MAVfan
e-mail: hadnagy.robika.kukac.yahoo.com
|
elfogadott hozzászólás 27793
2014.02.09 12:54.13
|
Az állomás a falu szélén található, rendes út vezet oda.
|
|
vaci
e-mail: vaci.kukac.dravanet.hu
|
elfogadott hozzászólás 21339
2011.07.11 01:55.27
|
A hétvégén 4 kocsi fát rakodtak.
|
|
Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18083
2010.07.10 14:23.05
|
Sellye, autóbusz-váróterem Szentlőrinc, Aranykalász Vend. 6:10 7:00 0:50 0:36
munkaszüneti napok kivételével naponta
1/2 Szentlőrinc, bükkösdi elágazás Barcs, Boróka Étterem 7:36 8:36 1:00
Naponta
2/1 Sellye, autóbusz-váróterem Szigetvár, autóbusz állomás 9:30 10:21 0:51 1:59
szabad- és munkaszüneti napokon
Szigetvár, autóbusz állomás Barcs, vasútállomás 12:20 13:05 0:4
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12949
2009.08.15 15:08.42
|
Azért arra kíváncsi lennék, hogy egy 1912 óta nem fejlesztett közúti szakaszon (földút) közlekedő 70-es, 80-as években gyártott busz milyen menetidőt produkálna és mennyi utast vonzana... Ilyen tények mellett több mint arcátlanság az utasszámlálási adatokkal érvelni.
|
|
Mi (M&C)
e-mail: rongybaba2.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12909
2009.08.13 19:22.43
|
Köszi a választ!
Hasonlóan a felújítás elmaradásából eredő, menetidő növekedést, gondolom sokan tapasztalnak az országban.
Én pl a Kisterenye-Hatvan vonal ideje után számoltam... régen 50 perc most 12 percel több (maradt oylyan szakasz ahol a sebesség a régi Selyp-Hatvan) de ezt lehet h. inkább északabbra kellett volna irnom, de itt került szóba... Üdv!
|
|
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12908
2009.08.13 18:53.58
|
Röviden: a pálya állapota miatt.
Bővebben: Középrigóc és Drávafok között a vonal átadása óta (1912) semmilyen fejlesztés nem történt, a vonatok az utolsó időkig az eredeti, úgynevezett "i" síneken, sóderágyazaton döcögtek.
(Ma Magyarországon, normál nyomtávon mindössze egyetlen helyen van használatban ilyen gyenge felépítmény, a 147-es vonalon, Fábiánsebestyén - Gádoros környékén. Ott, nem utolsó sorban a pályamester áldozatos munkája miatt, jelenleg is közlekednek a vonatok, igaz csak 30 km/óra sebességgel.)
Az utolsó időkben a Középrigóc - Drávafok közötti 26 kilométer 1 óra 20 perc alatt tették meg a motorkocsik. Ez, és a gyenge utasforgalom szinte törvényszerűen vezetett a vonal felszámolásához.
|
|
Mi (M&C)
e-mail: rongybaba2.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 12907
2009.08.13 18:11.38
|
Az után érdeklődnék, hogy Drávafokon miért pont 2006. május 8.-a óta szünetel a forgalom.
Ezen a napon csak ezt az állomást érte el a "vég"; országos viszonylatra nem emlékszek?
|
|
Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10996
2009.04.16 09:17.30
|
Szerintem azért nem segít a MÁV mert a vonalon "szünetel" a forgalom.Legalább is a személy.A tehervonatnak nem kell Sellyétől engedélyt kérnie az induláshoz?
|
|
kócos
e-mail: kócos.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7736
2008.11.02 01:20.58
|
Az épületet lakják, az épület állagát a vasút hozzájárulása nélkül az önkormányzat és a lakó közben járásával több-kevesebb sikerrel próbálják megtartani.A vasút vezetősége a legmesszebb menőkig elzárkózik minden nemű segítség nyújtás és karbantartási munkák elöl.
|
|
Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7420
2008.10.25 17:33.17
|
Az épületet lakják?Még egészben van az épület?Mikor van itt rakodás??
|
|
joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 3661
2008.04.08 21:26.50
|
Az átjáró felől nézve.
|
|
|
Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2320
2008.01.19 13:16.02
|
Idáig jön Vajszlóról a tolatós tehervonat!Innen nyugatra teljesen elmaradt a teherforgalom!!!!!!
|
|