Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 841 ] [ 842 ] [ 843 ] [ 844 ] [ 845 ] [ 846 ] [ 847 ] [ 848 ] [ 849 ] ...   Utolsó Következő

Tótkomlós    Rakonczai István, 2008.01.29 11:02.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tótkomlós 1 vágány.
 
Tótkomlós    Rakonczai István, 2008.01.29 10:50.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tótkomlós Kardoskút felőli kijárata 2007 júliusában.
 
Tótkomlós    Rakonczai István, 2008.01.29 01:14.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönjük! Mi Komlósiak is nagyon szeretjük az állomásunkat!!! :=)
 
Ózd alsó    RM, 2008.01.28 21:08.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mondja meg valaki,hogy miért nem lehet megszüntetni az aluljárót?Szerintem egy azonos szintű útkereszteződés a vasúton át sokkal jobb lenne.Berlini falként választja el Várkonyt Táblától a vasút.Ha át akarok menni Táblából Várkonyra kocsival,kikell menni a városból vagy fel kell menni ózdra és vissza a Mekcsey úton.De mind a két esetben kilométereket kell kerülni.Szerintem azért van így mert a város vezetői lesza.ják Várkonyt és Táblát.Nekik csak azért kell ez a két városrész mert innen több százmillió Ft helyiadó folyik be.És itt ellehet helyezni az antiszociális


Szerintem megkellene szüntetni az aluljárót.Sokkal jobb lenne egy azonos szintű útkereszteződés a vasúton át.És akkor nem kellene kilométereket kerülni ha átakarunk menni Táblából Várkonyra.De a város vezetői tosznak erre.Nekik az alényeg,hogy a többszáz millió Ft helyiadó befollyon a nagy közös?kasszába.És ebből a pénzből fejlesszék a közúthálózat szerkezetét a Sárli telepen,és az új milliomos negyedben ahol a polgármester is lakik.




 
Óbuda    Kenézy György, 2008.01.28 19:03.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Június 14 től és Szeptember 14 ig adig vonatok Szentendrei Hév vonalán Margid Hidik járnak a vonatok. Szentendrei Hév közös állomások Margid Hid,Szépvölgyi út,Timár útca, Árpád Hid,Filatorigát,Kaszásdülö. Két végállomás Margid Hid-Esztergom.Esztergom-Margid Hid Között fognak menni a Vonatok.
 
Mohora    Davuka, 2008.01.28 17:24.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ismerős!! Innen megyek minden nap Balassagyarmat felé :D

Nah itt egy kép róla:
 
Budapest-Keleti pu.    Domján György, 2008.01.28 17:20.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hasonlít a berlini Lerhter Bahnhofra (most a berlini főpu áll a helyén)
 
Bogdása    BENJAMIN, 2008.01.28 16:00.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok Vasútas Barátaim!

Most akkor vajszló írányába a megszűnt vasútvonalon is jár még a teher forgalom?
 
Mezőhegyes    Stéber Ferenc, 2008.01.28 15:56.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudna valaki a vasútállomáson lévő nyílászárók és vasalatairól hiteles infót nyujtani ??? !!!
gyártó méretek....esetleg képek...
Köszi.
 
Sopron    Domján György, 2008.01.28 13:02.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A soproni Déli pu-ról (a Sopron-Szombathely vonalon)a GySEV igazgatóságon (Sopron Mátyás király u.) van régi fénykép, érdemes lenne elkérni tőlük és feltenni. Egyébként a szombathelyi vonatok a Déliből indultak,a GySEV állomást régen nem érintették, hanem mögötte mentek el, majd később bementek a GySEV-re, aztán 1995 és 2000 között bezárták a Déli pu-t
 
Győr GySEV    Domján György, 2008.01.28 12:23.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
MÁV sztrájkok idején a Avonato ide jöttek Sopronbó 1990 és 1995 között, lehet, hogy mostanában is. A győri térképek szerint össze van kötve Szabadheggyel.
 
Jászberény    Marci55, 2008.01.28 12:23.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régeben Jászberényről közvetlen szémelyvonat járt Budapestre.
 
Veszprém    mapet, 2008.01.28 11:24.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emlékeim szerint a 11-es vonal nem Veszprémnél végződött, hanem Balaton-Almádiig ment. Ezt a szakaszt kb. 20 éve számolták fel, de nem találom a megszűnt vonalak listáján. Hiányzik a megszűnt Almádi felsőállomás is. Tud valaki erről pontosabbat? Esetleg képeket?
 
Pécs-Gyárváros    Gábor15, 2008.01.27 18:21.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ebben a "gödörben" ált (a fénysorompó bekötéséig)a sorompókezelő szerkezet!
Gyárvároson 1 sorompókezelő volt aki (Mint Hirden)Jegyet is árusított!!!
Kár h megszünt itt a szolgálat mert talán akkor még ma is lenne itt váróterem és a melléképületek se lenne ilyen rosz állapotban!!!
 
Harta    KREUTZER, 2008.01.27 14:40.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos a vasút vonal felszámólásában elsők vagyunk.
Ugyan is a vasuti vezetök irányítása nem épen vasút barát.
Az lene a nyagy kérdés, hogy a esztelen rombólást meddig türjűk?
 
Jászárokszállás    Szabó Irén, 2008.01.27 14:10.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épületre ismét ráférne egy kisebb felújítás.A meglévő kerékpártároló javítása, bővítése is szükségessé vált.A déli homlokzat képe is szebb lenne a padok átfestése után. Fontos az állomás környezetében lévő zöldövezet tisztán tartása is,sőt ez európai uniós követelmény.A vonatra történő fel-illetve leszállást nagyban megkönnyítené a vágány mellett kialakított szilárd burkolatú utasperon.A váróterem utastájékoztatója kielégítő.A belső tisztaság azonban már hagy némi kívánnivalót maga után. Az épülettől kelet felé haladva eljutunk az utas WC-hez.Ezek állagán is lenne mit javítani.
Tudom, az itt leírtak sok pénzbe kerülnek,de talán egyszer megtérülnek.Az utasoknál az első benyomás mindíg döntő szerepet játszik.
Mi,naponta utazók is tehetünk egy-egy apróságot a cél megvalósulása érdekében.Pl.A hulladékot /szemetet/az arra kihelyezett tárolókba dobjuk az elégett cigaretta csikket az arra létesített fémtartóba dobjuk.
A Cél: tisztább, rendezettebb környezet,több utas,nagyobb bevétel a MÁV-nak.
A legfontosabb dologról még eddig nemis írtam,a vasúti pályáról.Ha a pálya állapota nem megfelelő akkor nincs vasúti kocsi, nincs utas, nincs bevétel.
 
Szekszárd    führer, 2008.01.27 10:11.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútállomás épülete belülről
 
Gyula-Jánoszug    Endre, 2008.01.26 20:55.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
63-41 018 tempózik Gyula felé 2007.10.13.-án, Szeged - Nagyszalonta személyvonatként (7734).
 
Gyula-Jánoszug    Endre, 2008.01.26 20:48.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007.10.13
 
Szebény    Gábor15, 2008.01.26 20:30.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Karlnak:
Ha vannak (jó) képeid a vonalról akkor légyszi küldj a kovacsgabesz15@freemail.hu-ra
Előre is köszönöm
 
Nagyatád    Sándor Balázs, 2008.01.26 20:12.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyatád állomás a 253-as Bz-vel 2007.06.21-én. Fotó: Sándor Balázs
 
Inota    Sándor Balázs, 2008.01.26 20:04.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig a Várpalota felőli kijárat. A jobb oldali iparvágány Várpalota állomásig párhuzamosan halad a fővonallal. A fotókat saját magam készítettem.
 
Inota    Sándor Balázs, 2008.01.26 20:01.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Inota megállóhely Csór-Nádasdladány felöli kijárata. A bal oldali vágány megy a kohó/erőműhöz.
 
Inota    Sándor Balázs, 2008.01.26 19:57.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Inota megállóhely esőbeálló
 
Inota    Sándor Balázs, 2008.01.26 19:55.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
2006-ban a MÁV tájékoztatta Várpalota város önkormányzatát, hogy a 20-as számú fővonal átépítésekor Inota mh.-t meg kívánják szüntetni. Tehát a fennmaradása bizonytalan, de a jelenlegi viszonyokat tekintve a megszüntetése nem mostanában lesz napirenden. Jelenleg tizennégy vonat áll meg itt, ebből kettő gyors.
 
Szelevény    dávid, 2008.01.26 18:43.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
erre olyan elhagyatottak az állomások.


 
Budapest-Angyalföld    Bmac, 2008.01.26 18:20.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
igen, ezért nevezték el ezt a lakótelepet Szellem lakóparknak, mert egy régi temető helyére épült. Viszont állítólag nem történnek itt furcsa dolgok
 
Ohat-Pusztakócs    joci, 2008.01.26 14:57.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én ùgy tudom, hogy 2008 màjus31-èn szunik meg
 
Cikó    joci, 2008.01.26 14:44.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A cikòi megàllòhely egy hosszù egyenes szakaszban helyezkedik el. Hidas-Bonyhàdròl (Dombòvàrròl) èrkezve egy kanyar utàn keresztezik a Bonyhàdròl Cikòra vezeto ùttal, itt 1997-ig csapòrudas sorompò volt, most fènysorompòk biztosìtjàk a vasùti àtjàròt. Az àtjàrò utàn kb.100 mèterre a vasùt ès a közùt pàrhuzamosan mennek, de őket egy òcska, règi tèglafal vàlasztja el, ès ezèrt 40km/òra a megengedett sebessèg a vonatoknak. Aztàn az ùt egy "S" formàjù kanyart vesz ès a faluba megy, de van egy elàgazàs, ami a megàllòba vezet. Elèg òcska az utòbbi ùt. Itt is '97-ig csapòrudas sorompò, aranyos èpület (a Mőcsényihez hasonlò) és jegyvàltàs volt. Azòta egy darab peron ès egy sàrga keretü torott uveghàzikò van itt (a hàz ugyanazon az oldalon volt, mint a peron, de a keresztezòdés dombòvàri oldalàn). A megàllò utàn a vonatok mehetnek tovàbb 60 km/ òràs sebessèggel.
 
Kunbaja-Bácsalmási szőlők    Gábor15, 2008.01.26 13:15.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép Bácsalmás felöli részen készült Kunbaja-Bácsszölös állomáson!!A gazban fellelhető 1 vágányzáró sorompó!A Váltók közül csak a Bácsalmás felölinek van meg az állító műve!A Vöröserdő felölinek csak a vas része van meg(még a súlykörtét is elvitték!!!)
 
Előző Első    ... [ 841 ] [ 842 ] [ 843 ] [ 844 ] [ 845 ] [ 846 ] [ 847 ] [ 848 ] [ 849 ] ...   Utolsó Következő