Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2018.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő

Mezőkövesd    Tanda Bertalan., 2012.03.07 15:34.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen az állomáson voltam 1962-1964-ig Forgalmi szolgálattevő.
Rengeteg munkával sok küszködéssel.Mint fiatal Tiszt balesetmentes szolgálat végzéssel.Jó alap volt az utánna lévő munkahelyekhez.Villamos felső vezeték csak idáig volt kiépítve.Vágány felújitás mindkét irányba.A vonatok idáig közlekedtek Miskolc felől gőzgéppel Füzesabony felől villany géppel.Itt volt a gépcsere.Sok szervezési munkát igényelt a végrehajtás.
 
Rákos    prozak01, 2012.03.07 14:03.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Érkezik a Keletiből az Egerbe tartó sebesvonat
 
Rákos    prozak01, 2012.03.07 14:03.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület
 
Rákos    prozak01, 2012.03.07 14:02.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peronok
 
Rákos    prozak01, 2012.03.07 14:01.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület melletti kocsma
 
Rákos    prozak01, 2012.03.07 14:01.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnapi képek: pihenő tehervonat
 
Kőbánya alsó    prozak01, 2012.03.07 13:58.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnapi képek: késő délutáni várakozók a peronon.
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:54.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váróterem
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:53.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagytétény-Diósd
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:53.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület közelről
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:52.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a raktárépület elég elhanyagolt állapotban van
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:51.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon működik-e még?
 
Nagytétény-Diósd    prozak01, 2012.03.07 13:50.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai képek: az állomás és a raktárépület Diósd felől érkezve
 
Putnok    RZoltan, 2012.03.07 09:11.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Putnok a közelben kibányászott szenek elszállításának egy fontos állomása volt. Ide érkezett a szén a királdi bányáktól is, az Eger-Putnok vasútvonalon. Az állomás bánrévei kijáratánál állt 1942-1970 között a szénosztályozó, amelyet a bányával kötélpálya kötött össze.
Később a bánya fejlesztésével 1982-86 iparvágány létesült az úgynevezett "ártérre". Ez szintén az állomásnak a bánrévei kijárati oldala felé volt, ahol az évi 500 000 tonna termelvény nagy részét vagonokba töltötték és a berentei központi osztályozóhoz szállították. Ez az iparvágány 2005 körül elbontásra került a bányászati létesítményekkel együtt.
 
Széksóstó    drpalfi, 2012.03.07 08:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Széksóstó állomás szépen felújítva 2010.-ben
 
Hejőkeresztúr    raps, 2012.03.06 20:16.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hejőkeresztúr 5 vágányos állomás.
 
Kazincbarcika    RZoltan, 2012.03.06 20:16.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "Delta vágány" leírásánál nagyjából minden jó, kivéve az, hogy a szenes vonatok az erőműbe mentek volna. A Borsodi Erőmű az 1950-es években a Borsodi Szénbányák, valamint az Ózdvidéki Szénbányák által termelt és Berentére szállított szenet tüzelte el, de csak az ottani Központi Szénosztályozón való szelektálás után. Az erőmű csak a porszenet tüzelte el, a "dara, "dió" és ennél nagyobb frakciókat intézmények kazánjainak fűtésére vitte tovább a MÁV. Ugyanígy a darabos szenet is, amely lakossági tüzelésre kellett. A porszén csak egy részét képezte az előbb említett Berentére került szénnek. Osztályozatlan szén soha nem kerülhetett az erőműbe, mivel korábban kizárólag robbantásos fejtések miatt a visszamaradt, el nem robbant robbanóanyag és gyutacs súlyos károkat okozhatott volna.
 
Kiskunhalas    Zoli, 2012.03.06 14:02.11   Válasz írása
Mikor jönnek vissza a v43 típusú vonatok a Kiskunhalas Kiskunfélegyháza nevű 155.vonalra. Miért ezek az Inter Regio vonatok járnak a felvillamosítoot vasútvonalon dízelként ? Miért vitték el az M41 típusú vonatokat a Kiskunhalas Baja közötti vonalról ? mikor jönnek vissza ezek a sokkal jobb Vonatok a helyükre?
 
Sárszentmiklós    Katalin, 2012.03.05 23:23.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép is hiteles. A jelenleg is ott lakó vasutas-leszármazott nénit jól ismerem, ezért bizonyíthatom, hogy Veronika hozzászólása az állomás helyéről és a jelenlegi állapotról pontos. A kép is hiteles a valamikori felszállóhelyről fényképezve.
 
Mátramindszent    husonyiczagabor, 2012.03.05 21:18.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnök: Endrész Ferenc Heréd 1916.03.16 Racskó Mária
 
Mátraballa    husonyiczagabor, 2012.03.05 21:16.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnökei voltak:
Szatmári Barna Olaszliszka 1926 07.15 Veres Erzsébet áth.Ludas állomásra
Héczey László Miskolc 1930 04.21 Kiss Éva
 
Mád    husonyiczagabor, 2012.03.05 21:10.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
állomásfőnök:
Czimbalmos István Hernádszurdok 1922 08.05 Csomó Zsuzsanna
 
Maklár    husonyiczagabor, 2012.03.05 21:07.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
állomásfőnökei.
Tarnóczy Géza Encs 1920 03.16 Várkoly teréz
Tóth Benedek Füzesabony 1926 03.21 Gál Éva
 
Tiszaújváros    husonyiczagabor, 2012.03.05 21:04.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnökei:
Bokrosi Mihály 1931 Kisvárda Molnár Mária
Cserháti Károly Szerencs 1922 04.18 Herceg Sarolta állfőnh.
Tirpák László 1925.S.ujhely Hrizsnyák Zsuzsanna meghalt. 1972 01.26
Koczka István 1931 11.22 Kiskirályság Humenyik Erzsébet
 
Ekel    Tastam, 2012.03.05 21:02.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ekel megállóhely 2012. március 4-én az új szolgáltató, a Regiojet működésének első napján.
 
Kenézlő    husonyiczagabor, 2012.03.05 20:56.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egykori vezetője:
Kónya Károly Ujcsanálos 1927 01.06. Varga Zsófia átadva 1967.11.20-án a vonalfőnökségnek
 
Ludas    husonyiczagabor, 2012.03.05 20:53.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnökei:
Kontra József Hatvan 1911 01.22 Pető Katalin áth. Vámosgyörk áll.főn
Héczey László Miskolc 1930 04.21 Kiss Éva áth. Mátraballa áll.főn.
Szatmári Barna Olaszliszka 1926 07.15 Veres Erzsébet
 
Korlát-Vizsoly    husonyiczagabor, 2012.03.05 20:44.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnökei:
Iváncsi Dezső Tard 1919 05.05 Finczere Julianna
Csoma Károly Sajókazinc 1920.0110. Büttösi Erzsébet
Buda Sándor felsőméra 1923 03.12 Csaji Katalin
 
Klementina    husonyiczagabor, 2012.03.05 20:39.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szolg.hely egykori vezetője:
Halló Gáspár Szentistván 1929 12.20 csákány Erzsébet
 
Királd    husonyiczagabor, 2012.03.05 20:36.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásfőnök:
Szabó Dezső Zsigmond Nagyszeben 1917 12.18 Balia Erzsébet
 
Előző Első    ... [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] [ 242 ] [ 243 ] [ 244 ] ...   Utolsó Következő