, így előzvén meg azt, hogy az parkolóvá váljon. Szegeden néhányan még mindig nem fogták föl, hogy a városi autókázás korszaka véget ért.
 
Sármellék    Train Station, 2011.04.05 16:55.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sármelléki elágazás őrházának maradványa a Zala partján.
 
Vilonya-Királyszentistván    dani, 2011.04.04 20:43.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nem tud valaki valamit arról hogy a vonal újra indulna?
 
Kenézlő    atis, 2011.04.03 16:40.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jaj de jó, hogy ezen a vonalon is maradtak meg épületek !
 
Balatonfőkajár    dani, 2011.04.03 14:00.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én élőben is jártam ezen az állomáson.lakatlan volt.jó lenne hogyha újra indulna a vonal.
 
Tétényliget    Põcze Bence, 2011.04.03 04:31.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó ez a kép. Akkor még a "túloldalon" volt a megálló, azóta visszahelyezték a budapesti oldalra.
Egyébként pontosan miért volt áthelyezve pár évig? Tudom, hogy az M0-sal kapcsolatos építkezésekhez volt köze, de nem nagyon tűnt fel, hogy ott bármi zavarná az utasokat.
(Egyébként én meghagytam volna az érdi oldalon, valahogy ott jobb helye volt.)
 
Győr GySEV    Lennon15, 2011.04.02 22:19.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1972-es szolgálati menetrendkönyvemben van egy szolgálati hely, a neve GySEV-elágazás. Győr-MÁV és Ikrény között van, Győr-GySEV előtt.
 
Győr    Lennon15, 2011.04.02 22:09.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a motorkocsi már lassan egy éve ott van, sorsáról nem tudni semmit, csak remélhetjük, hogy nem megy el a selejtmenettel.:(
 
Szatina-Kishajmás    batttila, 2011.04.02 18:16.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az (1961-es) vasúti hídról fotózott balra ívelő vasúti töltés tisztán könnyen kivehető.
 
Szatina-Kishajmás    batttila, 2011.04.02 18:12.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1961-ben felújított,átépített vasúti híd az Orfűi-patak felett. Kishajmás előtt pár száz méterre.
 
Szatina-Kishajmás    batttila, 2011.04.02 18:07.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kishajmás első háza, a volt őrházból kialakított megállóhely(állomás).
 
Szokolya-Riezner    atis, 2011.04.02 16:40.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ki volt az a Riezner? A Székesfővárosban is sok olyan utcanév van akikről a jónép 99%-a azt sem tudja, hogy kicsoda. Pl.a XV.kerületben Székely Elek,korábban Sipos Dénes út... De pl.Széchenyiről az emberek 99% -a tudja,hogy kicsoda!
 
Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő