Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 862 ] [ 863 ] [ 864 ] [ 865 ] [ 866 ] [ 867 ] [ 868 ] [ 869 ] [ 870 ] ...   Utolsó Következő

Újpest    Kenézy György, 2007.11.10 16:30.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható 3 -as Metróra,121,Tesco-Buszra,Gyors 122 Buszra,4,Gyors 96,96A Buszra,104 Buszra
 
Mátéházapuszta    csoma bence lászló, 2007.11.10 11:09.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagyon gyönyörű állomás!!
a vonalonm az a második legszebb épület!
 
Ercsi    irnik, 2007.11.10 08:16.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A közbiztonság az ercsi vá.-on katasztrófa. Az emberek nagyrésze inkább nyomorog a Volán buszokon, mintsem hogy itt kelljen várakoznia. Félelmetes, lepusztult, és sorolhatnám még a jelzőket. :(
Ha vasúton "kell" (értsd: a legegyszerűbb) eljutnom valahová, akkor inkább buszozom Százhalombattáig és ott szállok fel a vonatra.
 
Bácsalmási vöröserdő    Gábor15, 2007.11.09 15:49.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Küldök 1 képet a már megszünt Bácsalmás-Csikéria(-Subotica)vonal 1ik megállójáról!
Történetesen Vöröserdő megállóról!!!
Ahol 1961.novembereóta nem érintett 1 vonat sem!!!
Fogadjátok egészséggel!!!:-D
 
Szár    schweini, 2007.11.08 22:51.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a helyen csak ez a szocreál bádogbodega áll, de a régi vonalon Szárnak első- és másodosztályú igényes váróterme volt. A nyomvonal maradványai, a régi vasúti híd igazi kuriózm az érdeklődőknek.
 
Érd alsó    Prücsök, 2007.11.08 19:15.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát, igen, a régi állomás. Azóta már fel lettek újítva a vágányok. Egész jók lettek, de a felvételi épület állapota olyan szinten életveszélyes, hogy a várótermet is be kellett zárni és van, amikor négyzetméteres darabok hullanak... szörnyű! :S
 
Érd felső    Prücsök, 2007.11.08 19:13.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg szép lett a felújított állomás, de még dolgoznak. A vágányokhoz felvezető lépcsők ...öhöm... szépen mondva is, katasztrófálisak. Fából vannak és ha azok is maradnak, akkor télen jaj lesz az utasoknak, bár van lift, igaz, csak az egyik vágányhoz...! :S
 
Dunaújváros külső    Prücsök, 2007.11.08 19:05.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pad? :D Hiszen, még peron sincs! A vonat is az átjáró közepén áll meg! :D
 
Bölcske    bigzolee13, 2007.11.07 21:18.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
10 éve még 3 vagy négy vágány volt Bölcskén
 
Franciavágás    Bolla András (Cellbuborék), 2007.11.07 18:49.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Idáig járnak a tehervonatok Pápáról.
 
Bölcske    Katonka Krisztián, 2007.11.06 08:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és végül egy békebeli illemhely eredeti változatban a szolgálati lakás emeletéről.
 
Bölcske    Katonka Krisztián, 2007.11.06 08:14.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...eredeti pénztár és váróterem... (maradvány)
 
Bölcske    kempelen, 2007.11.06 08:12.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...az épület az utcafront felöl...
 
Bölcske    Katonka Krisztián, 2007.11.06 08:11.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Legutóbb készült kép Bölcske romos épületéről...
 
Bodakajtor-Felsőszentiván    Katonka Krisztián, 2007.11.06 08:05.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és mégegy
 
Bodakajtor-Felsőszentiván    Katonka Krisztián, 2007.11.06 08:03.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felteszek ide egy képet már állomásépület nélkül.
 
Zichyújfalu    kempelen, 2007.11.06 07:59.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és még egy közelebbi kép is
 
Zichyújfalu    kempelen, 2007.11.06 07:54.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hétvégén jártam ezen az állomáson. Négvágányos állomásnak, ma már csak az átmenő vágányát használják. A vágányok állapota több, mint siralmas. A négy vágányból háromhoz mindkét irányban, Seregélyes és Pusztaszabolcs felé is karos kijárati jelzők tartoztak, de már csak az árbóc maradt meg belőlük. Teherforgalom sem lehet, a rakodó eléggé gazos, a síneken sem látszik semmiféle alkalmi menet nyoma...
 
Pécsvárad    Adani, 2007.11.05 21:58.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alfölddel Pécsnek nincs kapcsolata, pedig jól jönne. Béksécsabáról pl. csak Bp-n keresztül nagy kerülővel lehet Pécsre eljutni. Szükség volna egy Pécs-Szeged közötti pályára.
 
Szántód-Kőröshegy    Kenézy György, 2007.11.05 19:23.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átszálható Kapos volámra elvisz Balatoni Komphoz Kompal Át visz Szántód Révböl Tihany Révbe. Van Aupálya csomopont Kőröshegyi Legnagyobb völgyhid M-7 -sen.
 
Velence    Kenézy György, 2007.11.05 19:06.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két Világháború között Vasútállomás volt most Vasútmegálló.
 
Nagykanizsa    Gábor15, 2007.11.05 13:30.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ezt a képet múlt pénteken csináltam Kanizsán:-)

A képen a "pihenő" Halbiskocsik láthatók Nagykanizsa állomáson!!
 
Csokvaomány    ÁRPÁD, 2007.11.04 22:02.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon zsír a közvilágítás,főleg olyan hajnali kettő tájékán,meg a fényújságos menetrendtájékoztatótól egyenesen el voltam ájulva,hogy a fűtött váróteremről már ne is beszéljek
 
Pécsvárad    pezsman, 2007.11.03 22:12.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felfoghatatlan, hogy miért kell így látnunk egy olyan helyet, ahol Szeged- Pécs sebesvonat is ment régen. Valóban ráférne a felújítás, amiért bezárták az első szakaszát, de tényleg kéne már a vonal. Emiatt most Pécset csak egy irányból lehet megközelíteni. (Ha a mohácsi zsákot és a magyarbólyi nemzetközi vonalakat nem számítjuk) Pécs felé kerülő útirány nincs. Mondjuk alföldi kapcsolat sem. A kép valahol Pécsvárad és Nagypall környékén készült 07.X.30-án.
 
Pusztaszentmihályfa    Csabika, 2007.11.03 21:58.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyébként roppant furfangosan csinálják.
1. Menetrend változtatás: a vonatok előnytelen időpontban indulnak, és ráadásul a csatlakozástis lekésik vagy nevetségesen kevés az átszállásra jutó idő - kevesebb utas.
2. Ezután felmérést végeznek a vonal kihasználtságából - rossz eredmény.
3. Mondván, hogy a vonal rossz kihasználtságú, "nem profitál" - MEGSZÜNTETIK.
Így csinálnak a valamikor Európa egyik legfejlettebb, legjobb vasútjából egy haldokló roncsot.
Sajnos ez így van. Senkinek nem áll "odafönt" érdekében a dicső múltú magyar vasút.
 
Barcs    pezsman, 2007.11.03 20:39.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utca felől.
 
Barcs    pezsman, 2007.11.03 20:33.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Corvinus IC érkezett Bécsből, tovább indul Pécsre. (2007.X.31.)
 
Középrigóc    pezsman, 2007.11.03 20:29.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sellye felé
a vágányt már nem használják semmire, teherforgalom sincs, csak Drávafoktól.
 
Nemeske    pezsman, 2007.11.03 20:23.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azóta a táblát letépték, de most újra pótolták, kicsit nagyobbal.
 
Cserdi-Helesfa    pezsman, 2007.11.03 20:19.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen a képen az esőbeálló is látszik. Amúgy a peron tényleg nem túl magas.
 
Előző Első    ... [ 862 ] [ 863 ] [ 864 ] [ 865 ] [ 866 ] [ 867 ] [ 868 ] [ 869 ] [ 870 ] ...   Utolsó Következő